Jak uzyska taki kolor ?- w徠ek zbiorczy - Strona 75 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2012-12-01, 14:39   #2221
drevnikocurek
Raczkowanie
 
Avatar drevnikocurek
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: NibyLandia
Wiadomo軼i: 439
Wpisy w blogu: 67
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez fryz5 Poka wiadomo嗆
a Ty sp逝kujesz i odzywka, czy myjesz szamponem jeszcze przed od篡w? ja zawsze myj zeby pozby si resztek farb i og鏊nie tego zapachu
Spyta豉m j i fakt, nie my豉 tylko od篡wk da豉 od razu.
Ja myj
__________________
W豉軼icielka czterech Kotowatych oraz mama ma貫go Skrzata...
Moim marzeniem s d逝uugie w這sy...oraz jednolity pi瘯ny ciemny rudy!


"Pod捫aj za pragnieniami, pami皻aj lecz, 瞠 cokolwiek zrobisz los trzykrotnie Ci odp豉ci..."

Blog
drevnikocurek jest offline  
Stary 2012-12-03, 18:52   #2222
Karina90
Raczkowanie
 
Avatar Karina90
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 48
Question delikatne refleksy na ciemnych w這sach, czym?

Witajcie,
od d逝窺zego czasu mam ochot na zmiany
Moje naturalne w這sy to ciemny br您, dobrze wygl康am w czarnych w這sach, bo moja cera jest 郾iada a brwi czarne.
Ale...mam ochot na co ja郾iejszego. My郵a豉m o jaki pasemkach cieniutkich czy refleksach. Moje pytanie brzmi: jak my郵icie, bedzie mi to pasowa這?(chodzi o t ciemn oprawe oczu).
I jeszcze jedno pytanie: jakiego 鈔odka mog do tego u篡c? moze farby brillance?
Karina90 jest offline  
Stary 2012-12-04, 06:40   #2223
SugarbabyLove
Zakorzenienie
 
Avatar SugarbabyLove
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 7 446
Wpisy w blogu: 2
Dot.: delikatne refleksy na ciemnych w這sach, czym?

Cytat:
Napisane przez Karina90 Poka wiadomo嗆
Witajcie,
od d逝窺zego czasu mam ochot na zmiany
Moje naturalne w這sy to ciemny br您, dobrze wygl康am w czarnych w這sach, bo moja cera jest 郾iada a brwi czarne.
Ale...mam ochot na co ja郾iejszego. My郵a豉m o jaki pasemkach cieniutkich czy refleksach. Moje pytanie brzmi: jak my郵icie, bedzie mi to pasowa這?(chodzi o t ciemn oprawe oczu).
I jeszcze jedno pytanie: jakiego 鈔odka mog do tego u篡c? moze farby brillance?
do jasnych pasemek na ciemnych w這sach polecam majicontrast albo moze rozjasniaczem jesli ma byc to blond.. jest wiele farb rozjasniaj帷ych s tak瞠 rozja郾iacze w kremie s造sza豉m.. ;] takze opcji jest duzo. Ale tak czy siak- z drogeryjnych farb chyba takich nie ma co by na ciemnych w這sach 豉pa造 wiec radze sie uda do sklepu fryzjerskiego
__________________
Nie ma mnie dla nikogo..
SugarbabyLove jest offline  
Stary 2012-12-04, 09:05   #2224
Lils121
Rozeznanie
 
Avatar Lils121
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 725
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez fryz5 Poka wiadomo嗆
najlepiej jak wkleisz zdj璚ie swojego koloru ale masz cieplejszy i jasniejszy? a czym farbujesz?

---------- Dopisano o 23:27 ---------- Poprzedni post napisano o 23:25 ----------



bardzo fajnie m闚i貫m ze wyjdzie bardziej zloto, loreal mia daaaaaaaawno fajny odcie jasny florence to bylo 8.34 wi璚 jasny z這to miedziany blond

czemu Nikon z造? Nikon najlepszy

---------- Dopisano o 23:27 ---------- Poprzedni post napisano o 23:27 ----------



normalnie po堯 ale ostro積ie z odrostami

---------- Dopisano o 23:28 ---------- Poprzedni post napisano o 23:27 ----------



najwyra幡iej tak
Dzieki za rady, napewno spr鏏uje
__________________
13.06.2011 Moje Szcz窷cie
Lils121 jest offline  
Stary 2012-12-04, 11:47   #2225
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: delikatne refleksy na ciemnych w這sach, czym?

Cytat:
Napisane przez Karina90 Poka wiadomo嗆
Witajcie,
od d逝窺zego czasu mam ochot na zmiany
Moje naturalne w這sy to ciemny br您, dobrze wygl康am w czarnych w這sach, bo moja cera jest 郾iada a brwi czarne.
Ale...mam ochot na co ja郾iejszego. My郵a豉m o jaki pasemkach cieniutkich czy refleksach. Moje pytanie brzmi: jak my郵icie, bedzie mi to pasowa這?(chodzi o t ciemn oprawe oczu).
I jeszcze jedno pytanie: jakiego 鈔odka mog do tego u篡c? moze farby brillance?
1. masz farbowane na czer?
2. nie wiemy czy b璠zie pasowa這, bo nie mamy 瘸dnego zdj璚ia jak wygl康asz....
3.pasemka s niemodne i takie...nieciekawe, takie typowe pasemka, ale to tylko moja opinia, wi璚 wg mnie, pasemka nie pasuj, refleksy lekkie czy co pod ombre fajnie

ale zacznijmy od zdj璚ia i tego czy masz farbowane w這sy
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-12-04, 12:24   #2226
drevnikocurek
Raczkowanie
 
Avatar drevnikocurek
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: NibyLandia
Wiadomo軼i: 439
Wpisy w blogu: 67
Dot.: delikatne refleksy na ciemnych w這sach, czym?

Cytat:
Napisane przez Karina90 Poka wiadomo嗆
Witajcie,
od d逝窺zego czasu mam ochot na zmiany
Moje naturalne w這sy to ciemny br您, dobrze wygl康am w czarnych w這sach, bo moja cera jest 郾iada a brwi czarne.
Ale...mam ochot na co ja郾iejszego. My郵a豉m o jaki pasemkach cieniutkich czy refleksach. Moje pytanie brzmi: jak my郵icie, bedzie mi to pasowa這?(chodzi o t ciemn oprawe oczu).
I jeszcze jedno pytanie: jakiego 鈔odka mog do tego u篡c? moze farby brillance?
Moja siostra ma tak urod i zrobi豉 sobie ombre Wild Ombre Lorealem No.2 i pasuje jej Rozja郾ia nieco twarz.

Co do czarnych brwi, ja mimo, 瞠 w這sy mam ciemny blond to brwi mam czarne jak smo豉 i jako nie s造sza豉m, 瞠by przy blondzie rudym na poziomie 7.0 幢e to wygl康a這

Pasemka odradzam. Trudno potem w這sy odzyska (rozja郾iane nie chc si zafarbowa itd)
__________________
W豉軼icielka czterech Kotowatych oraz mama ma貫go Skrzata...
Moim marzeniem s d逝uugie w這sy...oraz jednolity pi瘯ny ciemny rudy!


"Pod捫aj za pragnieniami, pami皻aj lecz, 瞠 cokolwiek zrobisz los trzykrotnie Ci odp豉ci..."

Blog
drevnikocurek jest offline  
Stary 2012-12-04, 20:47   #2227
dzikiksiezyc
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomo軼i: 111
Pytania o koloryzacj :)

Mam w這sy do po這wy plec闚. Ostatni raz malowa豉m je trwala koloryzacja u fryzjera jakies trzy lata temu. Kolor wyp逝kal sie juz, w ogole nie ma odrostu. Nawet ja go nie widze choc wiem, ze od polowy wlosy niby nie sa naturalne ( a moze juz sa?) mam ochote cos w sobie zmienic, no i padlo na wlosy. Z natury jstem szatynka (ciemn). Chcialabym zmienic kolor na mniej wiecej taki: http://files.gadu-gadu.pl/marta-zmud...5036701561.jpg
Czy bedzie niezbedna dekoloryzacja? Rozjasnianie? Wlosy mam dosc geste jednak cienkie i takie zabiegi nie wchodza w gre niestety...co myslicie?
dzikiksiezyc jest offline  
Stary 2012-12-05, 00:42   #2228
bardzowrednami
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomo軼i: 1
Dot.: Pytania o koloryzacj :)

hej )
farbuje w這sy od dluzszego czasu ( ok 2lat) na ciemna czekolade( kolor wychodzi bardzoo ciemny wrecz czarny). Chcia豉m sie dowiedziec czy moge farbowac odrosty czarna henna, zamiast na nowo farbowac?
bardzowrednami jest offline  
Stary 2012-12-05, 11:02   #2229
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: Pytania o koloryzacj :)

Cytat:
Napisane przez bardzowrednami Poka wiadomo嗆
hej )
farbuje w這sy od dluzszego czasu ( ok 2lat) na ciemna czekolade( kolor wychodzi bardzoo ciemny wrecz czarny). Chcia豉m sie dowiedziec czy moge farbowac odrosty czarna henna, zamiast na nowo farbowac?
chcesz po prostu przerzuci si z farbowania chemicznego na henn tak? no to nie ma problemu

---------- Dopisano o 11:02 ---------- Poprzedni post napisano o 11:01 ----------

Cytat:
Napisane przez dzikiksiezyc Poka wiadomo嗆
Mam w這sy do po這wy plec闚. Ostatni raz malowa豉m je trwala koloryzacja u fryzjera jakies trzy lata temu. Kolor wyp逝kal sie juz, w ogole nie ma odrostu. Nawet ja go nie widze choc wiem, ze od polowy wlosy niby nie sa naturalne ( a moze juz sa?) mam ochote cos w sobie zmienic, no i padlo na wlosy. Z natury jstem szatynka (ciemn). Chcialabym zmienic kolor na mniej wiecej taki: http://files.gadu-gadu.pl/marta-zmud...5036701561.jpg
Czy bedzie niezbedna dekoloryzacja? Rozjasnianie? Wlosy mam dosc geste jednak cienkie i takie zabiegi nie wchodza w gre niestety...co myslicie?
mo瞠 nie by tego wida ale te w這sy od po這wy s po farbowaniu wi璚 s farbowane. na nich mo瞠 i ma prawo wyj軼 inaczej kolor dlatego proponuj zrobi test farb na jednym pa鄉ie gdzie pod spodem i zobaczy jak z豉pie kolor na nich.
poka瞠sz zdj璚ie naturalnego koloru?
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-12-05, 16:22   #2230
Karina90
Raczkowanie
 
Avatar Karina90
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 48
Dot.: delikatne refleksy na ciemnych w這sach, czym?

teraz mam naturalne-ciemny br您, kiedys farbowa豉m na czarno
Karina90 jest offline  
Stary 2012-12-05, 17:09   #2231
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: delikatne refleksy na ciemnych w這sach, czym?

Cytat:
Napisane przez Karina90 Poka wiadomo嗆
teraz mam naturalne-ciemny br您, kiedys farbowa豉m na czarno
zr鏏 sobie ombre lekkie albo refleksy farb, jezeli masz 100% naturalne.
bardzo ja郾iejsze chcesz? czy takie 鈔ednie?
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-12-05, 20:41   #2232
Laurowa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomo軼i: 56
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

czesc dziewczyny, mam taki ma造 problem. 2 miesi帷e temu zesz豉m z czarnego do rudego (joanna multicream)- p這mienny rudy. Og鏊nie po farbowaniu kolorek 郵iczny, intensywny,napigmentowany cud malina,ale oczywi軼ie po 4 myciach schodzi niemi這siernie i po 2 tygodniach mam na g這wie za przeproszeniem kibel. Do tej farby oksydant by 9%.
Jednak na 鈍i皻a mam w planach u篡 czerwieni artego i tutaj rodzi si pytanie. Je瞠li wychodz ze spranego jasnego rudego na czerwie to jaki oksydant kupi ? 3,6 czy 9? Chcia豉bym ,瞠by wysz豉 mocna ,intensywna czerwie. B璠 si farbowa numerek 7f ognista czerwie.
Prosz o rady bardziej do鈍iadczone kole瘸nki
pozdrawiam
__________________
Dam rad by idealna
15.01.2011-30.06.2011
Laurowa jest offline  
Stary 2012-12-05, 20:46   #2233
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Laurowa Poka wiadomo嗆
czesc dziewczyny, mam taki ma造 problem. 2 miesi帷e temu zesz豉m z czarnego do rudego (joanna multicream)- p這mienny rudy. Og鏊nie po farbowaniu kolorek 郵iczny, intensywny,napigmentowany cud malina,ale oczywi軼ie po 4 myciach schodzi niemi這siernie i po 2 tygodniach mam na g這wie za przeproszeniem kibel. Do tej farby oksydant by 9%.
Jednak na 鈍i皻a mam w planach u篡 czerwieni artego i tutaj rodzi si pytanie. Je瞠li wychodz ze spranego jasnego rudego na czerwie to jaki oksydant kupi ? 3,6 czy 9? Chcia豉bym ,瞠by wysz豉 mocna ,intensywna czerwie. B璠 si farbowa numerek 7f ognista czerwie.
Prosz o rady bardziej do鈍iadczone kole瘸nki
pozdrawiam
6% we, ale ja wiem czy artego taka trwa豉 b璠zie... pr鏏uj
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-12-05, 21:42   #2234
Laurowa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomo軼i: 56
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

fryz5

a mo瞠 mog豉by mi poleci jak捷 t r w a czerwon farb? Cena nie gra roli. Mocna, intensywna czerwie- to jest to
__________________
Dam rad by idealna
15.01.2011-30.06.2011
Laurowa jest offline  
Stary 2012-12-05, 21:49   #2235
drevnikocurek
Raczkowanie
 
Avatar drevnikocurek
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: NibyLandia
Wiadomo軼i: 439
Wpisy w blogu: 67
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Laurowa Poka wiadomo嗆
fryz5

a mo瞠 mog豉by mi poleci jak捷 t r w a czerwon farb? Cena nie gra roli. Mocna, intensywna czerwie- to jest to
O to ja te si podepn w imieniu Siostry pod to pytanko. Podoba jej si Pure Spice oraz Scarlet z loreal'a.
__________________
W豉軼icielka czterech Kotowatych oraz mama ma貫go Skrzata...
Moim marzeniem s d逝uugie w這sy...oraz jednolity pi瘯ny ciemny rudy!


"Pod捫aj za pragnieniami, pami皻aj lecz, 瞠 cokolwiek zrobisz los trzykrotnie Ci odp豉ci..."

Blog
drevnikocurek jest offline  
Stary 2012-12-05, 21:58   #2236
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez drevnikocurek Poka wiadomo嗆
O to ja te si podepn w imieniu Siostry pod to pytanko. Podoba jej si Pure Spice oraz Scarlet z loreal'a.
豉dne s ale wychodz ciemne. loreal nie jest specjalnie trwa造.


Cytat:
Napisane przez Laurowa Poka wiadomo嗆
fryz5

a mo瞠 mog豉by mi poleci jak捷 t r w a czerwon farb? Cena nie gra roli. Mocna, intensywna czerwie- to jest to
m鏬豚ym

Loreal Majikontrast z wod 6%

http://www.youtube.com/watch?v=fOW51iwYopw
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-12-06, 08:55   #2237
Lils121
Rozeznanie
 
Avatar Lils121
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 725
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez fryz5 Poka wiadomo嗆
najlepiej jak wkleisz zdj璚ie swojego koloru ale masz cieplejszy i jasniejszy? a czym farbujesz?

---------- Dopisano o 23:27 ---------- Poprzedni post napisano o 23:25 ----------



bardzo fajnie m闚i貫m ze wyjdzie bardziej zloto, loreal mia daaaaaaaawno fajny odcie jasny florence to bylo 8.34 wi璚 jasny z這to miedziany blond

czemu Nikon z造? Nikon najlepszy

---------- Dopisano o 23:27 ---------- Poprzedni post napisano o 23:27 ----------



normalnie po堯 ale ostro積ie z odrostami

---------- Dopisano o 23:28 ---------- Poprzedni post napisano o 23:27 ----------



najwyra幡iej tak
A mo瞠sz mi jeszcze powiedzie - czy jakbym nast瘼nym razem farbowa豉 t sam lond ciemny blond albo 鈔edni i doda豉bym do niej go喚bi popiel joanny to da mi to zimny odcie czy ta londa st逝mi joanne?
__________________
13.06.2011 Moje Szcz窷cie
Lils121 jest offline  
Stary 2012-12-06, 11:49   #2238
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Lils121 Poka wiadomo嗆
A mo瞠sz mi jeszcze powiedzie - czy jakbym nast瘼nym razem farbowa豉 t sam lond ciemny blond albo 鈔edni i doda豉bym do niej go喚bi popiel joanny to da mi to zimny odcie czy ta londa st逝mi joanne?
powinno by ch這dniej ale jak osobno to zrobisz to b璠zie lepszy efekt
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-12-06, 12:08   #2239
201607040946
Konto usuni皻e
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 21 731
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

fryz, jak my郵isz, mog Allwaves 8.33 trzyma kr鏂ej? Bo gdy go kupowa豉m, wydawa si w sam raz, ale teraz tak sobie my郵, 瞠 nie chce tak ciemnego koloru (w palecie jest jednak do嗆 ciemny, mimo 瞠 to 茳emka, no ale mocno ciep豉), cho i tak si spierze. Wod mam 9%, teraz mam na w這sach sprany rudy, prawie z這ty blond, te robiony na 9%.
201607040946 jest offline  
Stary 2012-12-06, 12:43   #2240
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez kaguya Poka wiadomo嗆
fryz, jak my郵isz, mog Allwaves 8.33 trzyma kr鏂ej? Bo gdy go kupowa豉m, wydawa si w sam raz, ale teraz tak sobie my郵, 瞠 nie chce tak ciemnego koloru (w palecie jest jednak do嗆 ciemny, mimo 瞠 to 茳emka, no ale mocno ciep豉), cho i tak si spierze. Wod mam 9%, teraz mam na w這sach sprany rudy, prawie z這ty blond, te robiony na 9%.
no a taka mied np to jest 7.4 nie? taka tradycyjna mied , a jaka jasna jest mimo poziomu 7. to przez to jaka jest ciep豉 i wydaje sie jasna optycznie, ze z這tem jets tak samo. nie u篡wa貫m allwaves wi璚 nie wiem jak z czasem trzymania, 豉paniem koloru i jak wychodz poziomy, ale jak sie boisz to trzymaj kr鏂ej o 10 min mo瞠
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-12-06, 13:12   #2241
201607040946
Konto usuni皻e
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 21 731
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez fryz5 Poka wiadomo嗆
no a taka mied np to jest 7.4 nie? taka tradycyjna mied , a jaka jasna jest mimo poziomu 7. to przez to jaka jest ciep豉 i wydaje sie jasna optycznie, ze z這tem jets tak samo. nie u篡wa貫m allwaves wi璚 nie wiem jak z czasem trzymania, 豉paniem koloru i jak wychodz poziomy, ale jak sie boisz to trzymaj kr鏂ej o 10 min mo瞠
W豉郾ie mam j na g這wie i wcale nie jest ciemna Mam wra瞠nie, 瞠 po prostu podkre郵i z這to spranej rudo軼i i tyle A trzymam ju p鏊 godziny! Kolor mia by D帳 8.33, na razie nie widz r騜nicy, mo瞠 gdybym da豉 6%... ale przecie to poziom 8, wi璚 to nielogiczne
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg allwaves-farba-do-wlosow-kolor-833-dab-100ml.640x480.jpg (37,7 KB, 20 za豉dowa)
201607040946 jest offline  
Stary 2012-12-06, 13:20   #2242
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez kaguya Poka wiadomo嗆
W豉郾ie mam j na g這wie i wcale nie jest ciemna Mam wra瞠nie, 瞠 po prostu podkre郵i z這to spranej rudo軼i i tyle A trzymam ju p鏊 godziny! Kolor mia by D帳 8.33, na razie nie widz r騜nicy, mo瞠 gdybym da豉 6%... ale przecie to poziom 8, wi璚 to nielogiczne
NO CO TY GADASZ ze to taki ciemny

jak dla mnie ten kolor co na zdj璚iu to 8.33
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg private-category-nicola-roberts1_0-img.jpg (39,4 KB, 28 za豉dowa)
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-12-06, 13:23   #2243
201607040946
Konto usuni皻e
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 21 731
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

W豉郾ie ten z twojego zdj璚ia te mi tak wygl康a, ale mnie dziwi ten w palecie Allwaves, bo jest ciemniejszy, mo瞠 dlatego, 瞠 bardziej g喚boki No nic, id zmywa farb.
201607040946 jest offline  
Stary 2012-12-06, 19:11   #2244
boniulka
Zadomowienie
 
Avatar boniulka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Mazury
Wiadomo軼i: 1 374
GG do boniulka
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Witam
Ogromna pro軸a o pomys na ten odcie. Co doradzicie kobietki?
Pozdrawiam ciep這
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg aca0.jpg (53,5 KB, 46 za豉dowa)
__________________
Oba, kot i pies s bogate w cnoty i talenty, ale pies ma o jeden talent za du穎: pozwala si tresowa i o jedn cnot za ma這: nie kryje w sobie 瘸dnych tajemnic
Erich Kastner
boniulka jest offline  
Stary 2012-12-06, 21:17   #2245
Karina90
Raczkowanie
 
Avatar Karina90
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 48
Dot.: delikatne refleksy na ciemnych w這sach, czym?

Cytat:
Napisane przez fryz5 Poka wiadomo嗆
zr鏏 sobie ombre lekkie albo refleksy farb, jezeli masz 100% naturalne.
bardzo ja郾iejsze chcesz? czy takie 鈔ednie?
nie du穎, chodzi mi w豉郾ie o tak delikatn zmiane, nie znam sie na rozja郾iaczach ale moze z 2-3 tony by這by dobrze?
Karina90 jest offline  
Stary 2012-12-06, 22:41   #2246
olgaradom1989
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomo軼i: 8
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Hej, dziewczyny prosz o porad dzi wybra豉m si do fryzjera,瞠by z mojego do嗆 ciemnego brazu na w這sach wpadajacego w czerwien zrobic br您 naturalny, br您owy br您 moje natrualne w這sy to ciemny br您. uda這 sie mojej fryjzerce zrobic mi o 2 tony jasniejsze w這sy[bez stosowanie dekoloryzacji ]i teraz pytanie czy uda sie mi za pomoca farb dostepnych w drogeriach utrzymac ten efekt? oczywiscie wybierajac o ton jasniejszy kolor niz na opakowaniu? czy moje jasniejsze farbowane w這sy beda mog豚y za pomoca farby ze sklepu byc w jednakowej barwie z tymi odrastanymi? pewne fryjzerka uzyla roznego rodzaju wody utlenione i rozne swoje magiczne sztuczki ale czy jest realne bym w domu odrosty ciemnie przefarbowala na 2 tony jasniejsze?
olgaradom1989 jest offline  
Stary 2012-12-06, 23:12   #2247
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez boniulka Poka wiadomo嗆
Witam
Ogromna pro軸a o pomys na ten odcie. Co doradzicie kobietki?
Pozdrawiam ciep這
mahoniowy 鈔edni br您 czyli co ala 4.5

Cytat:
Napisane przez Karina90 Poka wiadomo嗆
nie du穎, chodzi mi w豉郾ie o tak delikatn zmiane, nie znam sie na rozja郾iaczach ale moze z 2-3 tony by這by dobrze?
2-3 tony to nie jest duza r騜nica wi璚 farb go osiagniesz kup farb jasny blond np wellaton 8/0 ona fajnie powinna rozjasnic te elementy kt鏎e chcesz

Cytat:
Napisane przez olgaradom1989 Poka wiadomo嗆
Hej, dziewczyny prosz o porad dzi wybra豉m si do fryzjera,瞠by z mojego do嗆 ciemnego brazu na w這sach wpadajacego w czerwien zrobic br您 naturalny, br您owy br您 moje natrualne w這sy to ciemny br您. uda這 sie mojej fryjzerce zrobic mi o 2 tony jasniejsze w這sy[bez stosowanie dekoloryzacji ]i teraz pytanie czy uda sie mi za pomoca farb dostepnych w drogeriach utrzymac ten efekt? oczywiscie wybierajac o ton jasniejszy kolor niz na opakowaniu? czy moje jasniejsze farbowane w這sy beda mog豚y za pomoca farby ze sklepu byc w jednakowej barwie z tymi odrastanymi? pewne fryjzerka uzyla roznego rodzaju wody utlenione i rozne swoje magiczne sztuczki ale czy jest realne bym w domu odrosty ciemnie przefarbowala na 2 tony jasniejsze?
oczywi軼ie ze tak tylko poka zdj璚ie tego koloru jaki masz teraz zeby鄉y wiedzieli jak farb polecic
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Stary 2012-12-07, 09:54   #2248
softgrey
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomo軼i: 1 423
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Szukam drogeryjnej farby kt鏎y da taki efekt
To raczej jasny z這ty br您, ale boj si, 瞠 b璠zie mi si spiera na rudo...
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg haircolor-light-golden-brown-with-high-lights-and-low-lights.jpg (109,3 KB, 45 za豉dowa)
softgrey jest offline  
Stary 2012-12-07, 10:32   #2249
olgaradom1989
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomo軼i: 8
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

http://betahairaaa.strefa.pl/wlosy_laska_nr48.jpg

m鎩 kolor jest taki jak u modelki na zdj璚iu, moje w這sy naturalne lekko ciemnejsze...czy uda mi sie za pomoca farb dostepnych w drogeriach utrzymac taki efekt? Jakimi farbami?? zeby nie przyciemnic teog co uda這 sie tak rozjasnic
olgaradom1989 jest offline  
Stary 2012-12-07, 10:52   #2250
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: Jak uzyska taki kolor- w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez softgrey Poka wiadomo嗆
Szukam drogeryjnej farby kt鏎y da taki efekt
To raczej jasny z這ty br您, ale boj si, 瞠 b璠zie mi si spiera na rudo...
鈔edni blond z這ty wi璚 szukaj farb w odcieniach 73 wellaton ma taki, garnier nutrisse o ile si nie myl, palette tez powinien miec co takiego


Cytat:
Napisane przez olgaradom1989 Poka wiadomo嗆
http://betahairaaa.strefa.pl/wlosy_laska_nr48.jpg

m鎩 kolor jest taki jak u modelki na zdj璚iu, moje w這sy naturalne lekko ciemnejsze...czy uda mi sie za pomoca farb dostepnych w drogeriach utrzymac taki efekt? Jakimi farbami?? zeby nie przyciemnic teog co uda這 sie tak rozjasnic
taki masz po rozjasnieniu na ca這軼i tak? to taki ciep造 ciemny blond wi璚 odorsty farbuj 鈔ednim blondem hmm

http://www.palette.pl/nasze-produkty...lond/w6-imbir/

http://www.palette.pl/nasze-produkty...-miodowy-braz/

http://www.garnier.pl/_pl/_pl/our_products/shades-haircolor.aspx?tpcode=OUR _PRODUCTS^PRD_HAIRCOLOR^N UTRISSE^NUTRISSE_DISCOVER &prdcode=P53001&varcode=3 600540963208&back=1

http://nokautimg3.pl/p-bf-a7-bfa7f7b...-czekolada.jpg

w takie odcienie trafiaj
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
#w這sy #jasne #ciemne, bia豉 cera, blond, blond cip造, blondynka, br您, br您 farba, br您owe, br您owe w這sy, br您y, casting loreal, chodczenkowa, ciemny blond, ciemny br您, czarne odrosty, czerwie, czerwone wlosy, czerwony, czy sie zmyje, dekoloryzacja, fale, farba, farba do w這s闚, farba w這sy, farbowanie, farbowanie ( :, farbowanie na blond, farbowanie rudy szatynka, farby, fryzjer, fryzury, garnier, garnier nutrisse, honey, honorata skarbek, jak, jaki kolor, jaki to kolor, karmelowe w這sy, kasztan, kolor, kolor w這sow, kolorowe pasemka, koloryzacja, koloryzacja blond, koloryzacja w這s闚, koloryzujacy, l'oreal, loreal casting, malinowe wlosy, metamorfoza koloru, miley cyrus, miodowy blond, nieudana koloryzacja, odcie, odrosty, olia garnier, ombre, orzech laskowy, pasemka, pierwsze farbowanie, pi瘯ny, pilne, p逝kanki, pomocy farba wlosy, porada, problem, ratunku, rozja郾ianie, ruda farba, ruda farba do w這s闚, rude w這sy, rudy, rudy blond, rudy kolor, swietlana, szampon, szaraczer, 軼i庵anie koloru, ujednolicanie, wellaton, wlosy, w這sy, w這sy blond, w這sy ciemne, w這sy farbowanie kolor, w這sy miley cyrus, w這sy rude, w這sy z ombre, z rudego na br您, z這ty blond, zniszczone

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-05-11 23:08:11


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:28.