Granatowy smokey :] - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-16, 14:40   #31
wisienka_com
Raczkowanie
 
Avatar wisienka_com
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: east coast
Wiadomości: 435
Dot.: Granatowy smokey :]

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość

wisienka_com teraz to one mi sie spraly najpierw rozjasnilam pasma ktore chcialam...nie szlam do fryzjerki bo by mi balejazem pojechaly a ja chcialam wyrazny efekt wiec wzielam dosc grube pasma na sreberko i rozjasnilam a pozniej robilam mega fioletem z pallete xxl color jeden fiolet tam jest a nie pamietam numeru..taki do pasemek niby po rozjasnianiu szybko sie spiera strasznie ale po jakis 4 farbowaniach w miare sie trzyma
dziękuję , marzyłam o takich wł fioletach dosłownie o kilku pasmach , tylko moje już są rozjaśniane po całej długości blondem z wodą 9% + pasemka z rozjaśniacza to myślisz ze mimo wszystko jeszcze raz rozjaśniaczem je potraktować :/ chyba tego nie ścierpią.....


EDIT: te zdjęcie w avatorze jest nie aktualne mam jeśniejszy blond po całej długości i przepraszam za posty nie na temat makijażu
__________________
Naku Penda Piya-Naku Taka
Piya-Mpenziwe

Edytowane przez wisienka_com
Czas edycji: 2008-01-16 o 14:42 Powód: dopisek
wisienka_com jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 14:42   #32
aklat
Rozeznanie
 
Avatar aklat
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 750
Dot.: Granatowy smokey :]

świetny makijaż, doskonale do ciebie pasuje i wykonanie tez perfekcyjne,
a granatowy cien sliczny, wlasnie takiego szukalam ;-)
__________________


aklat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 15:32   #33
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: Granatowy smokey :]

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
Bosko bosko i jeszcze raz bosko! Kocham takie makijaze! A Ty swoj zrobilas cudnie
zgadzam sie
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 15:42   #34
Tajemnicza667
Zadomowienie
 
Avatar Tajemnicza667
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Okolice Głogowa (dolnośląskie) / Wrocław
Wiadomości: 1 985
Dot.: Granatowy smokey :]

Ale masz czadową fryzurkę!! Cień faktycznie fajny i makijaż też mi się podoba.
__________________

Tajemnicza667 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 17:04   #35
mikolajka_1985
Raczkowanie
 
Avatar mikolajka_1985
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiadomości: 192
GG do mikolajka_1985
Dot.: Granatowy smokey :]

Makijaż świetny poprostu, zarówno kolor cienia jak i twoich włosów jest zarąbisty
mikolajka_1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 17:06   #36
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Granatowy smokey :]

Dziekuje dziewczyny
Wisienka...ja swoje z ciemnego brazu rozjasnilam 2 razy i byl taki pomarancz...i na to polozylam i bylo ok..faaakt ze za iperwszymi 2 razami nie zlapalo bo zmeczone wlosy byly ale pozniej juz lapalo i za 4 razem nawet trwaly ten kolor jest
pocieszajace co ? hehe ale jak masz wlosy jasne to nie musisz rozjasniac i zlapie na pewno
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 17:24   #37
MONIKA1850
Zakorzenienie
 
Avatar MONIKA1850
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Bory Tucholskie
Wiadomości: 7 011
GG do MONIKA1850 Send a message via Skype™ to MONIKA1850
Dot.: Granatowy smokey :]

Makijaz rewelacja a wloski jeszcze lepsze!!!SUPER wygladasz
MONIKA1850 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 17:40   #38
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Granatowy smokey :]

Dziekuje wlosy to taki moj wlasny wymysl hehe
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 17:43   #39
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: Granatowy smokey :]

ale pieknie Ci w nim sliczny kolor
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 18:58   #40
marta_so
Rozeznanie
 
Avatar marta_so
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 773
Dot.: Granatowy smokey :]

OMG - komentuje wszystko, nie tylko makijaż (nie mogę inaczej) -jest zaj*******
__________________
KOCHANKOWIE W CIEMNOŚCIACH...
NA CZTERY I PÓŁ GODZINY DO NIEBA WZIĘCI...

marta_so jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 20:57   #41
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Granatowy smokey :]

Bardzo mi się podoba kolor cienia-nasycony granat.
Drugie to fryz-wzór absolutnie świetny i nowoczesny. Super.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 21:01   #42
surykata
Zadomowienie
 
Avatar surykata
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 589
GG do surykata
Dot.: Granatowy smokey :]

przepięknie wygladasz,makijaz i ogolnie caloksztalt jest ekstra
surykata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 22:24   #43
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Granatowy smokey :]

ale sie przy was dowartosciuje lohohooo chyba w piorka zaraz obrosne heh dzieki wielkie ..ciesze sie ze wam sie podoba
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 22:33   #44
wisienka_com
Raczkowanie
 
Avatar wisienka_com
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: east coast
Wiadomości: 435
Dot.: Granatowy smokey :]

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
Dziekuje dziewczyny
Wisienka...ja swoje z ciemnego brazu rozjasnilam 2 razy i byl taki pomarancz...i na to polozylam i bylo ok..faaakt ze za iperwszymi 2 razami nie zlapalo bo zmeczone wlosy byly ale pozniej juz lapalo i za 4 razem nawet trwaly ten kolor jest
pocieszajace co ? hehe ale jak masz wlosy jasne to nie musisz rozjasniac i zlapie na pewno

dzięki za odpowiedź , moje włosy i tak dużo już wytrzymały więc wytrzymają i to :P mam nadzieję .... jeśli się zdecyduję bo byłam u 3 fryzjerek z zapytaniem o fioletowe pasemka to każda z nich chciała mieszać jakieś tam farby ale żadna mi nie gwarantowała koloru fioletowego :/ a tu zrobiłabym to sobie SAMA
__________________
Naku Penda Piya-Naku Taka
Piya-Mpenziwe
wisienka_com jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 22:43   #45
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Granatowy smokey :]

no pewnie ze tak wiadomo ze na kazdych wlosach ten kolor bedzie inaczej wygladac ale w miare fiolet powinien przypominac )
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 23:44   #46
vanilia1
Raczkowanie
 
Avatar vanilia1
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 420
Dot.: Granatowy smokey :]

Bardzo ładny makijaż - lubię granatowe cienie
vanilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-17, 17:58   #47
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Granatowy smokey :]

dzieki
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-17, 21:45   #48
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Granatowy smokey :]

Oczy boskie i świetnie pasuje granat do koloru włosów (btw świetna fryzurka, szczególnie kolor)
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-17, 22:24   #49
Wredonisia
Zadomowienie
 
Avatar Wredonisia
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa - Natolin
Wiadomości: 1 345
GG do Wredonisia
Dot.: Granatowy smokey :]

Cudnie pasuje do Ciebie taki mocny, wyrazisty makijaż kolczyki, włosy-świetnie!
Wredonisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-17, 23:28   #50
Nataszka222
Raczkowanie
 
Avatar Nataszka222
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 70
Dot.: Granatowy smokey :]

Bardzo ładny, konkretny, wyrazisty makijaż))...dla mnie rewelka;* ...w dodatku bardzo Ci pasuje. Te kolczyki i fryzura...MMmmmmmm..miodz io
Nataszka222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 00:08   #51
variable.brunette
Rozeznanie
 
Avatar variable.brunette
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 700
Dot.: Granatowy smokey :]

Wow, ten kolor robi naprawdę niesamowite wrażenie, kojarzy mi się z metalicznymi skrzydłami ważki . Brawo za styl, coraz rzadziej spotykam ludzi, którzy 'definiują się w pełni' (cokolwiek to znaczy ).
__________________



'Pamięć to coś naprawdę dziwnego. Szufladki ma wypchane
kompletnie nieprzydatnymi, bezsensownymi rzeczami. A człowiek
zapomina jedną po drugiej te ważne, naprawdę potrzebne.
'


'Po zmierzchu' Haruki Murakami


variable.brunette jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 08:45   #52
Krissie
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 248
Dot.: Granatowy smokey :]

Bardzo fajny granat; swietnie dopełnia całości wizerunku
Krissie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 08:47   #53
bloondyna
Zakorzenienie
 
Avatar bloondyna
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: lublin .
Wiadomości: 13 124
Dot.: Granatowy smokey :]

rewelacjaa ..
bloondyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 10:56   #54
calma
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 364
Dot.: Granatowy smokey :]

Makijaż bardzo mi się podoba ale jeszcze bardziej podoba mi się Twoja fryzura, jest totalnie super

calma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 10:58   #55
czarnachinka
Zadomowienie
 
Avatar czarnachinka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1 331
Dot.: Granatowy smokey :]

granat nie do pobicia Jest przepiękny i świetnie dopełnia wizerunek (jak juz ktoś zauważył)
czarnachinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 11:14   #56
gosia1007
Wtajemniczenie
 
Avatar gosia1007
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 319
GG do gosia1007
Dot.: Granatowy smokey :]

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
takie moje dzisiejsze malenstwo
twarz:
puder-maxfactor miracle touch-natural
roz-rimmel
oczy:
cien-pojedynczy z astora :granat i bez
tusz-maybelline define a lash
usta-blyszczyk maybelline-caramel
i to by bylo na tyle malo a chyba wydajnie

Super! Wprawdzie sama bym się na coś takiego nie zdecydowała, ale u kogoś lubie takie kombinacje. Ty wyglądasz w nim bardzo ciekawie.
gosia1007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 11:58   #57
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Granatowy smokey :]

Dziekuje slicznie
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 12:23   #58
suwa89
Zadomowienie
 
Avatar suwa89
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 244
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Granatowy smokey :]

no konkretny makijaz i styl pozdro
__________________
jestem m a m ą
***
zapuszczam włosy
dbam o figurę (waga 50 kg jest super!)
dbam o paznokcie
myślę o synku
idę do przodu, zapominam...
suwa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 13:39   #59
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: Granatowy smokey :]

__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-22, 11:16   #60
Linssi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 32
Dot.: Granatowy smokey :]

Candy Killer, zdradz mi prosze pelna nazwe tego granatowego cienia... jest niesamowity i MUSZE go miec
__________________
SZUKAMY DOMU DLA REXA - ZAJRZYJ, PROSZĘ
http://www.niechcianeizapomniane.org/pies.php?id=15
Linssi jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:58.