Co z Neostratą? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-12-10, 22:33   #1
Gosiurek
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 793

Co z Neostratą?


Czy ktoś wie może gdzie można dostać NeoStrata NeoCeuticals HQ Żel rozjaśniający? w sklepach internetowych jest niedostępny, mało tego, podobno ma być wycofany..(mam nadzieję że to tylko plotki..) Czy ktoś może ma informacje na ten temat?
Gosiurek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-11, 08:38   #2
ekonom84
Przyczajenie
 
Avatar ekonom84
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 15
Dot.: Co z Neostratą?

Neostratę HQ możesz dostać w Bio medzie, tu masz linka do tego http://www.sklep.bio-med.pl/go/_cate....php?idc=id_13
ekonom84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-11, 08:41   #3
Ballerina
Raczkowanie
 
Avatar Ballerina
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 40
Dot.: Co z Neostratą?

Oj, a gdzie tak słyszałaś? Mam nadzieję, że nie. Też przymierzam się do zakupu.
Ballerina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-11, 12:12   #4
sylwiani
Zadomowienie
 
Avatar sylwiani
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 140
Dot.: Co z Neostratą?

tu jest strona dystrybutora, zakładka gdzie kupić
http://www.dermservice.com.pl/produk...lt?producent=5
__________________
"Z każdym dniem mojego życia zwiększa się nieuchronnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę."
sylwiani jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-11, 16:12   #5
Agul
Rozeznanie
 
Avatar Agul
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 552
Dot.: Co z Neostratą?

Też gdzieś czytałam o wycofaniu. Nie wiem czy jakiś sprzedawca z allegro nie podał takiej informacji. A problem w tym, że we wszytskich sklepach, aptekach internetowych, w których do tej pory był dostępny-nie ma go. W bio-medzie też nie ma-niby oczekują dostawy
Agul jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-12, 08:36   #6
sylwiani
Zadomowienie
 
Avatar sylwiani
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 140
Dot.: Co z Neostratą?

Cytat:
Napisane przez Agul Pokaż wiadomość
Też gdzieś czytałam o wycofaniu. Nie wiem czy jakiś sprzedawca z allegro nie podał takiej informacji. A problem w tym, że we wszytskich sklepach, aptekach internetowych, w których do tej pory był dostępny-nie ma go. W bio-medzie też nie ma-niby oczekują dostawy
a w tych aptekach, które są podane na stronie dystrybutora?
__________________
"Z każdym dniem mojego życia zwiększa się nieuchronnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę."
sylwiani jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-12, 22:26   #7
Gosiurek
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 793
Dot.: Co z Neostratą?

Właśnie,dokladnie o to mi chodziło co napisala Agul.Info mam od koleżanki,ktora wysłała zapytanie do sprzedawcy z allegro..hmm bralam jeszcze taką możliwość pod uwagę,że napisał tak,żeby wcisnąć swoje produkty,ale rzeczywiście w aptekach internetowych obecnie tego żelu nie ma i nikt nie potrafi napisać kiedy będzie..ale pech!i to akurat wtedy kiedy troche kaski wpadło a wiecie coś może o innych produktach wybielających z Neostraty?mają tego mnóstwo,ale napaliłam się na ten żel,bo tylko on ma opinie na KWC
Gosiurek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-13, 11:34   #8
Gajowniczka
Zadomowienie
 
Avatar Gajowniczka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 114
Dot.: Co z Neostratą?

ja też chciałam żel ze względu na opinie kwc ale w końcu kupiłam krem z takim samym składem
Gajowniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-13, 22:23   #9
Gosiurek
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 793
Dot.: Co z Neostratą?

Z takim samym składem??może podobnym,bo dokładnie tego samego to nie spotkalam..możesz napisać jak się dokładnie nazywa?no i jak efekty oceniasz?
Gosiurek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-13, 23:10   #10
Gajowniczka
Zadomowienie
 
Avatar Gajowniczka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 114
Dot.: Co z Neostratą?

być może podobnym dokładnie nie analizowałam.używam dopiero drugi dzień.Bionic Skin Lightening Cream Spf 15.
nie wiem jak odczytać na nim datę ważności bo jest takie coś tylko:JTX061
Gajowniczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 22:20   #11
Gosiurek
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 793
Dot.: Co z Neostratą?

Pozwoliłam sobie odgrzebać wątek,bo to jakieś plotki były,że ma już nie być tego kremu..Znów pojawiły się w sklepach internetowych,a ja swoją przesyłkę odebrałam dziś
Gosiurek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-17, 11:39   #12
yeah
Zadomowienie
 
Avatar yeah
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 812
Dot.: Co z Neostratą?

ja się zastanawiam czemu NeoStrata nie jest ogólnodostępna w aptekach, czyżby faktycznie przez cenę?
yeah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-17, 22:07   #13
Gosiurek
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 793
Dot.: Co z Neostratą?

Nie wiem..ja zchodziłam chyba całe Katowice i Kraków i nie było nigdzie..nawet zamówić się nie dało,bo hurtownie nie mają produktów tej firmy..
Gosiurek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-07, 20:29   #14
aga by the sea
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 2
Dot.: Co z Neostratą?

Cytat:
Napisane przez Gosiurek Pokaż wiadomość
Pozwoliłam sobie odgrzebać wątek,bo to jakieś plotki były,że ma już nie być tego kremu..Znów pojawiły się w sklepach internetowych,a ja swoją przesyłkę odebrałam dziś
Hej Gosiurek,
Mozesz mi powiedziec, w ktorym skelpie (aptece) zamawialas? bo ja szukam i jakos bez rezultatow;/ dzieki bardzo z gory

udalo mi sie znalezc nawet 2 - zaraz zamawiam
http://www.lekolandia.pl/product_inf...oducts_id/5822

Edytowane przez aga by the sea
Czas edycji: 2008-02-07 o 21:10
aga by the sea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 19:38   #15
SIWUCHA123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 1
Dot.: Co z Neostratą?

mozna go kupić od reki w aptece na Dworcu centralnym w Warszawie i w prawie każdej aptece internetowej.on naprawde działa sprawdziłam na własnej skórze. jedyny skuteczny tylko nie wiem dlaczego dermatolodzy o nim nawet nie wspominaja na wizytach. pzdr
SIWUCHA123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-01, 19:23   #16
seszen5
Raczkowanie
 
Avatar seszen5
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Ipsos ;)
Wiadomości: 174
Dot.: Co z Neostratą?

Ja polecam sklep http://www.lekolandia.pl/. Tydzień temu zamówiłam tam neostaty krem bionic do twarzy. Nie dość że przesyłka błuskawiczna, nie całe 4 dni, to jeszcze jest o 20/30 zł taniej niż w innych aptekach
__________________
SOUTH BEACH
Faza I - dzień 10 / 17
71 kg70->69->68->67->66->65->64->63kg
seszen5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 14:03   #17
redy12
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 3
Neostrata a slonce

Mam zamiar kupic Neostrata, NeoCeuticals HQ Skin Lightening Gel i właśnie nie jestem pewien czy ten produkt można stosować w lecie na słońcu moj problem to przeparwienai po sloneczne prosze o odp.
redy12 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 15:12   #18
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Neostrata a slonce

Prosimy o skład, zeby sie upenic na 100%, ale raczej nie wydaje mi sie aby pordukt był bezpieczny na lato.
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 15:13   #19
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Co z Neostratą?

Łączę wątki.
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 17:16   #20
redy12
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 3
Dot.: Co z Neostratą?

Skład:
hydrochinon 2%
kwas kojowy 3%
ekstrakt z lukrecji
glukonolakton 5%
kwas laktobionowy 5%
kwas cytrynowy 1%

Wielkość opakowania: 30 g
redy12 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 22:21   #21
Gosiurek
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 2 793
Dot.: Co z Neostratą?

Ja też w lekolandii kupiłam,tylko tam był swego czasu dostępny,teraz chyba też tam zamówię,jak dla mnie sprawdzona apteka.
Właśnie..jak z Neostratką na lato?oczywiście na to porządny filtr..
I jeszcze jedno,jak długo mogę używać tej Neostaty?obecnie kończe pierwsze opakowanie,używam od lutego,ale nie jestem do końca zadowolona z efektów..Czy jest w ogóle sens kupowania następnego??
Gosiurek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-28, 16:16   #22
nazwauzytkownika5
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8
Dot.: Co z Neostratą?

czy neostrata usunie(rozjaśni) "znamię beckera"?
nazwauzytkownika5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-01, 10:59   #23
yennefer323
Raczkowanie
 
Avatar yennefer323
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 71
Dot.: Co z Neostratą?

a dlaczego nie jestes zadowolona z neostraty? Czy mozesz cos wiecej napisac na ten temat? a wlassie odebrala z biomedu swoj hq ... i nie wiem czy moge go uzyc w lecie.... moze ktos wie, czy to bedzie bezpieczne? czytalam na forum ze mozna, konsultanci w biomedzie tez tak twierdza - ale do nich to mam srednie zaufanie ;-) prosze o pomoc !!!
yennefer323 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-01, 20:17   #24
monia500
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3
Dot.: Co z Neostratą?

Hej Dziewczyny!
Kupilam dzisiaj Neostrate Krem rozjasniajacy i nie wiem jak go uzywac. Na cala twarz czy tylko punktowo? Jesli tylko miejscowo to co zreszta twarzy, jakiego kremu mam uzywac? Dotychczas uzywalam kremow brazujacych. Niestety ze wzgledu na pojawienie sie przebarwien pod nosem (byc moze z powodu antykoncepcji albo depilacji) postanowilam rozjasnic twarz. I teraz nie wie od czego zaczac. Obawiam sie ze, Noestrata rozjasni mi miejsce pod nosem, a reszta bedzie ciemniejsza.
Ktos ma jakis pomysl?

Pozdrawiam
monia500 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 10:45   #25
yennefer323
Raczkowanie
 
Avatar yennefer323
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 71
Dot.: Co z Neostratą?

no wiec, ja pofatygowalam sie do dermatologa z moja Neostrata. Pani doktor zna i poleca goraco kosmetyk (tyle ze ja zakupilam HQ z Neostraty, nie krem rozjasniajacy). Stosowac mozna go zarowno w lecie jak i w zimie, tyle ze nalezy pamietac o porzadnych filtrach: czytaj sun blocker-ach. Uzywac mozesz punktowo: ja tak robie, na swoje plamy, albo na cala twarz. Nie pytalam natomiast o efekty rozjasniania na cala twarz, poniewaz ja jak napisalam smaruje puntktowo. wydaje mi sie jednak ze nie musisz sie przejmowac widmem bialych plam ... z tego co czytalam na temat tych kosmetykow, to jedyne zagorzenie bialymi odbarwieniami, to wtedy gdy wysmarujesz sie mocno kremem i wyjdziesz na slonce bez ochrony ... ale ta opinia nie jest potwierdzona przez lekarza, tylko zaslyszana na necie, wiec nie wiem na ile wiarygodna.
yennefer323 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 11:20   #26
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Co z Neostratą?

Cytat:
Napisane przez yennefer323 Pokaż wiadomość
no wiec, ja pofatygowalam sie do dermatologa z moja Neostrata. Pani doktor zna i poleca goraco kosmetyk (tyle ze ja zakupilam HQ z Neostraty, nie krem rozjasniajacy). Stosowac mozna go zarowno w lecie jak i w zimie, tyle ze nalezy pamietac o porzadnych filtrach: czytaj sun blocker-ach. Uzywac mozesz punktowo: ja tak robie, na swoje plamy, albo na cala twarz. Nie pytalam natomiast o efekty rozjasniania na cala twarz, poniewaz ja jak napisalam smaruje puntktowo. wydaje mi sie jednak ze nie musisz sie przejmowac widmem bialych plam ... z tego co czytalam na temat tych kosmetykow, to jedyne zagorzenie bialymi odbarwieniami, to wtedy gdy wysmarujesz sie mocno kremem i wyjdziesz na slonce bez ochrony ... ale ta opinia nie jest potwierdzona przez lekarza, tylko zaslyszana na necie, wiec nie wiem na ile wiarygodna.

Szczerze mówiąc jestem bardziej niż zdziwiona, że lekarz nie widzi przeciwskazań przed stosowaniem hydrochinonu latem, nawet z filtrami.

Aha, od 2007 roku nie używamy słowa "bloker", gdyz nie istnieje filtr blukujący w 100% dost ep pormieni UV do skóry.
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-10, 20:05   #27
wiola24p
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 24
Dot.: Co z Neostratą?

czy ktos uzywal kremow z kwasami Neostrady?
Maja troche tego, jest z czego wybierac, ciekawa jestem co do skutecznosci owych kremikow, pozdrawiam
wiola24p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-11, 10:23   #28
yennefer323
Raczkowanie
 
Avatar yennefer323
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 71
Dot.: Co z Neostratą?

L_V : prosze napis, jakie moga byc skutki stosowania HQ w lecie? zaznaczam, ze unikam slonca jak ognia, nie wybieram sie na zadne wakacje, w sumie to kursuje dom - biuro... i wieczorami jakis spacer/rower/itp. Sama juz w takim razie nie wiem co robic ... bylam u dermatolozki dosc znanej w Krk, polecanej wielokrotnie na wizazu. Wiec wydawalo mi sie, ze jej opinia nie bedzie powierzchowna i ze moge spokojnie polegac na jej zdaniu. Oczywiscie zapytala mnie jakie sotsuje filtry i kosmetyki, i czy planuje jakis urlop czy opalanie w tym roku... Stosuje HQ juz prawie 2 tygodnie, jak na razie nie widze wiekszych zmian ... mam bardzo mocne i glebokie przebarwienia, zmienily troche kolor, z brazowych na rozowe ... ale nadal sa widoczne. Nie spodziewam sie cudow, ale po tym co czytalam o tym specyfiku, jestem lekko rozczarowana. Wiem ze powinnam uzywac go co najmniej 3 mce, wiec jak na razie sie nie uprzedzam. Z gory dziekuje za pomoc
yennefer323 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-21, 19:09   #29
Ania8000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 42
Dot.: Co z Neostratą?

Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda
Dodam dla zainteresowanych, że hydrochinon jest zabroniony w produkcji kosmetyków w UE. Stosują go tylko w USA, ale tam jest liberalniejsze prawo odnośnie kosmetyków i żywności. Korci mnie zakup tego kremu, ale się obawiam, bo hydrochinon niszczy melanocyty i potem skóra po jego stosowaniu, nie ma naturalnej ochrony przed słońcem, którą stanowią melanocyty.
Ania8000 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:00.