Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-02-26, 14:30   #31
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

DZIEWCZYNY zmienilam kolor wloskow na duzo ciemniejszy niz mialam, podobam sie sobie aczkolwiek nie jestem przekonana czy lepiej mi w bladzie. Tesknie za blad wlosami ale nie chcialabym znowu tak jasniutkie jak przedtem (chodzi mi mniej wiecej o te kolorki co sa w zalaczniku) czy moze zostac przy obecnym (zdj ponizej) .
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 14_24.jpg (24,3 KB, 86 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg galeria_we_dwoje_9.jpg (40,3 KB, 130 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC02058.jpg (35,9 KB, 485 załadowań)
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 14:35   #32
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

ojeju jak ślicznie...
__________________
Czarna Orchidea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 14:41   #33
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
ojeju jak ślicznie...
dziekuje czyli Tobie podoba sie moj nowy ciemny kolorek ? czy zmienic na blond?
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 14:46   #34
vadi
*sportaddict*
 
Avatar vadi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 11 640
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

najpierw wydawało mi się, że najlepiej Ci w jasnym, zimnym blondzie, ale ten brąz też jest swietny

i wg mnie jesteś zdecydowanie chłodnym typem kolorystycznym (przynajmniej na podstawie zdjęć), w cieplym blondzie wyglądałaś najgorzej
vadi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 14:51   #35
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez vadi Pokaż wiadomość
najpierw wydawało mi się, że najlepiej Ci w jasnym, zimnym blondzie, ale ten brąz też jest swietny

i wg mnie jesteś zdecydowanie chłodnym typem kolorystycznym (przynajmniej na podstawie zdjęć), w cieplym blondzie wyglądałaś najgorzej
Dziekuje Ci za opinie ,
ale wydaje mi ze ja jestem raczej cieplym typem ...
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...197808&page=62 #1845

tutaj mozesz sama ocenic
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 14:54   #36
vadi
*sportaddict*
 
Avatar vadi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 11 640
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

powiem Ci tak - mamy bardzo podobny typ urody i tez mam wiele ciepłych cech, ale zimny odcień włosów to jest to

w cieplych osoby o naszym kolorze cery wyglądają strasznie rumiano :/

Edytowane przez vadi
Czas edycji: 2009-02-26 o 14:56
vadi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 15:02   #37
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez vadi Pokaż wiadomość
powiem Ci tak - mamy bardzo podobny typ urody i tez mam wiele ciepłych cech, ale zimny odcień włosów to jest to

w cieplych osoby o naszym kolorze cery wyglądają strasznie rumiano :/
moze masz racje ,.... juz sama nie wiem w czym mi dobrze a w czym nie
moj naturalny kolor to taki jasny rudy / rudawy blond
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 15:03   #38
vadi
*sportaddict*
 
Avatar vadi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 11 640
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

a kolorze, który masz teraz jest Ci w każdym razie bardzo dobrze
vadi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 15:12   #39
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez vadi Pokaż wiadomość
a kolorze, który masz teraz jest Ci w każdym razie bardzo dobrze
dziekuje Ci bardzo , chyba jak narazie poczekam z nastepna zmiana bo co za duzo i za czesto to nie zdrowo

---------- Dopisano o 15:12 ---------- Poprzedni post napisano o 15:10 ----------

co nie zzmienia faktu zeciagnie mnie do blondu
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 15:33   #40
Klaudushka
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 906
GG do Klaudushka
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

kurcze mi sie podobasz w kazdym kolorku teraz jest super, ten ciemniejszy blond tez byl swietny zostaw sobie ten kolorek, wygladasz pieknie)
Klaudushka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 15:48   #41
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez Klaudushka Pokaż wiadomość
kurcze mi sie podobasz w kazdym kolorku teraz jest super, ten ciemniejszy blond tez byl swietny zostaw sobie ten kolorek, wygladasz pieknie)
dziekuje , do blondu na pewno wroce ale jeszcze kiedy to nie wiem bo musze dac wloskom odpoczac ( na szczescie na ciemno farbowalam tylko refleksem tzn farba bez amoniaku )
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 16:03   #42
ewkaw1986
Przyczajenie
 
Avatar ewkaw1986
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecinek
Wiadomości: 20
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Mi się wydaje że w obu kolorach jest Ci ładnie Na razie zostaw sobie włoski w tym kolorze co masz, żeby odpoczęły, a później zobaczysz....
ewkaw1986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 16:23   #43
aktaga13
Zakorzenienie
 
Avatar aktaga13
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: zacisze domowe
Wiadomości: 5 870
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

jesteś śliczna, a ten brązik po prostu cudowny! nie farbuj włosów co kilka dni, bo Ci wypadną. korzystna zmiana jak najbardziej!
__________________
bynajmniej =/= przynajmniej!!
bynajmniej - wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z partykułą nie)
aktaga13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 16:39   #44
Mini007
Zakorzenienie
 
Avatar Mini007
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Wiadomości: 3 178
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Zmiana na ogromny plus, w brązie Ci dużo lepiej niż w jasnych
Mini007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 19:32   #45
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

pięknie jest,slicznie. wyglądasz REWELACYJNIEwyg lądasz tak z pazurem i oto kolejna zmiana sklaniajaca mnie do zalozenia mojego watku na metamorfozach...

---------- Dopisano o 19:32 ---------- Poprzedni post napisano o 19:32 ----------

pięknie jest,slicznie. wyglądasz REWELACYJNIEwyg lądasz tak z pazuremkolor jest idealny dla Ciebie. i oto kolejna zmiana sklaniajaca mnie do zalozenia mojego watku na metamorfozach...
__________________
Czarna Orchidea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-26, 19:45   #46
kesly1
Zakorzenienie
 
Avatar kesly1
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Man
Wiadomości: 3 053
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez trillinka Pokaż wiadomość
DZIEWCZYNY zmienilam kolor wloskow na duzo ciemniejszy niz mialam, podobam sie sobie aczkolwiek nie jestem przekonana czy lepiej mi w bladzie. Tesknie za blad wlosami ale nie chcialabym znowu tak jasniutkie jak przedtem (chodzi mi mniej wiecej o te kolorki co sa w zalaczniku) czy moze zostac przy obecnym (zdj ponizej) .
najładniej wyglądasz obecnie
__________________
Everything in life is temporary.
So if things are going good, enjoy it because it won't last forever.
And if things are going bad, don't worry...
It can't last forever either...
kesly1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-24, 19:52   #47
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Dziewczyny zle sie czuje w tym brazie jakos tak troszke mnie przytlacza chce jasniejsze takie jak na zalaczonym zdj. jak myslicie czy rozjasnienie i pofarbowanie na zblizony kolor wystarczy ?
dwa ostatnie zdj to obecnny kolor
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg lohanX17_450x567.jpg (48,9 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wlosy.jpg (32,8 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lohanredhar.jpg (32,6 KB, 44 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC02134.jpg (41,9 KB, 126 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC02138.jpg (38,9 KB, 119 załadowań)
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-24, 20:10   #48
Calebia
Wtajemniczenie
 
Avatar Calebia
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 2 046
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Śliczny ten obecny kolor nie zmieniaj
__________________
Wymiana - http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=735896
Calebia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-24, 20:40   #49
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

kolor jest sliczny racja.... tez mi sie podoba , ale problem jest w tym ,ze ja jednak sie czuje o wiele lepiej w jasniejszym wloskach
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-24, 21:06   #50
magda785
Rozeznanie
 
Avatar magda785
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: z Wichrowych Wzgórz
Wiadomości: 576
GG do magda785
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Jesli czujesz sie lepiej w jasniejszych wloskach, to musisz je rozjasnic nie ma rady, bo to ty musisz podobac sie sobie choc w tym brazie ci booooosko ;P
magda785 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-26, 15:43   #51
Paajkaa
Zadomowienie
 
Avatar Paajkaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ul. 665 - sąsiadka Szatana
Wiadomości: 1 620
Dot.: jak mi lepiej?

a może gęste pasemka w kolorze palonej kawy blondzie?

---------- Dopisano o 15:43 ---------- Poprzedni post napisano o 15:41 ----------

miało być - na blondzie. I nie wiem dlaczego nie mogę edytować postu Ten kolorek na który zmieniłaś też nawet ładny
__________________
Tylko mnie nazywa kochaniem.
To moje terytorium pod jego ubraniem.





Paulina jestem !

Paajkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-27, 23:03   #52
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez Klaudushka Pokaż wiadomość
kurcze mi sie podobasz w kazdym kolorku teraz jest super, ten ciemniejszy blond tez byl swietny zostaw sobie ten kolorek, wygladasz pieknie)
Zgadzam sie w 100%
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-27, 23:33   #53
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 6 874
GG do Cinderella Girl
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

duzo, duzo ladniej na tej 2 fotce wygladasz tak mlodziutko i swiezo - naprawde ciemniejszy kolor bardzo Ci pasuje!
__________________
Be the change you want to see in the world

https://www.youtube.com/watch?v=iCfe1XLZuEI

Cinderella Girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-27, 23:47   #54
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 6 874
GG do Cinderella Girl
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Jezeli chcesz miec jasniejszy i generalnie cieply odcien wlosow, to pamietaj o tym, ze tym samym musisz zmienic naturalny odcien buzki za pomoca podkladu. Najlepiej z zoltym pigmentem by zniwelowac "czerwonosci" na Twojej buzi i ten "niebieskawy" odcien, bo ja tez uwazam, ze jestes typem chlodnym. Pokaze Ci to na wlasnym przykladzie Kiedys bylam platynowa blondynka o praktycznie bialych wlosach wiec tym samym mialam chlodny odcien cery. Tez bardzo chcialam ocieplic ten blond wiec zrobilam to, ale zmienilam tez podklad i kolor brwi. Wklejam fotki.

P.S. Widze, ze wklejasz fotki Lindsay. Popatrz na nia - miala juz chyba wszystkie mozliwe kolory na glowie - w jednych wyglada bosko, w innych ładnie, ale jedno jest pewne - wyglada zawsze DOBRZE! A to za sprawa tego, ze gdy porownuje jej fotki w roznych kolorach wlosow (cieplych i chlodnych odcieniach) zauwazam, ze ona nie tylko zmienia kolor wlosow, ale i przy tym odcien skory, odcien brwi, szkla kontaktowe, itp.

pzdr
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Dscf0799.jpg (29,7 KB, 164 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 6c7e915592.jpg (46,1 KB, 187 załadowań)
__________________
Be the change you want to see in the world

https://www.youtube.com/watch?v=iCfe1XLZuEI

Cinderella Girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-28, 09:13   #55
cierra
Raczkowanie
 
Avatar cierra
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 375
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Moim zdaniem też super wyglądasz w tym ciemniejszym kolorku, ale jeśli źle się czujesz to może właśnie zmień na karmelowy odcień w jasnym blondzie wyglądasz bardziej "mdło", a w brązie wyraźnie i charakternie zmiana na ogromny plus
__________________
od 10.02.2007 jesteśmy razem
od 04.03.2011 zaręczeni

„Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził”
cierra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-28, 14:03   #56
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez Cinderella Girl Pokaż wiadomość
Jezeli chcesz miec jasniejszy i generalnie cieply odcien wlosow, to pamietaj o tym, ze tym samym musisz zmienic naturalny odcien buzki za pomoca podkladu. Najlepiej z zoltym pigmentem by zniwelowac "czerwonosci" na Twojej buzi i ten "niebieskawy" odcien, bo ja tez uwazam, ze jestes typem chlodnym. Pokaze Ci to na wlasnym przykladzie Kiedys bylam platynowa blondynka o praktycznie bialych wlosach wiec tym samym mialam chlodny odcien cery. Tez bardzo chcialam ocieplic ten blond wiec zrobilam to, ale zmienilam tez podklad i kolor brwi. Wklejam fotki.

P.S. Widze, ze wklejasz fotki Lindsay. Popatrz na nia - miala juz chyba wszystkie mozliwe kolory na glowie - w jednych wyglada bosko, w innych ładnie, ale jedno jest pewne - wyglada zawsze DOBRZE! A to za sprawa tego, ze gdy porownuje jej fotki w roznych kolorach wlosow (cieplych i chlodnych odcieniach) zauwazam, ze ona nie tylko zmienia kolor wlosow, ale i przy tym odcien skory, odcien brwi, szkla kontaktowe, itp.

pzdr
dziekuje Ci bardzo za rady ...
ja jestem cieplym typem od urodzenia kolor wlosow: rudawy , cieply odcien skory , jasne piegi w cieplym kolorze
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-28, 14:09   #57
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

a tu widac moj naturalny kolor
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC02605.jpg (18,7 KB, 76 załadowań)
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-29, 12:43   #58
oleniolek
Rozeznanie
 
Avatar oleniolek
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: wafka
Wiadomości: 747
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez trillinka Pokaż wiadomość
DZIEWCZYNY zmienilam kolor wloskow na duzo ciemniejszy niz mialam, podobam sie sobie aczkolwiek nie jestem przekonana czy lepiej mi w bladzie. Tesknie za blad wlosami ale nie chcialabym znowu tak jasniutkie jak przedtem (chodzi mi mniej wiecej o te kolorki co sa w zalaczniku) czy moze zostac przy obecnym (zdj ponizej) .
Hej
mnie tez bardziej podobasz sie w ciemniejszych wlosach
możesz mi powiedzieć jakiej farby użyłać, jakiej firmy i jakiego odcienia?
jest śliczny i Tobie jest w nim pięknie!
__________________
* i teraz serduszka mam 3!

oleniolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-30, 16:47   #59
trillinka
Rozeznanie
 
Avatar trillinka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 815
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez oleniolek Pokaż wiadomość
Hej
mnie tez bardziej podobasz sie w ciemniejszych wlosach
możesz mi powiedzieć jakiej farby użyłać, jakiej firmy i jakiego odcienia?
jest śliczny i Tobie jest w nim pięknie!

Dziekuje Ci bardzo
A wiec ten kolorek co mam na glowie to l'orea richesse 7.1 z domieszka 6
byl on nalozony na farbe wella color touch 77/07 aby przykryc troszke odcien czerwieni ktory nie bardzo mi sie podobal
__________________
mezatka od 20.09.2008

zapuszczam wlosy stan obecny (19.02.11r.) 54cm
trillinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-30, 16:55   #60
oleniolek
Rozeznanie
 
Avatar oleniolek
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: wafka
Wiadomości: 747
Dot.: Mam ochote na zmiane ... pomozcie kochane

Cytat:
Napisane przez trillinka Pokaż wiadomość
Dziekuje Ci bardzo
A wiec ten kolorek co mam na glowie to l'orea richesse 7.1 z domieszka 6
byl on nalozony na farbe wella color touch 77/07 aby przykryc troszke odcien czerwieni ktory nie bardzo mi sie podobal
Dziękuję
__________________
* i teraz serduszka mam 3!

oleniolek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:29.