Kocham Lancome!!! - Strona 113 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-01-27, 19:36   #3361
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

dziś oglądałam w sephorze nową limitowankę ... błyszczyki fever gloss są bardzo ładne (kupiłam sobie 383 - ten najjaśniejszy), różowy też fajny... chciałam pomacać rozświetlacz, ale zakleili go taśmą bezbarwną ...
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 21:33   #3362
quench
Are you talking to me?!
 
Avatar quench
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 454
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
dziś oglądałam w sephorze nową limitowankę ... błyszczyki fever gloss są bardzo ładne (kupiłam sobie 383 - ten najjaśniejszy), różowy też fajny... chciałam pomacać rozświetlacz, ale zakleili go taśmą bezbarwną ...
Znaczy tester zakleili:hahaha :
__________________
quench jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 21:47   #3363
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

tak
tester zakleili ( pewnie, żeby im nikt tych fioletów nie starł )

chciałam przetestować na ręku, a tu zonk
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 21:52   #3364
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
tak
tester zakleili ( pewnie, żeby im nikt tych fioletów nie starł )

chciałam przetestować na ręku, a tu zonk
super....a nazwa tester co ma znaczyc? nie no...ty wylozysz taka kase na puder, ktorego nawet dotknac nie mozesz!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 21:54   #3365
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
dziś oglądałam w sephorze nową limitowankę ... błyszczyki fever gloss są bardzo ładne (kupiłam sobie 383 - ten najjaśniejszy), różowy też fajny... chciałam pomacać rozświetlacz, ale zakleili go taśmą bezbarwną ...
poka, poka
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 21:56   #3366
quench
Are you talking to me?!
 
Avatar quench
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 454
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
super....a nazwa tester co ma znaczyc? nie no...ty wylozysz taka kase na puder, ktorego nawet dotknac nie mozesz!
Yyy...Yyyy... To w ramach ćwiczeń wyobraźni. Wyobraź sobie jak rozświetlacz rozświetli ci skórę Nie, porażka jakaś...
__________________
quench jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 22:07   #3367
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
poka, poka
jutro wkleje foto błyszczyka ... tylko błyszczyki mi się spodobały w tej nowej limitowance... pani konsultantka zachwalała mi limitowany tusz do rzęs (mało nie piała z zachwytu) tylko na chusteczkę mi fioletowy tusz kolory pomadek też nie za specjalne... no i ten słynny rozświetlacz, którego nie można pomacać
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 22:13   #3368
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez quench Pokaż wiadomość
Yyy...Yyyy... To w ramach ćwiczeń wyobraźni. Wyobraź sobie jak rozświetlacz rozświetli ci skórę Nie, porażka jakaś...
aaa no w sumie racja!
trzeba rozwijac wyobraznie a nie tak sobie mysli kobieta, ze przyjdzie, macnie i juz! oj nie!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
jutro wkleje foto błyszczyka ... tylko błyszczyki mi się spodobały w tej nowej limitowance... pani konsultantka zachwalała mi limitowany tusz do rzęs (mało nie piała z zachwytu) tylko na chusteczkę mi fioletowy tusz kolory pomadek też nie za specjalne... no i ten słynny rozświetlacz, którego nie można pomacać
oh no jak to po co? jak tak mrugniesz fioletowa rzesa to dopiero ludzie beda piali z zachwytu! jeszcze beda ci chcieli je wyrwac! Pani konsultantka zna sie na rzeczy przeca!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 22:17   #3369
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

w sumie fiolet na rzęsach, fioletowy rozświetlacz na poliki i fioletowy błyszczyk i
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-28, 13:37   #3370
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
dziś oglądałam w sephorze nową limitowankę ... błyszczyki fever gloss są bardzo ładne (kupiłam sobie 383 - ten najjaśniejszy), różowy też fajny... chciałam pomacać rozświetlacz, ale zakleili go taśmą bezbarwną ...
... pomyslowosc ludzka nie zna granic...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-28, 15:05   #3371
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Kocham Lancome!!!

Dimiti - dla mnie tusz fioletowy (oberżynowy) jest normą - mam oprawę ciemnej blondynki w fiolecie (EFC YSL) wyglądam o tak - Dla mnie rozmowa o tuszach zaczyna się od czarnego brązu, przez brąz, burgund, oberżynę, śliwkę i właśnie na fiolecie kończąc.
Ale ten Lancome to Hypnose Drama. Mnie kolorem nie powalił YSL EFC to jest coś (mam po nim rzęsy prawie do brwi i oczy 3 razy większe).

Edytowane przez 201605090956
Czas edycji: 2011-01-28 o 15:06
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-28, 15:40   #3372
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
w sumie fiolet na rzęsach, fioletowy rozświetlacz na poliki i fioletowy błyszczyk i

eee lepszy niebieski Maca
Cytat:
Napisane przez slodka_kicunia_17_wera Pokaż wiadomość
Dimiti - dla mnie tusz fioletowy (oberżynowy) jest normą - mam oprawę ciemnej blondynki w fiolecie (EFC YSL) wyglądam o tak - Dla mnie rozmowa o tuszach zaczyna się od czarnego brązu, przez brąz, burgund, oberżynę, śliwkę i właśnie na fiolecie kończąc.
Ale ten Lancome to Hypnose Drama. Mnie kolorem nie powalił YSL EFC to jest coś (mam po nim rzęsy prawie do brwi i oczy 3 razy większe).
no wiesz YSL ma ladne te odcienie bo one nie sa takie mega widoczne a jednak to cos innego ale malo kto uzywa takich odcieni a jezeli juz to i tam ma "bezpieczny" odcien czarnego lub brazu u siebie mi sie kiedys wlasnie marzyl fiolecik lub zielen z YSL
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-28, 19:50   #3373
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no wiesz YSL ma ladne te odcienie bo one nie sa takie mega widoczne a jednak to cos innego ale malo kto uzywa takich odcieni a jezeli juz to i tam ma "bezpieczny" odcien czarnego lub brazu u siebie mi sie kiedys wlasnie marzyl fiolecik lub zielen z YSL
Dlatego ja najczęściej na recenzję nie patrzę - 3/4 to czarne A dla ciemnej blondynki czerń to jest pudło - wyglądam jakby się z teatru kabuki urwała Ale mówię EFC to faktycznie EFC Normalnie tusz o takim efekcie u mnie nie wychodzi, ale u YSL to się idealnie udaje.

Edytowane przez 201605090956
Czas edycji: 2011-01-28 o 19:52
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-28, 20:49   #3374
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez slodka_kicunia_17_wera Pokaż wiadomość
Dlatego ja najczęściej na recenzję nie patrzę - 3/4 to czarne A dla ciemnej blondynki czerń to jest pudło - wyglądam jakby się z teatru kabuki urwała Ale mówię EFC to faktycznie EFC Normalnie tusz o takim efekcie u mnie nie wychodzi, ale u YSL to się idealnie udaje.
mialam go chyba z 4 opakowania
no i ten zapach cudny!
moja kolezanka ma wlasnie takie jasne rzesy- do tego sa strasznie proste, cienki i malo ich....i jak walnela kiedys czarny tusz to normalnie az mnie zatkalo no, ale jej sie podoba to co zrobic?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-28, 20:50   #3375
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
mialam go chyba z 4 opakowania
no i ten zapach cudny!
moja kolezanka ma wlasnie takie jasne rzesy- do tego sa strasznie proste, cienki i malo ich....i jak walnela kiedys czarny tusz to normalnie az mnie zatkalo no, ale jej sie podoba to co zrobic?
To niech używa
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 09:09   #3376
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

wklejam obiecaną fotkę mojego nowego błyszczyka 383
jest fajny, ładnie rozjaśnia usta... mam jeszcze ochotę na ten różowy z limitowanej
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg lan.jpg (43,5 KB, 21 załadowań)

Edytowane przez Biała Dama
Czas edycji: 2011-01-29 o 20:02
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 09:55   #3377
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
wklejam obiecaną fotkę mojego nowego błyszczyka 383
jest fajny, ładnie rozjaśnia usta... mam jeszce ochotę na ten różowy z limitowanej
faktycznie bardzo ladny
heh z tym, ze chyba trzeba juz miec jasne usta zeby cos rozjasnil bo wyglada na taki malo napigmentowany

moze uda mi sie w poniedzialek pojechac do douglasa to sobie je lookne
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 09:58   #3378
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

dimiti no ja niestety mam mega czerwone usta niczym tej cholery nie mogę zakryć, a ten błyszczyk moją czerwień delikatnie rozjaśnia ...
a tak poza tematem, przeglądając Twojego bloga, skusiłam się na brązer edm i przyznam, że za tak niską cenę mam fajny brązer podpowiedz mi proszę czym go nakładasz? bo on strasznie pylący jest pędzel kabuki czy zwykły będzie odpowiedni ?

Edytowane przez Biała Dama
Czas edycji: 2011-01-29 o 10:03
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 10:01   #3379
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
dimiti no ja niestety mam mega czerwone usta niczym tej cholery nie mogę zakryć, a ten błyszczyk moją czerwień delikatnie rozjaśnia ...
eee no to chyba jednak niezly jest!
ja mam ok 10 feverkow- bylo ich z 16, ale niektore kolorki byly wlasnie takie wiesz- malo napigmentowane i nic nie robili i ten tez tak wyglada, ale jak to bedzie taki jasniutki, ze jasniutki to ojjjj!

a uzywasz jakis jasnych cielistych szminek? ja zawsze nakladam jakas cielista np. Mac creme de nude albo z elfa natural nymph na to ciut blyszczyku i fajnie to wyglada
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 10:08   #3380
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

mam macową jasną szminkę i z givenchy ale ich nie lubię... jedyna szminka, która naprawdę rozjaśnia moje usta, to gosh darling
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 10:17   #3381
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
mam macową jasną szminkę i z givenchy ale ich nie lubię... jedyna szminka, która naprawdę rozjaśnia moje usta, to gosh darling
jej jeszcze nie mam bede musiala zlapac bo to wstyd nie miec tak slawnej szminki
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 10:24   #3382
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

musisz koniecznie pomacać gosh darling... ja mam naprawdę mega czerwień, z którą praktycznie nic nie daje rady, lub jak daje, to wygląda nienaturalnie, a gosh wygląda u mnie ślicznie tylko używam jej sporadycznie, bo ja kocham błyszczyki

a tak poza tematem, przeglądając Twojego bloga, skusiłam się na brązer edm i przyznam, że za tak niską cenę mam fajny brązer podpowiedz mi proszę czym go nakładasz? bo on strasznie pylący jest pędzel kabuki czy zwykły będzie odpowiedni ?
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 10:32   #3383
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
musisz koniecznie pomacać gosh darling... ja mam naprawdę mega czerwień, z którą praktycznie nic nie daje rady, lub jak daje, to wygląda nienaturalnie, a gosh wygląda u mnie ślicznie tylko używam jej sporadycznie, bo ja kocham błyszczyki

a tak poza tematem, przeglądając Twojego bloga, skusiłam się na brązer edm i przyznam, że za tak niską cenę mam fajny brązer podpowiedz mi proszę czym go nakładasz? bo on strasznie pylący jest pędzel kabuki czy zwykły będzie odpowiedni ?
heh to ja mam to dobrze, ze mam dosc jasne usta ale gorzej z kolorem, ktory by wygladal przy odcieniu skory ladnie

to ciesze sie, ze ci sie podoba ja do nakladam pedzlem edmu tym longhand kabuki czy jakos tak i tym sie bardzo fajnie naklada nic sie nie pyli
niedlugo bede musiala kupic sobie drugie opakowanie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 10:39   #3384
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh to ja mam to dobrze, ze mam dosc jasne usta ale gorzej z kolorem, ktory by wygladal przy odcieniu skory ladnie

to ciesze sie, ze ci sie podoba ja do nakladam pedzlem edmu tym longhand kabuki czy jakos tak i tym sie bardzo fajnie naklada nic sie nie pyli
niedlugo bede musiala kupic sobie drugie opakowanie
o dzięki za pomoc ... ten kabuki edm jest dość tani... kupię go

jak masz jasne usta, to możesz poszaleć z błyszczykami... ja mam błyszczyki różnych firm i mój numero uno ze względu na jakość to sisley phyto lip star (mam kolor 4 amethyst) cena tylko zniechęca, ale trwałość, kolor i komfort noszenia na najwyższym poziomie (tu na fotce sisley 4 kontra lancome 330- który też lubię)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bez tytułu1hggj.jpg (22,8 KB, 17 załadowań)

Edytowane przez Biała Dama
Czas edycji: 2011-01-29 o 10:48
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 11:04   #3385
kreska29
Raczkowanie
 
Avatar kreska29
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 37
GG do kreska29 Send a message via Skype™ to kreska29
Dot.: Kocham Lancome!!!

Oto mój nowy błyszczol...
Miał być w piątek, ale mój dyr. zatrzymał mnie w Wawie i dopiero teraz dopadłam go w domku...
Jest cudny...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0092.jpg (20,8 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0086.jpg (18,9 KB, 20 załadowań)
kreska29 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 11:09   #3386
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
o dzięki za pomoc ... ten kabuki edm jest dość tani... kupię go

jak masz jasne usta, to możesz poszaleć z błyszczykami... ja mam błyszczyki różnych firm i mój numero uno ze względu na jakość to sisley phyto lip star (mam kolor 4 amethyst) cena tylko zniechęca, ale trwałość, kolor i komfort noszenia na najwyższym poziomie (tu na fotce sisley 4 kontra lancome 330- który też lubię)
330 mam jak juz pisalam, ja maniaczka feverkow i chyba mialam wszystkie, ktore dawaly jasny efekt
ten sisley bardzo ladny i te drobinki takie ma malutkie pewnie super na ustach wyglada- szczegolnie w sloncu?
Cytat:
Napisane przez kreska29 Pokaż wiadomość
Oto mój nowy błyszczol...
Miał być w piątek, ale mój dyr. zatrzymał mnie w Wawie i dopiero teraz dopadłam go w domku...
Jest cudny...
a jaki to nr albo nazwa?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 11:13   #3387
Biała Dama
Zakorzenienie
 
Avatar Biała Dama
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 9 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez kreska29 Pokaż wiadomość
Oto mój nowy błyszczol...
Miał być w piątek, ale mój dyr. zatrzymał mnie w Wawie i dopiero teraz dopadłam go w domku...
Jest cudny...
to chyba ten nowy limitowany różowy na którego się czaję ładny jest
Biała Dama jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 11:18   #3388
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Biała Dama Pokaż wiadomość
o dzięki za pomoc ... ten kabuki edm jest dość tani... kupię go

jak masz jasne usta, to możesz poszaleć z błyszczykami... ja mam błyszczyki różnych firm i mój numero uno ze względu na jakość to sisley phyto lip star (mam kolor 4 amethyst) cena tylko zniechęca, ale trwałość, kolor i komfort noszenia na najwyższym poziomie (tu na fotce sisley 4 kontra lancome 330- który też lubię)
potwierdzam ze błyszczyki Sisley lip star sa rerwelacyjne, super sie trzymaja, pięknie błyszczą - ma dwa amethyst własnie i nr 1 chyba - ob uwielbiam

Cytat:
Napisane przez kreska29 Pokaż wiadomość
Oto mój nowy błyszczol...
Miał być w piątek, ale mój dyr. zatrzymał mnie w Wawie i dopiero teraz dopadłam go w domku...
Jest cudny...

prawda jest piekny a jaki nr?
hola ola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 11:18   #3389
201605090956
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 157
Dot.: Kocham Lancome!!!

Lancome L'absolu rouge nr 134 na moich ustach
Sesja u makijażystki - z okazji urodzin

Na rzęsach - tusz Clinique.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg piękna werka.jpg (71,8 KB, 30 załadowań)

Edytowane przez 201605090956
Czas edycji: 2011-01-29 o 11:23 Powód: zła fotka - mea culpa
201605090956 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 11:19   #3390
kreska29
Raczkowanie
 
Avatar kreska29
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 37
GG do kreska29 Send a message via Skype™ to kreska29
Dot.: Kocham Lancome!!!

a jaki to nr albo nazwa?[/QUOTE]

To limitka nr. 384....ja ogólnie kocham fevery....i każdy dający naturalny efekt tafli, rozjaśnienia i lekkiego akcentu na ustach jest mój....no tak serio prawie każdy...
kreska29 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
juicy tubes, kosmetyki lancome, lancome, podkład lancome

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-04-24 21:40:48


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:15.