kurs przedluzania paznokci LONDYN - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-05-18, 14:44   #31
Trele_Morele
Zakorzenienie
 
Avatar Trele_Morele
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 4 704
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Podpinam się Czytałam o margaritabelska , jestem ciekawa tylko czy dziewczyna szkoli prywatnie ? czy podlega pod szkołe?
Trele_Morele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-18, 16:33   #32
sunniva2007
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 806
Wpisy w blogu: 1
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Cytat:
Napisane przez Trele_Morele Pokaż wiadomość
Podpinam się Czytałam o margaritabelska , jestem ciekawa tylko czy dziewczyna szkoli prywatnie ? czy podlega pod szkołe?
Pytasz o Kinge?? bo jesli tak, to wiem, ze pracuje w tej szkole i szkoli na ich produktach... Cos mi sie o uszy obilo, ze chyba bedzie otwierac wlasny interes, ale kiedy to nastapi to nie wiem... jesli chcesz , to moge na priva przeslac ci numer telefonu do niej..)
sunniva2007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-26, 14:09   #33
natalia966
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 17
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Hmm... kurs w tej szkole kosztuje 450L ... troszkę duużo
natalia966 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-26, 22:22   #34
sunniva2007
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 806
Wpisy w blogu: 1
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Cytat:
Napisane przez natalia966 Pokaż wiadomość
Hmm... kurs w tej szkole kosztuje 450L ... troszkę duużo

sorka, bo pewnie to bedzie jakis offtop ale ty w anglii pracujesz?? bo jezeli tak to zarabiasz i wydajesz w funtach to jest taka dziwna mentalnosc Polakow, ktorzy jada na wyspy - wszystko przeliczaja na zlotowki ale mieszkajac w anglii, pracujac i jakos funkcjonujac 450 L nie jest to jakas wygorowana kwota. Nie wiem co soba reprezentuje ta szkola, ale Kinga jest w tym bardzo dobra.. zycze powodzenia i trzymam kciuki odpowiedni wybor kursu)
sunniva2007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-01, 14:56   #35
natalia966
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 17
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Cytat:
Napisane przez sunniva2007 Pokaż wiadomość
sorka, bo pewnie to bedzie jakis offtop ale ty w anglii pracujesz?? bo jezeli tak to zarabiasz i wydajesz w funtach to jest taka dziwna mentalnosc Polakow, ktorzy jada na wyspy - wszystko przeliczaja na zlotowki ale mieszkajac w anglii, pracujac i jakos funkcjonujac 450 L nie jest to jakas wygorowana kwota. Nie wiem co soba reprezentuje ta szkola, ale Kinga jest w tym bardzo dobra.. zycze powodzenia i trzymam kciuki odpowiedni wybor kursu)

No tak.. wiem, wiem.. ale tak się składa, że nie pracuję.. siedzę z córeczką w domku.. zmartwiła mnie ta kwota bo po prostu dłużej mi zajmie zbieranie pieniążków na kursik..
W przyszłym tyg zadzwonie do tej Kingi i się zapytam dokładnie co obejmuje ten kurs itd. (mam nadzieję że obejmuje on też jakieś zdobienia)
No i zaczynam odkładać pieniążki
natalia966 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-14, 23:14   #36
Karolina Tryc
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Sutton, Surrey, SM2 5DJ
Wiadomości: 10
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Cytat:
Napisane przez kasiula011 Pokaż wiadomość
Karolina Tryc juz pracuje i o ile sie nie myle to szkolenie u niej to okolo 300 funtow wiec nie tak duzo znowu ,no i ma bloga wiec mozna zobaczyc jak wygladaja jej prace.Jezeli chodzi o zdobienia to powiem z wlasnego doswiadczenia ze niezbyt dobrze jest wchodzic w to od razu bo samo panowanie nad akrylem czy zelem to niezla sztuka, wazniejsze (-moim zdaniem bo kazdy moze miec inne-) to miec dobre podstawy z budowania a reszta to z czasem no i zawsze mozna jechac na jakies seminarium .Ja zycze powodzenia bo sama pamietam moj pierwszy kurs w Polsce za 1500 zl.-totalna porazka bylo nas 10 w grupie ,a mowione bylo o indywidualnym podejsciu
Dziekuje Kasiu za pokazanie mi tego watku,rzeczywiscie do pracy juz wrocilam po krotkim macierzynskim
Co do szkolen to szkolenia prowadze w swoim domku, gdzie mam w pelni wyposazony gabinet do stylizacji paznokci,szkolenie jest indywidualne,koszt takiego szkolenia to £250 za podstawy akrylu badz zelu +manicure.Z racji tego ze mam 2 dzieci,szkolenia prowadze w weekendy, Jesli ktos mialby ochote dowiedziec sie wiecej szczegolow zapraszam,dane kontaktowe na blogu lub priv
__________________
Szkolenia I Dystrybucja marki
Golden Nails I Crystal Nails w UK
Zapraszam na mojego bloga
oraz do sklepu internetowego

Edytowane przez Karolina Tryc
Czas edycji: 2010-06-15 o 13:48
Karolina Tryc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-07-30, 23:46   #37
sunniva2007
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 806
Wpisy w blogu: 1
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Dziewczyny- nie wiem, czy moge tutaj o tym pisac, ale podam tylko podstawowe info a co do szczegolow piszcie na priva. Jezeli ktoras z was chce sobie dorobic a ma doswiadczenie w stylizacji paznokci, mainicure i pedicure i wszystkim tym co jest zwiazane z tymi dziedzinami to moze zgosic sie do siostry mojego chlopaka. Kinga szuka dziewczyn na terenie Londynu, ktore sa dyspozycyjne i zajmuja sie stylizacja.. I tak jak napisalam-po szczegoly na priv do mnie
p.s. Oczywiscie nie gwarantuje"zatrudnienia" kazdej, ktora sie do niej zglosi, wszystko zalezy od umiejetnosci samej zainteresowanej
sunniva2007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-26, 10:07   #38
JagienkaB.
Przyczajenie
 
Avatar JagienkaB.
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Witam,
nazywam sie Joanna Posuniak i jestem instruktorem Kinetics w Margarita Belska Nail & Beauty School. Prowadze kursy rowniez w jezyku polskim. Kursy po polsku odbywaja sie w zachodnim Londynie w dzielnicy Ealing Broadway w grupie nie wiekszej niz 3 osoby.
Cennik: kurs podstawowy - £455 za 6 dni + £178 starter kit (bardzo duzy, wystarczy na caly kurs i na prace po kursie).
W trakcie kursu cwiczenia wykonywane sa na modelkach i pod scisla kontrola instruktora.
Kurs zakonczony jest egzaminem i wydaniem certyfikatu. Kinetics jest renomowana szkola w Londynie, akredytowana przez ATB (Associated Beauty Therapist) http://www.abtinsurance.co.uk/
Certyfikaty Kinetics sa rozpoznawalne przez wszystkie firmy ubezpieczeniowe i Councile wydajace licencje na wykonywanie zawodu. W szkole Kinetics dostepne sa takze kursy NVQ - pelne kwalifikacje gwarantujace profesjonalizm na terenie GB, jednak sa one o wiele drozsze i konieczna jest znajomosc j. angielskiego, gdyz egzamin przeprowadza pracownik panstwowy - assessor.
Pokrotce opisze ponizej na co zwracaja uwage pracodawcy w Anglii.
Najwazniejsze sa umiejetnosci, tzn zawsze jest sprawdzenie co umiemy robic i jak szybko - czas to pieniadz. Jesli full set trwa 3h, to z zatudnieniem bedzie problem, z dobrym wynagrodzeniem jeszcze wiekszy.
Council to odpowiednik naszego Urzedu pracy i tam wydaje sie licencje na prowadzenie dzialalnosci na podstawie certyfikatow. Jesli sa watpliwosci co do rozpoznania danej szkoly, badz certyfikat nie jest w jezyku angielskim, zazwyczaj pracownik Councilu egzaminuje osobe starajaca sie o licencje z Health&safety, czyli BHP, a pytania sa oparte o znajomosc COSHH Regulations.
Nalezy wiec zadac sobie pytanie ile kosztuje 1 dzien kursu i czy chcemy otrzymac tylko uprawnienia (czasem watpliwe), czy takze umiejetnosci.
Podczas 6 dni kursu, uczen dostaje teoretyczna wiedze dotyczaca higieny, anatomii, fizjologii oraz regulacji BHP na terenie GB( to ostatnie jest bardzo wazne, Anglicy zwracaja na to baardzo duza uwage).
Tak wyglada akrylowy starter kit:
http://www.margaritabelska.com/Produ...ofessional-Kit


O mnie: www.jagnanails.co.uk
O szkole: www.margaritabelska.com

Na powyzszych stronach znajdziecie cennik i opis kursow. Na pytania po polsku odpowiadam poprzez e-mail badz telefonicznie.

info@jagnanails.co.uk
0 7934586652

Edytowane przez JagienkaB.
Czas edycji: 2013-02-26 o 09:55
JagienkaB. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-15, 10:33   #39
Rena1984
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomości: 1
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Rewelacyjne szkolenia !!!

Z cala pewnością polecam kursy ATN NAILS w Londynie
Produkty rewelacyjne,szkolenia bardzo dobrze prowadzone


Jestem mega zadowolona i mogę każdemu polecić kto chciałby nauczyć się przedłużać paznokcie ,robić tipsy czy zostać stylistka paznokci
Po powrocie do Pl mogę stwierdzić,ze te szkolenia niczym nie odbiegają od innych prowadzonych w naszym kraju.
Bardzo się ciesze,ze zrobiłam te kursy w Anglii ,bo cena była rewelacyjna oraz profesjonalizm na pierwszym miejscu
Naprawdę polecam Renia

Tutaj sa namiary :

http://www.kurspaznokci.co.uk
Prosze pytac o Anie,bo ona jest głownym instruktorem
Aha...a produkty po ukonczonym szkoleniu tez mozecie kupic u niej i zawsze jest rabacik !!!!

Produkty do paznokci atn-nails tez mozna zakupic w sklepie internetowym.Zerknijcie
http://www.atn-nails.pl

To niektore z ich ogłoszen jezeli nie wiecie o jakich szkoleniach pisze

http://londyniak.co.uk/annoucements/...zania-paznokci

http://www.epraca.com.pl/profesjonal...yn_161679.html

http://londyniak.co.uk/annoucements/show/9919/kursy-przedluzania-i-stylizacji-paznokci-londyn-atn
Rena1984 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-07, 08:13   #40
Agata 83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-06
Wiadomości: 1
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Ja robiłam szkolenie u Ani w Londynie
Wiem,ze są bodajże 3 Anie ,które robią szkolenia na terenie Anglii lub Londynu w każdym razie jest jedyna najprawdziwsza Ania a poniżej przesyłam kontakt
Strona to www.kurspaznokci.co.uk
a nr tel to 078 95 24 59 02
Wcześniej robiłam szkolenie w Londynie ,ale w jakiejś ''niby szkółce'' (nie będę robic antyreklmay wpisując nazwę ),ponieważ zależało mi aby zrobić kurs podczas mojego urlopu a Ania nie miała juz wolnego miejsca u siebie(mimo,ze dzwoniłam z 1,5 miesiąca wcześniej.RADZĘ DZWONIĆ WCZEŚNIEJ DO ANIA ,BO MA BARDZO DUŻO KLIENTÓW )
W każdym razie ''pani nauczycielka'' już zapomniała bodajże jak się po polsku mówi i mówila po ''angielsku'' tak,ze jak nie rozumiałam jej ani po polsku a dziewczyny które również na szkoleniu były ze mną z innych krajów nie rozumiały co mówi po angielsku.Zenada ogólnie
Byłam wściekła,bo dziewczyna jest krócej w UK niż ja a ona po polsku mówiła z takim akcentem ,ze nie szło jej rozumiec,a po angielsku tak od rzeczy gadała,ze byłam wściekła,ze sie zapisałam.
Ja i 2 inne dziewczyny po pierwszym dniu zrezygnowałyśmy.

Po wywalonych w błoto pieniądzach zrobiłam szkolenie u Ani od początku żel i akryl i poziom jest bardzo wysoki.Paznokcie robię już od dłuższego czasu,ponadto zawsze mogę zadzwonic i poprosić o pomoc.
Jeżeli szukacie dobrych szkoleń to tylko Anna
Miła ,sypatyczna z dużą wiedzą i bedziecie BARDZO ZADOWOLONE
Agata 83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-30, 16:19   #41
Kachaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachaaa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 58 879
kurs przedluzania paznokci LONDYN

Tez myśle nad takim kursem juz od kilku lat
__________________


olejuję paznokcie od 06.02.2014

Kachaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-08-21, 22:55   #42
Kachaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachaaa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 58 879
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

podbijam, moze ktos ma jakies swiezsze info?


googluje angielskie strony ale tyle tego jest, ciezko szukac.

przegladam salongeek ale tez sa zdania podzielone
__________________


olejuję paznokcie od 06.02.2014

Kachaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-08-22, 10:40   #43
Karolina Tryc
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Sutton, Surrey, SM2 5DJ
Wiadomości: 10
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Wiatm ponownie wszystkie dziewczyny,

dziewczyny zainteresowane szkoleniami podstawowymi paznokci z zelu badz akrylu zapraszam do wspolpracy.
Prowadze kursy doszkalajace I podstawowe z Nail art, Manicure I Pedicure oraz doszkolenia dla stylistek paznokci ktore chca poszerzyc swoja wiedze.
Wspolpracuje z polska firma Golden Nails oraz wegierska firma Crystal Nails.
Szkolenia odbywaja sie w Polodniowym Londynie w trybie indywidualnym jak I grupowym w zaleznosci od potrzeby, daty dostosowane rowniez indywidualnie.

Zapraszam na mojego bloga oraz do sklepu internetowego.

www.karolinatryc.blogspot .co.uk
www.beautifulnailsshop.co .uk
https://www.facebook.com/crystalnails.southlondon

Pozdrawiam
__________________
Szkolenia I Dystrybucja marki
Golden Nails I Crystal Nails w UK
Zapraszam na mojego bloga
oraz do sklepu internetowego
Karolina Tryc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-10-10, 07:30   #44
tintana
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 210
Dot.: kurs przedluzania paznokci LONDYN

Tak całkowicie obiektywnie - czy nie wyjdzie wam dużo taniej robić takie szkolenie po prostu w Polsce? Nawet po doliczeniu wszelkich kosztów dodatkowych? Wydaje mi się, że tak ;-)
tintana jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:52.