BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym! - Strona 65 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2010-11-14, 17:35   #1921
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Dziewczyny, ja musze popsioczyc na BB z PoreLab Mam wrazenie, ze mnie zapycha w taki wyjatkowo perfidny sposob - tzn. powoduje male podskorne grudki Dopiero co doprowadzilam cere do ladu po Dr. Jart, i teraz kolejny zonk Chyba ogranicze sie do Misshy i FaceShopu

Kliknelam tez na Elemonga i Skin 79 Kolejny nalog mi sie narodzil
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-11-14, 17:39   #1922
Finlora
Zakorzenienie
 
Avatar Finlora
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: To tu, to tam ;)
Wiadomości: 12 959
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez evenstar Pokaż wiadomość
a kładziecie jeszcze jakiś kremik pod BB? bo ja jakoś sobie nie wyobrażam samego "podkładu" nakładać
Ja pod Elemonga nakładam krem, próbowałam też bez kremu ale kiedy nałożę krem trochę łatwiej mi się go rozprowadza, bez kremu jest trochę tępy Ja traktuję Elemonga jak podkład.

Cytat:
Napisane przez Chaigata Pokaż wiadomość
coś o Elemongu

Ok na poważnie:
-jaśniejszy od pinka 79 i mishy 21
-trudny w rozsmarowaniu
-wydaje się być matowy odrazu po nałożeniu
-krycie większe niż u pinka 79
-słaby zapach, nie przeszkadza, nie czuć na twarzy
-więcej nie wiem, bo jeszcze muszę się nauczyć ile go nałożyć, żeby maski nie było
Matowy? Na mnie się błyszczy
Kiedy nałoży się go za mało nie ma tego kryjącego efektu, kiedy nałożę za dużo maski nie mam ale włazi mi w pory i muszę się nieźle namachać, żeby go dobrze rozsmarować
__________________
Jeśli znajdziesz link pod jakimś słowem w moim poście, to ukryta reklama na Wizażu - ja nic nie polecam. Jeśli będę chciała polecić jakiś produkt, ukryję link pod słowem KLIK.


Finlora jest offline  
Stary 2010-11-14, 17:41   #1923
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

- BRTC oficjalna strona - ... ja sobie zamowilam krem pod oczy... ale to nie BB wiec nie bede robic offtopa ...

Urbi Skin79 ma niefajne sklady... mnie lekko zapchal ... a pozatym slabo kryje ... trzeba bylo BRTC albo Hanskina kliknac ... ja chwilowo mam faze na Lioele... boska jest ...

Edytowane przez desti
Czas edycji: 2010-11-14 o 17:43
desti jest offline  
Stary 2010-11-14, 17:50   #1924
Kathja
Zadomowienie
 
Avatar Kathja
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 179
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

jednak opcja przeszukaj wątek dała efekt, nie wiem jak to zrobiłam, że wcześniej nie chciała wyrzucić mi żadnych postów słowo daję wyświetlało, że nic nie znalazło
Właśnie ekhm przeleciałam wszystkie wyniki i o tym konkretnie BRTC tylko m.arty wspominała, reszta tylko o bodajże gold caviar pisała, może ktoś jeszcze go miał i podpowie jak tam jego cudowne właściwości lecznicze?
__________________
Hold The Line..
Scorpions

Kathja jest offline  
Stary 2010-11-14, 18:01   #1925
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
Urbi Skin79 ma niefajne sklady... mnie lekko zapchal ... a pozatym slabo kryje ... trzeba bylo BRTC albo Hanskina kliknac ... ja chwilowo mam faze na Lioele... boska jest ...
Jeszcze wszystko przede mna
Najbardziej zalezalo mi na tym Elemongu (dzieki, dziewczyny, to przez Was ), a ze znalazlam go w komplecie u tego sprzedawcy, to stwierdzilam, ze za mila cene i Pinka wyprobuje Kto wie

BRTC i Hanskin beda nastepne do golenia Lioele sie boje, bo wyczytalam na lotusie, ze ciemny
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-11-14, 18:06   #1926
Kathja
Zadomowienie
 
Avatar Kathja
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 179
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

UrbanWarrior, ja mam w swojej jakże licznej kolekcji liczącej całe 2 sztuki i elemong i lioele właśnie, chcesz zdjęcie?

(nigdy nie robiłam, ale może coś tam byś dojrzała co by Ci pomogło w podjęciu decyzji.. )
__________________
Hold The Line..
Scorpions

Kathja jest offline  
Stary 2010-11-14, 18:12   #1927
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
Jeszcze wszystko przede mna
Najbardziej zalezalo mi na tym Elemongu (dzieki, dziewczyny, to przez Was ), a ze znalazlam go w komplecie u tego sprzedawcy, to stwierdzilam, ze za mila cene i Pinka wyprobuje Kto wie
rozbrykalas sie ebayowo ...

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
BRTC i Hanskin beda nastepne do golenia Lioele sie boje, bo wyczytalam na lotusie, ze ciemny
no tak... ty bladolica... u mnie Lioele BtS jasnieje na twarzy... choc w sloiczku to on faktycznie na ciemnego wyglada... az sie sama przestraszylam ...
desti jest offline  
Stary 2010-11-14, 18:47   #1928
pingwin2
Zakorzenienie
 
Avatar pingwin2
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 20 662
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

dzisiaj była missha ona ma jakiś taki dziwny kolor ciemny i różowy, trwałość u mnie gorsza niż elemong
przypudrowałam już makiem i było oki, ale mnie jakoś te BB nie lubią
__________________
Całkowite lekceważenie wszelkich zagrożeń sprawiało jakoś, że zagrożenia zniechęcały się, rezygnowały i znikały.Terry Pratchett
Doświadczenie jest szkołą, w której lekcje drogo kosztują


Fuksjowa Roma S. Pilewicz szuka nowego domu
Tous Rosa karmel i pomarańcz też szukają nowego domu




pingwin2 jest offline  
Stary 2010-11-14, 18:52   #1929
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Nielot... widocznie wysylasz negatywna energie ... a one to wyczuwaja ...
desti jest offline  
Stary 2010-11-14, 18:55   #1930
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez Kathja Pokaż wiadomość
UrbanWarrior, ja mam w swojej jakże licznej kolekcji liczącej całe 2 sztuki i elemong i lioele właśnie, chcesz zdjęcie?

(nigdy nie robiłam, ale może coś tam byś dojrzała co by Ci pomogło w podjęciu decyzji.. )
Poka

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
rozbrykalas sie ebayowo ...
Znowu Powrot do korzeni

Ale szczerze - jak widze, ile sobie za te kremy tutaj na miejscu licza w sklepach, to doslownie witki opadaja Pink Skin79 kosztuje powyzej $40 +tax (w porywach do $55), Hanskin to juz w ogole jakis krem dla bogaczy ($65 + tax wzwyz) Wiec przeprosilam sie z ibejem i teraz place TYLKO I WYLACZNIE pejpalem



Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
no tak... ty bladolica... u mnie Lioele BtS jasnieje na twarzy... choc w sloiczku to on faktycznie na ciemnego wyglada... az sie sama przestraszylam ...
Jak Ty sie przestraszylas, to ja pewnie w ogole bym sie nie odwazyla nalozyc go na twarz. Choc Legere tez mnie przerazil kolorytem, a na twarzy bylo calkiem ok

ps. Dla zainteresowanych kremem SPF FaceShopu, o ktorym ostatnio pisalam, pozwole sobie wkleic lynka ... :klik:
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-11-14, 19:03   #1931
pingwin2
Zakorzenienie
 
Avatar pingwin2
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 20 662
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
Nielot... widocznie wysylasz negatywna energie ... a one to wyczuwaja ...

chyba tak
może piór nie lubią
__________________
Całkowite lekceważenie wszelkich zagrożeń sprawiało jakoś, że zagrożenia zniechęcały się, rezygnowały i znikały.Terry Pratchett
Doświadczenie jest szkołą, w której lekcje drogo kosztują


Fuksjowa Roma S. Pilewicz szuka nowego domu
Tous Rosa karmel i pomarańcz też szukają nowego domu




pingwin2 jest offline  
Stary 2010-11-14, 19:10   #1932
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez pingwin2 Pokaż wiadomość
chyba tak
może piór nie lubią

oskubiemy ptaszyne ...


aaaaa... Urbi ma bloga... i sie dopiero teraz przyznaje ... tez ja oskubiemy ...

EDIT: a w ogole w zwiazku z ta mania... zaczyna mi po glowie krazyc mysl... coby nastepny urlop spedzic w Singapurze ...

Edytowane przez desti
Czas edycji: 2010-11-14 o 19:12
desti jest offline  
Stary 2010-11-14, 19:11   #1933
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
aaaaa... Urbi ma bloga... i sie dopiero teraz przyznaje ... tez ja oskubiemy ...
Yyyy nie bylo sie czym chwalic, w porownaniu do Ciebie to jestem pikus z pikusiowa

Skubanko powiadasz .... mru
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-11-14, 22:09   #1934
Kung Fu Candy
Raczkowanie
 
Avatar Kung Fu Candy
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: posen
Wiadomości: 274
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

http://lotuspalace.blogspot.com/sear...max-results=20

przez tego bloga kuszą mnie już 3 nowe BB kremy
__________________
chwalisz się czy żalisz?
Kung Fu Candy jest offline  
Stary 2010-11-14, 22:24   #1935
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Ja mam Lioele Triple The Solution i jest on cieplejszy od Misshy # 21, ma żółty pigment i jest dosłownie z 20% jaśniejszy. Krycie bardzo przyzwoite
PannaEwelina jest offline  
Stary 2010-11-14, 22:43   #1936
'Estelle'
The Pink Power Mołderajtor
 
Avatar 'Estelle'
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10 904
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez Kung Fu Candy Pokaż wiadomość
http://lotuspalace.blogspot.com/sear...max-results=20

przez tego bloga kuszą mnie już 3 nowe BB kremy
Nie czytaj
Przez tego bloga wypisałam sobie chyba z 10 różnych
Jak będą na ebayu to w kolejnych miesiącach można spodziewać się rozbiórki
__________________
Myślałam, że śmierć będzie zimna i straszna. Nie taka jak Ty...

'Estelle' jest offline  
Stary 2010-11-14, 22:50   #1937
palina_malina
Rozeznanie
 
Avatar palina_malina
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Leeds, UK
Wiadomości: 580
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez 'Estelle' Pokaż wiadomość
Nie czytaj
Przez tego bloga wypisałam sobie chyba z 10 różnych
Jak będą na ebayu to w kolejnych miesiącach można spodziewać się rozbiórki
Kusisz ...
palina_malina jest offline  
Stary 2010-11-14, 23:22   #1938
Kung Fu Candy
Raczkowanie
 
Avatar Kung Fu Candy
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: posen
Wiadomości: 274
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

fajny jest właśnie ten BRTC jasmin tylko drogi, może jego rozbiórkę zrobimy? albo laneige snow nr 1? oczywiście jeśli będzie więcej chętnych,

aha kliknęłam już jeden krem z tego bloga, chyba nikt na forum jeszcze go nie miał
__________________
chwalisz się czy żalisz?
Kung Fu Candy jest offline  
Stary 2010-11-15, 11:00   #1939
Kathja
Zadomowienie
 
Avatar Kathja
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 179
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
właśnie na takie porównanie czekałam
zamówiłam już Misshe 21 i BRTC Perfect Recover, bo znalazłam kilka pochlebnych opinii... najwyżej domówię jeszcze Misshe 13 i będę mieszać jak mi to cudo w ogóle podpasuje
Cytat:
Napisane przez Chaigata Pokaż wiadomość
Jeszcze leci do mnie SF Aloes 1 i próbki IOPE i cośtam jeszcze.
Dziewczyny to ja czekam na fotki i pierwsze wrażenia Bo zastanawiam się nad aloe, iope i BRTC nad misshą w sumie też.. ale o niej sporo osób pisało, a o reszcie cisza..


Gdzieś mi mignęło pytanie o ETUDE HOUSE BB Magic Cream i nie było odpowiedz, to ja ponawiam, chętnie coś poczytam jeśli któraś miała styczność
EDIT: a jednak była odpowiedź, ślepa już jestem, za dużo czytania o tych bb, idę sobie już i nie zawracam głowy głupimi pytaniami..
__________________
Hold The Line..
Scorpions


Edytowane przez Kathja
Czas edycji: 2010-11-15 o 11:03
Kathja jest offline  
Stary 2010-11-15, 11:31   #1940
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

ja mam probke BB z etude house wiec bede testowac

Poki co drugi dzien testuje BB cream z missha- no 21- ciul z tym, ze jest za jasny dla mnie, ale to krycie mnie przeraza...
mialam sobie kupic BB 20 ml, ale chyba zrezygnuje bo nie tego szukalam....
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-15, 11:38   #1941
Kinaa1
Wtajemniczenie
 
Avatar Kinaa1
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 2 584
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez Finlora Pokaż wiadomość
Ja pod Elemonga nakładam krem, próbowałam też bez kremu ale kiedy nałożę krem trochę łatwiej mi się go rozprowadza, bez kremu jest trochę tępy Ja traktuję Elemonga jak podkład.

Matowy? Na mnie się błyszczy
Kiedy nałoży się go za mało nie ma tego kryjącego efektu, kiedy nałożę za dużo maski nie mam ale włazi mi w pory i muszę się nieźle namachać, żeby go dobrze rozsmarować
a próbowałyście nakładac pędzlem np. Hakuro H51? http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produk...t=39626&next=1
nawet ColorStay nim nałożony nie tworzy maski
__________________

Autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny
Kinaa1 jest offline  
Stary 2010-11-15, 11:39   #1942
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ja mam probke BB z etude house wiec bede testowac

Poki co drugi dzien testuje BB cream z missha- no 21- ciul z tym, ze jest za jasny dla mnie, ale to krycie mnie przeraza...
mialam sobie kupic BB 20 ml, ale chyba zrezygnuje bo nie tego szukalam....
Krycie w sensie, ze za slabe czy za mocne?
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-11-15, 11:43   #1943
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
Krycie w sensie, ze za slabe czy za mocne?
dla mnie za mocne
z jednej strony to dobrze bo korektor juz nie jest taki potrzebny, ale mnie to troche denerwuje
moze 23 by jakos lepiej wygladala? no nic naloze reszte mazidel to zobaczymy jak wygladac bedzie calosc
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-15, 12:26   #1944
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dla mnie za mocne
z jednej strony to dobrze bo korektor juz nie jest taki potrzebny, ale mnie to troche denerwuje
moze 23 by jakos lepiej wygladala? no nic naloze reszte mazidel to zobaczymy jak wygladac bedzie calosc
A probowalas zpapczyc ja z normalnym kremem nawilzajacym? Moze to pomoze?
Swoja droga zazdroszcze slicznej cery
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2010-11-15, 12:27   #1945
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dla mnie za mocne
z jednej strony to dobrze bo korektor juz nie jest taki potrzebny, ale mnie to troche denerwuje
moze 23 by jakos lepiej wygladala? no nic naloze reszte mazidel to zobaczymy jak wygladac bedzie calosc
Dimiti to moze sprobuj Misshe Signature Real... bo Perfect Cover od tego jest, zeby perfekcyjnie kryla ... albo te BB kremy co maja mniejsze krycie... np. Skin79...
desti jest offline  
Stary 2010-11-15, 12:28   #1946
Kathja
Zadomowienie
 
Avatar Kathja
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 179
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
Krycie w sensie, ze za slabe czy za mocne?
O to samo chciałam zapytać

Dimiti jak przetestujesz etude house daj proszę znać jak wrażenia

UrbanWarrior idę spróbować zdjęcie dla Ciebie stworzyć..
__________________
Hold The Line..
Scorpions

Kathja jest offline  
Stary 2010-11-15, 12:44   #1947
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez UrbanWarrior Pokaż wiadomość
A probowalas zpapczyc ja z normalnym kremem nawilzajacym? Moze to pomoze?
Swoja droga zazdroszcze slicznej cery
jeszcze nieet- sprobuje! kiedys tak robilam z jednym podkladem- teraz tez tak zrobie i zobaczymy moze bedzie ciut lepiej
az tak sliczna ona nie jest

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
Dimiti to moze sprobuj Misshe Signature Real... bo Perfect Cover od tego jest, zeby perfekcyjnie kryla ... albo te BB kremy co maja mniejsze krycie... np. Skin79...
no, ale myslalam, ze bedzie kryl tak ladnie- niewidocznie?
heh mam probaska jeszcze z etude house, te ktore wypisalas bede musiala jakos zdobyc chyba, ze faktycznie po rozmieszaniu z kremem bedzie o wiele lepiej
Cytat:
Napisane przez Kathja Pokaż wiadomość
O to samo chciałam zapytać

Dimiti jak przetestujesz etude house daj proszę znać jak wrażenia

UrbanWarrior idę spróbować zdjęcie dla Ciebie stworzyć..
dam znac
tylko ostrzegam, ze nie wiem jaki kolorek dostalam i jak bede robila zdjecia to moge straszyc
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2010-11-15, 13:43   #1948
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Swatche porównawcze (korzystając, że JEST słonko )
od lewej:
1 Lioele Water Drop,
2 Lioele Beyond the Solution
3 Lioele Triple the Solution
4 Missha PC #21

5 Guerlain Lingerie 02,
6 Shiseido 020,
7 Guerlain Parure Aqua 02,
8 Bourjois Healthy Mix 51,
9 Bourjois Healthy Mix 54,
10 Lancome Teint Miracle 010,
11.Vishy Aera teint
12 Clinique Perfectly Real 02,


Dodam jeszcze, że Beyond the Solution jest rzadszy i lepiej stapia się ze skórą niż Triple, ale Triple za to lepiej kryje.

Edytowałam zdjęcia, bo wkradł się chochlik

Edytowane przez PannaEwelina
Czas edycji: 2010-11-15 o 14:34
PannaEwelina jest offline  
Stary 2010-11-15, 13:52   #1949
Kathja
Zadomowienie
 
Avatar Kathja
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 179
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
dam znac
tylko ostrzegam, ze nie wiem jaki kolorek dostalam i jak bede robila zdjecia to moge straszyc
Dziękować to testuj szybko, bo ja niecierpliwa

Mogę się mylić ale ten etude house występuje tylko w jednym kolorze, tzn jest wersja oily skin type i dry skin type.
A jest jeszcze jakiś bb magic w niebieskim pudełku z filtrem.. to te fioletowe chyba nie mają filtra.. i się nazywają bb magic pure
To którą wersję masz Może po kolorze próbki chociaż, to można już coś wyeliminować?

Na koniec zdjęcia elemong + lioele beyond the solution, proszę nie krzyczeć, bo to moje pierwsze, starałam się
__________________
Hold The Line..
Scorpions

Kathja jest offline  
Stary 2010-11-15, 13:57   #1950
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: BB Cream - hit kosmetykowy na azjatyckim rynku kosmetycznym!

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Swatche porównawcze (korzystając, że JEST słonko )
od lewej:
1 Lioele Water Drop,
2 Lioele Beyond the Solution
3 Lioele Triple the Solution
4 Missha PC #21

5 Guerlain Lingerie 02,
6 Shiseido 020,
7 Guerlain Parure Aqua 02,
8 Bourjois Healthy Mix 51,
9 Bourjois Healthy Mix 54,
10 Lancome Teint Miracle 010,
11 Clinique Perfectly Real 02,


Dodam jeszcze, że Beyond the Solution jest rzadszy i lepiej stapia się ze skórą niż Triple, ale Triple za to lepiej kryje.
Przede wszystkim

A poza tym - z tego zdjecia wynika, ze Guerlain 02 jest jednym z jasniejszych kolorow Jestem w szoku

Cytat:
Napisane przez Kathja Pokaż wiadomość
Na koniec zdjęcia elemong + lioele beyond the solution, proszę nie krzyczeć, bo to moje pierwsze, starałam się
Dziekowac Tobie rowniez
Ze zdjecia wynika, ze Elemong jest zdecydowanie bardziej odpowiedni dla Urbaniastej

---------- Dopisano o 14:57 ---------- Poprzedni post napisano o 14:56 ----------

Aha, Kathja - super zdjecia, udany debiut
__________________


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Im mniej rzeczy mnie denerwuje tym lepiej się czuję
UrbanWarrior jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:04.