problem z ustami ciąg dalszy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-12-07, 15:25   #1
oliczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 402

problem z ustami ciąg dalszy


Mam pytanie, ponieważ wokół ust tak średnio pojawiają mi się takie drobniuteńkie wypryski, wygląda to jak skaza. Kiedy posmaruję to kremem z hydrokortyzonem, to mi to schodzi, jednak później znów się pojawia. Czy jeśli będe używac tego lekkiego sterydu 3 razy na 2 tygodnie to czy zaszkodzę sobie?
oliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-06-11, 19:00   #2
subiektywna Vera
Rozeznanie
 
Avatar subiektywna Vera
 
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 800
Dot.: problem z ustami ciąg dalszy

Z takimi nawracającymi problemami najlepiej iść do dermatologa... Sterydów nie wolno stosować bez konsultacji z lekarzem!
__________________
Mój blog subiektywnym-okiem.pl
subiektywna Vera jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:13.