:) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-06, 14:13   #1
kasiek1122
Zakorzenienie
 
Avatar kasiek1122
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 084

:) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)


Wczoraj wieczorkiem zaczęłam robić ten make-up, ale mama na mnie zaczęła krzyczeć o ktorej chodzę spać i w ogóle i że mam natychmiast gasić światło no to ok..zgasiłam i malowałam sie przy świetle laptopa zdążyłam zrobić jedno zdjęcie i nagle słyszę krzyk z drugiego pokoju: "co Ty do jasnej cholery robisz?" zrezygnowana położyłam się i czekałam aż mama zaśnie, niestety ja zasnęłam pierwsza

obudziłam się rano w penym makijażu tylko, ze chyba spałam na prawej stronie bo się troszkę starło..musicie mi to wybaczyć..

Wiem, że jest niesymetrycznie, ale wcale mi na tym nie zależało taka zabawa

kosmetyki:

puder sypki
tusz maybelline
czarny eyeliner
czarna kredka
biała kredka
biały cień
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg zebra 1..JPG (65,5 KB, 468 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zebra 2.jpg (103,5 KB, 342 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zebra.jpg (60,3 KB, 364 załadowań)
__________________
Wymianka
kasiek1122 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 15:15   #2
alice86
Wtajemniczenie
 
Avatar alice86
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 2 437
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

"Do jasnej ch....y! Makijaż na MM! "
Świetny pomysł Kasiek! Kreatywna kobietka z Ciebie I to lubię!
Szkoda tylko, że tak mało zdjęć, bo naprawdę makijaż jest fajny... Najbardziej, to mi się usta podobają
alice86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 16:42   #3
Vampi_z_piekla_rodem
Zakorzenienie
 
Avatar Vampi_z_piekla_rodem
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 4 186
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

O Czizus...przegiecie! Wygladasz jak te plastelinki fioletowo biale z reklamy play Super. Gratuluje pomsłu
__________________

"Give me reason but don't give me choice.
'Cause I'll just make the same mistake again.."
Vampi_z_piekla_rodem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 16:43   #4
Del
Wtajemniczenie
 
Avatar Del
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wreszcie Gdańsk :)
Wiadomości: 2 367
GG do Del
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Fajny pomysł z tą zeberką - wyszło z klasą
__________________
Adoptuj ślicznego Kota

Del jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 19:13   #5
surykata
Zadomowienie
 
Avatar surykata
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 589
GG do surykata
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

supcio, troszku sie rozmazalo ale to nic, fantazje to Ty masz bardzo lubie ogladać Twoje makijaze, sa takie nietypowe hihihih
surykata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 19:21   #6
perelka-20
Wtajemniczenie
 
Avatar perelka-20
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 2 525
GG do perelka-20
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Ale poświęcenie A ja sobie tylko myślę, co z Twoją cerą po spaniu w mejkapie ale ja na tym punkcie mam bzika Fajnie wyszło. Usta świetnie
__________________
https://www.facebook.com/ICONYcompl
http://blog.icony.com.pl/

Whatever works for you!
perelka-20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 19:23   #7
zmysl_namietnosci
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: GDAŃSK
Wiadomości: 524
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

super tylko mi usta nie pasuja ;] ale to kwestia gustu ot ;]
pomysl bomba
zmysl_namietnosci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 20:15   #8
czarnachinka
Zadomowienie
 
Avatar czarnachinka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1 331
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Uwielbiam Twoje fantazyjne makijaże Masz niepohamowaną ( w pozytywnym znaczeniu) wyobraźnię i talent plastyczny zeberka jest urocza, a ja barrrdzo lubię motyw zebry Usta są GITES
czarnachinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 20:29   #9
PoLa17
Raczkowanie
 
Avatar PoLa17
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 84
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Hmm pomysł rewelacyjny ale zdjęcia pokazują że za dużo się niestety rozmazało.. Nie podoba mi sie ten ślad kreski przy wew. kąciku oka i ogólnie troche spłynął. Kochana szkoda, że nie dokończyłaś go wieczorem. Wtedy byłby świetny ale teraz nio nie Przepraszam.
Sama wiem co znaczy mama wieczorem hehe ale pomysłem mnie kupiłaś i tak wielkie brawa za pomysł i ślady po dobrym wykonaniu. Widać że makijaż był świetny. Lubie motyw zebry. Mam do niego pewien sentyment.
PoLa17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 20:37   #10
Sc-laja
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 247
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Hehe, super. Pomysł świetny
__________________


Sc-laja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 20:49   #11
kasiek1122
Zakorzenienie
 
Avatar kasiek1122
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 084
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Cytat:
Napisane przez alice86 Pokaż wiadomość
"Do jasnej ch....y! Makijaż na MM! "
Świetny pomysł Kasiek! Kreatywna kobietka z Ciebie I to lubię!
Szkoda tylko, że tak mało zdjęć, bo naprawdę makijaż jest fajny... Najbardziej, to mi się usta podobają
usta?hehe mi chyba najmniej no zdjęć mało bo niestety nie było mi dane zrobić więcej, rano jak tylko otworzyłam oczy pobiegłam do łazienki cyknęłam kilka zdjęć i znowu wrzaski : "co ty tam tyle robisz ..(ble ble) " no to zmyłam się i zgrałam te kilka fotek..

Cytat:
Napisane przez Vampi_z_piekla_rodem Pokaż wiadomość
O Czizus...przegiecie! Wygladasz jak te plastelinki fioletowo biale z reklamy play Super. Gratuluje pomsłu
hihi dziękuję nie skojarzyło mi się z nimi, ale chyba masz rację

Cytat:
Napisane przez Del Pokaż wiadomość
Fajny pomysł z tą zeberką - wyszło z klasą
merci
Cytat:
Napisane przez surykata Pokaż wiadomość
supcio, troszku sie rozmazalo ale to nic, fantazje to Ty masz~! bardzo lubie ogladać Twoje makijaze, sa takie nietypowe hihihih
no rozmazało sie ..rozmazało szkoda ale ważne że coś widać cieszę się, że lubisz moje makijaże

Cytat:
Napisane przez perelka-20 Pokaż wiadomość
Ale poświęcenie A ja sobie tylko myślę, co z Twoją cerą po spaniu w mejkapie ale ja na tym punkcie mam bzika Fajnie wyszło. Usta świetnie
Ojj moja cera umarła powychodziły mi takie czerwone krostki ale już przechodzi kuracje maściowo-tonikową dzięki za komentarz

Cytat:
Napisane przez zmysl_namietnosci Pokaż wiadomość
super tylko mi usta nie pasuja ;] ale to kwestia gustu ot ;]
pomysl bomba
raz jak na nie spojrze to mi pasują, innym razem zupełnie nie dzięki

Masz niepohamowaną ( w pozytywnym znaczeniu) wyobraźnię i talent plastyczny
Cytat:
Napisane przez czarnachinka Pokaż wiadomość
Uwielbiam Twoje fantazyjne makijaże zeberka jest urocza, a ja barrrdzo lubię motyw zebry Usta są GITES
dziękuję zeberki są fajne

Cytat:
Napisane przez PoLa17 Pokaż wiadomość
Hmm pomysł rewelacyjny ale zdjęcia pokazują że za dużo się niestety rozmazało.. Nie podoba mi sie ten ślad kreski przy wew. kąciku oka i ogólnie troche spłynął. Kochana szkoda, że nie dokończyłaś go wieczorem. Wtedy byłby świetny ale teraz nio nie Przepraszam.
Sama wiem co znaczy mama wieczorem hehe ale pomysłem mnie kupiłaś i tak wielkie brawa za pomysł i ślady po dobrym wykonaniu. Widać że makijaż był świetny. Lubie motyw zebry. Mam do niego pewien sentyment.
Ale nie masz za co przepraszać! Krytyka tez jest potrzebna =) mam inny pomysł na wieczór myślę, że poprawie ten makijaż, ale w jakimś późniejszym terminie dzięki za komentarz
__________________
Wymianka
kasiek1122 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 21:58   #12
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Bardzo ladna zaspana zebra.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 22:03   #13
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

haha to sie usmialam zabawna historia tym bardziej ze mnie mama poganiala co ja o tej porze robie a ze game pedantyczna o 2 w nocy zaczela sprzatac

co do makijazu fajny pomysl
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 22:40   #14
kasiek1122
Zakorzenienie
 
Avatar kasiek1122
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 084
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Cytat:
Napisane przez Sc-laja Pokaż wiadomość
Hehe, super. Pomysł świetny
dziękuję

Cytat:
Napisane przez Pomadka Pokaż wiadomość
Bardzo ladna zaspana zebra.
Dzięki

Cytat:
Napisane przez gamegirl Pokaż wiadomość
haha to sie usmialam zabawna historia tym bardziej ze mnie mama poganiala co ja o tej porze robie a ze game pedantyczna o 2 w nocy zaczela sprzatac

co do makijazu fajny pomysl
Mi też się zdarza o 2 w nocy sprzatać, w ogóle zawsze chce mi się sprzątać kiedy wiem, że mam się uczyć

A tak w ogóle, to bałam się że bardzo kontrowersyjny ten makijaż jest bo weszło tu mnóstwo ludzi za nim ktokolwiek napisał komentarz
__________________
Wymianka
kasiek1122 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-06, 22:43   #15
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Urocza stylizacja. Podoba mi się
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 00:25   #16
kasiek1122
Zakorzenienie
 
Avatar kasiek1122
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 084
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Cytat:
Napisane przez pasywno-agresywna Pokaż wiadomość
Urocza stylizacja. Podoba mi się
Cieszę się
__________________
Wymianka
kasiek1122 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 09:24   #17
olivia7
Zakorzenienie
 
Avatar olivia7
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 3 642
GG do olivia7
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

mnie sie również pomysł podoba
__________________
Polecam link www.fridayimage.com -coś więcej niz zwykła fotografiaoraz poleecaam www.yourstime.eu
gg 7758327
www.sephora.maxmodels.pl
olivia7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 13:20   #18
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Podoba mi się, swietny pomysł.I najfajniejsze jest to, że nie poprzestałaś na zeberkowym makijażu oczu ale zrobiłaś też zeberkowe usta Ależ Ty masz genialne pomysły
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 13:32   #19
fructissa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: FrÓktolandia :)
Wiadomości: 3 234
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

cudownie
fructissa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 14:36   #20
YenneferD
Zakorzenienie
 
Avatar YenneferD
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 7 964
GG do YenneferD
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Masz świetne pomysły, a sam makijaż super wyszedł
__________________
Czarodziejka zawsze działa. Źle czy dobrze, okaże się później. Ale trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się.

TELEPORT czyli niedzielne zapiski <- Bloguję
YenneferD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 14:40   #21
szpilka_77
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Krk ;]
Wiadomości: 1 073
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

zebra pierwsza klasa
__________________


szpilka_77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 18:01   #22
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

ale wariacko podoba mi sie Twoja fantazja
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 22:50   #23
kasiek1122
Zakorzenienie
 
Avatar kasiek1122
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 084
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Cytat:
Napisane przez olivia7 Pokaż wiadomość
mnie sie również pomysł podoba
a dziękuję

Cytat:
Napisane przez kasiasiar Pokaż wiadomość
Podoba mi się, swietny pomysł.I najfajniejsze jest to, że nie poprzestałaś na zeberkowym makijażu oczu ale zrobiłaś też zeberkowe usta Ależ Ty masz genialne pomysły
oj mam wiele pomysłów, ale nie wszystkie potrafię wykonać, ale ćwiczę dzięki

Cytat:
Napisane przez fructissa Pokaż wiadomość
cudownie
Merci

Cytat:
Napisane przez YenneferD Pokaż wiadomość
Masz świetne pomysły, a sam makijaż super wyszedł
Cieszę się, że się podoba

Cytat:
Napisane przez szpilka_77 Pokaż wiadomość
zebra pierwsza klasa
a jak hihi dziękuję;*

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Pokaż wiadomość
ale wariacko podoba mi sie Twoja fantazja
bardzo mi miło dzięki
__________________
Wymianka
kasiek1122 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-07, 23:18   #24
black.coffee.
Raczkowanie
 
Avatar black.coffee.
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 427
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Ale fajnie;] Super pomysł, bardzo mi sie podoba
__________________
i get a little warm in my heart
when i think of winter

(moja i e. galeria )
black.coffee. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 19:44   #25
kasiek1122
Zakorzenienie
 
Avatar kasiek1122
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 084
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Cytat:
Napisane przez black.coffee. Pokaż wiadomość
Ale fajnie;] Super pomysł, bardzo mi sie podoba
hihi cieszę się
__________________
Wymianka
kasiek1122 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 21:25   #26
samarah
Wtajemniczenie
 
Avatar samarah
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: z magicznego zakątka...
Wiadomości: 2 539
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Bardzo fajny pomysł... szkoda, że nie udało Ci sie zrobić zdjęć zaraz po wykonaniu, bo jednak sen robi swoje (i tak jestem pod wrażeniem, bo mnie nie zostałoby po nocy zupełnie nic!) bardzo mi się podoba...
__________________
Moje portfolio:
Bo życie jest piękne...
samarah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 21:52   #27
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

super, zrób lamparcie cętki
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 21:54   #28
kasiek1122
Zakorzenienie
 
Avatar kasiek1122
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 084
Dot.: :) Zaspana ZEBRA z klasą:D czyli pasek paskowi nie równy:)

Cytat:
Napisane przez coldold Pokaż wiadomość
super, zrób lamparcie cętki
też o tym myślałam oczywiście zrobię dziś będzie smokey
__________________
Wymianka
kasiek1122 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:33.