Sposoby Japonek na piękną cerę. - Strona 92 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-03-04, 04:54   #2731
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez loss_lauri Pokaż wiadomość
skład nawet fajny - mimo alkoholu i sporej dawki parabenów.
mnie zastanawia składnik 'human oligopeptide-1'
już znalazłam
Epidermal Growth Factor (EGF) is the human Epidermal Growth Factor indicated on colon bacillus produced by bio engineering technology. It is composed of 53 amino acids with a molecular with of 6,200 Dalton. EGF is one of the important growth factors in human body, it can accelerate the growth of the epidermal cells, cellula mervosa and epithelial cells on tissues of organ. h-EGF is an important ingredient of cosmetics for anti-wrinkle and anti-aging purposes.
CHARACTERISTICS
1. It can accelerate the growth for the cells of ectoderm and blood capillary. It can promote the growth of epidermis, and heals the wounded cuticle as well.
2. It can accelerate DNA replication and cell division.
It promotes the growth of various cells, and reduces the skin wrinkles.
Czy to cos bylo badane przez jakies renomowane jednostki? ktos cos wie?
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-04, 10:27   #2732
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
Czy to cos bylo badane przez jakies renomowane jednostki? ktos cos wie?
nie mam pojęcia, ja nie używam azjatyckich kosmetyków
__________________
Mój blog o dbaniu o urodę w Japonii i Korei: www.kiyora.pl
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-08, 10:11   #2733
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Dziewczęta, nie śpimy!

Wszystkie Naj z okazji Dnia Kobiet!!!

Własnie przyszła do mnie maska Zamian Oj, wieczorem będzie testowanie
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!

Edytowane przez gabs
Czas edycji: 2011-03-08 o 10:13
gabs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-08, 18:00   #2734
Apsik13
Zakorzenienie
 
Avatar Apsik13
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 3 353
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Dziewczyny dzisiaj świętują

A macie kwiatka ode mnie
__________________
SARCASM - only one of the services I offer
Apsik13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 10:14   #2735
aaaniaaa666
Raczkowanie
 
Avatar aaaniaaa666
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: znienacka
Wiadomości: 132
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Isobe chyba mówila o tej reklamie:

http://www.youtube.com/watch?v=ybDLL0EheYk


ja tez nie wiem jak mozna tak czekac az sie wchlonie. co prawda ja przez ten czas masuje skore, zeby sie wchlonelo szybciej ale i tak to niewiele daje :P olej mineralny czasem totalnie nie chce zejsc z buzi. dopiero wacikiem trzeba zetrzec.
__________________
Pani Ratownik

Przyszła dyplomowana kosmetyczka

Początkująca Włosomaniaczka...

Mój P.
aaaniaaa666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 10:50   #2736
nobrit
Zadomowienie
 
Avatar nobrit
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 715
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez aaaniaaa666 Pokaż wiadomość
Isobe chyba mówila o tej reklamie:

http://www.youtube.com/watch?v=ybDLL0EheYk


ja tez nie wiem jak mozna tak czekac az sie wchlonie. co prawda ja przez ten czas masuje skore, zeby sie wchlonelo szybciej ale i tak to niewiele daje :P olej mineralny czasem totalnie nie chce zejsc z buzi. dopiero wacikiem trzeba zetrzec.
właśnie oni chcą żeby tak się okładać przy aplikacji, ja się jakoś nie mogę przemóc
nobrit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 12:37   #2737
Ł@siczk@
Zakorzenienie
 
Avatar Ł@siczk@
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Stalowa Wola
Wiadomości: 4 762
GG do Ł@siczk@
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez aaaniaaa666 Pokaż wiadomość
Isobe chyba mówila o tej reklamie:

http://www.youtube.com/watch?v=ybDLL0EheYk


ja tez nie wiem jak mozna tak czekac az sie wchlonie. co prawda ja przez ten czas masuje skore, zeby sie wchlonelo szybciej ale i tak to niewiele daje :P olej mineralny czasem totalnie nie chce zejsc z buzi. dopiero wacikiem trzeba zetrzec.
Padlam
Juz dawno nie widzialam tak smiesznej reklamy

Ale fakt, tluste, lepiace kosmetyki najlepiej nawilzaja, wiem po sobie
__________________
HANIA [02.10.2012]

GOSIA [13.08.2015]


Dzięki Ci Boże za korektor pod oczy i Dębowe Mocne


BLOG
Ł@siczk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 14:01   #2738
aaaniaaa666
Raczkowanie
 
Avatar aaaniaaa666
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: znienacka
Wiadomości: 132
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

przynajmniej rumieniec gwarantowany
__________________
Pani Ratownik

Przyszła dyplomowana kosmetyczka

Początkująca Włosomaniaczka...

Mój P.
aaaniaaa666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 14:29   #2739
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

ale przecież takie naciąganie skóry powoduje zmarszczki
__________________
Mój blog o dbaniu o urodę w Japonii i Korei: www.kiyora.pl
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 19:14   #2740
Kachnaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachnaaaa
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 299
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Reklama zabawna jak na nasze standardy w sumie
Ale już czuję to nawilżenie,ahhh
A znacie jakiś silnie nawilżający specyfik,obojętne czy będzie to coś dla japonek,czy dostepne u nas ale żeby siiiilnie nawilżał bez parafiny,wazeliny,trójgli cerydów itp?
__________________
KLIK
Moja listopadowa wymianka



Edytowane przez Kachnaaaa
Czas edycji: 2011-03-09 o 19:16
Kachnaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 19:17   #2741
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez Kachnaaaa Pokaż wiadomość
Reklama zabawna jak na nasze standardy w sumie
Ale już czuję to nawilżenie,ahhh
A znacie jakiś silnie nawilżający specyfik,obojętne czy będzie to coś dla japonek,czy dostepne u nas ale żeby siiiilnie nawilżał bez parafiny,wazeliny,trójgli cerydów itp?
Żel hialuronowy z olejem herbacianym?
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!
gabs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 23:03   #2742
Kachnaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachnaaaa
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 299
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Olejki są świetne,fakt ale raczej natłuszczają niż nawilżają.
Dodaję pare kropel do innych kremów a teraz potrzebuję wlaśnie tej "bazy" czyli silnie nawilżającego kremu,bo natłuszczenie sobie dodam w postaci olejków
__________________
KLIK
Moja listopadowa wymianka


Kachnaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-09, 23:16   #2743
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez Kachnaaaa Pokaż wiadomość
Olejki są świetne,fakt ale raczej natłuszczają niż nawilżają.
Dodaję pare kropel do innych kremów a teraz potrzebuję wlaśnie tej "bazy" czyli silnie nawilżającego kremu,bo natłuszczenie sobie dodam w postaci olejków
No to żel hialuronowy z BU. Nakłada się na twarz wilgotną np. od toniku, wklepuje, po kilku minutach olej. W ten sposób postawiłam do pionu skórę po mrozach, które wysuszyły mi czoło i policzki - czyli strefę T, której nigdy w życiu nie miałam wysuszonej.
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!
gabs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-10, 09:29   #2744
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez Kachnaaaa Pokaż wiadomość
Olejki są świetne,fakt ale raczej natłuszczają niż nawilżają.
Dodaję pare kropel do innych kremów a teraz potrzebuję wlaśnie tej "bazy" czyli silnie nawilżającego kremu,bo natłuszczenie sobie dodam w postaci olejków
taka 'baza' to właśnie żel HA pomieszany z jakimś olejem
__________________
Mój blog o dbaniu o urodę w Japonii i Korei: www.kiyora.pl
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-10, 16:35   #2745
Kachnaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachnaaaa
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 299
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

No właśnie nie
Ale poradzę sobie,ok dzięki dziewczyny za rady
__________________
KLIK
Moja listopadowa wymianka


Kachnaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-11, 11:11   #2746
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

mam nadzieje ze Isobe nic sie nie stalo - w JPN bylo uderzenie Tsunami
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-11, 12:32   #2747
Kachnaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachnaaaa
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 299
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Właśnie..Isobe odezwij się do nas jak tylko będziesz mogła.
__________________
KLIK
Moja listopadowa wymianka


Kachnaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-11, 16:53   #2748
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Przylaczam sie do prosb i trosk
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-11, 19:57   #2749
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

A czy Isobe nie jest przypadkiem poza Japonią?
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!
gabs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-11, 22:55   #2750
Apsik13
Zakorzenienie
 
Avatar Apsik13
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 3 353
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez gabs Pokaż wiadomość
A czy Isobe nie jest przypadkiem poza Japonią?
Jeśli nic się nie zmieniło to chyba raczej właśnie w Japonii
__________________
SARCASM - only one of the services I offer
Apsik13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-12, 09:21   #2751
Amino_kwas
Raczkowanie
 
Avatar Amino_kwas
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 180
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Isobe, odezwij się
Amino_kwas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-12, 09:24   #2752
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Mam nadzieję, że Isobe jest tam, gdzie zazwyczaj, czyli w Kobe. To bezpieczny teren.
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!
gabs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-13, 07:43   #2753
Isobe
Raczkowanie
 
Avatar Isobe
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Seoul, Korea Południowa
Wiadomości: 297
Send a message via Skype™ to Isobe
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Kochane moje! Jestem cala i zdrowa, dziekuje Wam bardzo za troske. Akurat jestem na innym kontynencie, jeszcze przez dwa tygodnie, wracam do Japonii pod koniec marca... Przezylam tylko pare godzin horroru, gdyz moj maz byl w Tokyo tego strasznego dnia i nie mialam z nim zadnego kontaktu... Ale juz wszystko ok, tez jest caly i zdrow, choc ciagle jeszcze w szoku. W Kobe tez sie trzeslo, ale znacznie mniej i nasze mieszkanie nie ucierpialo. Mam wiec dokad i do kogo wracac, wiec jak tylko "odlepie sie" od mojego TZ , "wznawiam aktywnosc"
PS. tragedia ta ma wiele skutkow, min.oslabienie japonskiego jena... Co oznacza, ze co nieco moze byc tansze, jakby kto chcial kupowac...
Pozdrawiam cieplo!

Edytowane przez Isobe
Czas edycji: 2011-03-13 o 07:46
Isobe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-13, 10:54   #2754
Kachnaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachnaaaa
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 299
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Dobrze że jesteście cali i zdrowi..To najważniejsze.
Uspokoiłaś nas bardzo
__________________
KLIK
Moja listopadowa wymianka


Kachnaaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-13, 13:31   #2755
gabs
Zadomowienie
 
Avatar gabs
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stolica Warmii ;)
Wiadomości: 1 728
Wyślij wiadomość przez MSN do gabs
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Uff, jak dobrze, że wszystko ok.

Swoją drogą słyszałam, że paradoksalnie to trzęsienie może ożywić japońską gospodarkę, która od kilkunastu lat jest w kryzysie. Więc jen na razie spada, ale ceny pewnie ogólnie wzrosną...

Grunt, że jesteście cali
__________________
KAT-TUN <- so proud to be HYPHEN!!!

/Girigiri de itsumo ikite itai kara.../
/Bo zawsze chciałam żyć na krawędzi.../

<Real Face by KAT-TUN>

1. Oszczędzam
2. Nie wydaję
3. Odkładam
4. I pojadę, zobaczycie!
gabs jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-13, 19:29   #2756
nobrit
Zadomowienie
 
Avatar nobrit
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 715
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez Isobe Pokaż wiadomość
Kochane moje! Jestem cala i zdrowa, dziekuje Wam bardzo za troske. Akurat jestem na innym kontynencie, jeszcze przez dwa tygodnie, wracam do Japonii pod koniec marca... Przezylam tylko pare godzin horroru, gdyz moj maz byl w Tokyo tego strasznego dnia i nie mialam z nim zadnego kontaktu... Ale juz wszystko ok, tez jest caly i zdrow, choc ciagle jeszcze w szoku. W Kobe tez sie trzeslo, ale znacznie mniej i nasze mieszkanie nie ucierpialo. Mam wiec dokad i do kogo wracac, wiec jak tylko "odlepie sie" od mojego TZ , "wznawiam aktywnosc"
PS. tragedia ta ma wiele skutkow, min.oslabienie japonskiego jena... Co oznacza, ze co nieco moze byc tansze, jakby kto chcial kupowac...
Pozdrawiam cieplo!
ufff to dobrze, że nic Ci nie jest i Twojemu tżowi też
nobrit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-13, 19:55   #2757
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-14, 11:53   #2758
Chaigata
Zakorzenienie
 
Avatar Chaigata
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 5 074
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez loss_lauri Pokaż wiadomość
taka 'baza' to właśnie żel HA pomieszany z jakimś olejem
Mi HA nie pomógł, a oleje natłuszczają tylko.

Szukam nawilżacza porządnego
__________________
Chaigata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-15, 17:13   #2759
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

nawilzacza porzadnego ja tez szukam, jesli jednak np. chcialabys polaczyc nawilzanie z natluszczaniem to moge polecic z czystym sumieniem krem emolientowy z serii Stelatopia dla dzieci Mustela.
Moja cere koi po zluszczaniu retinoidami
mojej corce nawilzyl skore kiedy po urodzeniu miala takie luski na nozkach i raczkach.
tuba 200 ml kosztuje ok. 70 zl.
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-15, 19:16   #2760
Apsik13
Zakorzenienie
 
Avatar Apsik13
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 3 353
Dot.: Sposoby Japonek na piękną cerę.

Cytat:
Napisane przez Isobe Pokaż wiadomość
Kochane moje! Jestem cala i zdrowa, dziekuje Wam bardzo za troske. Akurat jestem na innym kontynencie, jeszcze przez dwa tygodnie, wracam do Japonii pod koniec marca... Przezylam tylko pare godzin horroru, gdyz moj maz byl w Tokyo tego strasznego dnia i nie mialam z nim zadnego kontaktu... Ale juz wszystko ok, tez jest caly i zdrow, choc ciagle jeszcze w szoku. W Kobe tez sie trzeslo, ale znacznie mniej i nasze mieszkanie nie ucierpialo. Mam wiec dokad i do kogo wracac, wiec jak tylko "odlepie sie" od mojego TZ , "wznawiam aktywnosc"
PS. tragedia ta ma wiele skutkow, min.oslabienie japonskiego jena... Co oznacza, ze co nieco moze byc tansze, jakby kto chcial kupowac...
Pozdrawiam cieplo!
__________________
SARCASM - only one of the services I offer
Apsik13 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
azjatki, domowe sposoby, japonia, japonki, pielęgnacja

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-11-04 23:53:39


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:50.