Jaki żel końcowy/połyskowy - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-22, 10:27   #31
Agoosia
Zakorzenienie
 
Avatar Agoosia
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 568
Wpisy w blogu: 3
Send a message via Skype™ to Agoosia
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

noł problem
Agoosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 13:44   #32
milia676
Przyczajenie
 
Avatar milia676
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 3
Wpisy w blogu: 1
Question Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Witam Wszystkich od niedawna zaczelam robic sobie paznokcie zelowe. Interesuje mnie zakup nablyszczacz to paznokci na poczatek jakiegos taniego. Znalazlam na allegro LAKIER UTWARDZALNY QUICK FINISH GEL numer296056136. Gdyby ktos mi poradzil czy to dobry zakup bylabym bardz owdzieczna. Pozdrawiam
milia676 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 14:26   #33
jinia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 15
Kiedyś miałam ten quick finish i stanowczo odradzam. Odchodzi i zapowietrza się, w ogóle nie nadaje się do użytku. Ja miałam z nim przykre doświadczenia. Polecam niedawno wypróbowany Intense Seal IBD-rewelacja, albo też Sun flower Silikon.

I powiem jedno: nie warto oszczędzać na żelach. To z własnego doświadczenia. Możesz kupić tańsze pilniki itp. ale żel musi być najlepszy. Już sporo kasy straciłam na tanie bezużyteczne produkty tak że warto zainwestować.

Edytowane przez Agoosia
Czas edycji: 2008-01-24 o 17:42 Powód: post pod postem - proszę korzystać z opcji edycji i multicytowania
jinia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 16:37   #34
marzena82
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 31
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Cytat:
Napisane przez jinia Pokaż wiadomość
I powiem jedno: nie warto oszczędzać na żelach. To z własnego doświadczenia. Możesz kupić tańsze pilniki itp. ale żel musi być najlepszy. Już sporo kasy straciłam na tanie bezużyteczne produkty tak że warto zainwestować.
Święta prawda!!!
marzena82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-22, 21:08   #35
lebiodaSroda
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Nowa Sól
Wiadomości: 8
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

czesc ja uzywam błysk UV ale odchodzi i sie zapowietrza ;/ chce kupic ten silikonowy zel Sun Flower ale powiedzcie mi czy po wyjeciu z lampy trzeba go odtłuscic cleanerem czy jest juz suchy ? hmm moze skusze sie na ten z IBD Intense polecacie ;>


ogolnie to jest tutaj nowa, pewnego razu załozylam sobie konto bo na szybkiego chcialam cos sprawdzic z tad taki byle jaki nick. no i wogole nie umiem zakładać nowych watków :/ a spodobało mi sie tutaj ;D Tutaj jest wszystko hehe
lebiodaSroda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-22, 23:24   #36
candygurl
Rozeznanie
 
Avatar candygurl
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 524
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

mi nie pasuje silikonowy sun flower:/ za to jestem bardzo zadowolona ze zwykłego nabłyszczającego
candygurl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-22, 23:41   #37
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Cytat:
Napisane przez lebiodaSroda Pokaż wiadomość
czesc ja uzywam błysk UV ale odchodzi i sie zapowietrza ;/ chce kupic ten silikonowy zel Sun Flower ale powiedzcie mi czy po wyjeciu z lampy trzeba go odtłuscic cleanerem czy jest juz suchy ? hmm moze skusze sie na ten z IBD Intense polecacie ;>


ogolnie to jest tutaj nowa, pewnego razu załozylam sobie konto bo na szybkiego chcialam cos sprawdzic z tad taki byle jaki nick. no i wogole nie umiem zakładać nowych watków :/ a spodobało mi sie tutaj ;D Tutaj jest wszystko hehe
Ja właśnie wczoraj dostałam je oba mam na lnych pazurkach silikonowy i siedzi super
(co prawda tylko 2 dni) ale sprzatalam, szorowalam itp. nic się z nim nie stało Błyszczy się jak Intense Seal (też go używam). Ten z SF trzeba przecierać, z IBD nie, niestety z kolei z IBD nie nadaje się do naturalnej płytki,a silikonowy tak i zdejmuje sie go acetonem.
Błysk UV też mam, ale go jeszcze nie używałam. On się nie nadaje na naturalne paznokcie. Czyli prawdopodobnie będzie pękał na naturalku jak Intense z IBD Mam wszystkie trzy i każdego będę używać Jak naraZie bardzo mi się silikonowy spodobał A Intense jest niezawodny do Żelu i akrylu
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-23, 09:58   #38
lebiodaSroda
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Nowa Sól
Wiadomości: 8
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Do oblabobla

Czyli trzeba przecierac ten silikonowy, to w takim razie cos jeszcze na niego nakładasz? czy tylko przecierasz cleanerem i juz? nie kleją sie? no i czy sie błyszczą fajnie. Błysk UV z SF po tygodniu juz sie nie błyszczy ;/ nawet klientki zauwazyly ze paznokiec sie tak nie swieci jak na poczatku. Tak odradzam :p
__________________
Taniec to jedyny moment w którym tak naprawde żyjesz
My Love
lebiodaSroda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-23, 10:30   #39
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Cytat:
Napisane przez lebiodaSroda Pokaż wiadomość
Do oblabobla

Czyli trzeba przecierac ten silikonowy, to w takim razie cos jeszcze na niego nakładasz? czy tylko przecierasz cleanerem i juz? nie kleją sie? no i czy sie błyszczą fajnie. Błysk UV z SF po tygodniu juz sie nie błyszczy ;/ nawet klientki zauwazyly ze paznokiec sie tak nie swieci jak na poczatku. Tak odradzam :p
Nie ma potrzeby nakładania czegoś na silikonowy. Ładnie się błyszczy po przetarciu (nie wiem jak długo go mam go od kilku dni na paznokciach). Jak przetestuję błysk UV to napiszę co onim sądzę
Wiem na pewno, że intense seal błyszczy się od nałożenia do uzupełnienia Ani troszkę nie traci połysku
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-19, 15:04   #40
angi9999
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 34
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Cześć, jaki żel nabłyszczający waszym zdaniem najlepszy, tutaj zachwalają IBD Intense Seal ale niektórzy chwalą też PB, Prestige i Quick Finish z I-nails.
angi9999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-20, 06:33   #41
paula211
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 561
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

zarówno ten z PB jak i Inails są super więc oba polecam
paula211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-23, 23:42   #42
SwiatPaznokci
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 59
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Polecam Błysk UV Sun Flower nie jest tani ale coś za coś
SwiatPaznokci jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-15, 22:04   #43
KozMona
Raczkowanie
 
Avatar KozMona
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 119
Send a message via Skype™ to KozMona
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Używałam Intense Seal IBD, teraz używam Prestige - nic dziwnego - i jestem z niego bardzo zadowolona, ale przyznam, że zaintrygował mnie ten silikonowy SF. Jeśli dobrze rozumiem, mogę go użyć zarówno na naturalka, jak i na żel i będzie pięknie i długo błyszczał, czy tak?? Prestige - żel shining - nie nadaje się na naturalka, więc jeśli chcę wybłyszczeć naturalny paznokieć, kładę silikon Prestige, ale błysk jest mniejszy nić po Shining`u, otrzymuje sie efekt pięknie wypolerowanego paznokcia - taki błysk znaczy się. a po SF błyszczy i błyszczy??
__________________
Pozdrawiam,

Monia - PRESTIGE
KozMona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-15, 23:14   #44
irelax
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 113
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Mam dwa żele połyskowe i tylko na ich temat sie wypowiem.
1.INTENSEAL IBD-fajna aplikacja , dużo blokerów uv ma w sobie bo baaardzo sie świeci w lampie, jest ciut gęściejszy od innych myślę tego typu żeli co jest na plus gdyż niweluje ewentualne drobne błędy po opracowaniu pazura a przed nabłyszczaniem. Cena na allegro 50zł.
No i mega błysk -piękna tafla.
2. GLOSS I-nails (Dobra Rada) fajna aplikacja ,ale jesli dasz ciut za dużo to wylewa sie na skórki bo jest rzadki bardzo, ilość blokerów uv zadawalająca ale bez sensacji. Błysk ok. Cena w sklepiku 25zł.
Teraz uzywam i-nailsa a IBD zostawiłam sobie na lato.
Pozdrawiam
irelax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-15, 23:40   #45
AmazingStudio
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: spamer!
Wiadomości: 202
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

INTENSEAL IBD-swietny,ladny dlugotrwaly polysk,

Mega Shine PB - porownywalny,rowniez z powloka UV,
AmazingStudio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-16, 07:45   #46
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 044
GG do asikczek
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

miałam oba: ibd i PB, wolę PB bo nie trzeba się partwić czy nie będzie bąblował w lampie jak go dam za dużo
__________________

asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-16, 09:06   #47
angi9999
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 34
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Cytat:
Napisane przez KozMona Pokaż wiadomość
Używałam Intense Seal IBD, teraz używam Prestige - nic dziwnego - i jestem z niego bardzo zadowolona, ale przyznam, że zaintrygował mnie ten silikonowy SF. Jeśli dobrze rozumiem, mogę go użyć zarówno na naturalka, jak i na żel i będzie pięknie i długo błyszczał, czy tak?? Prestige - żel shining - nie nadaje się na naturalka, więc jeśli chcę wybłyszczeć naturalny paznokieć, kładę silikon Prestige, ale błysk jest mniejszy nić po Shining`u, otrzymuje sie efekt pięknie wypolerowanego paznokcia - taki błysk znaczy się. a po SF błyszczy i błyszczy??
Ja kupiłam ostatnio mega shine z PB i pisze na nim że można go stosować bezpośrednio na naturalną płytkę , jeszcze nie sprawdzałam jak się trzyma na naturalku ale przyznam że byłam zaskoczona.
angi9999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-16, 13:26   #48
zanecicha
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 78
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Mam pytanie co do żeli nabłyszczających... Czy któryś z opisywanych w wątku śmierdzi? Szczególnie chciałabym info o ibd lub i-nails.

Bo mam nabłyszczacz, ale tak niesamowicie cuchnie (prawie niczym liquid ), że muszę go w końcu zmienić. Co prawda błyszczy pięknie, ale mam dość pytań czy przypadkiem mi się rozpuszczalnik nie wylał, albo czy jakiś kabel mi się nie pali
zanecicha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-16, 13:34   #49
Magali
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 2 099
GG do Magali
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

i-nails ma taki nieciekawy zapaszek, ale to trzeba by słoiczek wąchać (lub pędzelek :P ) żeby czuć.
__________________
Moja galeria paznokci: KLIK

Mój pazurkowy blog: KLIK

Moja biżuteria: KLIK

Magali jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-16, 22:18   #50
irelax
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 113
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Cytat:
Napisane przez zanecicha Pokaż wiadomość
Mam pytanie co do żeli nabłyszczających... Czy któryś z opisywanych w wątku śmierdzi? Szczególnie chciałabym info o ibd lub i-nails.

Bo mam nabłyszczacz, ale tak niesamowicie cuchnie (prawie niczym liquid ), że muszę go w końcu zmienić. Co prawda błyszczy pięknie, ale mam dość pytań czy przypadkiem mi się rozpuszczalnik nie wylał, albo czy jakiś kabel mi się nie pali
Oba specyficznie "pachną" ale I-nails ostrzej zdecydowanie choć bez przesady, da się pracować. Jeśli masz kasę to polecam zdecydowanie ibd pod tym i pod innymi wzgledami.
irelax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-17, 01:11   #51
zanecicha
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 78
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Dzięki dziewczyny za odpowiedzi.
A czy któryś z nich ma zapach liquidu, bądź topionej gumy ? czy może bardziej coś jak primer, albo zwykły lakier? Chodzi mi o stopień intensywności zapachu
zanecicha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-17, 18:09   #52
irelax
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 113
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Cytat:
Napisane przez zanecicha Pokaż wiadomość
Dzięki dziewczyny za odpowiedzi.
A czy któryś z nich ma zapach liquidu, bądź topionej gumy ? czy może bardziej coś jak primer, albo zwykły lakier? Chodzi mi o stopień intensywności zapachu
Tylko i wyłącznie liquid (ibd)w mniejszym lub(i-nails) większym stopniu.
irelax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-18, 15:45   #53
zanecicha
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 78
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Olaboga Czyli "walą" strasznie, bo taka domena nabłyszczaczy, ale ibd mniej?
zanecicha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-18, 15:58   #54
DobraDusza88
Zakorzenienie
 
Avatar DobraDusza88
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 392
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

nabłyszczacze abc Nailstore nie śmierdzą miałam non uv i byłam bardzo zadowolona na szkoleniu pracowałam też na Gloss aqua i pięknie wybija biel jedynym minusem w przypadku tych nabłyszczaczy jest cena..

Teraz pracuję na PB i zapach mnie troszkę odrzuca:/ Choć błysk ma ładny
__________________
1.09.2012 (...) i ślubuję Ci...
DobraDusza88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-18, 23:12   #55
zanecicha
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 78
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

A ta cena DobraDuszko jak bardzo wysoka? Aktualnie jestem w stanie dać ile trzeba, byleby zaspokoić swoje rządze i psychike
zanecicha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-19, 06:34   #56
DobraDusza88
Zakorzenienie
 
Avatar DobraDusza88
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 392
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

179 zł za 15 g . Poszukaj w internecie dystrybutora ABC Nailstore w swoim województwie
__________________
1.09.2012 (...) i ślubuję Ci...
DobraDusza88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-19, 11:10   #57
Adziullenna
Raczkowanie
 
Avatar Adziullenna
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 281
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Cytat:
Napisane przez DobraDusza88 Pokaż wiadomość
Teraz pracuję na PB i zapach mnie troszkę odrzuca:/ Choć błysk ma ładny
Też pracujemy na PB i jakoś chyba nikt się nie skarżył na odrzucający zapach nawet w sumie nie zwróciłam uwagi na zapach :P

mnie się też podoba ten nabłyszczający od DR
Adziullenna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-08, 17:57   #58
zanecicha
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 78
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Zdecydowałam się

Po tych wszystkich poradach i opiniach przeczytanych w tym i innych wątkach stwierdziłam, że kupuję IBD
Po czym poszłam do hurtowni już z określonym planem, a tam kobieta mi zmąciła w głowie polecając NSI. Zważywszy na fakt, że cenowo są podobnie oraz kobieta dała mi je nawet do powąchania - pachną też podobnie to miałam nie lada dylemat...
Iii po dwudniowym namyśle kupiłam NSI tylko dlatego, że mogłam wziąć małą buteleczkę (zamiast 15 - 7 ml), co przy ilości paznokci jakie robię i wydatkach jakie ostatnio poczyniłam to było dla mnie idealne rozwiązanie.

A podsumowując to był świetny wybór. Jestem póki co zachwycona tym nabłyszczaczem! Super się rozprowadza, nie spływa, po nałożeniu nie muszę od razu do lampy, bo pozostaje na miejscu, zapach ma akrylowy, ale po zamknięciu buteleczki szybko znika, a blask - REWELACJA!
Kiedyś na pewno przetestuję IBD, bo nie ma to jak się samemu przekonać o jakości, ale NSI mogę polecić z czystym sumieniem
zanecicha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-08, 18:42   #59
kanni
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 207
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Hej dziewczyny
Mam taka prosbe w zwiazku z tym zelem nablyszczajacym ibd no skusilyscie mnie tak go wychwalajac tylko mam klopot
Czy mozna go stosowac na zele SF i czy ktoras z Was tak robi?
Jeszcze nie zdazyl;o mi sie mieszac zeli no ale chcialabym koniecznie zmienic nablyszczacz na cos extra wiecie no i znalazlam ten ibd na dwoch stronkach na jednej po 50 zl na drugiej juz np po 65 zl i teraz niewiem czy to niejest jakas podroba bo buteleczki nieznacznie sie roznia ten drozszy jest ladnijeszy wkleje linki do tych sklepow i prosze o rade nie chce sie naciac na jakas podrobke;/
http://www.apbeauty.pl/produkt-id-155.html
http://sklep.plazanet.pl/sklep/index...nawierzchniowy
Pozdrawiam!
znalazlam jeszcze takie male cus na wyprobowanie to z tej stronki gdziue ten tani zel
http://sklep.plazanet.pl/sklep/index...nawierzchniowy

Juz znalazlam w innym temcie ze niektore dziewczyny wlasni enablyszczacza ibd uzywaja do produktow sf wiec ok tylko teraz ktory kupic ten za 50? czy 65? bo niby pojemnosc ta sama...

Edytowane przez kanni
Czas edycji: 2010-03-08 o 19:00
kanni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-08, 19:18   #60
kala289
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Świdnik/Biłgoraj
Wiadomości: 178
Dot.: Jaki żel końcowy/połyskowy

Cytat:
Napisane przez kanni Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny
Mam taka prosbe w zwiazku z tym zelem nablyszczajacym ibd no skusilyscie mnie tak go wychwalajac tylko mam klopot
Czy mozna go stosowac na zele SF i czy ktoras z Was tak robi?
Jeszcze nie zdazyl;o mi sie mieszac zeli no ale chcialabym koniecznie zmienic nablyszczacz na cos extra wiecie no i znalazlam ten ibd na dwoch stronkach na jednej po 50 zl na drugiej juz np po 65 zl i teraz niewiem czy to niejest jakas podroba bo buteleczki nieznacznie sie roznia ten drozszy jest ladnijeszy wkleje linki do tych sklepow i prosze o rade nie chce sie naciac na jakas podrobke;/
http://www.apbeauty.pl/produkt-id-155.html
http://sklep.plazanet.pl/sklep/index...nawierzchniowy
Pozdrawiam!
znalazlam jeszcze takie male cus na wyprobowanie to z tej stronki gdziue ten tani zel
http://sklep.plazanet.pl/sklep/index...nawierzchniowy

Juz znalazlam w innym temcie ze niektore dziewczyny wlasni enablyszczacza ibd uzywaja do produktow sf wiec ok tylko teraz ktory kupic ten za 50? czy 65? bo niby pojemnosc ta sama...
http://www.eurofashion.com.pl/skleppliki1/kategorie.php a tu jest po 60 kupowałam w plazanet - produkty mają oryginalne. a różnica w cenie...no cóż, to tylko na naszą korzyść
kala289 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:46.