Problem z kolczykiem w pępku ( a właściwie z jego włożeniem ) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-08, 10:49   #1
anussiak92
Raczkowanie
 
Avatar anussiak92
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Płock
Wiadomości: 60
Unhappy

Problem z kolczykiem w pępku ( a właściwie z jego włożeniem )


Hej ) Dzisiaj przed połozeniem sie spac zauwazylam ze zgubilam kulke od kolczyka w pępku ( w pepku "siedział" sobie sam kolczyk bez nakrętki ). No i na wszelki wypadek wyjelam go na noc. Rano znalazłam kulke pod łóżkiem wiec postanowilam ponownie umiescic kolczyk w pepku tylko ze.... jest mały problem. Kolczyk nie chce wejsc!! Nie wiem dlaczego bo od przebicia minelo pol roku. Czy mozliwe zeby po tak dlugim czasie noszenia kolczyka ( w ogole go nie wyjmowalam najwyzej zeby przemyc itd. w celach higienicznych ) coś tam zarosło?!?!? Co mam robić?? Prosze o szybka ( w miare mozliwosci ) odpowiedz
anussiak92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 11:37   #2
ira21
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z tu i tam
Wiadomości: 1 859
Dot.: Problem z kolczykiem w pępku ( a właściwie z jego włożeniem )

Cytat:
Napisane przez anussiak92 Pokaż wiadomość
Hej ) Dzisiaj przed połozeniem sie spac zauwazylam ze zgubilam kulke od kolczyka w pępku ( w pepku "siedział" sobie sam kolczyk bez nakrętki ). No i na wszelki wypadek wyjelam go na noc. Rano znalazłam kulke pod łóżkiem wiec postanowilam ponownie umiescic kolczyk w pepku tylko ze.... jest mały problem. Kolczyk nie chce wejsc!! Nie wiem dlaczego bo od przebicia minelo pol roku. Czy mozliwe zeby po tak dlugim czasie noszenia kolczyka ( w ogole go nie wyjmowalam najwyzej zeby przemyc itd. w celach higienicznych ) coś tam zarosło?!?!? Co mam robić?? Prosze o szybka ( w miare mozliwosci ) odpowiedz
no coz,bedzie ciezko,ale da sie zrobic,ja sciagnelam kolczyk po ok 7 miesiacach od przebicia pepka podczas kapieli,i powiem ze ciezko mi bylo go tam z powrotem wlozyc,nasmarowalam ten precik oliwka i jakos wepchnelam go z powrotem
__________________
Panna Zuzanna




Uzębienie
ira21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 12:38   #3
anussiak92
Raczkowanie
 
Avatar anussiak92
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Płock
Wiadomości: 60
Dot.: Problem z kolczykiem w pępku ( a właściwie z jego włożeniem )

tak jak mówisz posmarowałam oliwką, było ciezko, ale juz jest dzia za rade!
anussiak92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-08, 12:43   #4
ira21
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z tu i tam
Wiadomości: 1 859
Dot.: Problem z kolczykiem w pępku ( a właściwie z jego włożeniem )

Cytat:
Napisane przez anussiak92 Pokaż wiadomość
tak jak mówisz posmarowałam oliwką, było ciezko, ale juz jest dzia za rade!
tez sie nameczylam,ciesze sie ze pomoglam
__________________
Panna Zuzanna




Uzębienie
ira21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 16:32   #5
xpatusx
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 1 161
Dot.: Problem z kolczykiem w pępku ( a właściwie z jego włożeniem )

mialam kiedys podobna sytuacje.
bylo tak, ze obudzilam sie rano i mialam do polowy zarosnieta dziurke. znaczy od gory byla zarosnieta od dolu mialam kolczyka. z tym, ze bylo to dzien po przebiciu. przebilam jeszcze raz, tym razem za darmo bo juz placic nie musialam
xpatusx jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:16.