Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Perfumy

Notka

Perfumy Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o perfumach, ale baliście się zapytać.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-12-22, 17:08   #151
Kota
Zakorzenienie
 
Avatar Kota
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 9 478
Wpisy w blogu: 1
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Ach, miałam iśc robić keksa, ale widocznie żeczywiście nie ma dla mnie życia pozaforumowego.

A nie można by po prostu spróbować i zobaczyć, jak będzie? I nie martwić się na zapas o biedny wątek "czym dziś pachniesz", że na nim będzie pusto. Jak będzie, to najwyżej będzie, opadnie na dno forum i tyle.
w dodatku robię orty, które niech zostaną niepoprawione na wieczną rzeczy pamiątkę
Kota jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:10   #152
kropka75
Zakorzenienie
 
Avatar kropka75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Ślunsk :)
Wiadomości: 27 505
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez Ondine Pokaż wiadomość
I o to mi chodzi- z jakim tematem byś się miała odezwać. A chociaż - witaj . Szkoda ze nie rozumiesz mojego postu. Ja się wypowiadam przede wszystkim w wątku "Czym dziś pachniesz...", a tam jesteś obecna. Nie prosze Cię o czytanie wątków, które Cię nie intersują . PW nie wymagam .
Nie żalę się, a wyrażam swoją opinię.(sądze,że nie tylko moją). To różnica. Widzę ,że koniecznie chcesz być wobec mnie złośliwa. Nie dam sie sprowkować.
Pod rozwage dla CIEBIE i nie tylko - ZOBACZ, ILE OSÓB SIĘ LOGUJE, A ILE WYPOWIADA.
No bez jaj, proszę.
Do kogo jeszcze masz pretensje, że Cię nie przywitał? Zanotowałaś to sobie?
Już tę kwestię wyjaśniałam, ale dla Ciebie objaśnię raz jeszcze - nie mam zwyczaju zaglądając na forum po kilku dniach przeglądać kilkunastu czy kilkudziesięciu stron "czym dziś pachniesz" ani w celu witania nowych ani w żadnym innym. Bez przesady z tymi żalami.
__________________

"Ty masz prawo mieć swoje zdanie. Ja mam prawo mieć je w d..."

"Masz świra to go hoduj." "Twój pies - Twoje gówno"

W świecie Daniela


mikroREKLAMA
Pomoc dla Danielka !
Pięcioletni chłopczyk z Zespołem Aspergera prosi o pomoc.

Ta reklama pokazywana jest pod 27 505 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kropka75 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:12   #153
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Kropko, nigdy nie będzie tak, że będzie na pierwszej stronie. Jeśli nie będzie tak popularny jak nasz plotkowy wątek, no to opadnie; ale sądzę że będą i na niego chętne(/i).

A kwestię Kropka/Ondine proszę o przeniesienie na PW, jeśli chcecie to kontynuować.
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:13   #154
czarnazuzia1
rude jest piękne:)
 
Avatar czarnazuzia1
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: nad jeziorem
Wiadomości: 12 810
Wpisy w blogu: 1
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez taiwa Pokaż wiadomość
Czuje lekki niesmak po przeczytaniu tej wypowiedzi, nie spodziewałam się, że na tym forum, coś takiego może się pojawić.
Wybaczcie, ale chyba nie tylko dla mnie, zabrzmiało to jak "jesteś nowa to się nie wychylaj, a już napewno nie próbuj narzekać".
Troche przykro, ale jak ktoś przede mną napisał, istnieje życie poza internetem, więc w głowę z łuku z tego powodu sobie nie strzele
Cytat:
Napisane przez madziczka Pokaż wiadomość
Też mi się przykro zrobiło... Chyba, że jestem nadwrażliwa i źle zinterpretowałam wypowiedź mulier
Dziewczyny przesadzilyscie ,ja akurat wypowiedzi MULIER tak nie odebralam ,ona ma racje no przeciesz ,jak ktos jest nowy to caly swiat nie moze sie wokoł niego krecic ,Pozatym ,to ze nam sie tak wydaje nie znaczy ,ze tak jest .Czy ktos jak napisałyscie powiedzial,ze glupoty piszecie/, czy że wam nie wolno ? to tylko nasze niczym nie usadnione poczucie. A tak apropo ja czytalam o rozowej swince i serdecznie sie ubawilam od samego rana ,a wiec kazdy ma swoje wlasne odczucia do licha nie zachowujmy sie jak mimozy ,bo nowa to trzeba ja nianczyc
czarnazuzia1 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:15   #155
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Tzn. Scent Bar będzie na perfumeryjnym tak?
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:17   #156
khy
Zadomowienie
 
Avatar khy
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 477
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Cicho, cicho, będzie przemowa ()


Tzn. z tego, co udało mi się z wątku wyłuskać, najprzychylniej patrzycie na opcję:
  • wątek plotkowy "Scent Bar", gdzie będą wszystkie ploty i ploteczki (i gdzie np. będzie się przerzucać co rozwleklejsze OT z innych wątków?)
  • wątek perfumowy "Czym dziś pachniesz?", w którym będą prowadzone dyskusje o perfumach, tak jak to było dotychczas "między off-topowymi wierszami "
  • a wątek "Co ostatnio testowałaś?" zostawiamy w świętym spokoju.
Co osobiście uważam, za naprawdę dobre rozwiązanie; bo może teoretycznie w Scent Barze będzie przybywać więcej postów dziennie, to wszyscy będą bez tasaczka nad głową plotkować do woli, co może nawet odciąży inne wątki z off-topów.

---

P.S. Aggie, przestań mi czytać w myślach, to już nie pierwszy raz piszesz to, co i ja chcę napisać
W pelni zgadzam sie z Rachela i Aggie - co wiecej mysle, ze ci, co protestuja, w ostatecznosci tez beda bardzo zadowoleni, bo Scent Bar zapowiada sie bardzo, bardzo fajnie .
khy jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:17   #157
Ondine
Rozeznanie
 
Avatar Ondine
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Kraina nieznana
Wiadomości: 842
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez kropka75 Pokaż wiadomość
No bez jaj, proszę.
Do kogo jeszcze masz pretensje, że Cię nie przywitał? Zanotowałaś to sobie?
Już tę kwestię wyjaśniałam, ale dla Ciebie objaśnię raz jeszcze - nie mam zwyczaju zaglądając na forum po kilku dniach przeglądać kilkunastu czy kilkudziesięciu stron "czym dziś pachniesz" ani w celu witania nowych ani w żadnym innym. Bez przesady z tymi żalami.
Przeczytaj raz jeszcze post- do nikogo nie mam żalu ani pretensji. .Wyrazić opinię na temat pierwszych tygodni na forum - mogę. Nie zamierzam więcej rozmawiac na ten temat , bo robisz złośliwe wycieczki osobiste.
Ondine jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:18   #158
madziczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziczka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 16 493
GG do madziczka
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Czy przesadziłam - nie wiem. Nikogo nie oskrżałam, jedynie pisałam o sowich subiektywnych odczuciach Wiem, jak to jest być nową na forum, niejednokorotnie przecierałam sama szlaki, żeby zdobyć zaufanie i sympatię i zdaję sobie sprawę, że nie zdobywa jej się pięćdziesięcioma wpisami, ani w ciągu dwóch tygodni. A niańczyć mnie nie trzeba- samodzielna panna ze mnie
madziczka jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:19   #159
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez neonka28 Pokaż wiadomość
Tzn. Scent Bar będzie na perfumeryjnym tak?
Neonko, wszystko zostaje na Perfumach
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:19   #160
madziczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziczka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 16 493
GG do madziczka
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

A do idei Scent Baru- myślę, że to dobry pomysł
madziczka jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:20   #161
your Angel
czyli Endżi
 
Avatar your Angel
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Home is where the heart is
Wiadomości: 10 780
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez khy Pokaż wiadomość
W pelni zgadzam sie z Rachela i Aggie - co wiecej mysle, ze ci, co protestuja, w ostatecznosci tez beda bardzo zadowoleni, bo Scent Bar zapowiada sie bardzo, bardzo fajnie .
Też tak myślę W Scent Barze będzie można rozmawiać do woli i nie kalkulować kiedy to temat za bardzo "offtopuje"
__________________
wymiana

pachnę
your Angel jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:22   #162
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Powiem tylko tak. Będzie jak będzie. Wpadalam na wątek "czym dzis pachniesz" nie tylko aby napisać czym pachnę ale też aby doradzić się, pośmiać się, poprzytulać kogoś kto tego potrzebuje. Cóż w tym złego? Dobrze się tu czuje jest miło, mam kontakt z wieloma cudownymi osobami.

Jestem za ułatwieniem pracy moderatorom, za przejrzystością forum. Jeśli Scent Bar będzie na perfumeryjnym to ok.

Przykro mi że musze czytać jakieś sprzeczki. Tymbardziej że rachela kontoluje całą sytuacje, a ona taka kochana chce wszystko NAJ NAJ
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:22   #163
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 763
GG do mulier
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez czarnazuzia1 Pokaż wiadomość
Dziewczyny przesadzilyscie ,ja akurat wypowiedzi MULIER tak nie odebralam ,ona ma racje no przeciesz ,jak ktos jest nowy to caly swiat nie moze sie wokoł niego krecic ,Pozatym ,to ze nam sie tak wydaje nie znaczy ,ze tak jest .Czy ktos jak napisałyscie powiedzial,ze glupoty piszecie/, czy że wam nie wolno ? to tylko nasze niczym nie usadnione poczucie. A tak apropo ja czytalam o rozowej swince i serdecznie sie ubawilam od samego rana ,a wiec kazdy ma swoje wlasne odczucia do licha nie zachowujmy sie jak mimozy ,bo nowa to trzeba ja nianczyc
Ot i święte słowa !
Ja tez jak zagosciłam na tym forum na dzień dobry zostałam przywołana do porzadku bo:
1. załozyłam chyba 50 wątek o tym "czy na truskawce można kupowac za darmo"
2. jeszcze ze dwa...juz nie pamietam jakie, ale cos w tym stylu.
Nikt sie ze mna nie cackał ani nie traktował ulgowo. Po prostu, każdego trzeba traktowac w taki sam sposób starego czy też nowego użytkownika.
Ja nie zauważyłam aby ktokolwiek akurat na perfumach był potraktowany w lekceważący sposób. Natomiast jeżeli ktos wymaga, aby na dzień dobry nosic go na rękach, otaczac specjalną troska i 100 % uwagi skupiac na nim ...no to życzę miłego . Ani na perfumach ani na innym forum ani w życiu chyba tak dobrze na starcie mu nigdzie nie będzie.
Wiadome jest to, że tych, którzy są z nami od kilku lat po prostu juz znamy, wiele wspólnie sie przeszło, setki stron na tym forum napisało, więc i może relacje między "starszymi" uzytkowniczkami sa inne. Ale wyrzucac komus że zna się z kims lepiej jest dla mnie co najmniej niezrozumiałe.
__________________

mulier jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:25   #164
czarnazuzia1
rude jest piękne:)
 
Avatar czarnazuzia1
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: nad jeziorem
Wiadomości: 12 810
Wpisy w blogu: 1
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez madziczka Pokaż wiadomość
Czy przesadziłam - nie wiem. Nikogo nie oskrżałam, jedynie pisałam o sowich subiektywnych odczuciach Wiem, jak to jest być nową na forum, niejednokorotnie przecierałam sama szlaki, żeby zdobyć zaufanie i sympatię i zdaję sobie sprawę, że nie zdobywa jej się pięćdziesięcioma wpisami, ani w ciągu dwóch tygodni. A niańczyć mnie nie trzeba- samodzielna panna ze mnie
Przyjmuje wyjasnienie zwracam honor
czarnazuzia1 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:28   #165
volje
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 177
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
Natomiast jeżeli ktos wymaga, aby na dzień dobry nosic go na rękach, otaczac specjalną troska i 100 % uwagi skupiac na nim ...no to życzę miłego . Ani na perfumach ani na innym forum ani w życiu chyba tak dobrze na starcie mu nigdzie nie będzie.
Wiadome jest to, że tych, którzy są z nami od kilku lat po prostu juz znamy, wiele wspólnie sie przeszło, setki stron na tym forum napisało, więc i może relacje między "starszymi" uzytkowniczkami sa inne. Ale wyrzucac komus że zna się z kims lepiej jest dla mnie co najmniej niezrozumiałe.
bez przesady w drugą stronę...Nikt z 'nowych' nie napisał, że przeszkadzają mu forumowe, bliższe znajomości
__________________
konto volje nie istnieje.
volje jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:30   #166
bieta
Zadomowienie
 
Avatar bieta
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 062
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Nie przebrnęłam przez całą dyskusję, pozwolę sobie wyrazić swoje zdanie.

Mi osobiście taka forma wątku nie przeszkadzała, ale podoba mi się również propozycja rozdzielenia tematyki. Osobno wątek plotkowy (na Perfumach oczywiście ), a osobno połączone w jeden czym dziś pachniesz i testowy (dla mnie to wersja optymalna) ; nie mam także nic przeciw trzem wątkom: plotkowym, czym pachniesz i testowym, jednak sądzę, że sucha informacja "pachnę dziś tym a tym" to trochę mało - wiele z nas poza zapachem globalnym czy używanym częściej (z np. posiadanego flakonika) równocześnie testuje kilka innych - miło byłoby poczytać wrażenia, opinie itd. w jednym miejscu. Bo w sumie czym pachniesz i testowy wg mnie w jakichś 80 proc. pokrywają się - testy najczęściej nie kończą się na psiknięciu nadgarstka w Sephorze, ale sprawdzamy zapach w warunkach bojowych - próbnie się nimi wypachniając.
bieta jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:31   #167
mex
Zadomowienie
 
Avatar mex
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 482
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez kropka75 Pokaż wiadomość
W zasadzie nie rozumiem dlaczego połączenie pachnącego z testowym tak niektórych oburza. Ja np. czasem nie pachnę globalnie niczym, mam na rękach dwa, trzy zapachy i je noszę. Nie wiem wtedy gdzie się wpisać. Generalnie na testowy wchodzę po wizycie w Sephorze albo po otrzymaniu nowej próbki. Ale jak widzę po wpisach dla wielu osób rozdzielenie tych dwóch wątków stanowi dylemat i w efekcie całe rozmowy o zapachach (nawet testowanych) i tak dzieją się na pachnącym, a na testowym pozostaje suchy wpis.
Jak to nie wiesz gdzie? W testowym.
Różnica? Testowy jak nazwa wskazuje-opinie, odczucia, anty-i sympatie, prawie recenzje, do których można sięgać bez względu na datę. Konkretna, bieżąca data pachnienia tym czy owym to jednak co innego, jasne jak słońce. Czasem mam ochotę sprawdzić co wizażanki wybierają np. w "mulący" dzień , gdy łepetyny bolą. Albo w czym dobrze się czują 1 listopada. Do testowego wracam bez względu na datę, a raczej ze względu na znajomość upodobań zapachowych konkretnych osób. Tak samo jak czytając recenzje w KWC.
Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
A dodam jeszcze, że juz naprawde nie rozumiem krytycznych wypowiedzi osób, które widzę tu po raz pierwszy
Ale tak to juz chyba jest, że jak ciut podnosi sie temperatura, to z każdego zakątka świata foczki zbiegają
Te foczki czasami są dłużej na Pefumach niż ty. Weź pod uwagę, że nie każdy ma czas wypowiadać się często. Jeśli o mnie chodzi to 99% czasu na Wizażu (głównie cudnych Perfumach ) poświęcam na czytanie. I bardzo żałuję, że czasu brak na pisanie np. recenzji - ten co mam wolę poświęcić na czytanie takowych w KWC, na odkopywanie pełnych dla mnie wiedzy nawet starych wątków.
Cytat:
Napisane przez burn-it-up Pokaż wiadomość
Natomiast jeżeli chodzi o "ostatnio testowałam" to nie podoba mi się łączenie go z "czym dziś pachniesz".Założyłam ten wątek właśnie dla tego,że czasem nie piszemy na bieżąco o testach.Zdarza mi się wrzucać zbiorowy opis testów z 2 tygodni i taka właśnie lista zupełnie nie pasuje do "czym dziś pachniesz"
Idealne wyjaśnienie kwestii
Cytat:
Napisane przez Aggie125 Pokaż wiadomość
He he, i wyjdzie na to, że wychylając się z "pachnę dziś Euphorią" usłyszy się "nie off-topuj"!
Od wielkiego gromu tak robię i wówczas zazwyczaj wyskakuję jak Filip z konopii Nie przejmując się tym zresztą zbytnio

Cytat:
Napisane przez khy Pokaż wiadomość

Kropko, Mulier, ale co macie konkretnie przeciwko idei Scent Baru?

Bo wedlug mnie ten watek ma szanse stac sie naprawde fajna sprawa na Perfumach .



A tak naprawdę spodoba mi się każda wersja, którą wybierzecie (no, poza połączeniem "Testowego" z "Czym pachniesz..."), bo z powodu braku czasu głównie czytam, "Czym dziś pachniesz" był dla mnie plotkowym, do którego nie zaglądałam, ewentualnie raz na ruski rok jak chciałam wyrzucić z siebie co sobie zapodałam albo zobaczyć co w upał serwują sobie Wizażanki, więc nie martw się Kropko, nie każdą/każdego interesują tzw.plotki czy off-topy i nie wszyscy "wskoczą na plotki", a być może wizażanki z innych forów, których nicki są na Perfumach często widoczne na dolnym pasku, odważą się wpisać czym pachną. Choćby sucho i jednowyrazowo
mex jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:32   #168
Aggie125
Zakorzenienie
 
Avatar Aggie125
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 857
Wpisy w blogu: 2
GG do Aggie125
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

o fakt, ja tez jak tu sie pojawiłam najpierw podczytywałam, potem udzielałam się w wątkach pojedynczymi zdaniami, a z czasem zaczęłam kojarzyć lepiej inne Wizażanki, nabrałam trochę odwagi... i jakoś nie czuje sie wyrzutkiem tego forum Nie pamiętam nawet, czy ktoś mnie witał, czy nie. To mnie jednak nie zraziło, bo nikt też nie odnosił się do mnie z lekceważeniem osoby która ma juz ponad 2000 postów, podczas gdy ja miałam 10 (rany boskie, kiedy to było??? )

A gdyby miał powstać Scent Bar, wtedy uważam, że powinien być traktowany jako wątek,w którym można napisać wszystko, w sensie, żeby nie pojawił sie ktoś nowy z pretensją: "Piszcie po ludzku, co to są te lutki, bo ja nie rozumiem". I wtedy będą tu wchodzić dziewczyny, którym nie przeszkadza przedzieranie sie przez 15 stron off-topu. Jak ktoś nowy będzie chciał sie dołączyć - proszę bardzo, tylko żeby nie sarkał, że nic nie rozumie z tego wątku.

Rachelko - czyżby istniało między nami jakieś psychiczne i tajemne połączenie? Nawet, jeśli myślimy to samo, to uprzedzam - na kolokwium za Ciebie NIE IDĘ!!!
Aggie125 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:34   #169
kropka75
Zakorzenienie
 
Avatar kropka75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Ślunsk :)
Wiadomości: 27 505
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez mex Pokaż wiadomość
Jak to nie wiesz gdzie? W testowym.
Różnica? Testowy jak nazwa wskazuje-opinie, odczucia, anty-i sympatie, prawie recenzje, do których można sięgać bez względu na datę. Konkretna, bieżąca data pachnienia tym czy owym to jednak co innego, jasne jak słońce.
Tzn. co ta nazwa wskazuje? Ja ich wcale nie testuję. Ja je noszę.

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
A kwestię Kropka/Ondine proszę o przeniesienie na PW, jeśli chcecie to kontynuować.
Cytat:
Napisane przez Ondine Pokaż wiadomość
Przeczytaj raz jeszcze post- do nikogo nie mam żalu ani pretensji. .Wyrazić opinię na temat pierwszych tygodni na forum - mogę. Nie zamierzam więcej rozmawiac na ten temat , bo robisz złośliwe wycieczki osobiste.
No to zostałaś zauważona. Brawo.

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Kropko, nigdy nie będzie tak, że będzie na pierwszej stronie. Jeśli nie będzie tak popularny jak nasz plotkowy wątek, no to opadnie; ale sądzę że będą i na niego chętne(/i).
Jeśli uważacie, że to dobre wyjście, ok. A co z tego wyjdzie to się zobaczy w praniu.

Pozdrawiam i miłego okresu przedświątecznego.
__________________

"Ty masz prawo mieć swoje zdanie. Ja mam prawo mieć je w d..."

"Masz świra to go hoduj." "Twój pies - Twoje gówno"

W świecie Daniela


mikroREKLAMA
Pomoc dla Danielka !
Pięcioletni chłopczyk z Zespołem Aspergera prosi o pomoc.

Ta reklama pokazywana jest pod 27 505 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kropka75 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:38   #170
szugarbejb
Zakorzenienie
 
Avatar szugarbejb
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 10 203
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Wow , ale nas dużo tam na dole

Od niedawna jestem modem, rozumiem Dziewczyny (Tulip i rachelę). Ale swoje 3 gorsze wrzucam jako ja: na perfumach od niedawna, żadna perfumomaniaczka, forum traktuję hobbystycznie (bo mam już inne swoje ) :

1) Nie chcę - nie czytam OT. Proste.
"Czym dziś pachniesz ..." jest wg mnie wątkiem lekko żenującym. Ktoś wpada i cały w skowronkach pisze, iż pachnie czymś tam, pod tym post o zmarłym zwierzaku, pod tym jaki podkład dobrać, pod tym że rzucił mnie chłopak, pod nim jaki płaszczyk kupić i upiekłam ciasto, a dalej ja ze swoimi brokatowymi tipsami. A potem coś o samcach i samicach Tragedia.

Zero ładu i składu, zero logiki - dla nowego użytkownika wątek nie do przejścia - niedawno sama byłam nowa i nawet próbowałam coś tym zrobić (nie mogłam pogodzić się z dziwnymi zwierzeniami Fenris, a wpadaniem i "pachnę dziś Euphorią, a kupiłam sobie fioletowy płaszczyk, a ja kocham męża"), ale ... taki tego wątku urok.

Albo trzeba się z tym pogodzić, albo po prostu nie wchodzić. Każde forum ma swoje reguły i zasady, Perfumy niczym się nie różnią. Jest wątek "ostatnio testowałam ..." i tam można dowiedzieć się o tym jak odbiera zapach inna osoba, mamy KWC, zawsze można napisać PW (khy - ).
Jeśli wchodzę na inne forum i widzę wątek "klub parówkożerców II" to nie piszę do moda tupiąc nóżką że natychmiast go zamknijcie bo ja nie wiem o co chodzi !, no ludzie, dajcie spokój.


2)Absolutnie nie rozumiem żali (tak Ondine, żalisz się) "nowych i nowszych użytkowniczek", do których ja także siebie zaliczam. Uczestnictwo i wypowiadanie się na forum ma charakter dobrowolny i nie rozumiem wpowiedzi typu "nikt mnie nie zauważył, nie przywitał". I co to znaczy "zobacz ile osób się loguje a ile wypowiada" ? Ktoś ma coś ciekawego do napisania - pisze. Ktoś ma ochotę tylko podcztywać - podczytuje. Jeśli ktoś chce li i jedynie zaistnieć - są programy typu Idol, You can dance ... Perfumy to nie jest tokszoł, program promujący gwiazdy. To forum hobbystyczne, weź to pod rozwagę.

3) Rozdzielanie "czym dziś pachniesz ..." na dwa osobne wątki "Czym dzis pachnę " i "Plotkowy" nie wydaje mi się być dobrym pomysłem. "Czym dziś pachnę"stanie się czyms w rodzaju "Powiedz wszystkim dzień dobry", a Scent Bar stanie się w odczuciu innych użytkowników jeszcze bardziej niedostępny niż teraz; to dopiero będzie TWA ... Nowy użytkownik nawet nie będzie wiedział jak napisać pierwszego posta (bo jak jako nieznajomy
ma się wtrącić do rozmowy o "fujach") ...

Pomysłu nie mam niestety, ale powtórzę za Takuśną: idą Święta, więc po I się nie kłóćmy. Tyle.
__________________

Cytat:
Napisane przez Hultaj Pokaż wiadomość
(...)
i oczywiście ma mieć ładnego penisa, jasnego i zadbanego a nie jakieś ogóra nabrzmiałego w fuj kolorach.
szugarbejb jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:42   #171
mex
Zadomowienie
 
Avatar mex
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 482
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez kropka75 Pokaż wiadomość
Tzn. co ta nazwa wskazuje? Ja ich wcale nie testuję. Ja je noszę.
Jeśli podczas testowania wrzucasz opis na "Czym pachniesz wizażano" to rzecz jasna - zwracam Kropko honor bez dwóch zdań

Miłego miłego Ot co robi nadmiar czasu wolnego, lepiej pójdę poczytać nowe recenzje
mex jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:43   #172
Aggie125
Zakorzenienie
 
Avatar Aggie125
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 857
Wpisy w blogu: 2
GG do Aggie125
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez szugarbejb Pokaż wiadomość
3) Rozdzielanie "czym dziś pachniesz ..." na dwa osobne wątki "Czym dzis pachnę " i "Plotkowy" nie wydaje mi się być dobrym pomysłem. "Czym dziś pachnę"stanie się czyms w rodzaju "Powiedz wszystkim dzień dobry", a Scent Bar stanie się w odczuciu innych użytkowników jeszcze bardziej niedostępny niż teraz; to dopiero będzie TWA ... Nowy użytkownik nawet nie będzie wiedział jak napisać pierwszego posta (bo jak jako nieznajomy
ma się wtrącić do rozmowy o "fujach")
...
No jak to jak? "O fuj, jaki głupi wątek, ja już tutaj więcej nie wejdę".
Reszta Wizażanek - cisza a potem
Aggie125 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:47   #173
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Szugar, ad.3 - niekoniecznie, kilka razy już napisałam, jak ten perfumowy prawdopodobnie będzie wyglądać; a plotki... cóż, były, są i będą; po prostu trzeba wydzielić miejsce, gdzie będzie można plotkować do woli

No ale rozumiem odmienne zdanie, fajnie że się odezwałaś.
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:47   #174
szugarbejb
Zakorzenienie
 
Avatar szugarbejb
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 10 203
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez Aggie125 Pokaż wiadomość
No jak to jak? "O fuj, jaki głupi wątek, ja już tutaj więcej nie wejdę".
"gOOpi Ten woNtEk jEzD, cZEbA nApIsADź dO mOdA RzeBy gO ZamKnOł. Ja Go NiE lUbiEm. IdeM nA mOścIQ "



rachelo - .
__________________

Cytat:
Napisane przez Hultaj Pokaż wiadomość
(...)
i oczywiście ma mieć ładnego penisa, jasnego i zadbanego a nie jakieś ogóra nabrzmiałego w fuj kolorach.
szugarbejb jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:49   #175
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Szugar!!! ;>
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:50   #176
Aggie125
Zakorzenienie
 
Avatar Aggie125
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 857
Wpisy w blogu: 2
GG do Aggie125
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Szugar!!! ;>
To było SZUGAR!!! czy ???
Aggie125 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:51   #177
szugarbejb
Zakorzenienie
 
Avatar szugarbejb
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 10 203
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Szugar!!! ;>
Ała, nie bij

Aggie - a to pytanie retoryczne ?
__________________

Cytat:
Napisane przez Hultaj Pokaż wiadomość
(...)
i oczywiście ma mieć ładnego penisa, jasnego i zadbanego a nie jakieś ogóra nabrzmiałego w fuj kolorach.
szugarbejb jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:51   #178
MoniaK
Zakorzenienie
 
Avatar MoniaK
 
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 12 991
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Uff, w końcu przebrnęłam
Powiem tak Obecna formuła podoba mi się i najchętniej bym jej nie zmieniała ale jeśli podzielenie ma sprawić, że forum będzie bardziej przejrzyste i modki będą miały mniej do czyszczenia to jestem na tak i stawiam na poniższe rozwiązanie:
Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Tzn. z tego, co udało mi się z wątku wyłuskać, najprzychylniej patrzycie na opcję:
  • wątek plotkowy "Scent Bar", gdzie będą wszystkie ploty i ploteczki (i gdzie np. będzie się przerzucać co rozwleklejsze OT z innych wątków?)
  • wątek perfumowy "Czym dziś pachniesz?", w którym będą prowadzone dyskusje o perfumach, tak jak to było dotychczas "między off-topowymi wierszami "
  • a wątek "Co ostatnio testowałaś?" zostawiamy w świętym spokoju.
Boję się tylko trochę, że wątek "czym dziś pachniesz" będzie takim trochę sztucznym tworem i samą wyliczanką.
Nie pamiętam innej formuły obecnego wątku "czym dziś pachniesz" niż plotki ale skoro mówicie, że kiedyś w tym wątku było więcej perfum w perfumach to miejmy nadzieję, że nowy "czym dziś pachniesz" mógłby się ciekawie zapowiadać.
MoniaK jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:54   #179
czarnazuzia1
rude jest piękne:)
 
Avatar czarnazuzia1
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: nad jeziorem
Wiadomości: 12 810
Wpisy w blogu: 1
Dot.: "Czym dziś pachniesz...?" - kilka słów wyjaśnień

Cytat:
Napisane przez szugarbejb Pokaż wiadomość
"gOOpi Ten woNtEk jEzD, cZEbA nApIsADź dO mOdA RzeBy gO ZamKnOł. Ja Go NiE lUbiEm. IdeM nA mOścIQ "



rachelo - .
czarnazuzia1 jest offline  
Stary 2007-12-22, 17:54   #180
khy
Zadomowienie
 
Avatar khy
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 477
Cytat:
Napisane przez szugarbejb Pokaż wiadomość
3) Rozdzielanie "czym dziś pachniesz ..." na dwa osobne wątki "Czym dzis pachnę " i "Plotkowy" nie wydaje mi się być dobrym pomysłem. "Czym dziś pachnę"stanie się czyms w rodzaju "Powiedz wszystkim dzień dobry", a Scent Bar stanie się w odczuciu innych użytkowników jeszcze bardziej niedostępny niż teraz; to dopiero będzie TWA ... Nowy użytkownik nawet nie będzie wiedział jak napisać pierwszego posta (bo jak jako nieznajomy
ma się wtrącić do rozmowy o "fujach") ...

Pomysłu nie mam niestety, ale powtórzę za Takuśną: idą Święta, więc po I się nie kłóćmy. Tyle.

Szugar, a ja mam cicha nadzieje, ze oba watki stana sie jedyne w swoim rodzaju - na Czym dzis pachniesz bedzie sie wymienialo spostrzezenia na temat perfum, podyktowane nastrojem chwili (nie ma watku, gdzie taka luzna (i bez strasznych offtopow) dyskusja o perfumach sie odbywala, a na Scent Bar bedzie wpadal kazdy, kto bedzie mial ochote pochwalic sie nowym plaszczykiem albo ponarzekac na faceta, albo powymieniac sie pogladami na facetow z zakolczykowana twarza, luz ;-)).

(Co nie zmiania faktu, ze PW fajne sa .)

Cytat:
Napisane przez szugarbejb Pokaż wiadomość
"gOOpi Ten woNtEk jEzD, cZEbA nApIsADź dO mOdA RzeBy gO ZamKnOł. Ja Go NiE lUbiEm. IdeM nA mOścIQ "



.
Szugar, co to znaczy "IdeM nA mOścIQ" ??

Edytowane przez rachela
Czas edycji: 2007-12-22 o 17:59 Powód: post pod postem
khy jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Perfumy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:49.