buty - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-12-15, 18:29   #1
marko1224
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 3

buty


witam drogie panie jak widac po nicku jestem facetem...moze to nie do konca forum dla facetow ale czasami sa sprawy dotyczace mody i wygladu ktore warto skonsultowac z kobietami. wychodze z zalozenia ze facet tez musi byc zadbany, dobrze ubrany itp itd. i oto moje 1 pytanie na forum:planuje kupic sobie czerwone buty, do tego czarna sztruksowa marynarka, czerwona koszula albo jakas bluzka (bez napisow) i dzinsy...co myslicie o tym polaczeniu?? co moge jeszcze nosic do takich bucikow?
marko1224 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-15, 18:37   #2
Korlat
Rozeznanie
 
Avatar Korlat
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 779
GG do Korlat
Dot.: buty

Mysle, ze to pytanie powinienes zadac na forum Metamorfozy badz Moda, ale zostaw przesuniecie Moderatorom.
A co do botow to wszystko zalezy od tego jakie one sa, czy eleganckieWtedy wydaje mi sie, ze dzinsy by nie za bardzo pasowaly, predzej do garnituru i czerwonej koszuli) czy sportowe(wtedy ok z dzinsami)? Podaj jakies szczgoly
Korlat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-15, 18:39   #3
marko1224
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 3
Dot.: buty

to polbuty ale nie sportowe...
marko1224 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-15, 18:42   #4
AgataM86
Rozeznanie
 
Avatar AgataM86
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 501
Dot.: buty

mi sie wydaje, ze może być ok....
alr wszystko zależy od tego, jakie te rzeczy są no i jak je będziesz nosił... mam na myśli to, że ładnemu we wszytkim ładnie
__________________
AgataM86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-15, 18:44   #5
AgataM86
Rozeznanie
 
Avatar AgataM86
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 501
Dot.: buty

Ale zastanów się nad czerwonymi butami, bo one do niewielu rzeczy pasują.... jak dla mnie to czerwień jest ok tylko z czernią...
z resztą JA w ogóle nie lubie czerwieni...
__________________
AgataM86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-15, 18:54   #6
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 241
Dot.: buty

czerwień może być mocnym akcentem całego stroju, ale wtedy cała reszta musi być taka "nierzucająca " się w oczy i niekoniecznie czarna!!!

czerwień świetnie wygląda też z granatem i brązem, ale musisz zrezygnować z dużych i takich bardzo widocznych wzorów

według mnie zestawienie czerwone buty + czerwona koszula + czarna marynarka wyglądałoby trochę kiczowato...

ale ogólnie uwielbiam czerwone buty zarówno u siebie, jak i mojego TŻ
p4w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-15, 19:03   #7
marko1224
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 3
Dot.: buty

wszystko zalezy od gustu ja bardzo lubie rozne buty...a czerwone dlatego ze czarne,biale,kremowe,braz owe i ze skory weza(imitacja) juz mam...mowa o polbutach eleganckich bo sportowych adidasow nie bardzo lubie
marko1224 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-15, 19:51   #8
aniser
Zakorzenienie
 
Avatar aniser
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 4 017
Dot.: buty

Czerwone buty napewno nie naleza do zbytnio uniwersalnych,ale jakos pewna odmiana sa ok.
Mnie najbardziej podoba sie polaczenie z dzinsami i czarna gladka koszula,ale rowniez czerwone buty,dzinsy szary sweter moze fajnie wygladac...
Natomiast polaczenie z czerwona koszula i czarna marynarka tak jak p$w wydaje misie kiczowate...

Napewno do czerwonych butow pasuja proste,gladkie rzeczy. kolory: czarny,granatow,szary,pop ielaty...
__________________
Znajdziesz mnie na instagramie:
http://instagram.com/ani_ser/
aniser jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:16.