Zaskórniki mam juz dosc :((( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-09, 13:52   #1
Gumisia
Raczkowanie
 
Avatar Gumisia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 150

Zaskórniki mam juz dosc :(((


hej! Czy komus z Was udało się pozbyc zaskórników? ja juz próbowałam wszystkiego: kwasy (acneroxid, acne derm), duac, clindacne, maseczki, peelingi, vichy normaderm, effaclar i nic nie działa!!! mam całą twarz w zaskórnikach jedn przy drugim i nic nie pomoga... prosze Was o rade
Gumisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-09, 14:56   #2
tancerka212
Zakorzenienie
 
Avatar tancerka212
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 9 303
Dot.: Zaskórniki mam juz dosc :(((

radzę ci dokładnie przejrzec swoją kosmetyczkę i wszystkie specyfiki ktorych uzywasz, potem włączasz biochemię kosmetyczną czyli dzial na forum i szukasz do upadłego, studiujesz składy swoich kosmetyków i szukasz w tabelkach jakie posiadają substancje zapychające bo skoro stosujesz takie kwasy to niemozliwe zebys miala tyle zaskornikow przy odpowiednim stosowaniu... ja odkąd czytam wizaz wymienilam polowę swoich kosmetykow a efekt jest taki ze mam 90% wągrów mniej! dlatego do roboty czeka cię ciężka praca ale warto
tancerka212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-09, 14:58   #3
tancerka212
Zakorzenienie
 
Avatar tancerka212
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 9 303
Dot.: Zaskórniki mam juz dosc :(((

normaderm zapycha na bank wiec na początku zerknij jaki ma sklad i go unikaj a jak juz bedziesz co nieco wiedziec to biegnij do kosmetyczki, oczysc stare wągry i stosuj nowe kosmetyki powinno pomoc ale wystrzegaj sie zapychaczy i stosuj tylko kosmetyki do cery tlustej!
tancerka212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-09, 17:05   #4
Dinulka
Zakorzenienie
 
Avatar Dinulka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6 648
Dot.: Zaskórniki mam juz dosc :(((

a ja mam dosć nietypowe pytanie jak takie zaskórniki wyglądają? a najlepiej jakby ktoś miał foto czy rysunek
Dinulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-10, 17:10   #5
Gumisia
Raczkowanie
 
Avatar Gumisia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 150
Dot.: Zaskórniki mam juz dosc :(((

dziekuje za odpowiedz. a mozesz mi powiedziec jakiego kremu na codzien i fluidu uzywasz? no własnie moja skóra ma bardzo duża tendencje do zapychania i wiem ze po częsci fluid powoduje powstawanie nowych zaskórników jednak nie moge sie bez niego obejśc bo moja twarz wygląda tragicznie i wstydze sie wyjsc z domu bez podkładu
Gumisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-10, 17:13   #6
Gumisia
Raczkowanie
 
Avatar Gumisia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 150
Dot.: Zaskórniki mam juz dosc :(((

Cytat:
Napisane przez Dinulka Pokaż wiadomość
a ja mam dosć nietypowe pytanie jak takie zaskórniki wyglądają? a najlepiej jakby ktoś miał foto czy rysunek
zaskórniki otwarte to takie grudki w kolorze skóry a zaskórniki zamknięte to te czarne kropki zwane wągrami
Gumisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-10, 22:20   #7
princeska69
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Zabki
Wiadomości: 3 551
GG do princeska69 Send a message via Skype™ to princeska69
Dot.: Zaskórniki mam juz dosc :(((

moze wyprobuj kosmetyki Ziaja PRO one sa bardzo dobre dla mojej cery a mam podobna natomiast jesli chodzi o fluid to moze zainwestuj w taki na prawde dobry u kup lancome adaptive ja jestem z niego na prawde zadowolona jest leciutki nie zapycha i twarz caly dzien wyglada swietnie. jedyny jego minus to to ze nie kryje dosc mocno no ale to ze wzgledu na konsystencje ale dobry korektor na pewno z tym sie upora
princeska69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-10, 22:58   #8
tancerka212
Zakorzenienie
 
Avatar tancerka212
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 9 303
Dot.: Zaskórniki mam juz dosc :(((

ja póki co używałam fluidu maybelline pure make up ale rozglądam się za czymś nowym bo chyba nie jest za dobry pod względem niezapychania.. ja przede wszystkim postawilam na kremy i czyszczenie cery bo chwilowo sesja i za bardzo nie wychodze z domu wiec buzia moze caly dzien oddychac i efekty mnie naprawdę powalają po pierwsze kupiłam effaclar k z kwasami.. zastanawiam się jeszcze nad acne dermem na kikla plamek po krostkach, kupiłam tez platki oczyszczające garniera (ok 16zl), ponadto maść cynkową na krostki (1,60zł), alantanem wyleczyłam jakies strupki (5,60zł). mam bezalkoholowy tonik do twarzy ktorym czesto przemywam twarz w ciągu dnia i wodę termalną która jest moim odkryciem roku bo naprawdę działa na moją skórę jak tygodniowy urlop ponadto częsty peeling, a nie tylko kiedy mi sie przypomni (polecam avon clearskin), i maseczka z glinką ( w drogerii za jakies 2zł saszetka polecam st. Ives czy cos takiego). ja stawiam na oczyszczanie a nawilża mnie filtr ktory stosuję gdyż effaclar zawiera kwasy. polecam kwasy szczegolnie. z kwasow dziewczyny piszą właśnie o effaclar k, o lysanel active z firmy Svr, a acne dermie... musisz poczytac troszkę o tym i sobie cos wybrac bo naprawdę ja po takiej zmianie az sie w lustro nie mogę napatrzec!
tancerka212 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:30.