L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900 - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-20, 00:58   #31
nikka24m
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 4
Exclamation Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

jezeli macie dodawajcie zdjecia pelowego blondu 810, bo ludzie sie tym zachwycaja a ja nie wiem i tak jak to wychodzi...:rol leyes:
nikka24m jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-20, 10:09   #32
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 671
GG do Olcik18
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

farbowalam rowno tydzien temu swietlistym blondem i kolor u nasady, gdzie odrosty mialam ciemniejsze, juz zszedl.. Nie widac prawie nic. Reszta wlosow jest ok. Wyplukuje sie rowno. Myje wlosy codziennie wiec po miesiacu powinien sie zmyc... Jedno co mnie dziwi to stan moich wlosow po castingu. Wczesniej mialam w dotyku wlosy raczej szorstkie, po normalnym wysuszeniu srednie, a po tej farbie to sa strasznie miekkie i gladkie. Podczas mycia calkiem inny wlos, po wysuszeniu nie mam takiego sianka jak zwykle a po naciagnieciu ich na szczotke to miekkie jak jedwab . Jak to mozliwe ?
Wszystkie odzywki juz ladnie zaczely dzialac na moje wlosy, bo sa w lepszym stanie. Kallos mleczny teraz sprawia cuda, a wczesniej sprawowal sie gorzej. Wlosy sa o wiele bardziej nawilzone...
Pod tym wzgledem to jestem bardzo zadowolona, ale na odrosty bede musiala poszukac innego sposobu i chyba spray joanny pozostane tylko ze on pali wlosy :/
__________________
>> jestem zagadką, której jeszcze nikt nie rozwiązał... <<

V rok- praca mgr

Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 15:49   #33
werka000
Przyczajenie
 
Avatar werka000
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 5
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

do Olcik18...czyli mowisz że Ci schodzi?? i jak to wyglada ?wracasz do tego co miałaś? bo kurcze nie wiem czy schodzi wszystko ładnie czy mi zostanie jakiś poświt tego koloru albo pojedyńcze plamy...hehe pozdrowionka
werka000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 19:00   #34
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 671
GG do Olcik18
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

zeszlo mi szybko na odrostach bo byly pewnie za ciemne jak na ten kolor. A cale wlosy to narazie dobrze sie trzymaja, kolor schodzi rowno, nie ma zadnych plam ani nic..ale jeszcze go mam bo dopiero drugi tydzien sie zaczal . Nie widac zadnych nierownosci bo blond ten byl podobny do mojego koloru wlosow, tylko troche rozjansil mi ciemniejszy spod wlosow i nadal im ladny kolor
__________________
>> jestem zagadką, której jeszcze nikt nie rozwiązał... <<

V rok- praca mgr

Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 08:32   #35
blue_cat
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 570
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

olkie na jaki kolor schodzi Ci ten świetlisty blond? Schodzi na rudo? Rozjaśniałam we wrzesniu wlosy sprayem z joanny, teraz niestety te spryskane włosy mi zrudziały. Mam już spore odrosty, ale nie rzucają sie w oczy(mój naturalny kolor to złoty blond, ale uwaga chłodny złoty blond).Bardzo mi sie podoba, teraz żałuję , że cokolwiek zrobiłam....ale skoro casting sie spiera, to mogłabym jeszcze farbnąć te włosy parę razy, kolor by się zmył, a moje włoski miały by swój naturalny kolor Dziewczyny jak myślicie? Bo mam długie włosy, a nie chce ich obcinać, zastanawiałam sie nad rozjaśnieniem troszke odrostów sprayem joanny i reszty włosów, ale wiem, ze to błędne koło, włosy będą łądne przez miesiac...Porszę doradźcie...
A może lepsza będzie srebrna płukanka florrilum czy jakos tak, są na allegro?
blue_cat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 14:29   #36
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

hmmmmmm nie wiem u mnie sie nie spral:P najjasniejsze przyciemnil lekko a ciemne od skory rozswietlil( lekko rozjasnil--->wiec napewno rozjasnienie sie nie spierze bo jak?)po jakims czacie to te co lekko przyciemnil ( przez co zrobily sie lekko matowe) troszke oddaly kolorku ( ale bardzo malo i poznalam to tylko kiesy znow zaczely sie znow blyszczec tak ok 2-3 myc) mi sie nie spiera kolor ale ja tez dbalam o niego by mi nie zmienil sie szamponami gliss kura do blond i tez j&j rumiankowy( swietny dla moich wlosow nawet zniszczonych)i plukanie roztworem z octu winnego( jasnym )dla zamkniecia lusek i nablyszczenia wlosanie zauwazylam spierania koloru specjalnie napewno nie jest to tak widoczne jak w przypadku ciemych kolorow i moze dlatego tego nie widze
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 22:52   #37
blue_cat
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 570
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

No i zrobiłam sobie casting na głowie:PZostało mi jednak pół opakowania, wstawiłam to do lodówki, mam zamiar się jeszcze raz zafarbować za 2-3 tygodnie, coś może się z tym stać?
blue_cat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-02, 16:17   #38
AgniesiaS
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 116
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Mam pytanie Ilu procentowe mleczko utleniające jest w Castingu???
__________________

AgniesiaS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-29, 00:06   #39
pinksnickers
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 342
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Cytat:
Napisane przez nikka24m Pokaż wiadomość
jezeli macie dodawajcie zdjecia pelowego blondu 810, bo ludzie sie tym zachwycaja a ja nie wiem i tak jak to wychodzi...:rol leyes:

To są zdjęcia robione po farbowaniu PERłOWYM BLONDEM! Jakieś 2 miesiące po użyciu! Na początku były bardzo szare i myszowate, dopiero z czasem kolor sie zaczął spłukiwać i mój jasny blond przebijać troszkę spod spodu i wygląda to spoko. I odrostów nie widać.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg po perłowym blondzie.jpg (40,1 KB, 971 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg po perłowym blondzie00.jpg (48,1 KB, 821 załadowań)
pinksnickers jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-28, 18:18   #40
ArianaL
Przyczajenie
 
Avatar ArianaL
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Siewierz
Wiadomości: 8
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Dzisiaj farbowalam wlosy tym preparatem. Przed zabiegiem mialam wlosy troszke żółte bo farbowane jakims niewypałem garniera :P i jesczcze troszke rozjasnianych pasemek. Musze przyznac ze farba znakomicie ujednolicila kolor wlosow bo pasemek juz nie ma. Ale kolor nie bardzo wyszedł ładnybo jeszcze bardziej żółty niz byl calkowicie nie pasuje do mojej karnacji. No i teraz nie wiem co mam robić bo nie chce juz wloskow niszczyc farbowaniem ale chyba bede zmuszona do pasemek ;/ Aha i jesczcze jedno ta farba nie zniszczyla wcale wlosow.
ArianaL jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-01, 16:42   #41
Ankafanka
Raczkowanie
 
Avatar Ankafanka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 284
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

A farbował ktoś moze odcieniem MIODOWY BLOND?? Kupilam go i chce sprobowac ale nie wiem czy nie poczekac bo miesiac temu robilam bursztynem i teraz wlosy maja kolor kasztanowy... PLEASE JESLI KTOS PROBOWAL NIECH ODPISZE
Pozdrawiam!!
__________________
Muzyka zaczyna się tam, gdzie słowo jest bezsilne - nie potrafi oddać wyrazu; muzyka jest tworzona dla niewyrażalnego.


— Adam Neste

Uzależniona od muzyki z Pachnidła...
Ankafanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-01, 22:21   #42
dommiii_
Raczkowanie
 
Avatar dommiii_
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 265
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

jak dla mnie ta farba jest do kitu. Mam ciemny blond chciałam przefarbować na 2 tony jaśniejszy, efekt żaden nawet nie musnął moich włosów
dommiii_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-03, 10:22   #43
Sweet_Jelly
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: UK:)
Wiadomości: 3 881
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Cytat:
Napisane przez pinksnickers Pokaż wiadomość
To są zdjęcia robione po farbowaniu PERłOWYM BLONDEM! Jakieś 2 miesiące po użyciu! Na początku były bardzo szare i myszowate, dopiero z czasem kolor sie zaczął spłukiwać i mój jasny blond przebijać troszkę spod spodu i wygląda to spoko. I odrostów nie widać.
to jest perłowy blond?? hm..
nie obraź się ale na tym zdjęciu wygląda on jak jasny brąz
ja miałam odcień kasztana po "mroźnym beżu" który miał być podobno blondem...
I jeżeli tak miałby wyjść perłowy blond to jestm zawiedziona
Cytat:
Napisane przez Ankafanka Pokaż wiadomość
A farbował ktoś moze odcieniem MIODOWY BLOND?? Kupilam go i chce sprobowac ale nie wiem czy nie poczekac bo miesiac temu robilam bursztynem i teraz wlosy maja kolor kasztanowy... PLEASE JESLI KTOS PROBOWAL NIECH ODPISZE
Pozdrawiam!!
Ja nie farbowałam miodowym blondem ale moim zdaniem powinnaś troszeczkę odczekać z ponownym farbowaniem.. bo na ciemnym kolorze wyjdzie Ci jeszcze Ciemniejszy i może to ju nie być Miodowy blond ale rzeczywiście jakiś kasztan
__________________
03.02.2010 ZOSIA 18.04.2012 JAŚ



Sweet_Jelly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-03, 16:33   #44
Scyntia88
Przyczajenie
 
Avatar Scyntia88
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 6
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Witam was Ja pisze w sprawie tego świetlistego blondu 900. Mam teraz wlosy ciemny braz i chce zrobic sie na blondynke. Planuje isc do fryzjera rozjasnic cale wlosy rozjasniaczem a nastepnie nalozyc ten produkt. Jak myslicie czy wyjdzie?? Juz raz mialam taki eksperyment robiny z tym ze mialam czarne wlosy rozjasniane;> nie bylo tak źle. ale wtedy robilam sobie z czarnych braz. a teraz blond. No nie wiem jak to bedzie. Wybralam ta farbe z loreala bo jest bez amoniaku i dodatkowo nie zniszczy mi wlosow a odcien jest piekny.
Scyntia88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-03, 20:54   #45
Ankafanka
Raczkowanie
 
Avatar Ankafanka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 284
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Dziękuję za odpowiedzi
__________________
Muzyka zaczyna się tam, gdzie słowo jest bezsilne - nie potrafi oddać wyrazu; muzyka jest tworzona dla niewyrażalnego.


— Adam Neste

Uzależniona od muzyki z Pachnidła...
Ankafanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 07:49   #46
losek78
Zakorzenienie
 
Avatar losek78
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 527
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Cytat:
Napisane przez pinksnickers Pokaż wiadomość
To są zdjęcia robione po farbowaniu PERłOWYM BLONDEM! Jakieś 2 miesiące po użyciu! Na początku były bardzo szare i myszowate, dopiero z czasem kolor sie zaczął spłukiwać i mój jasny blond przebijać troszkę spod spodu i wygląda to spoko. I odrostów nie widać.
no wlasnie - mam szampon casting w odcieniu perlowy blond a moje wlosy sa naturalne - braz - na tym byly rozjasniane pasemka - rozjasniaczem - asa troche zniszczone - ale niestety w ciemnych wlosach wygladam staro a znowu pasemka mam zolte bo byly robione na castingu braz ( miesiac po farbowaniu) plukanka srebrna sie nie chwyta, wiec mysle jak by polozyc ten casting na pasemka?? ale moje fryzjerka mowila ze to nie jest najlepszy pomysl. Z tego co widze na zdjeciu to rzeczywiscie ten perlowy blond wychodzi jak jasny braz - sama juz nie wiem co robic?? pasemka ami przyciemni - chyba?? - ale nie wiem czy chce miec takie ciemne pasemka?? bo bezposrednio po fArbowaniu to mi chyba zrowna caly kolor wlosow i nie bedzie widac pasemek?? - czy ja dobrze mysle?? - wiec chyba oddam mamie ( ma wlosy po trwalej) ???
losek78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-09, 10:26   #47
losek78
Zakorzenienie
 
Avatar losek78
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 527
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Cytat:
Napisane przez pinksnickers Pokaż wiadomość
To są zdjęcia robione po farbowaniu PERłOWYM BLONDEM! Jakieś 2 miesiące po użyciu! Na początku były bardzo szare i myszowate, dopiero z czasem kolor sie zaczął spłukiwać i mój jasny blond przebijać troszkę spod spodu i wygląda to spoko. I odrostów nie widać.
ja mam pasemka na wlosach brazowych robione rozjasniaczem i nie wiem jaki wyjdzie ten prlowy blond na tych pasemkach?? boje sie ze mi wyjda ciemne - PROSZE O RADE!!!
losek78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-27, 11:49   #48
poziomkakj
Rozeznanie
 
Avatar poziomkakj
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 736
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

hmm a więc zafarbowałam tym swietlistym blondem ok. tyd temu. Niestety u mnie wogóle casting się nie sprawdził. Naturalnie mam włosy ciemny popielaty blond. Po farbie nabrały żółtawo-złotego refleksu. Najbardziej jest to widoczne u nasady włosów. Teraz po tyg. jest już troche lepiej, jest to juz mniej widoczne. mam nadzieje, że szybko sie pozbęde tego efektu. Nie polecam!
poziomkakj jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 14:14   #49
izka1401
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

a więc ja tez sie malowałam świetlistym blondem dokładnie miesiąc temu kolor wyszedł dosc jasny nawet mi sie podobało ale teraz chciałabym zeby sie zmył.. chciałabym wrocic do dawnego koloru, ale on sie nie zmywa są juz wrecz ciemne odrosty;/ i nie wiem co mam teraz z tym zrobic
izka1401 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 18:33   #50
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

no tego co zostalo na bank nie zmyjesz bo ten casting rozjasnia wlosy. ja chcialam otrzymac kolor jeszcze jasniejszy wiec zmieszalam swietlisty z slonecznym i wyszedl bardziej zloty ale przynajmniej wygladam jakbym wrocila z jakis wakacji nad morzem))jak dla mnie mega
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 12:41   #51
goldange
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 135
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Olkie, proszę Cię bardzo wlej fotkę z kolorkiem, jaki uzyskaś po mieszance słonecznoego ze świetlistym blondem. Przymierzam się do świetlistego blondu. Ja mam średnio-jasny blond o bardzo zimnym połysku i chciałabym o ton je rozjaśnić. Czy świetlisty blond nie spierał Ci się na żółto-rudo?? Czy mieszanka świetlistego ze słonecznym czy też nie spiera się na żółto-rudo??
Proszę odp.
goldange jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 14:34   #52
johnw57
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 414
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Olkie, prosimy o umieszczenie zdjęć, jak wyszła Ci ta mieszanka blondu słonecznego z świetlistym. A i czy nie spiera się na żółto?? Czy świetlisty blond ładnie i delikatnie rozjaśnił Ci odrost ?? Czy nie spłukiwał się - świetlisty blond na żółto ??
Pozdrówka i prosimy o odpowiedź.
johnw57 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-11, 10:33   #53
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

A jaki efekt daje ten słoneczny odcień?
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-12, 14:21   #54
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

niestety nie mam foto zadnego. bardziejnie rozjasnilo specjalnie. bardziej zloto bylo. o wiele bardziej podoba mi sie efekt po samym swietlistym
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-13, 13:38   #55
Catt_girl
Raczkowanie
 
Avatar Catt_girl
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 248
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

ile kosztuje ta farba w naturze np?
Catt_girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-27, 02:24   #56
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Naprawde żadna z Was nie wklei zdjęc po 900 albo 930?
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-28, 16:30   #57
juanita
Raczkowanie
 
Avatar juanita
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 107
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

dziewczyny,jesli ktoras robla bursztynem z astinga,prosze o fotke....na opakowaniu jest fajnya ja po dlugoletn=im dochodzeniu do zimnego odcienia teraz wymyslilam sobie cos lekko rudawego na poczateK
juanita jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-28, 23:39   #58
goldange
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 135
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Cytat:
Napisane przez dagirll Pokaż wiadomość
Naprawde żadna z Was nie wklei zdjęc po 900 albo 930?

Olkie umieściła na pierwszej stronie w tym wątku efekt po 900-świetlisty blond.
Bardzo ładny - ten na drugiej fotce najbardziej podoba mi się.
goldange jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-29, 09:01   #59
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Cytat:
Napisane przez goldange Pokaż wiadomość
Olkie umieściła na pierwszej stronie w tym wątku efekt po 900-świetlisty blond.
Bardzo ładny - ten na drugiej fotce najbardziej podoba mi się.
wiem, widziałam, ale na każdych w włosach wychodzi troche inaczej ten sam kolorek i dlatego chciałaby też na innych włosach zobaczyć
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-02, 01:00   #60
goldange
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 135
Dot.: L'Oreal Casting creme-świetlisty blond nr 900

Witaj Olkie, mam pytanko, jak długo trzymałaś casting świetlisty blond ? Czy 20min. czy dłużej?
goldange jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:36.