Najlepsze farby blond-wątek zbiorczy. - Strona 42 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-10-25, 09:19   #1231
ewe11
Raczkowanie
 
Avatar ewe11
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 224
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Na bardzo zblizonym kolorze nakladalam Palette XXL Mrozny Blond i efekt byl naprawde zadowalajacy-wyszla platyna taka jak chcialam za drugim razem trzymalam farbe nieco dluzej by wzmocnic efekt platyny.O dziwo kolor dosc dlugo byl taki jak pierwotnie,nie zmywal sie zbyt szybko.
a mogłabyś wstawić jakąś fotkę? chciałabym zobaczyć zani zafarbuje jak to mniej więcej wygląda. Z góry dziękuje i pozdrawiam
ewe11 jest offline  
Stary 2009-10-25, 09:46   #1232
MisQa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 4 701
GG do MisQa
Dot.: Najlepsze farby BLOND

ja własnie maluje swoje włoski
co prawda juz kiedys mialam te farbe, ale później zmieniłam na iina i jednak znów wróciłam
Recital Preferencje Loreala, kolor Z2 Stockholm, bardzo bardzo jasny blond opalizujący

ciekawe jaki tym razem kolorek wyjdzie, bo juz na tej głowie tyle farb było, ze różnie to może być
__________________
Julka http://www.suwaczki.com/tickers/bl9cpx9ipnwxid9w.png

Czas zacząć nowe, lepsze życie...
MisQa jest offline  
Stary 2009-10-25, 12:38   #1233
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Pokazujcie fotki
Tygrryska jest offline  
Stary 2009-10-25, 12:53   #1234
MisQa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 4 701
GG do MisQa
Dot.: Najlepsze farby BLOND

nie moge zmniejszyc rozmiaru fot, wiec niestety chyba nie bedzie


cos takiego...

http://picasaweb.google.com/mmoniaj/WOsy#
__________________
Julka http://www.suwaczki.com/tickers/bl9cpx9ipnwxid9w.png

Czas zacząć nowe, lepsze życie...

Edytowane przez MisQa
Czas edycji: 2009-10-25 o 13:15
MisQa jest offline  
Stary 2009-10-25, 13:54   #1235
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez ewe11 Pokaż wiadomość
a mogłabyś wstawić jakąś fotkę? chciałabym zobaczyć zani zafarbuje jak to mniej więcej wygląda. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Oj przykro mi ale nie mam zadnej foty z tym kolorem-trzymalam go z 3-4 m-ce a pozniej zaczelam szukac czegos innego
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2009-10-25, 15:29   #1236
m.a.r.t.a
Zakorzenienie
 
Avatar m.a.r.t.a
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 13 894
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez AnkaOp Pokaż wiadomość
Witam drogie Panie)
ja swoje włosy na kolor blond farbuję od 10 lat, także mam już nie małe doświadczenie w tej kwestii. Mój naturalny kolor to taki szaro mysi blond. Na początku używałam tylko i wyłącznie rozjaśniacza z Joanny, trzymałam go przeważnie dłużej niż to zalecane i efekt był zadowalający. Później przerzuciłam się na Palette A10 – Rozświetlony popielaty blond i ta farba do tej pory jest moim faworytem... większość uczula iż ta farba strasznie niszczy włosy, natomiast ja zużyłam już tyle jej opakowań że powinnam być łysa (a na szczęście nie jestem) Dodam tylko że przy każdym myciu włosów używam odżywki. W między czasie próbowałam jeszcze wielu wielu innych farb, L`Oreala, Garniera (wychodzą mi po nich siwe), Wella, Delia, Joanna....itd i przyznam iż po żadnej z nich nie byłam tak zadowolona jak po pallete. Moi faworyci: Palette A10, Palette XXL mroźny blond i Joanna Szlachetna Perła. Dorzucam jeszcze kilka zdjęć?: nr 1- włosy po rozjaśniaczu, nr2- Szlachetna perła, 3i4-farba Palette
Powiedz mi na tych zdjęciach 3i4 uzyskałaś taki efekt dzięki A10 czy XXL mroźny blond?
__________________
Amelia i Adaś
m.a.r.t.a jest offline  
Stary 2009-10-26, 00:36   #1237
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Najlepsze farby BLOND

prosze o porade

zakochalam sie w cieplych, zlocistych blondach

teraz mam jasny naturalny blond, ale chcialabym niedlugo zafarbowac na cieplejszy odcien.

bardzo podoba mi sie odcien tej modelki (fotka 1 i 2)
myslalam nad Loreal Recital Preference X Champagne -Jasnym Blondem Złocistym fotka nr 3

podobaja mi sie tez chlodniejsze, bardziej bezowe blondy fotka nr 4

kusi mnie inna farba loreala DG3 Chicago Jasny Blond Złocistopopielaty fotka nr 5

czy ktos moglby powiedziec cos wiecej o tych odcieniach? szperalam troche, ale bardzo malo sie dowiedzialam kolor jak najbardziej moze lekko wpadac w rudosci
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2009-10-26, 12:27   #1238
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Pamietaj o czym pewnie wiesz ze jak chlodniejszy odcien zamalujesz cieplejszym moze wyjsc niestety zielen, sama to przerabialam.
Poza tym odcienie bardzo ladne, moja kolezanka farbowala tym pierwszym i ma takie zlociste wlosy, tyle ze ona malowala naturalny blond, bez grama farby
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-10-26, 12:46   #1239
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Najlepsze farby BLOND

dzieki za odzew zieleni sie nie obawiam, naturalny odcien nie ma w sobie typowo chlodnych pigmentow ani cieplych, jest odcieniem czystym. tydzien temu nakladalam jasny blond z garniera color&shine, troche sie juz spral i bardzo przypomina moj naturalny, wyglada bardzo cieplo, slonecznie, tak przynajmniej mowia mi inniplanuje farbowac za jakies 3 tygodnie, a powiem szczerze nie moge sie juz doczekac, tez tak macie?
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2009-10-26, 14:17   #1240
m.a.r.t.a
Zakorzenienie
 
Avatar m.a.r.t.a
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 13 894
Dot.: Najlepsze farby BLOND

A ja dzisiaj idę kupić tę Palette A 10 i jutro zaszaleje z kolorem. Będę robiła tylko pasemka, delikatny akcent na górnej partii włosów.
__________________
Amelia i Adaś
m.a.r.t.a jest offline  
Stary 2009-10-26, 15:39   #1241
anomalia83
Raczkowanie
 
Avatar anomalia83
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 189
Dot.: Najlepsze farby BLOND

truskawkowawiosna, ja farbowałam Loreal'em Recital Preference X Champagne -Jasnym Blondem Złocistym na wcześniej rozjaśnione włosy. Kolor wyszedł ciemniejszy niż na pudełku, coś jak złoto z odrobiną miedzi
anomalia83 jest offline  
Stary 2009-10-26, 20:14   #1242
Fabiola Sa
Przyczajenie
 
Avatar Fabiola Sa
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 22
GG do Fabiola Sa
Dot.: Najlepsze farby BLOND

To może i mi ktoś doradzi skoro tu tacy znawcy bywają
mam naturalne ciemne włoski nawet bym powiedziała bardzo ciemne, i nie chodzi mi tu o ciemny lbond a raczej braz. Jak do tej pory staram sie dojśc do całego jednolitego odcieniu blond na moich włoskach. Robiłam do tej pory pasemka bardzo gęsto rozjaśniaczem Artego Lovely Lighy
http://artego.pl/rozjasnianie.asp
I teran jak robie odrost to tez tylk rozjaśniaczem gęste cienkie pasemka. Myślicie żejak nałoże jakąs farbe blond na wodzie 12% na odrost i potem przeczeszę na całośc to nie wyjdą mi kurczaczkowe ani rude włosy? A efekt jaki bym chciał uzyskac to jest beżowy blond, jakiś odcien ciepły ale nie wpadający w rucy. Licze na wszą pomoc
Fabiola Sa jest offline  
Stary 2009-10-26, 22:23   #1243
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez anomalia83 Pokaż wiadomość
truskawkowawiosna, ja farbowałam Loreal'em Recital Preference X Champagne -Jasnym Blondem Złocistym na wcześniej rozjaśnione włosy. Kolor wyszedł ciemniejszy niż na pudełku, coś jak złoto z odrobiną miedzi
dziekuje za odpowiedz chyba sie skusze

moje wlosy teraz wygladaja mniej wiecej tak
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2009-10-27, 16:46   #1244
Siwan88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 37
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Hej,

Farbowałam po raz drugi castingiem (900) świetlisty blond. I tym razem kolor wyszedł ładniejszy Wogóle nie ma rudości i włoski są jaśniejsze niż poprzednio. Miłe w dotyku, błyszczące i gęstsze choć nie używałam żadnej pianki itd

Zastanawiam się teraz czym je myć, by kolor tak szybko nie wypłowiał. Mam szampon maribel do włosów blond i siwych, który nadaje odcień platyny. Sądzicie, że to dobre rozwiązanie? Czy lepiej kupić jakikolwiek inny do farbowanych włosów? A może znacie jakieś dobre szampony do farbowanych blond włosów, których w sklepach nie ma?

P.S. Przyjrzałam się zdjęciu i widzę, że coś podjadałam Chyba suszoną żurawinę. Polecam wszystkim. Super słodka (w razie gdyby napadła nas ochota na coś słodkiego) i bardzo zdrowa.

Edytowane przez Siwan88
Czas edycji: 2009-10-27 o 16:48
Siwan88 jest offline  
Stary 2009-10-27, 18:49   #1245
Fabiola Sa
Przyczajenie
 
Avatar Fabiola Sa
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 22
GG do Fabiola Sa
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez Siwan88 Pokaż wiadomość
Hej,

Farbowałam po raz drugi castingiem (900) świetlisty blond. I tym razem kolor wyszedł ładniejszy Wogóle nie ma rudości i włoski są jaśniejsze niż poprzednio. Miłe w dotyku, błyszczące i gęstsze choć nie używałam żadnej pianki itd

Zastanawiam się teraz czym je myć, by kolor tak szybko nie wypłowiał. Mam szampon maribel do włosów blond i siwych, który nadaje odcień platyny. Sądzicie, że to dobre rozwiązanie? Czy lepiej kupić jakikolwiek inny do farbowanych włosów? A może znacie jakieś dobre szampony do farbowanych blond włosów, których w sklepach nie ma?

P.S. Przyjrzałam się zdjęciu i widzę, że coś podjadałam Chyba suszoną żurawinę. Polecam wszystkim. Super słodka (w razie gdyby napadła nas ochota na coś słodkiego) i bardzo zdrowa.


A jaki masz naturalny kolor włosków??
Fabiola Sa jest offline  
Stary 2009-10-27, 19:45   #1246
made1989
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1
Dot.: Najlepsze farby BLOND

hej dziewczyny...czytam was juz od dluzszego czasu ale teraz jestem na tyle zdruzgotana ze postanowilam konkretnie uizyskac rade na moj przewielki problem...otoz...zawsze mialam wloski jasny blond PIEKNEEE cos mnie pokusilo( diabel) i zrobilam cieeemne starsznie ciemne prawie czarne...bylam wczoraj u fryzjerki..rozjasnila mi to do koloru..hmmmm rudego..poamranczowego... jak wstalam dzisiaj rano myslalam ze umre jak sie zoabczylam...wiec poszlam...kupilam srebrny pyl joanny no i,,,,,,wciaz nie bede wychdozic z domu mam wlosy poprostu siwe calutenkie siwe jak stara babka... na czubkach..biale....blagam pomozcie jakas farbe zastosowac zeby meic znowu moj piekny blondzik?? ponziej wklejam zdjecie ktore poazuje dokladnie ten kolor ktory chcialabym uzyskac BLAGAAAAAM POMOZCIE
made1989 jest offline  
Stary 2009-10-27, 22:32   #1247
Siwan88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 37
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Fabiola Sa ja mam naturalne włosy blond. Taki średni bym powiedziała, ani jasny ani ciemny. W lecie zato się fajnie rozjaśniają od słońca, wody itd a na zimę ciemnieją dlatego teraz zaczęłam farbować
Wcześniej miałam joanne szampon gołębi, wypłukał się i położyłam na to casting 900 i po jakiś 2 tyg nałożyłam go znowu i wyszło to co widać na zdjęciu
Pozdrawiam
Siwan88 jest offline  
Stary 2009-10-27, 23:43   #1248
milena18
Raczkowanie
 
Avatar milena18
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 118
Dot.: Najlepsze farby BLOND

witam dziewczyny. Od kilku lat rozjaśniam włoski rozjaśniaczem.pierwszy raz wogole slysze o czyms takim jak farby rozjaśniające i nie ukrywam że biorąc pod uwage jak bardzo mam zniszczone wlosy zrezygnowanie z rozjaśniacza na koszt farby byloby dla mnie wybawieniem. Chciała bym żebyście mi doradziły co mam zrobic ze swoimi wloskami by uzyskac platynowy kolor włoskow za pomocą farby.obecnie mam rozjaśnioną górę włosów i jasno czekoladowy spód. i ciemny blond odrost ktorego na zdjeciach jeszcze nie bylo widac. Czy żeby farba mi chwyciła to powinnam te ciemne wloski z pod spodu potraktować najpierw rozjaśniaczem a potem farbą? czy wellaton pokryłby mi ciemny blond odrost bo widze ze jest chwalony przez was? czekam na odp i dziekuje
milena18 jest offline  
Stary 2009-10-28, 12:01   #1249
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Najlepsze farby BLOND

made nałóz po prostu odcien, który chcesz miec. Bardzo ładnie złapie na takich bialutkich włosach. Wybierz jasny blond na poziomie 8 a jak chcesz taki lekko złocisty to 8.3
milena18 masz bardzo ciemny ten spód, wątpie, zeby rozjasniacz dał temu rade. Będziesz miała pomaranczowe w najlepszym wypadku, farba stonuje to do jakiegos średniego blondu, ale nie do platyny. Farby rozjaśniające rozjasniaja o jakies 3-4 tony, czyli z ciemnego blondu do bardzo bardzo jansego blondu-platyna po płukance. A rozjaśniacz o 5-7 tonów. Jak masz naturalny kolor ciemny blond, to taka farba da rade i mozesz pozegnac rozjasniacz. No, ale z tego, co pisały dziewczyny, to np pallete mrozny blond xxl czy jakos tak rozjasnia do białego i niszczy mocno włosy a loreal juz nie bardziej niz do b.b.b.jasnego i nie ma po nim platyny. Moze przy znisczonych włosach na razie poprzestac na czyms posrednim, jakims jasnym blondzie? Tym bardziej, ze spod będzie łatwiej do takiego doprowadzic.
siwan piękny kolorek. Niby ten casting bez amoniaku a naprawde ma trwałe koloryi rozjaśnia fajnie włoski.
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2009-10-28, 12:11   #1250
milena18
Raczkowanie
 
Avatar milena18
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 118
Dot.: Najlepsze farby BLOND

to jak m,am poradzic sobie z tym spodem? i czy jesl.i go rozjaśnei to musze dlugo odczekac do momentu nalozenia farby? a wellaton duzo rozjaśnia?
milena18 jest offline  
Stary 2009-10-28, 12:21   #1251
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Najlepsze farby BLOND

welltaon tez rozjasnia o 3-4 tony. Cudów nie ma. Mozesz sprobowac zdekoloryzowac ten spod a potem nałozyc farbe rozjasniającą i powinny byc jasne.
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2009-10-28, 12:22   #1252
milena18
Raczkowanie
 
Avatar milena18
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 118
Dot.: Najlepsze farby BLOND

a dekoloryzacja mocno niszczy włosy? na czym to polega?
milena18 jest offline  
Stary 2009-10-28, 12:29   #1253
mysia m
Zakorzenienie
 
Avatar mysia m
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: z mojego świata
Wiadomości: 3 020
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Najlepsze farby BLOND

o dekoloryzacji masz cały gigantyczny wątek http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=213259
jeśli masz zniszczone włosy, to na pewno trochę ucierpią, ale rozjaśnianie podobno jest gorsze.
mozesz sprobowac farby superrozjaśniajacej (np ta cała pallete mrozny blond) na pasemku i zobaczysz, co Ci wyjdzie. Moze dekolor wcale nie jest potrzebny.

---------- Dopisano o 12:29 ---------- Poprzedni post napisano o 12:28 ----------

a ten spod to masz farbowany czy naturalny? bo jak naturalny, to na pewno Ci rozjasniaczem wyjdzie.
__________________
Włosy
mysia m jest offline  
Stary 2009-10-28, 13:43   #1254
milena18
Raczkowanie
 
Avatar milena18
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 118
Dot.: Najlepsze farby BLOND

spód jest farbowany:/ wiec chyba musze zrobic dekoloryzacje. a ten mroźny blond rozjaśni lepiej niz ten wellaton bo sie napalilam na niego czytajac posty

---------- Dopisano o 13:43 ---------- Poprzedni post napisano o 12:40 ----------

dzwoniłąm włąsnie do mojej fryzjerki.jestem z nią umówiona na jutro zaproponowała ze nałoży rozjaśniacz na spód zeby troche zdjąć kolor i na to nałoży farbe.uparła sie na palette jakis platynowy blond ale slyszalam na forum ze niszczy włosy. a co myslicie o mieszance wellatonu 12/1 z palette mrozny blond? można tak?I czy lepiej rozjaśnia garnier 111 jasny popielaty blond czy wellaton?
milena18 jest offline  
Stary 2009-10-28, 14:05   #1255
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Chyba nie miesza sie ze soba farb roznych firm, mozna rozne odcienie pomieszac ale z tej samej firmy
Tygrryska jest offline  
Stary 2009-10-28, 15:15   #1256
milena18
Raczkowanie
 
Avatar milena18
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 118
Dot.: Najlepsze farby BLOND

kurczę kupiłam przed chwilą palette A10 rozświetlony popielaty blond i nie wiem jaką kupić drugą żeby uzyskać ładny kolor...
milena18 jest offline  
Stary 2009-10-28, 18:01   #1257
Fabiola Sa
Przyczajenie
 
Avatar Fabiola Sa
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 22
GG do Fabiola Sa
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez Siwan88 Pokaż wiadomość
Fabiola Sa ja mam naturalne włosy blond. Taki średni bym powiedziała, ani jasny ani ciemny. W lecie zato się fajnie rozjaśniają od słońca, wody itd a na zimę ciemnieją dlatego teraz zaczęłam farbować
Wcześniej miałam joanne szampon gołębi, wypłukał się i położyłam na to casting 900 i po jakiś 2 tyg nałożyłam go znowu i wyszło to co widać na zdjęciu
Pozdrawiam
Dzieki kochana za odp. Ja juz zdecydowałam. Robie w sobote odrost farbe blond na wodzie 12%, a potem na całośc na słabszej 3% lub 6%. Jak mi wyjdzie zły kolor to zawsze moge przyciemnic. Tylko niewiem jak dłygo mam trzymac farbe na odroście z 12%? Bo słyszałam o czymś takim, że jak za długo sie trzyma to włosy sie robią jak guma i ani sie nie chca wysuszyc i nawet sie ciągną jak guma do żucie:/ także troche sie obawiam;/
Fabiola Sa jest offline  
Stary 2009-10-28, 19:14   #1258
Siwan88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 37
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Ponawiam pytanie

Jakiego szamponu używacie do farbowanych blond włosków? Taki żeby kolor się szybko nie zmywał i włosy nie robiły się żółte?
Siwan88 jest offline  
Stary 2009-10-28, 19:38   #1259
Fabiola Sa
Przyczajenie
 
Avatar Fabiola Sa
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 22
GG do Fabiola Sa
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez Siwan88 Pokaż wiadomość
Ponawiam pytanie

Jakiego szamponu używacie do farbowanych blond włosków? Taki żeby kolor się szybko nie zmywał i włosy nie robiły się żółte?
http://☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠/opinie/Joanna-Ultr...a7e40b26716757 Ja używałam ten , ale postanowiłam że juz nie bede używała żadnej płukanki ani takiego szamponu. Włosy po tym mam bardziej siwe a nie o taki efekt mi chodzi. Jak mam rozjassnione swoje i nie użyje tego szmponu mam nawet fajny blond. A jak teraz użyje jeszcze farby blond a nie rozjaśniacza to wogóle bedzie bomba
A moja koleżanka używała jeszcze takiego i sobie go chwaliła
http://www.skapiec.pl/site/cat/116/comp/168897
Fabiola Sa jest offline  
Stary 2009-10-28, 19:55   #1260
milena18
Raczkowanie
 
Avatar milena18
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 118
Dot.: Najlepsze farby BLOND

czy ktoś mi doradzi co mam zrobić? może isć do sklepu i zamienic ta farbe na wellaton 12/0 lub 12/1 albo jakis garnier?moze odcien 111?
milena18 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farba, fryzury rozjaśnianie, skandynawski, włósy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:47.