---->>Sylwester i pierwszy w nowym roku<<--- - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-03, 00:35   #31
black.coffee.
Raczkowanie
 
Avatar black.coffee.
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 427
Dot.: ---->>Sylwester i pierwszy w nowym roku<<---

Wyglądasz fantastycznie Świetna kolorystyka i wykonanie i choć makijaże nie są jakieś strasznie mocne to efekt jest powalający. Super
__________________
i get a little warm in my heart
when i think of winter

(moja i e. galeria )
black.coffee. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-03, 11:02   #32
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: ---->>Sylwester i pierwszy w nowym roku<<---

Ślicznie wyglądasz
Makijaż sylwestrowy niby dość skromny, ale diabeł tkwi w szczegółach...więc ta brokatowa kreseczka robi ten sylwestrowy look

Pięknie
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-03, 11:15   #33
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223
Dot.: ---->>Sylwester i pierwszy w nowym roku<<---

Cytat:
Napisane przez YenneferD Pokaż wiadomość
Madie, na imprezie i na ulicy urzekasz wszystkich swoja urodą, jestem tego pewna Oba makijaże fajne, na drugim tylko szyja sie odcina od twarzy, a raczej twarz od szyi W pierwszym podoba mi sie ten "pacniety" brokat. No a na obu świetnie połyskujace poliki
Dziękuję
Na zdjęciach w ogóle moja skóra dziwny ma kolor bo szyja zawsze wychodzi albo zielonkawa, albo jakaś trupio blada. kolor skóry na twarzy mam nieco inny i do niego dopasowuję kolor podkładu. Nie maluję szyi (chyba że na duże wyjścia) bo brudziłyby mi sie wszystkie ciuchy i szaliki.
Cytat:
Napisane przez Lara-21 Pokaż wiadomość
Madie pokazuj swoje makijaże częściej!
Oba sa śliczne! Baaaardzo podoba mi sie cera i pieknie podkreslone policzki
Cudnie wygladasz
dzięki
Cytat:
Napisane przez Rei Pokaż wiadomość
super wyglądasz oba fantastyczne.. ładne policzki w pierwszym
Ślicznie dziękuję
Cytat:
Napisane przez kosmita77 Pokaż wiadomość
oba sliczne! pierwszy wieczorowy, drugi bardziej spokojny podobaja mi sie


Cytat:
Napisane przez Del Pokaż wiadomość
Pierwszy makijaż wieczorowy drugi makijaż bardziej spokojny , ale też ładny w obu ślicznie błyszczące policzki
No starałam się z tymi policzkami bo nie mam jakichś specjalnie wydatnych

Cytat:
Napisane przez ciaszunia Pokaż wiadomość
Slicznie Alez jestes ladna... Bardzo fajnie dobierasz kolory.
dziękuję
Cytat:
Napisane przez candibar Pokaż wiadomość
Madie, oba makijaże prześliczne, ale ty jeszcze ładniejsza. Mnie osobiście bardziej przypadł do gustu sylwestrowy, bo uwielbiam granaty. Natomiast w obydwu podoba mi się cieniowanie i koloryt cery, wyglądasz jak brazylijska piekność, i wcale nie żartuję
No nie żartuj, ja i Brazylia...chyba tylko na fotkach
dziękuję
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-03, 11:25   #34
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223
Dot.: ---->>Sylwester i pierwszy w nowym roku<<---

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
Madie, piękna kobieto
Oba świetne w pierwszym bardzo apetyczne policzki
Dziękuję
Cytat:
Napisane przez Perełka Pokaż wiadomość
Bardzo mi sie podobają oba makijaże, drugi jest świetny. Jestes bardzo ładna, masz fajna urodę, taką delikatna Moze masz zdjęcie żeby było widac Twoja fryzurkę??
Dziękuję, co do włosów to chodzi Ci o to jak jestem obcięta? Bez szaleństw, zwyczajnie pocieniowane i grzywka.Dziś miałam wsześniej kręcone na wałki, czynność codzienna, dzięki czemu są lekko uniesione u nasady i ładnie układają się w pasma. O tym co wyszło mi na głowie w wieczór Sylwestrowy pisać nie będę ale powiem że to było coś w stylu lat 80-tych, a nie o to mi chodziło.
Cytat:
Napisane przez Martyna83 Pokaż wiadomość
ładnie a ten granatowy brokat skąd? ślicznie wygląda.
Brokat ze zwykłego sklepu. Nawet nie wiem jaka to firma, bo na pudełeczku nic nie ma. Też mi się bardzo spodobał kolor więc kupiłam
Cytat:
Napisane przez fruity Pokaż wiadomość
Wygladasz w tych makijazach bardzo swiezo. Podobaja mi sie!
Dziękuję

Cytat:
Napisane przez desso Pokaż wiadomość
na ładnym wszystko ładnie wygląda W obu ci ślicznie, ale w brązie według mnie lepiej - ładnie pomalowane oko
dzięki desso a Ty gdzie się podziewasz. Już się tu nie pokazujesz na MM.
Cytat:
Napisane przez jolla11 Pokaż wiadomość
Aparat nie tylko jest dla Ciebie łaskawy, ale po prostu Cię uwielbia!
Bardziej podoba mi się brown - świetne zestawienie kolorów (włosy, twarz, oczy, usta).
Dziękuję pięknie

Cytat:
Napisane przez PoLa17 Pokaż wiadomość
Ładnie i kobieco
Cytat:
Napisane przez suwa89 Pokaż wiadomość
Ślicznie pozdrawiam
Cytat:
Napisane przez Pomadka Pokaż wiadomość
Madie bardzo dobre i udane sa oba makijaze. Wyszlas bardzo ladnie na fotkach.
Dzięki wielkie dziewczyny. Miło że Wam się podoba

Cytat:
Napisane przez Daisy23 Pokaż wiadomość
Magda , piekna z Ciebie kobieta ! Wiem , ze nie dla kazdego to komplement , ale pieknie bedziesz dojrzewac jako kobieta ...Takie kobiety sa jak wino Zazdroszcze ! I zazdroszcze ust , wygladasz jakbys miala wstrzykniety jakis kolagan sa takie pelne i calusne Makijaze sa swietne i naprawde rewelacyjnie wygladasz na zdjeciach !

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !
Ale mi teraz pojechałaś (tak to się mówi chyba ) zbieram zęby z podłogi. Chyba troszkę przesadzasz z tym winem. Normalna jestem. Mój przyjaciel , który zna mnie od 13 lat też mi tak ściemniał ale wiesz... faceci
Dziękuję Ci za miłe słowa
Cytat:
Napisane przez Umbra Pokaż wiadomość
piękna kobieta i piękne makijaże. brown bardzo mi się podoba!
dziękuję
Cytat:
Napisane przez black.coffee. Pokaż wiadomość
Wyglądasz fantastycznie Świetna kolorystyka i wykonanie i choć makijaże nie są jakieś strasznie mocne to efekt jest powalający. Super
Mocno się błyszczą. Trochę ciężko oddać intensywność makijażu zdjęciami z fleszem, ale fakt że jakoś szczególnie mocne, choć ten brązowy w świetle dziennym był mocno ciemny.
dziękuję za komentarz

Cytat:
Napisane przez maja55 Pokaż wiadomość
Ślicznie wyglądasz
Makijaż sylwestrowy niby dość skromny, ale diabeł tkwi w szczegółach...więc ta brokatowa kreseczka robi ten sylwestrowy look

Pięknie
Dziękuję Maju
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-03, 14:22   #35
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 829
Dot.: ---->>Sylwester i pierwszy w nowym roku<<---

Podobaja mi sie oba makijaże,ale zdecydowanie ładniej Ci w sylewstrowym, ze względu na odcienie, wyglądasz slicznie, jak dziewczyny pisały, mogę tylko potwierdzić że jesteś pięknapodoba mi się efekt roświetlenia policzków, ładny jednocześnie nie przerysowany, wiec pobiegne jak tylko bede miec czas po kuleczki cantare...
phdwao jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-03, 23:21   #36
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 525
GG do pasywno-agresywna
Dot.: ---->>Sylwester i pierwszy w nowym roku<<---

Oba makijaże bardzo udane. Granatowy brokat daje świetny efekt w makijażu sylwestrowym. Podoba mi się
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:56.