Zmiana przed studniówka. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-12-16, 13:55   #1
madelaine_16
Rozeznanie
 
Avatar madelaine_16
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Wiadomości: 683

Zmiana przed studniówka.


Czesc dziewczyny.Mam nadzieje,że mi coś doradzicie.We wtorek ide do fryzjera i mam nadzieje,że wymodzi cos ładnego na moich włoskach.Chciałabym je jakos ładnie wycieniować,ale żeby długość sie bardzo nie zmieniła.Lubie też jak jest dużo na głowie,takich lekko pofalowanych włosków,a że mam je ,,podatne" mam nadzije,że da się cos wykombinować.Doradzcie co mozecie...Ślicznie proszę Aaa...prosiłabym o zdjęcia,żebym mogła fryzjerce pokazac
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2.JPG (18,6 KB, 84 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg aaaa.JPG (41,2 KB, 111 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mmmmmmmmmmmm.JPG (27,9 KB, 122 załadowań)
madelaine_16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-16, 19:34   #2
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 365
Dot.: Zmiana przed studniówka.

Wątek na Metamorfozy

Co do włosów to naprawdę już nie wiem. Wyrównaj brwi, w prostej grzywce trochę Ciebie nie widzę, na drugim zdjeciu ładnie wyglądasz
A jakiej długości są włosy?
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-16, 20:01   #3
madelaine_16
Rozeznanie
 
Avatar madelaine_16
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Wiadomości: 683
Dot.: Zmiana przed studniówka.

Brwi są w porzadku juz to stare zdjęcie,jedyne z zaczesanymi włosami.Teraz mam mniej wiecej za łopatke,srednia długość.Na codzień mam prostą grzywkę.Zastanawiam się nad ukośną.Boję sie tylko,że bedzie wchodziła mi jakos w oczy itp..
madelaine_16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-16, 21:20   #4
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Zmiana przed studniówka.

przesunełam
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-16, 21:43   #5
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: Zmiana przed studniówka.

masz ladne wlsoy jedynie co moge poradzic to pielegnacje aby sie tak nie puszyly
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-17, 09:58   #6
al3na
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 11
Dot.: Zmiana przed studniówka.

Mocno pocieniować i już!
al3na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-27, 18:41   #7
madelaine_16
Rozeznanie
 
Avatar madelaine_16
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Wiadomości: 683
Czesc Dziewczyny.Pomagacie wielu z nas w doborze fryzurki zatem i ja zwracam sie do was z prosba o pomoc.Ide w poniedzialek do fryzjera na odswiezenie fryzurki,ale pomyslalam ze moze odmienilabym co nieco.Jesli ktoras znalazła by czas to prosze o komputerowe dopasowanie fryzurki z grzywka i sredniej dlugosci wloskami.Z góry dziekuje za inne zdjecia i sugestie

nie otwierajcie drugiego zdjecia,jest za duze.Zmniejszyłam je i wstawiam tu bo nie wiem jak podmienic

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2008-06-27 o 23:28 Powód: post pod postem i edycja zdjecia
madelaine_16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-27, 22:18   #8
juliae
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 81
Dot.: Metamorfoza Madelaine

hej.znalazlam ostatnio taka fryzurke i ubolewam,ze z moimi wlosami nie moge sobie na nia pozwolic.moze sie spodoba tobie.

http://www.cosmoty.de/frisuren/haarfarbe/br%FCnett/823/
__________________
nadlatuje po porady!...i jak się okazuje nieraz cos doradzam
juliae jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-27, 23:26   #9
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 365
Dot.: Zmiana przed studniówka.

Trzymaj się jednego wątku i nie zakładaj kolejnego, wystarczy zaktualizować
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-28, 12:53   #10
madelaine_16
Rozeznanie
 
Avatar madelaine_16
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Wiadomości: 683
Dot.: Zmiana przed studniówka.

Juliae-fryzurka bardzo ciekawa,ale co zrobić żeby włoski układały sie takimi warstwami?Zeby nie przyklapły i nie wyglądały jak źle wyskubany kurczak Pianki u mnie mało działąją,przynajmniej te które miałam..
madelaine_16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-28, 12:56   #11
juliae
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 81
Dot.: Zmiana przed studniówka.

w odpowiedzi,uwazam-ze to zadanie dla fryzjerki.no i tu trzeba trafic.sama drze,bo za godzinke siadam na fotel fryzjerski.a moze sam wosk na koncowki by sie tutaj sprawdzil?
__________________
nadlatuje po porady!...i jak się okazuje nieraz cos doradzam
juliae jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:22.