zaropiałe uszy od srebra? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-15, 14:47   #1
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Unhappy

zaropiałe uszy od srebra?


pomocy! jak w temacie ... zaropiały mi dziurki w uszach... sączy się z nich, swędzą, robią się strupki... spirytus i tribiotic nie pomagają zawsze nosiłam w uszach blachy, miałam 3 kolczyki przebite przez koleżankę , nic sie z nimi nie działo. jakiś miesiąc temu wyskoczyła mi na szyi taka gula (pod kolczykiem) twarda dość duża wyjęłam więc 2 kolczyki,zostałam przy 2 "normalnych" dzirukach, ale zaropiały. Co jest? Jak mogę sobie pomóc?
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 14:49   #2
karateczka000
Zakorzenienie
 
Avatar karateczka000
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: ~.~.~.~
Wiadomości: 6 683
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

moja kolezanka jest uczulona na srebro i ma wlasnie takie same problemy przy srebrnych kolczykach, więc nosi tylko sztuczne metale
__________________
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~


karateczka000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 16:18   #3
kas!a
Zakorzenienie
 
Avatar kas!a
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 11 189
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

Ja jestem uczulona na nikiel i mam dokładnie taki sam problem jak Ty. Ostatnio kupiłam nieniklowane kolczyki w h&m, ale problem pozostał.
__________________
I'd love to stay and chat, but you're a total bi*ch.

wymiana książek:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=774155
kas!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 18:37   #4
goosia:)
Wtajemniczenie
 
Avatar goosia:)
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 262
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

Ja tez tak miałam,zawsze nosiłam złote kolczyki,gdy tylko założyłam jakieś inne miała czerowne uszy,ropiały mi,ale teraz nosze zwykłe kolczyki, na poczatku ropiały mi,ale jakos sie "przyzwyczaiły" problem sam sie rozwiązał
__________________
goosia:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 19:49   #5
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

dzieki, dobrze wiedziec,ze nie jestem sama , tylko nie chce być skazana na złoto ;/ mozna to jakos wyleczyc czy pomoc sobie jakas mascia czymkolwiek?
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 19:51   #6
kas!a
Zakorzenienie
 
Avatar kas!a
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 11 189
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

Też się nad tym zastanawiałam. Może jakbyśmy zaczęły łykać jakieś kapsułki antyalergiczne to nie trzeba by było rezygnować z kolczyków?
__________________
I'd love to stay and chat, but you're a total bi*ch.

wymiana książek:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=774155
kas!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 19:56   #7
kiiiciiia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: dolny śląsk
Wiadomości: 3 336
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

ja moge nosic TYLKO złoto..od wszystkiego innego mam tak jak Ty ale i tak zlota nie nosze.. po prostu zakladam kolczyki na dzien w nocy sciagam.. jak czuje ze zaczynaja mnie bolec uszy odkladam na dzien lub dwa i pozniej znowu...

zeby sie wyleczyc ..nie mam pojecia... nie slyszalam nigdy o czyms takim co uzdrowilo by moje uszka;]
kiiiciiia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 21:02   #8
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

ha to wam powiem co jest lekiem na wasze uszy-a właściwie na alergie na nikiel lub wanad-bo to one powodują takie dolegliwości-nikiel jest w stopach sreba,złota i stali chirurgicznej(jak pisze surgical steel -to nie jest to bezniklowy cud)-jedynym materiałem bez niklu jest tytan grade 23
proponuję wymienić kolczyki na proste tytanowe-specjalne do piercingu-i bynajmniej nie na te "pseudolecznice" z pistoletu kosmetyczki
jak sa objawy to tylko usunięcie alergenu pomaga-do tego wapno -i powinno być wporządku
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 21:15   #9
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

dziękuje Wam bardzo
szkoda tylko,ze nie mozemy nosic takich bajeranckich kolczykow np.wiszących ;/ kocham takie, ale niestety widze,ze bede musiaala wybrac- albo nosic je i się dalej męczyc, albo wymienic na takie, od ktorych nic takiego mi sie nie bedzie robiło ... dziwi mnie tylko to, ze nigdy czegos takiego nie mialam i tak nagle mam na to alergię ?
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 21:25   #10
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

bo zdarza się czasem tak,że pewien poziom alergenu zostaje przekroczony w organiźmie i dopiero wtedy zauważamy objawy min skórne
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-20, 22:17   #11
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

up
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 17:18   #12
paulus1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 58
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

ja tez mam ten problem, ale mam na to sposób: maluje bezbarwnym lakierem ta część kolczyka która ma stycznosc z uchem mi to pomaga moge nosic kolczyki jakie mi sie podoba nie wiem czy tego juz próbowałyscie jesli nie to warto
paulus1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 12:48   #13
aagguussiiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 55
GG do aagguussiiaa
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

Ja mogę tylko nosić srebro, złoto i stal chirurgiczną [takie przynajmniej do tej pory nosiłam] a jak tylko założe jakieś kolczyki sztuczne to bolą mnie uszy, ropieją itp. Mam takie kolczyki na zatyczki srebrne i w tym problem, że po nich akurat bolą mnie uszy, swędzą i coś się z nich wydostaje jakaś maź przeźroczysta, a przecież to jest srebro, a po srebrze nic mi się nigdy nie dzieje tylko te kolczyki mi taki problem robią i nie wiem dlaczego, może ktoś mi doradzi?! [standartowe miejsce przekłucia].

aagguussiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 12:54   #14
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

aagguussiiaa witam w klubie ! czy nam ktoś na to coś zaradzi? oprócz noszenia tylko złota i/lub srebra ?
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 13:06   #15
aagguussiiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 55
GG do aagguussiiaa
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

No właśnie czy ktoś zna sposób na rozwiązanie tego problemu?! Bo tyle jest ładnych kolczyków nie koniecznie ze złota czy srebra, a ja ich nie mogę nosić ;( Dodam, że mam świeżo przebitą chrząstkę [2 dni temu] i już jest dobrze nie ma opuchlizny, ropy, zaczerwienienia tylko jeszcze minimalnie boli jak dotykam. Ciekawe jak będzie z tą dziurką.
aagguussiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 13:10   #16
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

była porada żeby pomalować bezbarwnym lakierem częśc kolczyka która "wchodzi do ucha" ... spróbuję jak wyleczę się (chwilowo mam złote, babcine) i zniknie mi ta "gula" na szyji
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 13:10   #17
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

była porada żeby pomalować bezbarwnym lakierem częśc kolczyka która "wchodzi do ucha" ... spróbuję jak wyleczę się (chwilowo mam złote, babcine) i zniknie mi ta "gula" na szyji może też spróbuj?
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 13:12   #18
aagguussiiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 55
GG do aagguussiiaa
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

właśnie nie jestem pewna co do tego lakieru, czy nie zaszkodzi jeszcze bardziej a wczoraj właśnie założyłam te moje srebrne kolczyki na zatyczki i właśnie tylko i wyłącznie od tych mnie bolą uszy [miały zatyczki ze srebra, ale postanowałam że dam chwilowo zatyczki takie gumowe przeźroczyste może pomoże - trzeba kombinować!], a przecież są srebrne [a na żadne inne srebrne, złote itp. nie mam objawów], nie mam pojęcia co to ma być, a mi się tak podobają te kolczyki
a co do tej twojej 'guli' na szyji to nie mam pojęcia, a ona jest na szyji? to może to nie jest związane z kolczykami?! sama nie wiem... ?!
aagguussiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 13:16   #19
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

hmm wygląda na to że twoje srebrne kolczyki mają jakąś domieszkę czegoś co powoduje u Ciebie to uczulenie... hmm ta "gula" wyskakuje tylko jak noszę metalowe kolczyki,teraz maleje na szczęście
P.S też miałam przebitą chrząstkę os sierpnia do połowy grudnia... wyleczyła sie wszystko ok i nagle ropa itp;/ masakra, wyjęłam kolczyk 2 tyg temu ale chce do niego dzisiaj wrocic? dam złoty może
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 13:22   #20
aagguussiiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 55
GG do aagguussiiaa
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

no może tam coś jest takiego co mi nie odpowiada a to ty możesz też mieć jakieś uczulenie na te metalowe i dlatego ;/ achh co na to poradzić!?!? ja narazie mam 2 dni ten kolczyk w chrząstce i jest spoko, zobaczymy co dalej, narazie przemywam solą fizjologiczną, obym nie miała żadnych powikłań... miejmy nadzieję a no daj sobie jakiś złoty, podobno złoto zawsze 'wylecza' dziurki oczywiście jak ktoś nie jes znów na zloto uczulony
aagguussiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 13:39   #21
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

hmmm pzełamałam sie i założyłam znowu ... przeszedl (chcialma tylko sprawdzic0 przemylam wszystkie dziurki spirytusem i moczą sie teraz w nim , wieczorem (albo rano) je zaloze... mam nadzieje ze bedzie ok (teraz mam na nich strupki, nie leje sie juz z nich) a mialam juz cala poduszke umazaną tym "czymś"
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 13:49   #22
aagguussiiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 55
GG do aagguussiiaa
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

a przemywasz może też wodą utlenioną? podobno od niej się robią właśnie takie strupki ja kiedyś przemywałam i jak zaczełam na internecie czytać, że lepiej nie to już nią nie przemywam i nie mam tych strupków. Wszędzie polecają tą sól fizjologiczną, ja kupiłam 5 flakoników po 5ml za niecałe 3zł w aptece i jeden mi starcza na jeden dzień, tj. 3 przemycia [jednej dziurki tej świeżej]
aagguussiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 14:22   #23
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

nie , tylko spirytusem zobaczymy co to bedzie
no nic, odezwe sie jutro co i jak , moze kupie Tribiotic , ale nie wiem no
odezqwe sie jutro, tez napisz co z twoimi ucholami
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 15:07   #24
aagguussiiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 55
GG do aagguussiiaa
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

No Tribiotic kiedyś używałam, ale do czegoś innego, on jest z antybiotykiem, więc jest chyba dobry Ja tez jutro napisze po mojej nieprzespanej nocy jak tam moje uszka [nie mogę spać na tym boku co mam świeżą dziurkę i to trochę uciążliwe, muszę sie przyzwyczaić narazie, jak się wygoi to już chyba normalnie będę mogła spać]. Hehe, kuruj się

_________________________ _________________________ ___________

dzisiaj 5 dzień jak miałam "rozrywaną" dziurkę w chrząstce i powiem tak chyba mam stan zapalny, w innym wątku napisałam objawy i na gg mi napisał/ła pewna osoba ze studia piercingu i tatuażu, że to chyba stan zapalny, bo mi spuchło wokół dziurki , jest zaczerwienione i piecze, w dziurki nic nie leci, boleć też jakoś bardzo nie boli, ale od jutra będę smarować tribiotickiem i polewać wodą utlenioną, a jak kupie kolczyk najlepiej labret prosty taki ze stali chirurgicznej 316l to zmienię, może pomoże
a co do dziurek w standardowym miejscu to chyba te moje ulubione kolczyki to nie jest czyste srebro, bo najwidoczniej nie mogę ich nosić ;( teraz mi wydziela się limfa i zasycha na dziurce i kolczyku więc przemywam solą fizjologiczną.

A jak u Ciebie Mmmartuś?
a co do tej Twojej guli na szyi to ta sama osoba napisała mi, że to rośnie jak spuchną węzły chłonne i żeby wtedy przykładać kompres z szałwii i zejdzie Spróbuj i daj znać

Edytowane przez aagguussiiaa
Czas edycji: 2008-01-25 o 18:05 Powód: chyba stan zapalny
aagguussiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 19:38   #25
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

hejo! wybacz,ze tak dlugo nie pisalam,ale nie mialam czasu jakos za duzo spraw na glowie moje uszka dalej ropieją 9hmm moze to ta limfa) , w ogole zrobilam kolejne glupstwo -kolejny kolczyk nad normalną dziurką,w tym samym uchu co chrząstka tlumacze to tym,ze bylam po kielichu ehh mądra jestem jak nie wiem ... sprobuje z ta szalwią, moze mi to faktycznie pomoze
a jak Twoje uszka? to musi byc domieszka w tych kolczykach bo inaczej nic by sie nie dzialo i mysle ,ze opuchlizna z chrzastki zejdzie po tej masci wiec powodzenia!
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-29, 14:39   #26
aagguussiiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 55
GG do aagguussiiaa
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

no smarowałam, smarowałam i zeszło już na drugi dzień wczoraj [czyli po tygodniu od zrobienia dziurki] zmieniłam kolczyk bo miałam ten tandetny od kosmetyczki i teraz mam kuleczkę ze stai chirurgicznej, jak wkładałam to strasznie bolało, ale już jest OK, boli nadal tylko przy dotyku, a tak to mi nic nie rośnie, nie puchnie jest OK co do twojej zrobionej dziurki nowej to nic strasznego jak na dole to raczej nic sie nie powinno dziać jak będziesz dbała
aagguussiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-29, 14:45   #27
GrassIsGreener
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 444
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

Hmm ta "gula" to może być powiększony migdał. Ja tak miałam gdy zmieniłam kolczyki na srebrne, a że byłam u lekarza to przy okazji się dowiedziałam, że to od kolczyków. Nie nosiłam ich, nie pamiętam czy coś dostałam na migdały. I to było od razu po przekuciu uszu. Teraz jak je założę to mnie swędzą uszy, ale z migdałami nic.
GrassIsGreener jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-29, 18:00   #28
Mmmartuś
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: somewhere
Wiadomości: 115
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

wczesnie troszke po tygodniu ! ale wsumie tez tak zrobilam... kolczyk mi wylecial i nie umiem go juz zalozyc,musialabym znowu przebic
migdal? hmm stosuje oklady z tej szalwii i dostalam lek na gardlo pomocny przy problemach z migdalkami moze to tez cos pomoze
Mmmartuś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-15, 00:00   #29
Kamnicanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 128
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

Podepnę się pod wątek.
Noszę srebrne kolczyki (tzn. to czyste srebro to pewnie nie jest), z kolczykami dzieje się coś dziwnego - po prostu pokrywają się takim czarnym nalotem.
Nie wiem, pewnie ma miejsce jakaś reakcja ze skórą.
Mam w zwązku z tym dwa pytania:
1. Czy jest jakiś sposób, żeby pozbyć się tego nalotu (kolczyki wyglądają jak zardzewiałe, a nie chcę ich wyrzucać)??
2. Skąd mam wiedzieć czego nie toleruje moja skóra, zakładając, że kolczyki nie były z czystego srebra??
Kamnicanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-15, 02:00   #30
zuni
Rozeznanie
 
Avatar zuni
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: z Wieliczki
Wiadomości: 993
GG do zuni Send a message via Skype™ to zuni
Dot.: zaropiałe uszy od srebra?

A nie wydaje Ci sie normalne ze srebro czernieje :P zawsze tak jest i to jest naturalna rekacja utleniania. Mozna sie go pozbyc polerujac srebro poprostu zetrzec nalot ewentualnie kupic paste do srebra i tym polerowac.

Ps Mi sie podoba zczerniałe "stare" srebro ale może to tylko moje zdanie
zuni jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:52.