koszmarne wypryski po kremie Effaclar - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-11-09, 22:34   #1
WioletaM
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 222

koszmarne wypryski po kremie Effaclar


Od kilku dni stosuję ten krem i moja twarz wygląda okropnie. Nie łuszczy się, ale mam ogrom bolesnych wyprysków. Czy mam odstawić ten krem?
Siedzę chyba od 2 godzin, czytam opinie o effaclarze na KW oraz przeglądam wątki, ale nie mogę się doczytać, czy mam go odstawić czy nie.
Myślę nad zakupem Lysanel Active. Może on mi pomoże. Pomyślałam jeszcze o brevoxylu.

Pomóżcie kochane, bo wyglądam okropnie
WioletaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-09, 22:56   #2
Maxine2
Raczkowanie
 
Avatar Maxine2
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 252
Re: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

Hej ja nie uzywalam effeclaru a natomiast lysanel acitve i jezeli dostalas wysypu no jest to "normalne" tzn powinnas zniesc cierpliwie ten okres a cera nagrodzi cie blaskiem . Kupowanie teraz lysanelu mozesz sobie wybic z glowy, gdyz lysanel jest mocnieszy i po nim to dopiero moglas by sobie narobic szkody. Co do brevoxylu to jest on raczej na zaskorniki a nie na krosty. Tak wiec mozesz troche zmniejszyc czestotliwosc uzywania effeclaru np co 2 dzin. Nie uzywaj innych drazniacych srodkow. Mozesz jedynie cos lagodzacego, co zmiejsza zaczerwienienie.
Pozdrawiam
Maxine2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-09, 23:03   #3
WioletaM
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 222
Re: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

Dziękuję Ci za odpowiedź. Jak byłam nastolatką, to nie miałam takiego problemu. Jak moja cera zabłyśnie, to napisze o tym. Czekam dalej na efekty. Pierwszy raz zastosowałam kwasy i tak mi się porobiło.

Pozdrawiam
Wioleta
WioletaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-10, 11:58   #4
Ania.M.
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 112
Re: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

Ja stosuje Effaclar od dluzszego czasu tylko ze Effaclar K i Gel. I podczas poczatkowego stosowania nie mialam takich problemów cera wygladala znacznie lepiej niz przed jego stosowaniem, natomiast od miesiaca cera tez mi sie pogorszyla - pojawily sie wypryski - wiec udalam sie do dermatologa (który mi te kosmetyki polecil), i okazuje sie ze na razie trzeba je odstawic a wyleczyc wypryski , bo effaclar niestety przy tradziku jest za slaby, a krosty sa raczej wynikiem zmian hormonalnych w ogranizmie a nie stosowania kosmetyków. Dlatego radzilabym ci isc do lekarza zeby podleczyl skóre czyms mocniejszym ,ja juz po jednym dniu takiego leczenia wygladam znacznie lepiej. A do effaclaru bedzie mozna potem powrócic - tylko trzeba go trzymac w lodówce (rada mojego dermatologa).
Pozdrawiam.
Ania.M. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-10, 13:12   #5
WioletaM
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 222
Re: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

Aniu, co przepisał Ci dermatolog?
WioletaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-10, 13:34   #6
kiah
Raczkowanie
 
Avatar kiah
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 119
Re: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

Doskonale Cię rozumiem - niestety Moja cera po "kuracji" Effaclarem K była w, delikatnie mówiąc, opłakanym stanie. Po 6 tygodniowym horrorze przerzuciłam się na Lysanel Active, który w ekspresowym tempie wyleczył moją zmasakrowaną twarz. Nie chcę zachęcać Cię do jego kupna, piszę jedynie, co mnie uratowało I mogę śmiało (póki co) nazwać Lysanel cudotwórcą
kiah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-10, 13:45   #7
Ania.M.
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 112
Re: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

tylko na noc Differin (na recepte), na dzien i noc do zmywania mleczko albo tonic AA zamiast wody(nie myc woda z kranu), i na dzien krem matujacy Sebium Biodermu (w Aptece).
Pozdrawiam.
P.s. Effaclar kazal wrzucic do lodówki, bo pozniej do niego wrócimy.
Ania.M. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-10, 13:56   #8
Ania.M.
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 112
Re: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

ja tez stosowalam Lysanel - zel i krem matujacy, wymiennie z Effaclarrem (co kilka miesiecy), ale przy tym stanie - pogorszeniu cery-tradziku- ani jeden ani drugi nie pomoze, natomiast lysanelem activ - mozna spalic skóre bo jest bardzo mocny, co mi sie kiedys przytrafilo -dlatego na dluzsza mete nie polecam bo nie wiadomo czy po zaprzestaniu objawy nie wróca, lepiej isc do dermatologa!!! A lysanel to tylko pielgenacja juz po zaleczniu tradziku i dla podtrzymania efektu zdrowej skóry.
Pozdrawiam.
Zreszta na jesieni tradzik wyskakuje tez jako skutek uboczny zbyt mocnego opalania cery tlustej czy tradzikowej latem, albo zmian hormonalnych w organizmie.Nie koniecznie od kosmetyków, tym bardziej nie powinien od przeciwtradzikowych.
Ania.M. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-22, 23:40   #9
WioletaM
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 222
Re: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

Po tygodniu stosowania Effaklaru musiałam go odstawić. Co wstałam rano, to kolejne nowe, bolące pryszcze. Korektor nie pomagał, bo było wszystko widać. Teraz jest trochę lepiej, ale jeszcze mam ślady i to dużo. Obecnie stosuję Akneroxid. Może to mi pomoże. Jestem w ciągłym stresie i może to też jest przyczyną wysypu pryszczy.
WioletaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-11-22, 23:58   #10
masjania
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 1
Re: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

na podrażnienie skóry po effaklarze polecam gorąco maseczkę lagodząca z Avene z wodą termalną. Stosowałam, efekty po 1-2 dniach revelacyjne.
masjania jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-20, 07:41   #11
kropeczka33
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 19
Dot.: koszmarne wypryski po kremie Effaclar

http://kropeczka33.blogspot.com/


zapraszam! znajdziesz tu moja opinie na temat kosmetykow Effaclar
kropeczka33 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:22.