Kocham Lancome!!! - Strona 42 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-18, 16:01   #1231
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
na niego warto czekać ( zresztą kto jak kto ale Ty powinnaś wiedzieć o tym najlepiej )

ale ysl sliczne przyszly (juz sie powtarzam) ale tego slicznego nie ma
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 16:20   #1232
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
Ja kliknęłam

I już czekam na niego w domu, będę go chyba witała chlebem i solą tak mi dimiti smaka narobiła

Ale póki co to jeszcze nie wyleciał do mnie
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
moj powinien byc w tym tyg ale ze jest u ciotki to zobacze go ok 28 sierpnia albo pozniej

Ooo kurcze Ale mi smaka robicie Chyba sie nie powstrzymam i klikne na ten zgrabny 340
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 16:26   #1233
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Ooo kurcze Ale mi smaka robicie Chyba sie nie powstrzymam i klikne na ten zgrabny 340
ale my o 330 piszemy 340 na oczy nie widzialam w sklepie nigdy ani na str lancoma ale moze nie zauwazylam ja to blyszczykowy koneser jestem i tyle ich mialam i mam ze hoho
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 16:30   #1234
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

oj mam smaka
http://www.allegro.pl/item420544109_...ze_kolory.html

http://www.allegro.pl/item420639295_...zna_perla.html

http://www.allegro.pl/item419057287_...opalizuje.html

ale dwa ostatnie znajac zycie nie beda dawaly nic oprocz polysku i niewodocznych drobinek
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 16:37   #1235
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cudowne te kolory
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 16:43   #1236
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
Cudowne te kolory
wlasnie zastanawiam sie czy sobie nie kliknac jakiegos ale jak 330 bedzie podobny to co?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 16:46   #1237
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ale my o 330 piszemy 340 na oczy nie widzialam w sklepie nigdy ani na str lancoma ale moze nie zauwazylam ja to blyszczykowy koneser jestem i tyle ich mialam i mam ze hoho
Wiem, ze piszecie o 330, ale ten 340 jest do niego troche pdobny moim zdaniem, choc jasniejszy.
Wiem, ze jestes blysczykowy koneser, widzialam Twoje zbiory i potem pol godziny zbieralam sczeke z podlogi
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 16:57   #1238
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Wiem, ze piszecie o 330, ale ten 340 jest do niego troche pdobny moim zdaniem, choc jasniejszy.
Wiem, ze jestes blysczykowy koneser, widzialam Twoje zbiory i potem pol godziny zbieralam sczeke z podlogi
daj linka tego 340 to Ci pow czy jest jasniejszy od 330 widzialam 330 w sklepie i pamietam kolorek bo na tru to wogole nie to samo heh moje zbiory ida w swiat bo nieuzywam i dokupuje kolejne ktorych jeszcze zdjec nie ma
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 17:03   #1239
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

http://allegro.pl/item417747832_lanc...ver_gloss.html

Prosze uprzejmie

Tez tak mam, ze nakupie, a potem oddaje w swiat i dokupuje nowe
To chyba juz jakas jednostka chorobowa
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 17:15   #1240
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
http://allegro.pl/item417747832_lanc...ver_gloss.html

Prosze uprzejmie

Tez tak mam, ze nakupie, a potem oddaje w swiat i dokupuje nowe
To chyba juz jakas jednostka chorobowa
identyczny jest 330 tylk ten moze byc bez drobinek i bardziej "bialawy" na ustach i np perlowawy, bo 330 ma takie malutkie drobinki ktore sie tak ladnie tla nie znalazlam nigdzie prawdziwego zdjeciA ktore kolor by oddalo cena jest podobna wiec przynajmniej nie zdzierstwo
oj choroba choroba
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 17:22   #1241
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
identyczny jest 330 tylk ten moze byc bez drobinek i bardziej "bialawy" na ustach i np perlowawy, bo 330 ma takie malutkie drobinki ktore sie tak ladnie tla nie znalazlam nigdzie prawdziwego zdjeciA ktore kolor by oddalo cena jest podobna wiec przynajmniej nie zdzierstwo
oj choroba choroba
Potwierdzilas moje przypuszczenia Brak drobinek by mnie bardzo cieszyl, bo ja wlasnie czegos takiego szukam, jasnego mlecznego rozu, mam tylko nadzieje, ze nie bedzie perlowy. Kurcze, dzwonie do tej pani juz dzisiaj 2 raz, bo ma napisane, zeby sie na telefon kontaktowac, bo bede dzis we wroclawiu to moze udaloby mi sie odebrac to cudo osobiscie, ale ta pani nie odbiera:/
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 17:24   #1242
mmagdaa_p
Zakorzenienie
 
Avatar mmagdaa_p
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 939
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
identyczny jest 330 tylk ten moze byc bez drobinek i bardziej "bialawy" na ustach i np perlowawy, bo 330 ma takie malutkie drobinki ktore sie tak ladnie tla nie znalazlam nigdzie prawdziwego zdjeciA ktore kolor by oddalo cena jest podobna wiec przynajmniej nie zdzierstwo
oj choroba choroba
choroba I w dodatku zaraźliwa
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
mmagdaa_p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 17:32   #1243
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Potwierdzilas moje przypuszczenia Brak drobinek by mnie bardzo cieszyl, bo ja wlasnie czegos takiego szukam, jasnego mlecznego rozu, mam tylko nadzieje, ze nie bedzie perlowy. Kurcze, dzwonie do tej pani juz dzisiaj 2 raz, bo ma napisane, zeby sie na telefon kontaktowac, bo bede dzis we wroclawiu to moze udaloby mi sie odebrac to cudo osobiscie, ale ta pani nie odbiera:/
no to wtedy moglabys od razu zobaczyc jak wyglada i byloby lepiej dzwon nadal i napisz eska ze dzwonisz w sprawie aukcji bo jestes zainteresowana moze boi sie obcych?

Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
choroba I w dodatku zaraźliwa
hehe no zwlaszcza jak sie linki podaje co chwile
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 17:52   #1244
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

[quote=dimiti;8640416]no to wtedy moglabys od razu zobaczyc jak wyglada i byloby lepiej dzwon nadal i napisz eska ze dzwonisz w sprawie aukcji bo jestes zainteresowana moze boi sie obcych?

No wlasnie tak zrobilam, ale nadal nic :/ Moze jest w pracy, albo nie moze odebrac, albo co:/
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 17:59   #1245
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

[quote=ulinkaaa;8640689]
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no to wtedy moglabys od razu zobaczyc jak wyglada i byloby lepiej dzwon nadal i napisz eska ze dzwonisz w sprawie aukcji bo jestes zainteresowana moze boi sie obcych?

No wlasnie tak zrobilam, ale nadal nic :/ Moze jest w pracy, albo nie moze odebrac, albo co:/
no moze byc w pracy do 18, do 20 llub nawet dluzej zalezy gdzie pracuje no ale moglaby jakis znak dac
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 18:03   #1246
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

[quote=dimiti;8640785]
Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
no moze byc w pracy do 18, do 20 llub nawet dluzej zalezy gdzie pracuje no ale moglaby jakis znak dac
Noo zobaczymy, moim zdaniem powinna oddzwonic, ja bym tak zrobila. Jesli sie nie odezwie w przeciagu godziny to juz bedzie po ptakach, bo ja za godzinke jade odwiezc bratowa do wroclawia i warto byloby sie zorientowac przedtem na mapie gdzie ta pani mieszka czy cos. a jak bede wracac po 22 to juz za pozno na tego typu spotkania trzeciego stopna z lancome:P
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 18:08   #1247
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

[quote=ulinkaaa;8640827]
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

Noo zobaczymy, moim zdaniem powinna oddzwonic, ja bym tak zrobila. Jesli sie nie odezwie w przeciagu godziny to juz bedzie po ptakach, bo ja za godzinke jade odwiezc bratowa do wroclawia i warto byloby sie zorientowac przedtem na mapie gdzie ta pani mieszka czy cos. a jak bede wracac po 22 to juz za pozno na tego typu spotkania trzeciego stopna z lancome:P
no a u niej byl na aukcji zaznaczony odbior osobisty?? bo moze ona woli zebys zaplacila za przesylke to zawsze zostanie 3 zl wiecej
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 18:11   #1248
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

[quote=dimiti;8640885]
Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
no a u niej byl na aukcji zaznaczony odbior osobisty?? bo moze ona woli zebys zaplacila za przesylke to zawsze zostanie 3 zl wiecej
No wlasnie nie ma Dlatego dzwonilam, zeby najpierw zapytac czy to w ogole mozliwe. Moze byc tak jak piszesz. Strasznie mnie to wkurza wlasnie, 10zl za przesylke i wszyscy na tym allegro jak jeden maz poczta polska, przeciez to jest zdzierstwo w bialy dzien. I jeszcze beda mi wciskac, ze to dlatego, ze polecona, a in post ma wszystkie polecon do 5kg za 6zl. Ale pora chyba zakonczyc ten temat, bo zaraz zostaniemy zlinczowane za OT
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 18:16   #1249
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

[quote=ulinkaaa;8640933]
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

No wlasnie nie ma Dlatego dzwonilam, zeby najpierw zapytac czy to w ogole mozliwe. Moze byc tak jak piszesz. Strasznie mnie to wkurza wlasnie, 10zl za przesylke i wszyscy na tym allegro jak jeden maz poczta polska, przeciez to jest zdzierstwo w bialy dzien. I jeszcze beda mi wciskac, ze to dlatego, ze polecona, a in post ma wszystkie polecon do 5kg za 6zl. Ale pora chyba zakonczyc ten temat, bo zaraz zostaniemy zlinczowane za OT
eee w koncu piszemu o lancomowym blyszczydle no ja jak wysylam place ok 4,30-6zl za wysylke blyszczydel zalezy od ich wagi ale 10zl to nawet za ubrania 8 sobie krzycza
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 18:23   #1250
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

[quote=dimiti;8640985]
Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
eee w koncu piszemu o lancomowym blyszczydle no ja jak wysylam place ok 4,30-6zl za wysylke blyszczydel zalezy od ich wagi ale 10zl to nawet za ubrania 8 sobie krzycza
Tez mi sie to nie podoba. Cos tu chyba nie tak - koszt wysylki to 1/4 ceny blyszczyka?;/
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 18:29   #1251
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

[quote=ulinkaaa;8641074]
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

Tez mi sie to nie podoba. Cos tu chyba nie tak - koszt wysylki to 1/4 ceny blyszczyka?;/
czesto daja ceny 7-8 zl zeby dodatkowo zarobic, wiesz ze czesto ludzie patrza tylko na cene produkty a przesylka to dla nich co innego a tu cene razem trzeba uwzglednic!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 18:47   #1252
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

[quote=dimiti;8641162]
Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
czesto daja ceny 7-8 zl zeby dodatkowo zarobic, wiesz ze czesto ludzie patrza tylko na cene produkty a przesylka to dla nich co innego a tu cene razem trzeba uwzglednic!
Dokladnie, ja tak zawsze robie. Dodzwonilam sie przed chwila i juz wszystko wiem! Wykrakalas:P Nie ma mozliwosci odbioru osobistego, bo pani powiedziala, ze ona w tej chwili prowadzi to za siostre, ktora jest z wroclawia, a ona prowadzi teraz interes za nia i mieszka w warszawie i stamtad ida kosmetki... Troche metne to tlumaczenie co?
Strasznie mi sie podoba ten blyszczyk i cholera musze sie szybko decydowac, zeby mi to do 26 sierpnia przyszlo, bo potem wyjezdzam na 3 tygodnie i nie bedzie mial kto odebrac przesylki. Ale az jestem ciekawa czy na przesylce bedzie stempel warszawski
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-18, 21:02   #1253
Hawa
Zakorzenienie
 
Avatar Hawa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 859
GG do Hawa
Dot.: Kocham Lancome!!!

ja sie w ogole zastanawiam czy ten blyszczyk jest oryginalny. Cena jest o polowe nizsza od sklepowej. Poza tym inne jest aukcje np. perfumy lancome 75ml za 80zl to jakis przekret!
http://allegro.pl/item420967339_lanc...ire_75_ml.html
Hawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-19, 09:37   #1254
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Hawa Pokaż wiadomość
ja sie w ogole zastanawiam czy ten blyszczyk jest oryginalny. Cena jest o polowe nizsza od sklepowej. Poza tym inne jest aukcje np. perfumy lancome 75ml za 80zl to jakis przekret!
http://allegro.pl/item420967339_lanc...ire_75_ml.html
kto wie co to za aukcje, moze dostaje te perfumy i i tak oplaca sie jej za ta cene sprzedac? ciezko wyczuc :/

[quote=ulinkaaa;8641398]
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

Dokladnie, ja tak zawsze robie. Dodzwonilam sie przed chwila i juz wszystko wiem! Wykrakalas:P Nie ma mozliwosci odbioru osobistego, bo pani powiedziala, ze ona w tej chwili prowadzi to za siostre, ktora jest z wroclawia, a ona prowadzi teraz interes za nia i mieszka w warszawie i stamtad ida kosmetki... Troche metne to tlumaczenie co?
Strasznie mi sie podoba ten blyszczyk i cholera musze sie szybko decydowac, zeby mi to do 26 sierpnia przyszlo, bo potem wyjezdzam na 3 tygodnie i nie bedzie mial kto odebrac przesylki. Ale az jestem ciekawa czy na przesylce bedzie stempel warszawski
dobre to bylo
hym to nie wiem decyzja nalezy do ciebie ladny jest to fakt ale moze popros ja o numer kodu albo co zebysmy mialy pewnosc ze jest oryginalny tylko dziwne ze w aukcji jest numer jej komy a nie siostry ktora ma te aukcje?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-19, 14:20   #1255
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
Dot.: Kocham Lancome!!!

moze...ze tak sie brzydko wyraze..kradzione?
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-19, 14:35   #1256
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
moze...ze tak sie brzydko wyraze..kradzione?
wszystko mozliwe no i by sie jej oplacalo sprzedac nawet za 50zl te perfumy
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-19, 15:41   #1257
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Dobra moje kochane dziewuszki! Poszlam po rozum do glowy, mam watpliwosci-wiec dalam sobie spokoj z tym blyszczykiem i udalam sie dzis do douglasa i tam udalo mi sie zdobyc blyszczyk w kolorze mlecznego rozu z Collistara za 59.90. Jest po prostu cudny, nie klei sie, dlugo sie trzyma i ekstra nawilza. Strasznie jestem zadowolona. I co najwazniejsze, nie ma zadnych drobinek tylko taki leciutki rozowo-brazowy mleczy kolorek. Cudo!

A to link do tego collistara na kwc:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produk...&produkt=20379

A na stoistku lancome pustki. Z color fever gloss nie mieli zadnego koloru w tym tonie, jedynie ciemne czerwienie i krzywkliwe roze. Blyszczyki JT tez jakby wymiotlo:/ Ale za to mialam nie pomalowane rzesy i zrobilam na swoich oczkach test l'extreme i virtuose (jedno oko tym, drugie tym, a co mi tam:P) i Serenite miala racje-dla mnie jak najbardziej l'extreme. Po prostu cudowny. Slicznie mi uniosl rzesy, wydluzyl je i rozdzielil. Chcialam odrazu wziac... ale... nie bylo czarnego! Virtuose moje rzesy bardziej pogrubil i tylko nieznacznie podkrecil, dlatego odrazu zrezygnowalam z niego, jakos ta szczoteczka mi nie podchodzi, a moze to dlatego, ze pierwszy raz i trzeba by sie bylo przyzwyczaic i troche poprobowac. No ale ogolnie zadowolona jestem, bo juz wiem, czego chce
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...

Edytowane przez ulinkaaa
Czas edycji: 2008-08-19 o 16:06 Powód: dopiska
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 20:00   #1258
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Kocham Lancome!!!

Odebralam dzisiaj mojego jablkowego JT World Tour i zakochalam sie
Jest super teraz moze skusze sie na banana w kazdym razie przesylka bardzo szybko dotarla-jestm zadowolona.
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 20:06   #1259
Serenite_
Zakorzenienie
 
Avatar Serenite_
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 077
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Dobra moje kochane dziewuszki! Poszlam po rozum do glowy, mam watpliwosci-wiec dalam sobie spokoj z tym blyszczykiem i udalam sie dzis do douglasa i tam udalo mi sie zdobyc blyszczyk w kolorze mlecznego rozu z Collistara za 59.90. Jest po prostu cudny, nie klei sie, dlugo sie trzyma i ekstra nawilza. Strasznie jestem zadowolona. I co najwazniejsze, nie ma zadnych drobinek tylko taki leciutki rozowo-brazowy mleczy kolorek. Cudo!

A to link do tego collistara na kwc:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produk...&produkt=20379

A na stoistku lancome pustki. Z color fever gloss nie mieli zadnego koloru w tym tonie, jedynie ciemne czerwienie i krzywkliwe roze. Blyszczyki JT tez jakby wymiotlo:/ Ale za to mialam nie pomalowane rzesy i zrobilam na swoich oczkach test l'extreme i virtuose (jedno oko tym, drugie tym, a co mi tam:P) i Serenite miala racje-dla mnie jak najbardziej l'extreme. Po prostu cudowny. Slicznie mi uniosl rzesy, wydluzyl je i rozdzielil. Chcialam odrazu wziac... ale... nie bylo czarnego! Virtuose moje rzesy bardziej pogrubil i tylko nieznacznie podkrecil, dlatego odrazu zrezygnowalam z niego, jakos ta szczoteczka mi nie podchodzi, a moze to dlatego, ze pierwszy raz i trzeba by sie bylo przyzwyczaic i troche poprobowac. No ale ogolnie zadowolona jestem, bo juz wiem, czego chce

To super, że Ci się spodobał. A nie chcesz kupić na truskawie? Kosztuje ok 50 zł.
Serenite_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 22:42   #1260
Hawa
Zakorzenienie
 
Avatar Hawa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 859
GG do Hawa
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Odebralam dzisiaj mojego jablkowego JT World Tour i zakochalam sie
Jest super teraz moze skusze sie na banana w kazdym razie przesylka bardzo szybko dotarla-jestm zadowolona.
Skus sie, banan jest genialny. To dla mnie najlepszy blyszczyk z JT. Zapach przepiekny!
A ja sie nie moge doczekac premiery Magnifique, jestem bardzo ciekawa tego zapachu.
Hawa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
juicy tubes, kosmetyki lancome, lancome, podkład lancome

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-04-24 21:40:48


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:48.