Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Perfumy

Notka

Perfumy Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o perfumach, ale baliście się zapytać.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-12-28, 22:26   #721
Miśka.S.
Raczkowanie
 
Avatar Miśka.S.
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 131
Dot.: Scent Bar

Czarnatess, witaj !!!

Strachulcu, cieszę się,że futrzak znów w formie tak trzymać ! A Messe piekne musi byc ,oby jak najszybciej doszło
__________________
----------------------------------------------------------------------
Moje futrzaki najmilsze -airedale terriery
Miśka.S. jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:27   #722
czarnatess
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 27
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez E Pokaż wiadomość



Proszę bardzo
A kilka słów o Tobie możemy prosić (oczywiście, jeśli nie masz nic przeciwko temu)?
Oczywiscie , ze mozna prosic ,to ja dziewczyny czarnazuzia, która nie mogla sie zalogowac na wizaz od połowy 1 dnia swiat .Napisalam o haslo dostaje odpowiedz ,ze jest w mojej skrzynce ,a tam nic niema, Wolalabym odzyskac tamto konto ,ale nie wiem czy jest to mozliwe ? czy ktoras tak juz miala? przeczytalam cały watek redakcyjny ,zrobilam wszystko co kazali i Stesknilam sie za wami
czarnatess jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:33   #723
E
Zakorzenienie
 
Avatar E
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 8 227
Dot.: Scent Bar

No tak Wszystko już wiemy
__________________
Poglądy trzeba mieć tak ciasne,
By cenić zdanie tylko własne.
Na ciasne łby. Jan Sztaudynger
E jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:34   #724
Różowy Strachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Różowy Strachulec
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 023
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez Miśka.S. Pokaż wiadomość
Strachulcu, cieszę się,że futrzak znów w formie tak trzymać !
Mam nadzieję że tak bedzie jak najdłużej
Cytat:
A Messe piekne musi byc ,oby jak najszybciej doszło
Ja Messe pokochałam od pierwszego momentu, kiedy zapoznała nas Rachela

Zuziu, mam nadzieję że odzyskanie konta się powiedzie
__________________
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Różowy Strachulec jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:36   #725
Madlaine
Zakorzenienie
 
Avatar Madlaine
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 720
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez E Pokaż wiadomość



Nie ukrywam, jestem fanką marki ale są produkty, których mieć nie muszę
Mój niezbędnik to: gąbka do demakijażu, olejek do demakijażu, peeling, puder, rękawiczki, samoopalacze i podkład liftingujący (którego nie posiadam, ale niech tylko skończę moje zapasy ).
Marzy mi się krem do rąk, ale cena tak kosmiczna, że w sferze marzeń pozostanie To samo dot. kremu pod oczy (tego Sensai-owego, kosmiiiicznie drogiego ).

E ten za 750 PLNów

vesenko, zalania do przyjemnych nie należą, ani w jedną, ani w drugą stronę, ale to wina hydrauliki, przecież nie Twoja, więc nie męcz siebie i sumienia, a peeling na pewno poprawi humor, mi Twój opis poprawił, złote kryształki cukru i migdały gdzież ty takie skarby nabywasz ???


Cytat:
Napisane przez czarnaorchidea Pokaż wiadomość
Ja polecam Avene - Gommage Doux Purifiant Bardzo dobrze ściera, mimo małych kuleczek Jeśli lubisz mechaniczne, myślę, że Ci się spodoba A tak propos peelingów, to nie wiem, dziewczyny, jak dajecie sobie radę z tymi enzymatycznymi Robiłam już kilka podejść i za każdym razem wielkie rozczarowanie Teoretycznie powinnam takich używać, bo podobno mechaniczne roznoszą bakterie i zaostrzają wszelkie niedoskonałości skóry [moja biedna mieszana skóra ], ale ... Czego mój dermatolog nie widzi, to go nie zaboli

Cytat:
Napisane przez E Pokaż wiadomość

Dla mnie te "kuleczkowe" to katorga Avene też próbowałam u Przyjaciółki - i pudło
A enzymatyczne też bez rewelacji Do czasu
u mnie efekt po peelingu enzymatycznym (YSL, Guinot) jest taki sam jak po pudrze Kanebo - znowu nabyłam, a jakże oraz po kulkowcach i innych gąbczasto-maziowatych
Jednak odkąd w czeluściach KWC wykopałam Boreade, innego ścierucha mechanicznego poza nim nie używam


_______

Zuzia, jak Ty mogłaś się nie przyznać, że Ty to Ty no jak ?
Madlaine jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:44   #726
E
Zakorzenienie
 
Avatar E
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 8 227
Dot.: Scent Bar

Mad, no niestety ten Już nawet zaczęłam sie łamać, ale... w porę się opamiętałam

A vesenkowe peelingi (i inne takie) np. u mnie Jakby co... to wiesz

Mechaniczne u mnie na odstrzał

Kanebo też jest enzymatyczny
__________________
Poglądy trzeba mieć tak ciasne,
By cenić zdanie tylko własne.
Na ciasne łby. Jan Sztaudynger
E jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:45   #727
czarnatess
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 27
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez E Pokaż wiadomość
No tak Wszystko już wiemy
Zaraz czy cos podejrzewalas ? przyzwyczilam sie do starego nika i jakos mi nie tak.
Cytat:
Napisane przez Różowy Strachulec Pokaż wiadomość
Mam nadzieję że tak bedzie jak najdłużej
Ja Messe pokochałam od pierwszego momentu, kiedy zapoznała nas Rachela

Zuziu, mam nadzieję że odzyskanie konta się powiedzie
Oj Strachulcu chcialabym mialam tam korespondencje i juz troche postow napisanych .Nie wiem co sie stalo ? moglam tylko Was czytac ,a pisac juz nie a to bolalo i w dodatku ty...le dni Zaczełam sie zastanawiac co przeskrobalam ,ze mnie wyrzucili z wizazu, ale nic nie pamietam
czarnatess jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:47   #728
Różowy Strachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Różowy Strachulec
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 023
Dot.: Scent Bar

Może maila z nowym hasłem wpadły Ci do jakiegos folderu ze spamem?
__________________
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Różowy Strachulec jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:51   #729
E
Zakorzenienie
 
Avatar E
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 8 227
Dot.: Scent Bar

Zuziu, nie podejrzewałam
__________________
Poglądy trzeba mieć tak ciasne,
By cenić zdanie tylko własne.
Na ciasne łby. Jan Sztaudynger
E jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:55   #730
czarnatess
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 27
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez Madlaine Pokaż wiadomość


_______

Zuzia, jak Ty mogłaś się nie przyznać, że Ty to Ty no jak ?
,ale i tak dlugo nie wytrzymalam ,tylko troszeczke bo
zarejestrowana jestem o godz.20,36
Strachulcu sciagnelam nawet bardziej przeszkolone sily i nic
czarnatess jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:57   #731
_Adelajda_
Rozeznanie
 
Avatar _Adelajda_
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Toulon
Wiadomości: 815
Dot.: Scent Bar

no to nas Zuzia zaskoczyła
moze uda sie odzyskac?
ja wprawdzie w identycznej sytuacji na forum radiowej Trójki konta nie odzyskałam, ale to zupełnie inny skrypt; to forum jest tak 'wypasione', ze moze sa jakies mozliwosc odzyskania konta - czego Ci życze
__________________
Zmysł powonienia - mój jedyny kontakt z niebem...
_Adelajda_ jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:58   #732
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 321
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez E Pokaż wiadomość
Puder? Tak drobniutki, miałki, straaaasznie jasny, a jednak niewidoczny Cudo, cudeńko I rzecz ważna - mnie, suchotnicy, nie przesusza, daje piękny efekt A u mojej koleżanki, z tłustą skórą, matowi idealnie
E, znalazlam dla pewnosci to ten KLIK
__________________


Contax jest offline  
Stary 2007-12-28, 22:59   #733
Madlaine
Zakorzenienie
 
Avatar Madlaine
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 720
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez E Pokaż wiadomość
Mad, no niestety ten Już nawet zaczęłam sie łamać, ale... w porę się opamiętałam

A vesenkowe peelingi (i inne takie) np. u mnie Jakby co... to wiesz

i bardzo dobrze, żeś się opamiętała, chociaż jak go testowałam , to byłam gotowa pokonać ochroniarza w czasie ucieczki z kremem z perfumerii ale zadowoliłam się ostatecznie kremidłem o połowę tańszym również z Kanebo, chociaż mąż pytał, czy o kolejną połowę tańszy już być nie może

a o peeling vesenkowy to się uśmiechnę pod koniec miesiąca, teraz i tak za dużo wydałam, a jeszcze zamówienie z luckyscent do zrealizowania z karty
Madlaine jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:05   #734
your Angel
czyli Endżi
 
Avatar your Angel
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Home is where the heart is
Wiadomości: 10 780
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez czarnaorchidea Pokaż wiadomość
Czego mój dermatolog nie widzi, to go nie zaboli
Hehe...
Ja też tak sobie mówiłam i wbrew zaleceniom mojego dermatologa aplikowałam sobie olejek Clarinsa dla cery tłustej No bo na moje niewprawne oko wszystko po nim było ok - cera aksamitna, pory zwężone... Ale pani doktor uprzedzała mnie, żebym sobie dała spokój.
Nie posłuchałam i po kilku następnych dniach dorobiłam się krostek w głębokich partiach skóry Wtedy już posłuchałam

Cytat:
Napisane przez E Pokaż wiadomość
Wiem, niestety na paszczy i ciele (jeśli mnie pamięć nie myli) przetrenowałam

Co do pkt. 2 - obiecuję, nie będę
trzymam za słowo

Cytat:
Napisane przez Różowy Strachulec Pokaż wiadomość
Jaaasne
Wydaje mi się - choć nie jestem pewna - że niebieska kukurydza nie jest wynikiem modyfikacji genetycznej

Wygooglałam sobie...

Cytat:
Most blue corns grown in the Southwest are typically flour corns. Kernels are made up of almost all soft, floury endosperm covered by a thin, evenly distributed layer of hard, corneous endosperm. The outer endosperm is made up of a single layer of cells containing blue pigment, and is called the aleurone layer. A thin, transparent layer of crushed cells called the pericarp covers the entire kernel and serves and the seed coat.
Pigmentation can occur in the pericarp and the main body of the endosperm, but the blue associated with the blue corn is normally found in the aleurone layer. the small blue aleurone grains in this layer can become so dense that kernels appear to be black.
The shape of the kernel is highly variable. Shape can range from small, flint-type kernels to large hominy types.
Zaintrygowała mnie ta niebieska kukurydza
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg blue corn, Corn Navajo Colorado Blue.jpg (32,3 KB, 10 załadowań)
your Angel jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:07   #735
E
Zakorzenienie
 
Avatar E
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 8 227
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez Contax Pokaż wiadomość
E, znalazlam dla pewnosci to ten KLIK
Tak, to ten Tylko nie przestrasz się koloru - on na twarzy jest naprawdę transparenty

Cytat:
Napisane przez Madlaine Pokaż wiadomość
i bardzo dobrze, żeś się opamiętała, chociaż jak go testowałam , to byłam gotowa pokonać ochroniarza w czasie ucieczki z kremem z perfumerii ale zadowoliłam się ostatecznie kremidłem o połowę tańszym również z Kanebo, chociaż mąż pytał, czy o kolejną połowę tańszy już być nie może

a o peeling vesenkowy to się uśmiechnę pod koniec miesiąca, teraz i tak za dużo wydałam, a jeszcze zamówienie z luckyscent do zrealizowania z karty
A mnie tylko ten zachwycił, a raczej efekty podślepiowe Inne były ok, ale nie padłam

Proszę bardzo Miło będzie Twój uśmiech zobaczyć

Ja chyba nie wytrzymam, chociaż potężne zapasy mam
Vesenko, widzisz co narobiłaś

Btw. kulami "zaraziłam" już kilka osób
__________________
Poglądy trzeba mieć tak ciasne,
By cenić zdanie tylko własne.
Na ciasne łby. Jan Sztaudynger
E jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:07   #736
czarnatess
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 27
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez E Pokaż wiadomość
Zuziu, nie podejrzewałam
TA.....k to dlaczego tak sie smiejesz?
Cytat:
Napisane przez _Adelajda_ Pokaż wiadomość
no to nas Zuzia zaskoczyła
moze uda sie odzyskac?
ja wprawdzie w identycznej sytuacji na forum radiowej Trójki konta nie odzyskałam, ale to zupełnie inny skrypt; to forum jest tak 'wypasione', ze moze sa jakies mozliwosc odzyskania konta - czego Ci życze
Dzieki bardzo ,najwazniejsze ze juz moge uczestniczyc w zyciu wizażowym ,teraz dopytam moze Rachele .W sumie to nic nie mozna innego bylo zrobic tylko załozyc nowe konto , no bo jak zapytac ? nie majac mozliwosci pisania ?
czarnatess jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:09   #737
Różowy Strachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Różowy Strachulec
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 023
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez your Angel Pokaż wiadomość
Zaintrygowała mnie ta niebieska kukurydza
Trzeba przyznać że wygląda klawo Też mnie to trochę zainteresowało
__________________
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Różowy Strachulec jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:10   #738
czarnaorchidea
Rozeznanie
 
Avatar czarnaorchidea
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: ♥
Wiadomości: 745
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez your Angel Pokaż wiadomość
Hehe...
Ja też tak sobie mówiłam i wbrew zaleceniom mojego dermatologa aplikowałam sobie olejek Clarinsa dla cery tłustej No bo na moje niewprawne oko wszystko po nim było ok - cera aksamitna, pory zwężone... Ale pani doktor uprzedzała mnie, żebym sobie dała spokój.
Nie posłuchałam i po kilku następnych dniach dorobiłam się krostek w głębokich partiach skóry Wtedy już posłuchałam


Wydaje mi się - choć nie jestem pewna - że niebieska kukurydza nie jest wynikiem modyfikacji genetycznej

Wygooglałam sobie...

Zaintrygowała mnie ta niebieska kukurydza
Skoro tam mówisz... OK, będę grzeczna, przerzucę się na to enzymatyczne g... Muszę poszukać czegoś właściwego

Fajna ta kukurydza Chciałabym jej spróbować
__________________
"Natura jest niewygodna. Trawa jest twarda, wilgotna, pełna obrzydliwych insektów. Gdyby natura była wygodna, ludzkość nie wymyśliłaby architektury."
Oscar Wilde

czarnaorchidea jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:15   #739
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez Różowy Strachulec Pokaż wiadomość
Ja Messe pokochałam od pierwszego momentu, kiedy zapoznała nas Rachela
Ooo, o mnie mowa!

---

Kurcze, muszę się chyba zakupowo opamiętać.
Przecież nie można mieć wszystkiego, prawda? Ostatnio przybyło mi tyle niemoralnie pięknej bielizny, że zaczynam mieć jakieś dziwne wyrzuty sumienia, to samo z kolorówką. Wiem, że bielizna się zużywa, kolorówka też wieczna nie jest... ale jakoś tak, dziwnie się czuję wiedząc że mam tyle rzeczy. Nie wiem z jakiej paki te wyrzuty, ale skoro się pojawiły, to chyba warto się zastanowić - skąd?
Hm. Czy ja bredzę?

I jeszcze mi w oko wielka czerwona torebka wpadła. Jest tak boska i duża (magiczne określenie "mieści format a4 i butelkę mineralki"), że pewnie ją kupię, a moje podejrzanego pochodzenia wyrzuty sumienia mnie po prostu zabiją.

Śmiać się czy płakać? Że pozwalając sobie na odrobinę luksusu, od razu budzą się we mnie wyrzuty sumienia?...
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:15   #740
E
Zakorzenienie
 
Avatar E
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 8 227
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez czarnatess Pokaż wiadomość
TA.....k to dlaczego tak sie smiejesz?

A z mojego pytania Bo myślałam, że świeżynka sie pojawiła
Nie śledzę, jakie kto ma nicki - tu, czy na allegro, czy gdziekolwiek indziej Nie mój standard i ochoty na to nie mam
__________________
Poglądy trzeba mieć tak ciasne,
By cenić zdanie tylko własne.
Na ciasne łby. Jan Sztaudynger
E jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:24   #741
your Angel
czyli Endżi
 
Avatar your Angel
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Home is where the heart is
Wiadomości: 10 780
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez Różowy Strachulec Pokaż wiadomość
Trzeba przyznać że wygląda klawo Też mnie to trochę zainteresowało
Fajnie wygląda Od razu zaczęłam się zastanawiać jakie fajne żarcie mozna z niej wykombinować

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
I jeszcze mi w oko wielka czerwona torebka wpadła. Jest tak boska i duża (magiczne określenie "mieści format a4 i butelkę mineralki"), że pewnie ją kupię, a moje podejrzanego pochodzenia wyrzuty sumienia mnie po prostu zabiją.
Kochana - jakie wyrzuty sumienia. Raz się żuje - tak czy nie ?

Dałoby radę wkleić foto torby ? Ja też mam zboczenie na tym punkcie (tak jak na punkcie perfum, butów, staników, błyszczyków, róży do policzków... :crazy)

Cytat:
Napisane przez czarnaorchidea Pokaż wiadomość
Skoro tam mówisz... OK, będę grzeczna, przerzucę się na to enzymatyczne g... Muszę poszukać czegoś właściwego
Tylko raz miałam peeling enzymatyczny do buzi. To był YSL, Instant Pur (Gommage Action Biologique Sans Grains). Drogi jak nieszczęście, ale swietny W KWC piszą, że kosztuje 150-200zł - bez przesady - aż tyle nie kosztował


Czarnazuziu vel Czarnatess, a ja Ci wczoraj na PW odpisałam Tak się starałam to wszystko ładnie ująć w słowa, długo się namyslałam i starałam a w końcu i tak tego nie odczytałaś ...
your Angel jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:26   #742
Różowy Strachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Różowy Strachulec
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 023
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Ooo, o mnie mowa!
O Tobie, o Tobie Pamiętam jakby to było wczoraj - wąchałam Messe przez stół w Antykwariacie

Cytat:
Kurcze, muszę się chyba zakupowo opamiętać.
Przecież nie można mieć wszystkiego, prawda? Ostatnio przybyło mi tyle niemoralnie pięknej bielizny, że zaczynam mieć jakieś dziwne wyrzuty sumienia, to samo z kolorówką. Wiem, że bielizna się zużywa, kolorówka też wieczna nie jest... ale jakoś tak, dziwnie się czuję wiedząc że mam tyle rzeczy. Nie wiem z jakiej paki te wyrzuty, ale skoro się pojawiły, to chyba warto się zastanowić - skąd?

Hm. Czy ja bredzę?
Skąd - śmąd Ciesz się i nie wnikam jak Wy tą bieliznę "zużywacie"

Ja właśnie totalnie wymiękłam na widok tej koszulki i zastanawiam się czy sobie jej nie kupić
http://allegro.pl/item289461592_bluz...playboy_a.html
Właśnie miałam taką wizję że śmigam samochodem po mieście, zatrzymuje mnie policja a ja ubrana w taką koszulkę, szorty i szpilki, zakręcając włosy na palec mówię "panie władzo, to ja naprawdę jechałam tak szybko?" i się słodko usmiecham Tylko czy do takiego czegoś musiałabym się solidnie opalić i przefarbowac na kurczakowy blond?
__________________
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Różowy Strachulec jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:27   #743
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Scent Bar

to już nie jest BAR

to jest kusiBAR
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:28   #744
czarnaorchidea
Rozeznanie
 
Avatar czarnaorchidea
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: ♥
Wiadomości: 745
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Ooo, o mnie mowa!

---

Kurcze, muszę się chyba zakupowo opamiętać.
Przecież nie można mieć wszystkiego, prawda? Ostatnio przybyło mi tyle niemoralnie pięknej bielizny, że zaczynam mieć jakieś dziwne wyrzuty sumienia, to samo z kolorówką. Wiem, że bielizna się zużywa, kolorówka też wieczna nie jest... ale jakoś tak, dziwnie się czuję wiedząc że mam tyle rzeczy. Nie wiem z jakiej paki te wyrzuty, ale skoro się pojawiły, to chyba warto się zastanowić - skąd?
Hm. Czy ja bredzę?

I jeszcze mi w oko wielka czerwona torebka wpadła. Jest tak boska i duża (magiczne określenie "mieści format a4 i butelkę mineralki"), że pewnie ją kupię, a moje podejrzanego pochodzenia wyrzuty sumienia mnie po prostu zabiją.

Śmiać się czy płakać? Że pozwalając sobie na odrobinę luksusu, od razu budzą się we mnie wyrzuty sumienia?...
Rachelciu, ależ oczywiście, że można mieć to wszystko o czym mówisz Masz co jeść i czym zapłacić za prąd? To czym się przejmujesz, odrobina przyjemności jeszcze nikomu nie zaszkodziła Jak mówił Oscar Wilde - najlepszym sposobem na pozbycie się pokusy jest uleganie jej
__________________
"Natura jest niewygodna. Trawa jest twarda, wilgotna, pełna obrzydliwych insektów. Gdyby natura była wygodna, ludzkość nie wymyśliłaby architektury."
Oscar Wilde

czarnaorchidea jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:30   #745
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Scent Bar

To ja ulegam non stop

Pozbywam się pokusy nie jednej nie dwóch różnych różniastych

To kolorówka, perfumiki, buciki, kolczyki itd.
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:30   #746
Różowy Strachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Różowy Strachulec
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 023
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez czarnaorchidea Pokaż wiadomość
Jak mówił Oscar Wilde - najlepszym sposobem na pozbycie się pokusy jest uleganie jej
I tego się trzeba trzymać
__________________
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Różowy Strachulec jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:31   #747
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez your Angel Pokaż wiadomość
Kochana - jakie wyrzuty sumienia. Raz się żuje - tak czy nie ?

Dałoby radę wkleić foto torby ? Ja też mam zboczenie na tym punkcie (
tak jak na punkcie perfum, butów, staników, błyszczyków, róży do policzków... )
No niby raz się żyje... Ale czasem się zastanawiam, kiedy kończy się po prostu "szafa" lub "kosmetyczka", a zaczyna "zbytek luksusu". Kiedy się ma "za dużo"? Coraz częściej mnie to nachodzi, zastanawiam się nad życiem ludzi, których nie stać na to, co ja mam. Niefajne takie myśli; i nachodzą mimo że staram się tym biedniejszym pomagać.
Przepraszam że smęcę bez sensu.
Jak to słodko ujmuje mój tż, największym nieszczęściem dla mnie jest zacząć myśleć i zastanawiać się nad czymś. Ciekawe, czy Ci sławni i bogaci też mają takie dylematy, wyciągając za jedną rolę w filmie miliony dolarów i kupując sobie trzecią posiadłość z 50cioma łazienkami lub telefon komórkowy wysadzany diamentami.

Zdjęć torby nie mam, ale może znajdę w necie.
Cytat:
Napisane przez Różowy Strachulec Pokaż wiadomość
i nie wnikam jak Wy tą bieliznę "zużywacie"
Spiera się, zboczku! Kurczy w praniu lub w najgorszym przypadku pruje
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:34   #748
Różowy Strachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Różowy Strachulec
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 023
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez rachela Pokaż wiadomość
Spiera się, zboczku! Kurczy w praniu lub w najgorszym przypadku pruje
Kurczy w praniu? a Angel napisała
Cytat:
Napisane przez your Angel Pokaż wiadomość
Raz się żuje - tak czy nie ?
czyli naprawde się musi szybko zużywać
(cytat wyjęty z kontekstu oczywiście z pełną premedytacją )
__________________
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
Różowy Strachulec jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:36   #749
czarnaorchidea
Rozeznanie
 
Avatar czarnaorchidea
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: ♥
Wiadomości: 745
Dot.: Scent Bar

Cytat:
Napisane przez your Angel Pokaż wiadomość
Dałoby radę wkleić foto torby ? Ja też mam zboczenie na tym punkcie (tak jak na punkcie perfum, butów, staników, błyszczyków, róży do policzków... :crazy)
Zboczenia podobne do moich tylko jeszcze u mnie dochodzą biżuteria, spodnie, filmy, sukienki ... Boże ! Jakie ja mam płytkie zainteresowania !
__________________
"Natura jest niewygodna. Trawa jest twarda, wilgotna, pełna obrzydliwych insektów. Gdyby natura była wygodna, ludzkość nie wymyśliłaby architektury."
Oscar Wilde

czarnaorchidea jest offline  
Stary 2007-12-28, 23:36   #750
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Scent Bar

Ide spać.

Dzis bez weny jestem bo już zasexiłam się
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Perfumy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:35.