Ratunku! Retin-Ox, uczulenie? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-12-06, 17:19   #1
kropka75
Zakorzenienie
 
Avatar kropka75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Ślunsk :)
Wiadomości: 27 518

Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?


Dziewczyny, błagam o pomoc! Co robić?

Pół godziny temu nałożyłam na pysk krem Retin-Ox Hydratant Anti-Rides Intensif.
Minutę było ok, a potem się zaczęło! Płonę!
Zmyłam to czym prędzej, ale ogień nie ustaje... Jestem czerwona jak po oparzeniu słonecznym. Piecze, skóra ma temp. 90 stopni. Co robić?

Szyja dla odmiany swędzi jak jasna cholera.

Nałożyć coś? Czy nic lepiej? Na razie działam zimną wodą - daje chwilową ulgę.
Kiedyś już tak miałam po Vichy, ale po zmyciu czułam ulgę. Teraz jest gorzej. Ogień jest taki sam, kolor też. Tyle że już nie postępuje dalej.

Co to za cholera? Podrażnienie? Alergia?
__________________

"Ty masz prawo mieć swoje zdanie. Ja mam prawo mieć je w d..."

"Masz świra to go hoduj." "Twój pies - Twoje gówno"

W świecie Daniela


mikroREKLAMA
Pomoc dla Danielka !
Pięcioletni chłopczyk z Zespołem Aspergera prosi o pomoc.

Ta reklama pokazywana jest pod 27 518 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kropka75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-06, 17:23   #2
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

Masz moze pod reka albo masz blisko sklep Rossmann i mogabys zakupic krem do pupy Babydream Calendula-Creme? Jest z cynkiem i u mnie cudnie lagodzi cere, nawet gdy nie mam podraznienia to slicznie lagodzi naczynka. Krem jest dosc gesty, wiec dobrze jest naniesc go punktowo i poklepujac rozprowadzic po twarzy , szyji i dekolcie. Ma kupilam miniaturke na wyprobowanie i jak ja wykoncze, chodz ciezko mi to idzie to albo zakupie duze opakowanie, albo miniaturke, bo naprawde wydajny i dziala.

A masz moze tez pod reka wode termalna? U mnie tez sie sprwdza w takich wypadkach.

http://www.rossmann.de/DesktopModule...d=18204&id=331

http://www.beautyjunkies.de/index.ph...view&iden=5755
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-06, 17:44   #3
kropka75
Zakorzenienie
 
Avatar kropka75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Ślunsk :)
Wiadomości: 27 518
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

Rossmann na drugim końcu miasta, do 18ej. Nie da rady. Poza tym nie odważyłabym się tak wejść do sklepu.

Ps. Gotuję się dalej. Kolor zmieniłam na malinowo-czerwony.
__________________

"Ty masz prawo mieć swoje zdanie. Ja mam prawo mieć je w d..."

"Masz świra to go hoduj." "Twój pies - Twoje gówno"

W świecie Daniela


mikroREKLAMA
Pomoc dla Danielka !
Pięcioletni chłopczyk z Zespołem Aspergera prosi o pomoc.

Ta reklama pokazywana jest pod 27 518 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kropka75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-06, 18:08   #4
schaetzchen
Rozeznanie
 
Avatar schaetzchen
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 965
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

A coś innego z cynkiem (vitella?)? Albo pantenol? Ja sobie merdam w takich sytuacjach humektan z pantenolem, koi.
No i następnym razem lepiej zrobić próbę uczuleniową w jakimś mniej widocznym miejscu (mówię to sama nauczona przykrym doświadczeniem...)
__________________
Ładne zdjęcia

Biorę się za ramiona
schaetzchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-06, 19:03   #5
martagg
Rozeznanie
 
Avatar martagg
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Żoliborz
Wiadomości: 521
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

wapno wypij. jak nie masz wapna to zjedz dużo jogurtu, maślanki-skoczy Ci poziom wapna we krwi to dojdzie i do skóry. może nałożyć taki jogurt na twarz? mi schłodził kiedyś poparzenie słoneczne.
jak masz w domu, wez: zyrtec/alertec albo clemastine- to przeciwhistaminowe leki.

ja mam na takie rzuty alergii krem Oceanica :Ocerin Plus "krem zalecany do cery wrażliwej z odczynem zapalnym" w superfarmie za 15-20zł. (Na szczęcie będąc na avenkach już dawno po niego nie sięgałam....)

myślę ze już to zmyłaś skutecznie, choć objawy będą dziś i jutro. smaruj sie czymś dla dzieci, tłusto-białym z cynkiem (sudokrem?)jak radzili wyżej. nie szoruj juz skóry.

Jutro będziesz mniej malinowa. dobry podkład sie przyda. Pojutrze zaczniesz sie złuszczać lekko- taka tarka ze skóry. Broń Boże nie nałóż pillingu itp. to musi samo! zejść. W poniedziałek nie będzie śladu. A ten krem oddaj komuś. tylko zachowaj opakowanie by wiedzieć co Cie może uczulić- np coś na początku składu.
__________________

Edytowane przez martagg
Czas edycji: 2007-12-06 o 19:06 Powód: ort
martagg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-06, 21:23   #6
kropka75
Zakorzenienie
 
Avatar kropka75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Ślunsk :)
Wiadomości: 27 518
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

Na początku składu jest woda.

Reakcja taka sama jak po Vichy Thermal Fix 2. Trochę silniejsza, ale wracam kolorystycznie do siebie. Jutro będzie już całkiem normalnie, sądzę. Temperatura pyska spada.

Marto - nie jest to zwykła reakcja alergiczna. Leki anty ja biorę cały czas. Wapna pić nie mogę, mam zakaz od gastrologa.

Szorować nie zamierzam. Za rady dziękuję.
Z kremu ucieszy się mama.

A tak chciałam jakiś dobry, odżywczy krem z retinolem.
__________________

"Ty masz prawo mieć swoje zdanie. Ja mam prawo mieć je w d..."

"Masz świra to go hoduj." "Twój pies - Twoje gówno"

W świecie Daniela


mikroREKLAMA
Pomoc dla Danielka !
Pięcioletni chłopczyk z Zespołem Aspergera prosi o pomoc.

Ta reklama pokazywana jest pod 27 518 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kropka75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-07, 12:29   #7
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

Kropka, jak tam Twoja buzia?
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-07, 17:11   #8
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

Wlasnie jak buzia?
Kup sobie ten kremik babydream w miniaturce albo sudocrem( u mnie gorzej sie sprawdza), tak na wszelki wypadek, jak by cie kiedys znow cos dopadlo. ja uzywam babdreama tez jak nic sie nie dzieje. Miniaturka u mnie kosztuje 50centow, wiec i w Pl drogo nie bedzie, a wyprobowac naprawde warto. Moze tez byc jakis inny krem z cynkiem np Bambino, ale jak cie oleje mineralne zapychaja to jednak babydream lepszy.
Kurcze ja sama mialam ten krem( chyba mialam wersje na noc) i sie nic nie dzialo oprocz lekkiego zarozowienia jak to przy cerze naczynkowej.
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-07, 21:20   #9
kropka75
Zakorzenienie
 
Avatar kropka75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Ślunsk :)
Wiadomości: 27 518
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

Frankensztajn mi już minął.

Co prawda nie mogłam się rano za bardzo malować, nawaliłam kremu, wrzuciłam kroplę podkładu i było ok. Skóra ma normalny kolor i generalnie wygląda jak zwykle. Tylko czuję, że chce pić.

Po pracy zmyłam make-up, nawaliłam Emolium i tak siedzę.

Dziękuję za troskę. Będę żyć. Tyle że od nowa zaczynam poszukiwania dobrego kremu przeciwzmarszczkowego.
Może jakieś rady?
__________________

"Ty masz prawo mieć swoje zdanie. Ja mam prawo mieć je w d..."

"Masz świra to go hoduj." "Twój pies - Twoje gówno"

W świecie Daniela


mikroREKLAMA
Pomoc dla Danielka !
Pięcioletni chłopczyk z Zespołem Aspergera prosi o pomoc.

Ta reklama pokazywana jest pod 27 518 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kropka75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-07, 21:22   #10
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

To moze lepiej zacznij z Dirosealem? Lagodny i retinaldehyd ma byc mimo lagodnosci lepiej dzialajacy.
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-08, 18:42   #11
kropka75
Zakorzenienie
 
Avatar kropka75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Ślunsk :)
Wiadomości: 27 518
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

Cytat:
Napisane przez MonikaPogrzeba Pokaż wiadomość
To moze lepiej zacznij z Dirosealem? Lagodny i retinaldehyd ma byc mimo lagodnosci lepiej dzialajacy.
Ja myślałam, że to krem na naczynka.
__________________

"Ty masz prawo mieć swoje zdanie. Ja mam prawo mieć je w d..."

"Masz świra to go hoduj." "Twój pies - Twoje gówno"

W świecie Daniela


mikroREKLAMA
Pomoc dla Danielka !
Pięcioletni chłopczyk z Zespołem Aspergera prosi o pomoc.

Ta reklama pokazywana jest pod 27 518 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kropka75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-08, 19:32   #12
201608040942
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 9 979
Dot.: Ratunku! Retin-Ox, uczulenie?

Ale tez przeciwzmarszczkowy bo zawiera jak Ystheal retinaldehyd i to taka sama ilosc, a jest tanszy od Ystheala.

Zakupilas sobie jakis dzieciecy kremi z cynkiem? Naprawde polecam babydream ten w tubce, bo tubka jest matalowa, wiec jak bedziesz uzywac od czasu do czasu to sie nie popsuje tak szybko, a ten w pudelku jak mi lezal w cieplej lazience to zaczal sie wazyc, wiec zdecydowanie wole uzywac go do pupy mojego dzieciecia, a w lazience mam miniaturke tubki tego drugiego Calendula-Creme. Jest super tez po depilacji, bardzo dobrze lagodzi podraznienia. U mnie sporawuje sie lepiej niz Sudocrem.
201608040942 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:22.