Najlepsze farby blond-wątek zbiorczy. - Strona 41 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-10-15, 10:02   #1201
hercia22
Raczkowanie
 
Avatar hercia22
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 83
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Dziękuję bardzo za miłe słowa, ja już nie wiem jakie zdjęcie wstawić, żeby pokazac dokładnie jak wyglądam. Ja w ciepłych kolorach wyglądam nieładnie. Zdjęcie z dowodu wiadomo,że trochę przekłamane -retuszowane.
__________________
od 1.10.2005r szczęśliwa żonka
od 9.12.2007r szczęśliwa mama

Edytowane przez hercia22
Czas edycji: 2009-10-24 o 21:13
hercia22 jest offline  
Stary 2009-10-15, 13:46   #1202
Ewela2089
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 4
Unhappy Dot.: Najlepsze farby BLOND

Kurcze tak czytam to wszystko i jestem przerażona...rozjaśniłam włosy jakiś czas temu jakimś rozjaśniaczem nawet nie pamiętam dokładnie jakiej firmy...już mam odrosty...i myślałam o ponownym zafarbowaniu...Tak czytam waszych wypowiedzi i się przeraziłam....ze moje odrosty mogą wyjść rude ja nie chcę...to był mój pierwszy eksperyment z włosami...i co ja mam teraz użyć??pomóżcie. .proszę
Ewela2089 jest offline  
Stary 2009-10-15, 17:02   #1203
agent_25
Raczkowanie
 
Avatar agent_25
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 68
Dot.: Najlepsze farby BLOND

a ja ciągne swój wątek dalej... w czwartek tydzien temu byl wellaton 12/1 wyszly pomaranczowe odrosty w niedziele poworzylam wellaton i wyszly juz zolte. przegladaja c forum skupilo mnie pallet xxl mrozny bląd.. i mam je od kilku juz dni ale boje sie wciąż urzyć... bo bylo tez kilka negatywnych opini..zeby omijac farby palette z daleka.... pol godziny temu bylam w sklepie po delie natural colo ksiezycowy bląd tak jak polecila mig25 i mam teraz dylemat bo neiw iem co urzyc... dos oboty musze juz wyglada jak czlowiek i musze pozbyc sie tej zolci.. i nie wiem co zrobic. czy pallete czy delia... dziewczynki blagam pomóżcie ) zdjecia byly juz wyzej tak ze czekam na jakies opinie..
__________________
Marzenia nie są po to by były ...lecz po to by sie spełniły... ^^

http://www.przewodnikmp.pl/img-070420060043.png
agent_25 jest offline  
Stary 2009-10-15, 19:15   #1204
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Najlepsze farby BLOND

a probowalas pozbyc sie tej zolci plukankami lub szamponem fioletowym?
bo nie wiem jak Twoje wlosy ale moje po tylku farbowaniach by ledwo zyly
Tygrryska jest offline  
Stary 2009-10-16, 11:33   #1205
AnkaOp
Przyczajenie
 
Avatar AnkaOp
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 2
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Witam drogie Panie)
ja swoje włosy na kolor blond farbuję od 10 lat, także mam już nie małe doświadczenie w tej kwestii. Mój naturalny kolor to taki szaro mysi blond. Na początku używałam tylko i wyłącznie rozjaśniacza z Joanny, trzymałam go przeważnie dłużej niż to zalecane i efekt był zadowalający. Później przerzuciłam się na Palette A10 – Rozświetlony popielaty blond i ta farba do tej pory jest moim faworytem... większość uczula iż ta farba strasznie niszczy włosy, natomiast ja zużyłam już tyle jej opakowań że powinnam być łysa (a na szczęście nie jestem) Dodam tylko że przy każdym myciu włosów używam odżywki. W między czasie próbowałam jeszcze wielu wielu innych farb, L`Oreala, Garniera (wychodzą mi po nich siwe), Wella, Delia, Joanna....itd i przyznam iż po żadnej z nich nie byłam tak zadowolona jak po pallete. Moi faworyci: Palette A10, Palette XXL mroźny blond i Joanna Szlachetna Perła. Dorzucam jeszcze kilka zdjęć?: nr 1- włosy po rozjaśniaczu, nr2- Szlachetna perła, 3i4-farba Palette
AnkaOp jest offline  
Stary 2009-10-16, 11:34   #1206
ladydaisy84
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6
Dot.: Najlepsze farby BLOND

hej dziewczyny a powiedzcie mi czy mozna z juz raz rozjasnionych włosów zrobic platynkę? to chyba wymaga ponownego rozjasniana juz rozjasnionych włosów czy sie mylę?? rozjasniam włosy w salonie co drugi miesiąc same odrosty [balejaz jednokolorowy bardzo gesty] ale daleko mi do platyny mimo stosowania szamponów tych fioletowych wybijajacych żółtawy odcień. kiedys słyszałam ze włosow raz rozjasnionych nie rozjasnia sie ponownie bo sie wykrusza (tak mi w salonie kiedys pani powiedziała) wiec moge zapomniec o platynowym blondzie??? czy ktos sie na tym zna i moze mi cos podpowiedziec??? nie chciałabym uzywac zadnych farb z supermarketu kiedys uzyłam i bardzo załowałam blond wyszedł mierny a i włosy bardzo mi sie zniszczyła juz nie zaryzykuje
ladydaisy84 jest offline  
Stary 2009-10-16, 11:36   #1207
carolans
Zadomowienie
 
Avatar carolans
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 672
Dot.: Najlepsze farby BLOND

agent-25 też miałam ten problem jakiś czaas temu, chciałam się pozbyć brązowej farby z włosów, więc rozjaśniłam palette "czysta platyna" i wyszedł mi dokładnie taki kolor jak u Ciebie na zdjęciu, odczekałam trochę i pofarbowałam garnier color naturals 111 tą http://img.bazarek.pl/43770/6412/232496/57075934948b8434809bca.jp g
i wyszedł mi blond bez żadnych żółci i pomarańczy, u mnie zadziałało nie wiem jak będzie na twoich włosach pozdr

jak myślicie która farba pomoże osiągnąć efekt ze zdjęcia?
__________________



Laura 20.12.2009
Oliwia 8.07.2011

Edytowane przez carolans
Czas edycji: 2009-10-16 o 11:40
carolans jest offline  
Stary 2009-10-16, 15:56   #1208
mig25
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: warszafka
Wiadomości: 216
GG do mig25
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez agent_25 Pokaż wiadomość
a ja ciągne swój wątek dalej... w czwartek tydzien temu byl wellaton 12/1 wyszly pomaranczowe odrosty w niedziele poworzylam wellaton i wyszly juz zolte. przegladaja c forum skupilo mnie pallet xxl mrozny bląd.. i mam je od kilku juz dni ale boje sie wciąż urzyć... bo bylo tez kilka negatywnych opini..zeby omijac farby palette z daleka.... pol godziny temu bylam w sklepie po delie natural colo ksiezycowy bląd tak jak polecila mig25 i mam teraz dylemat bo neiw iem co urzyc... dos oboty musze juz wyglada jak czlowiek i musze pozbyc sie tej zolci.. i nie wiem co zrobic. czy pallete czy delia... dziewczynki blagam pomóżcie ) zdjecia byly juz wyzej tak ze czekam na jakies opinie..
A nie możesz wypróbować i jednej i drugiej na jakimś paśmie włosów tylko? I dopiero zdecydować? Bo jak wyjdą jakieś "nietakie" to kolejne użycie farby może je bardzo osłabić.

---------- Dopisano o 15:56 ---------- Poprzedni post napisano o 15:53 ----------

Cytat:
Napisane przez carolans Pokaż wiadomość
agent-25 też miałam ten problem jakiś czaas temu, chciałam się pozbyć brązowej farby z włosów, więc rozjaśniłam palette "czysta platyna" i wyszedł mi dokładnie taki kolor jak u Ciebie na zdjęciu, odczekałam trochę i pofarbowałam garnier color naturals 111 tą http://img.bazarek.pl/43770/6412/232496/57075934948b8434809bca.jp g
i wyszedł mi blond bez żadnych żółci i pomarańczy, u mnie zadziałało nie wiem jak będzie na twoich włosach pozdr

jak myślicie która farba pomoże osiągnąć efekt ze zdjęcia?
Loreal 10.21 rozjaśnia mocniej niż Stockholm. Z kolei Casting przyciemni Twój obecny kolor. Tak myślę Tych nr-ów Wellatonu nie testowałam.
mig25 jest offline  
Stary 2009-10-16, 16:06   #1209
lilianna69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 99
Dot.: Najlepsze farby BLOND

hej )
uzywalas ktoras z was wellatonu 7/0 albo 8/0 ?
lilianna69 jest offline  
Stary 2009-10-16, 16:11   #1210
EMdz
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 7 361
Dot.: Najlepsze farby BLOND

a ma któraś z was porównanie wellatonu 12/1 (bardzo jasny popielaty blond) i garniera 111 ?
Bo wellaton nie łapie mi niestety odrostów tak jak bym chciała i zastanawiam się czy garnier mógłby coś zdziałać czy lepiej wrócić do pasemek rozjaśniaczem?
EMdz jest offline  
Stary 2009-10-16, 17:51   #1211
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Chetnie sie dołącze

Obecnie rozjasniam włosy z czarnych farbowanych ponad rok na ... no własnie nie wiem na jaki. Moje włosy po 2 x balleyage i 1 x rozjasnianie całosci wygladaja jak na zdjeciu nr 1,2. Sory za sałba jakosc ale robione komórka w nocy.Mam bardzo ciemne oczy i sniada karnacje, raczej nie typowo polska urode urode. Nie wiem jaki odcien blondu by pasował do mnie, podobaja mi sie odcienie jak na pozostalych zdjeciach. Nie wiem co wogóle nałozyc teraz na te włosy
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2009-10-28 o 14:13 Powód: post pod postem
1985SiWA jest offline  
Stary 2009-10-16, 21:57   #1212
hercia22
Raczkowanie
 
Avatar hercia22
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 83
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Siwa, mnie się wydaje,że Tobie będzie pieknie własnie w takim kolorze na ost zdjęciu, na tym 3cim tez fajnie. niestety nie moge pomóc jesli chodzi o konkretny kolor farby Napewno coś ciepłego, karmelkowego, czy ew. miodowego. może coś w stylu jak miała Żmuda-Trzebiatowska. Jest na wizazu taki wątek 'karmelkowe włosy', może tam coś znajdziesz. Natknęłam na na KWC na Ściągacz koloru Elgon, poczytaj o nim, poodbno nie niszczy włosków - nie zawiera amoniaku. Może warto spróbować, pozdrawiam

---------- Dopisano o 21:57 ---------- Poprzedni post napisano o 21:56 ----------

A tak poza tym, to masz bardzo ładny kolor blondu
hercia22 jest offline  
Stary 2009-10-16, 22:01   #1213
CarmelaSoprano
Zakorzenienie
 
Avatar CarmelaSoprano
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: trójmiasto
Wiadomości: 3 901
Dot.: Najlepsze farby BLOND

SIWA dwie pierwsze fotki to jakas masakra!!! Chodziłaś z takimi włosami po ulicy????
__________________
W życiu tylko to się liczy, by iść razem na 6 nogach i jednej smyczy

Moja szczęśliwa liczba to czterysta miliardów.
Tak, wiem, nie jest zbyt poręczna w życiu codziennym.
CarmelaSoprano jest offline  
Stary 2009-10-16, 22:09   #1214
hercia22
Raczkowanie
 
Avatar hercia22
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 83
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
SIWA dwie pierwsze fotki to jakas masakra!!! Chodziłaś z takimi włosami po ulicy????
Ma jakie ma przykro mi sie czyta takie posty :/
__________________
od 1.10.2005r szczęśliwa żonka
od 9.12.2007r szczęśliwa mama

Edytowane przez hercia22
Czas edycji: 2009-10-16 o 22:28
hercia22 jest offline  
Stary 2009-10-16, 22:39   #1215
CarmelaSoprano
Zakorzenienie
 
Avatar CarmelaSoprano
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: trójmiasto
Wiadomości: 3 901
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez hercia22 Pokaż wiadomość
Ma jakie ma przykro mi sie czyta takie posty :/

ojjjj przepraszam, nie wiedzialam ze na forum mozna tylo słodzić

Ja nie boje sie szczerosci, ani słuchać ani pisać.
__________________
W życiu tylko to się liczy, by iść razem na 6 nogach i jednej smyczy

Moja szczęśliwa liczba to czterysta miliardów.
Tak, wiem, nie jest zbyt poręczna w życiu codziennym.
CarmelaSoprano jest offline  
Stary 2009-10-17, 00:09   #1216
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Cytat:
Napisane przez CarmelaSoprano Pokaż wiadomość
SIWA dwie pierwsze fotki to jakas masakra!!! Chodziłaś z takimi włosami po ulicy????
hahah no tu na zdjeciu wyszła prawdziwa masakra ale było robione komórka w nocy, te czarne nie sa takie czarne tylko brazowe, ogólnie nie wygladało to az tak fatalnie żebym sie wstydziła wyjsc chciałam przedstawic jak mniej wiecej rozjasniaja sie włosy z czerni, góra puszcza całkiem, srodek tak sobie, a dół kiepsko

A wyglada to dokładnie tak jak na zdjeciu.
To były kruczo czarne włosy farbowane
Swoje naturalne mam tez baaaaardzo ciemne.
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych

Edytowane przez 1985SiWA
Czas edycji: 2009-11-01 o 01:35 Powód: post pod postem
1985SiWA jest offline  
Stary 2009-10-17, 12:38   #1217
hercia22
Raczkowanie
 
Avatar hercia22
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 83
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez CarmelaSoprano Pokaż wiadomość
ojjjj przepraszam, nie wiedzialam ze na forum mozna tylo słodzić

Ja nie boje sie szczerosci, ani słuchać ani pisać.

Ja tez nie boję się szczerości, wręcz przeciwnie . Tylko,że Siwa pytała czym pofarbować włoski, a nie czy wygląda w obecnych dobrze, czy nie
To tyle, nie zamierzam się sprzeczać Pozdrawiam
__________________
od 1.10.2005r szczęśliwa żonka
od 9.12.2007r szczęśliwa mama
hercia22 jest offline  
Stary 2009-10-17, 14:11   #1218
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Rozjasniłam ponownie włosy, są duzo jasniejsze niz na zdjeciu powyżej, jaki odcien blondu polecacie?
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych
1985SiWA jest offline  
Stary 2009-10-18, 20:01   #1219
katebury
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 96
Dot.: Najlepsze farby BLOND

dziewczyny nie wiecie czy loreal prof np. majirel lub majiblond (niekoniecznie musi to byc prof ale wolalabym lorel, znalazlam tylko u garniera bezyk) maja w swojej ofercie jakis odciez blondu beżowego?? ja w sumie aly czas farbuje majiblondem 900s ale wlosy sa za jasne (na dodatek bardzo zlociste, po majiblondzie moje wlosy maja tendencje do zolknięcia a odrost w kolorze ciemnego blondu, chcialabym miec ladny bezyk, ale chyba na odrost musze dac jakąś farbe rozjaniajacą w kolorze beżowym a na reszte rowniez bez ale juz serie nierozjaniajacą a nadającą jedynie kolor???czy moge polozyc bezyk lub np perlowy na sloneczny blond platynowy??prosze o porade, bo nie bardzo sie na tym znam
jeszce jedno pytanie podoba mi si eten kolor?? jaki to odcien blondu?? b
eżowy?? bardzo mi sie podoba..
http://img29.imageshack.us/img29/345...a62460x370.jpg

http://img33.imageshack.us/img33/2974/1finlandia168.jpg

http://img19.imageshack.us/img19/610...a624aa814e.jpg

pozdrawiam )))

Edytowane przez katebury
Czas edycji: 2009-10-18 o 20:14
katebury jest offline  
Stary 2009-10-18, 20:08   #1220
helen22
Raczkowanie
 
Avatar helen22
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 175
Dot.: Najlepsze farby BLOND

wg mnie ksiazkiewicz na tym zdjeciu ma pasemka rozjasniaczem z woda 6% lub farbe złoty blond poziom 10
helen22 jest offline  
Stary 2009-10-18, 20:16   #1221
katebury
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 96
Dot.: Najlepsze farby BLOND

wedlug mnie jest to wlasnie taki fajny bezyk, ale moze ja sie nie znam, w kazdym bądz razie jest to ladny kolor..ktory bym chciala osiagnać )
katebury jest offline  
Stary 2009-10-19, 22:12   #1222
Siwan88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 37
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Hej,
Tak czytałam to cu tu pisałyście i czytałam i czytałam...
I się pogubiłam w tym co chce zrobić z włosami

W efekcie mój wybór z farby zmienił się na krem koloryzujący i wybrałam L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900.

I jestem zadowolona Może troszkę rudo na zdjęciach wyszedł, ale w rzeczywistości i w świetle dziennym jest inny niż przy sztucznym oświetleniu. Dodam, że to moja pierwsza samodzielna koloryzacja, więc tym bardziej się cieszę, że nie jestem ani żółta ani ruda

Włosy miałam rozjaśniane u fryzjera (pasemka parę razy). Po czym w wakacje od słońca zjaśniały jeszcze bardziej i trzeba było je przyciemnić. Też u fryzjera - szamponem gołębim. Jednak kolor się już sprał więc tym razem zaryzykowałam i zrobiłam coś sama I oto efekty:


P.S. Edytowałam by dodać zdjęcie włosków po 1dniu i w świetle dziennym po użyciu szampona Mariel likwidującego żółty odcień.

Edytowane przez Siwan88
Czas edycji: 2009-10-22 o 09:41 Powód: Dołączenie dodatkowego zdjęcia
Siwan88 jest offline  
Stary 2009-10-21, 14:39   #1223
Mruczusia
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 533
Dot.: Najlepsze farby BLOND

hej

używała może któraś z Was farby matrixa kolor 8M mocha ? na palecie wygląda na blond, jednak mokka kojarzy sie raczej z brazem, czy rudością, wiec trochę się boję efektu ....
będę wdzęczna za odpowiedź
Mruczusia jest offline  
Stary 2009-10-21, 16:28   #1224
ewe11
Raczkowanie
 
Avatar ewe11
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 224
Dot.: Najlepsze farby BLOND

hej używał może ktoś farby palette XXL mroźny blond ponieważ chciałabym nią zafarbować sobie włoski uprzednio były malownane garnierem superrozjasniajacym ale takiego efektu nie oczekiwałam chciałabym uzyskać kolor platyny czy po farbie palette uzyskam platynke wrzucam swój aktualny kolor włosow
ewe11 jest offline  
Stary 2009-10-22, 13:28   #1225
AneczkaBee
Raczkowanie
 
Avatar AneczkaBee
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 274
Dot.: Najlepsze farby BLOND

A uzywala ktoras z Was Milaton kolor bardzo jasny pastelowy blond 100ml Mila?
Bo znalazlam taka w fajnej cenie tylko ciezko o jakas opinie ; )
AneczkaBee jest offline  
Stary 2009-10-22, 16:28   #1226
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez ewe11 Pokaż wiadomość
hej używał może ktoś farby palette XXL mroźny blond ponieważ chciałabym nią zafarbować sobie włoski uprzednio były malownane garnierem superrozjasniajacym ale takiego efektu nie oczekiwałam chciałabym uzyskać kolor platyny czy po farbie palette uzyskam platynke wrzucam swój aktualny kolor włosow
Na tych co masz uzyskasz Paletem na pewno
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-10-23, 14:32   #1227
aga24zuzia
Rozeznanie
 
Avatar aga24zuzia
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Santa Domingo
Wiadomości: 968
Dot.: Najlepsze farby BLOND

drogie dziewczynki
mam powazny problem,wiec rozjasnialam wlosy goldwellem tzn robilam pasemka u fryzjera .moje wlosy naturalne sa w kolorze mysi blond,mam juz 8 cm odrost a wlosy w sumie do łopoatek i tu pojawia sie problem,wiadomo ze rozjasniacz niszczy wiec zastanawiam sie czy tym razem ufarbowac wlosy,zastanawiam sie tez czy farba mozna zrobic pasemka i czy calosc bedzie wygladala ok?
robila tak ktoras z Was? prosze o rade
__________________
Dokąd idziesz mój aniele?
czy tam bedzie lepiej ci?
zostan tutaj zostan ze mną,
pomóż mi.
aga24zuzia jest offline  
Stary 2009-10-24, 11:57   #1228
Samantha1
Przyczajenie
 
Avatar Samantha1
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 22
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez AneczkaBee Pokaż wiadomość
A uzywala ktoras z Was Milaton kolor bardzo jasny pastelowy blond 100ml Mila?
Bo znalazlam taka w fajnej cenie tylko ciezko o jakas opinie ; )
ja uzylam, ale dawno z 2 miesiace temu i tera zmam inny wiec fotki nie wrzuce wczensiej mialam naturalny jasno brazowy i wyszedl naprawde ladny naturalny kolor, nie jest zolty
wczesniej wychodzil jajeczny innymi farbami a po tym jestem naprawde zadowolona
Samantha1 jest offline  
Stary 2009-10-24, 14:50   #1229
ewe11
Raczkowanie
 
Avatar ewe11
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 224
Dot.: Najlepsze farby BLOND

dzieki za odpowiedz. jeżeli użyję tej farby to wrzucę fotki z efektem.
ewe11 jest offline  
Stary 2009-10-25, 01:51   #1230
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez ewe11 Pokaż wiadomość
hej używał może ktoś farby palette XXL mroźny blond ponieważ chciałabym nią zafarbować sobie włoski uprzednio były malownane garnierem superrozjasniajacym ale takiego efektu nie oczekiwałam chciałabym uzyskać kolor platyny czy po farbie palette uzyskam platynke wrzucam swój aktualny kolor włosow

Na bardzo zblizonym kolorze nakladalam Palette XXL Mrozny Blond i efekt byl naprawde zadowalajacy-wyszla platyna taka jak chcialam za drugim razem trzymalam farbe nieco dluzej by wzmocnic efekt platyny.O dziwo kolor dosc dlugo byl taki jak pierwotnie,nie zmywal sie zbyt szybko.
__________________
Hexxana jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farba, fryzury rozjaśnianie, skandynawski, włósy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:57.