do kobiet zarzywajacych diane35 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-11-02, 17:56   #1
redia
Raczkowanie
 
Avatar redia
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 101
GG do redia

do kobiet zarzywajacych diane35


mam pytanie czy diana 35 moze pogorszyc cere? czy komus tak sie zdarzylo? biore drugie o[pakowanie ale poprawy zadnej nie widze tradzik jak jest tak jest a wrecz gorszy??
redia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-02, 18:02   #2
Edyta_a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 16
GG do Edyta_a
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

U mnie stan cery poprawil sie i to bardzo,nie ma zadnych "pryszczy" i jest o wiele mniej tlusta, ale tak po ok. 6 opakowaniach wiec zycze cierpliwosci
Edyta_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-02, 19:21   #3
201606201122
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 1 972
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

u mnie też na początku cera się pogorszyła a za 4 opakowaniem było już prawie idealnie Edyta czy teraz też bierzesz Dianę?
201606201122 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-03, 09:41   #4
Edyta_a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 16
GG do Edyta_a
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

Tak przez caly czas, przez 3 mies. nie bralam (czerwiec - sierpien) i cera byla straszna, ale teraz na szczescie dalej jest OK, Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!
Edyta_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-08, 22:11   #5
baby_girl
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 187
GG do baby_girl
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

na ulotce pisalo ze cera bedzie super po 6 miesiacach,u mnie byla po 8-9 ale doczekalam sie,zero tego paskudztwa biore rok,chcialabym zmienic na cos o mniejszej zawartosci hormonow,kolezanka dostala jakies takie wlasnie,a miala problem przed zazyciem wiekszy niz ja,raczej PRZESTRASZNY!!!!! ale ona brala ok 2 lata,dopytam sie co brala zamiast diany i napisze tu a teraz w ogole przestala brac i nie wrocilo... podobno z hormonami jest tak ze czasem jak sie bierze i one obnizaja ten testosteron to organizm sie przyzwyczaja i produkuje mniejsza jego ilosc,gdzies to czytalam tu na wizazu,ale w sumie to tylko "podobno"...
baby_girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-09, 09:57   #6
Małgosia.O
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 121
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

Mi Diana również bardzo pomogła, wciąż ją zażywam. Już paru lekarzy powiedziało mi, że należy Diane brać min. 2 lata bez przerw, wtedy ponoć wyleczy. Ale baby girl proszę zapytaj co brała ta dziewczyna zamiast Diany. Pozdrawiam
Małgosia.O jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-09, 10:09   #7
paula219
Raczkowanie
 
Avatar paula219
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 77
GG do paula219
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

wiesz co, brałam diane przez ponad rok i efektów nie było żadnych,poza coraz gorszym nastrojem....dlastego podziękowałam za leczenie tymi tabletkami,i biore teraz zwykłe antykoncepcyjne i juz sie cerą nie przejmuje bo wygląda lepiej niz przy diane mimo ze te nowe tabletki nie mają z tym nic wspólnego.
paula219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-09, 18:03   #8
Edyta_a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 16
GG do Edyta_a
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

Paula, a jakie teraz bierzesz ?
Edyta_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-09, 19:05   #9
Nora
Raczkowanie
 
Avatar Nora
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 386
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

Czy diane35 powoduje tycie? Lekarz mi powiedzial, ze byc moze mi ja przepisze a ja jej nie chce jesli mam miec po niej wiekszy apetyt i co za tym idzie wiecej kg
Nora jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-09, 22:03   #10
paula219
Raczkowanie
 
Avatar paula219
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 77
GG do paula219
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

biorę Novinete,i powiem szczerze, mimo ze ich nie biore w ramach leczenia, ze i włosy mi sie tak nie przetłuszczają i cerę mam lepszą.Wiadomo hormony się regulują i moze dlatego.
paula219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-09, 22:05   #11
paula219
Raczkowanie
 
Avatar paula219
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 77
GG do paula219
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

Nie zauważyłam żebym szczególnie przytyła jak brałam Diane, ale pewnie jest to uzależnione od predyspozycji. Ale jak się bedziesz pilnowała to nie przytyjesz
paula219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-10, 12:35   #12
Ania.M.
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 112
Re: do kobiet zarzywajacych diane35

Jesli chodzi wam o stan cery po diane to efekty sa fatycznie dobre po kilku opakowaniach - ale- (to wiadomosc od mojego dermatologa, z wczoraj) przy poczatku stosowania i przy odstawieniu nastepuje nasilenie tradziku poniewaz robi sie rozregulowanie hormonalne organizmu!
Jednak to tylko jeden plus aby stosowac Diane 35! Dlatego zastanówcie sie czy nie lepiej poleczyc sie dermatologicznie troche dluzej - ale miec te same efekty - czyli zdrowa skóre - niz ryzykowac swoim zdrowiem tylko ze wzgledu na urode?
Otóz mnie nigdy w zyciu juz nikt nienamówi na leki hormonalne, mam 29 lat i bralam Diane 35 ok.5 lat , z malymi przerwami (ginekolog i endokrynolog twierdzili ze to nie szkodzi mojemu zdrowiu- mieli po prostu moje leczenie z glowy, nie uwazali nawet za wskazane wykonanie zadnych dodatkowych badan)skutek byl taki ze w tym roku okazalo sie ze mam guzek w piersi, który sie powieksza w zwiazku z tym musialam zrobic biopsje - niestety wykazala ze mam nowotwór i to zlosliwy (efekt chyba wiadomo jaki jest takiego stanu szanse na wyleczenie - 50/50).Onkolog zlecil oczywiscie usuniecie guzka do badania (robia to tylko w znieczuleniu miejscowym - przez godzine- straszny ból, kazde pociagniecie skalpela sie czuje) - wynika byl za dwa tygodnie - nie musze chyba wam mówic co sie wtedy przechodzi - czekanie na wyrok - na moje szczescie okazalo sie ze to tylko lagodna zmiana, a biopsja pokazala ze nowotwór zlosliwy wlasnie przez to ze bralam diane i organizm byl caly czas rozchwiany hormonalnie, prawdopodobnie wg. mojego onkologa diane przyczynilo sie tez do powstania tego guzka!On wogóle nie poleca terapii homonami w zadnym wypadku - czy to nieregularne miesiaczki, menopazua czy tradzik!!!bo to podnosi ryzyko powstania wszelkich guzków i nowotworów!!!
Wiec prosze was ze wzgledu na moj przypadek zastanówcie sie czy uroda jest dla was az tak wazna zeby ryzykowac swoim zdrowiem i zyciem !? tym bardziej ze mozna to wyleczyc dermatologicznie!!!
Ja odstawilam juz diane od czerwca tego roku, czyli natychmiast gdy dowiedzialm sie o guzku i problem z cera mam dopiero teraz ale tez niewielki (wlasnie w zwiazku z ich odstawieniem oranizm zareagowal dopiero teraz - czyli po 4 miesiacach, zobaczcie wiec jak dlugo pozostaja w organizmie nawet po zaprzestaniu brania) i wczoraj dermatolog przepisal mi leki tylko zewnetrzne- czyli krem, i po dobie stosowania jest juz duzo lepiej , bez tych strasznych tabletek!!!
Dlatego jeszcze raz was prosze zastanówcie sie czy to jest warte ceny jaka ja zaplacilam za ich branie!!!??
Ja wiem jedno nigdy wiecej zadnych tabletek z hormonami nie wezme wystarczy mi to co juz przeszlam i czego nikomu nie zycze, i mnie niestety nikt wczesniej nie otrzegl przed konsekwenjami stosowania tych srodków!!!!
Decyzja nalezy do was, ale ostrzegajcie przed tym swoje kolezanki i siostry czy mamy!!! To jest bardzo niebezbieczne dla naszego zdrowia i jak widac nawet zycia.
Pozdrawiam wszystkich.
Ania.M. jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:47.