Kocham Lancome!!! - Strona 47 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-21, 11:03   #1381
LargeHadronCheerleader
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 119
Dot.: Kocham Lancome!!!

Merlin.pl ma bardzo, bardzo interesujace i megatanie oferty zestawow z Lancome...

Dziewczyny, jezeli kocham Courbe Virtuose, ale chce sprobowac nowego tuszu, wybrac Hypnose czy Fatale, czy nie szalec i zostac przy Virtuose?
LargeHadronCheerleader jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-21, 11:38   #1382
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Kocham Lancome!!!

Fatale ma bardzo trudna do obslugi szczotke - na poczatku mozna nie umiec sie nia poslugiwac
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-21, 15:39   #1383
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez LargeHadronCheerleader Pokaż wiadomość
Merlin.pl ma bardzo, bardzo interesujace i megatanie oferty zestawow z Lancome...

Dziewczyny, jezeli kocham Courbe Virtuose, ale chce sprobowac nowego tuszu, wybrac Hypnose czy Fatale, czy nie szalec i zostac przy Virtuose?
Ja polecam Ci Hypnose jesli chcesz odmiany - daje piekny efekt na rzesach: wydluza, pogrubia, podkreca. Kiedys tez zastanawialam sie nad kupnem fatale, ale nie interesuje mnie efekt sztucznych rzes i nie przepadam za grzebykami, wiec dalam sobie spokoj. Najbardziej zalezy mi na wydluzeniu i jak skoncze Hypnose to dla odmiany sprobuje l'extreme. Virtuose natomiast calkowicie mi nie pasuje, ale jak wiadomo kazda z nas ma inne rzesy i budowe oka, wiec wszystko trzeba przetestowac na wlasnych rzesach
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...

Edytowane przez ulinkaaa
Czas edycji: 2008-09-21 o 15:43 Powód: dopiska
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-21, 23:28   #1384
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez LargeHadronCheerleader Pokaż wiadomość
Merlin.pl ma bardzo, bardzo interesujace i megatanie oferty zestawow z Lancome...

Dziewczyny, jezeli kocham Courbe Virtuose, ale chce sprobowac nowego tuszu, wybrac Hypnose czy Fatale, czy nie szalec i zostac przy Virtuose?

Jesli kochasz Virtuose to lepiej wybierz Hypnose
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-22, 22:32   #1385
Hawa
Zakorzenienie
 
Avatar Hawa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 859
GG do Hawa
Dot.: Kocham Lancome!!!

Popieram, wybierz teraz Hypnose.
A mi sie dzisiaj trafila okazja. W drogerii byla wyprzedaz i trafilam na tusz L`extreme za 4 funty..
Cena w Bootsie to 18-19 funtow!
Hawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-22, 23:12   #1386
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Hawa Pokaż wiadomość
Popieram, wybierz teraz Hypnose.
A mi sie dzisiaj trafila okazja. W drogerii byla wyprzedaz i trafilam na tusz L`extreme za 4 funty..
Cena w Bootsie to 18-19 funtow!
Ale Ci dobrze Hawa Ja tez sie teraz na niego czaje, bo testowalam w perfumerii i bardzo ladnie wydluzyl mi rzesy
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-23, 17:00   #1387
yoona
Zakorzenienie
 
Avatar yoona
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 7 735
Dot.: Kocham Lancome!!!

witajcie,
czy ktoras z Was miala i moze cos powiedziec o bazie pod podklad Pro Base? bo sie silnie zastanawiam:/
__________________
Adoptuj Uszate Serduszko!
Klik!

Blogowy świat




yoona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-23, 19:54   #1388
Hawa
Zakorzenienie
 
Avatar Hawa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 859
GG do Hawa
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez yoona Pokaż wiadomość
witajcie,
czy ktoras z Was miala i moze cos powiedziec o bazie pod podklad Pro Base? bo sie silnie zastanawiam:/
Ja mialam ja na twarzy ze 2 razy. Pamietam, ze trudniej sie zmywalo podklad z baza...
Hawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-26, 19:18   #1389
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cześć laski... Mam wieeeeelgachną prośbę... Ujrzałam na Truskawce Juicy Tuby.. i mnie zamurowało... Czy na Truskawce te błyszczyki kosztują tylko 21 zł ?! http://www.strawberrynet.com/makeup....neId=2216#2216 Czy ja coś pomyliłam ? Czy one na serio tyle kosztują ? Normalnie szooook !! Proszę Was o szybką odpowiedź !! A czy te wszytkie błyszczyki są orgyinalne ?
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-26, 19:26   #1390
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Cześć laski... Mam wieeeeelgachną prośbę... Ujrzałam na Truskawce Juicy Tuby.. i mnie zamurowało... Czy na Truskawce te błyszczyki kosztują tylko 21 zł ?! http://www.strawberrynet.com/makeup....neId=2216#2216 Czy ja coś pomyliłam ? Czy one na serio tyle kosztują ? Normalnie szooook !! Proszę Was o szybką odpowiedź !!
Poziomeczko wydaje mi sie ze chodzi o dolary , na polskie pieniazki to jest ok 50 zl
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-26, 19:31   #1391
aga79
Zakorzenienie
 
Avatar aga79
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 911
Dot.: Kocham Lancome!!!

21 ale dolarów Na polskie to kosztują 49,50
__________________
Insta https://instagram.com/aagawuu/
aga79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-26, 19:37   #1392
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
21 ale dolarów Na polskie to kosztują 49,50
Dziękuję poięknie
xPoziomkax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-26, 19:38   #1393
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez yoona Pokaż wiadomość
witajcie,
czy ktoras z Was miala i moze cos powiedziec o bazie pod podklad Pro Base? bo sie silnie zastanawiam:/
Ja moge cos powiedziec, koncze juz 2-ga buteleczke, a jutro zamierzam kupic 3-cia . Jest to przezroczysta silkonowa baza, przedluzajaca trwalosc makijazu, dzieki niej u mnie trzyma sie nienagannie ok 10 h a pracuje w klimatyzowanym pomieszczeniu Podklad znacznie latwiej sie rozprowadza, i slicznie wyglada. Jedynie co mi w niej przeszkadza to...to ze przy ciaglym stosowaniu sprzyja powstawaniu wypryskow , w tej chwili stosuje ja 2-3 razy w tygodniu, a kiedys codziennie
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-26, 21:45   #1394
yoona
Zakorzenienie
 
Avatar yoona
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 7 735
Dot.: Kocham Lancome!!!

zakupilam ta baze, fajna jest pod palcami, taka pudrowa moim zdaniem o wiele lepsza niz baza Chanela któa nie robi absolutnie nic. ale tymi wypryskami to mnie zmartwiłaś:/
__________________
Adoptuj Uszate Serduszko!
Klik!

Blogowy świat




yoona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-29, 12:28   #1395
abar18
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Żory
Wiadomości: 3 520
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

dziewczyny poradzcie proszę jaki mam kupic kolor podkładu Adaptive ,żeby był zblizony do Teint idole ultra 04
abar18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-01, 11:00   #1396
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Kocham Lancome!!!

jaki kolor daje JT Pamplemouse na ustach ?
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-01, 16:12   #1397
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
jaki kolor daje JT Pamplemouse na ustach ?
bynajmniej dziwny jasny na pewno ale w jakim odcieniu to ciezko stwierdzic cos pewnie podobnego do bezo-rozu ale duzo zalezy od naturalnych ust, ogolnie dla mnie jest dosc ciekawy ale tylko chyba w sloncu
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-03, 23:31   #1398
No_Doubt1
Zadomowienie
 
Avatar No_Doubt1
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 1 765
GG do No_Doubt1
Dot.: Kocham Lancome!!!

też mi sie tak wydaje ale nie była bym do końca taka pewna ^
No_Doubt1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 10:55   #1399
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez No_Doubt1 Pokaż wiadomość
też mi sie tak wydaje ale nie była bym do końca taka pewna ^
najlepiej go spr ale nie wiem czy sa w perfumerii kiedys byl i straaasznie mi sie podobal ale okazalo sie ze to inny 33 niz ja dostalam
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 11:13   #1400
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Ja polecam Ci Hypnose jesli chcesz odmiany - daje piekny efekt na rzesach: wydluza, pogrubia, podkreca. Kiedys tez zastanawialam sie nad kupnem fatale, ale nie interesuje mnie efekt sztucznych rzes i nie przepadam za grzebykami, wiec dalam sobie spokoj. Najbardziej zalezy mi na wydluzeniu i jak skoncze Hypnose to dla odmiany sprobuje l'extreme. Virtuose natomiast calkowicie mi nie pasuje, ale jak wiadomo kazda z nas ma inne rzesy i budowe oka, wiec wszystko trzeba przetestowac na wlasnych rzesach
Ja bym nastomiast poleciła Fatale - Hyponose jest dla mnie zwykły, słabo pogrubia i wydłuża. fatale jest niesamowity i żaden innydla mnie go nie pokona
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 13:25   #1401
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: Kocham Lancome!!!

Dziewczyny ma któraś może lancome fever gloss ?Mam kolorek bodajże 324 a chciałabym zobaczyć jak wygląda na ustach Dangerausly Pink albo Funky Pink
Ma ktoś i mógłby się podzielić zdjęciem?
__________________
POMOC DLA WANDY http://wizaz.pl/forum/showthread.php...5#post39786455

Dziękuje za każda pomoc

Edytowane przez Coco trini
Czas edycji: 2008-10-04 o 17:52
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 13:34   #1402
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Coco trini Pokaż wiadomość
Dziewczyny ma któraś może lancome fever gloss ?Mam kolorek bodajże 324 a chciałabym zobaczyć jak wygląda na ustach Dangerausly Pink albo Mauve couture
Ma ktoś i mógłby się podzielić zdjęciem?
Serenitka ma dangerous pinka i chyba wklejala fotke jakis czas temu
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 13:39   #1403
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 496
Dot.: Kocham Lancome!!!

ja poki co mam JT Baby Doll - taki rozyk o budyniowym kolorze i zapachu - koloru nie daje ale ogolnie podoba mi sie kleic klei ale jakos da sie wytrzymac
ranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 14:31   #1404
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

badalam ostatnio fever glossy ale niestety tego rose imperial nie ma wogole i sprzedawczyni (chyba nawet to byla wlascicielka) nie slyszala o nim wogole
kliklam sobie 208, nie sprawdzalam w sklepie bo testera juz nie bylo, ale Pani stwierdzila ze jest bardzo ladny wiec najwyzej jak sie sam nie nada bede go uzywala na jakas cielista pomadke. No i ciekawi mnie jak moze wyglaac ten 209 i ten rose imperial
niedawno fever byl za 59zl na tru a teraz juz za 64zl
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 14:32   #1405
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
Serenitka ma dangerous pinka i chyba wklejala fotke jakis czas temu
Rzeczywiście jest !! Cholera przeszukałam watek wcześniej a nie znalazłam zdjęć chyba jakaś ślepa jestem
__________________
POMOC DLA WANDY http://wizaz.pl/forum/showthread.php...5#post39786455

Dziękuje za każda pomoc
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 14:37   #1406
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Coco trini Pokaż wiadomość
Rzeczywiście jest !! Cholera przeszukałam watek wcześniej a nie znalazłam zdjęć chyba jakaś ślepa jestem
ale masz juz? ja niestety nie mam tego kolorku ale wiem ze jeszcze jedna wizazanka wklejala kiedys go na ustach tylko nie wiem czy tu czy na innym watku na moich makijazach
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 16:48   #1407
Hawa
Zakorzenienie
 
Avatar Hawa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 859
GG do Hawa
Dot.: Kocham Lancome!!!

Ogladalam dzisiaj nowy tusz Virtuose Black Carat.
Czarny jak czarny, ale brazowy wyglada intrygujaco. Mocny braz ze zlotymi, duzymi drobinkami.
Niestety nie mialam okazji go wyprobowac wiec nie wiem jak wyglada na rzesach.
Kredki z tej serii tez maja drobinki ale...pomazalam sie troche czarna kredka po dloni i naprawde sporo trzeba sie namalowac aby jakas jedna drobinka sie pokazala...
Hawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 17:46   #1408
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ale masz juz? ja niestety nie mam tego kolorku ale wiem ze jeszcze jedna wizazanka wklejala kiedys go na ustach tylko nie wiem czy tu czy na innym watku na moich makijazach
http://www.wizaz.pl/forum/showpost.p...postcount=1288

a kilka stron wstecz w tym wątku chyba Serenitka wklejała zdj jak wygląda na ręce

PS: Ładnie wygląda ten błyszczyk na ustach chociaż spodziewałam sie jakiego ładnego wściekłego różu! Ma ktoś może ten Funky Pink?
__________________
POMOC DLA WANDY http://wizaz.pl/forum/showthread.php...5#post39786455

Dziękuje za każda pomoc
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 18:09   #1409
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Coco trini Pokaż wiadomość
http://www.wizaz.pl/forum/showpost.p...postcount=1288

a kilka stron wstecz w tym wątku chyba Serenitka wklejała zdj jak wygląda na ręce

PS: Ładnie wygląda ten błyszczyk na ustach chociaż spodziewałam sie jakiego ładnego wściekłego różu! Ma ktoś może ten Funky Pink?
wlasnie on podobno bardzo delikatny jest ja preferuje jasne odcienie wiec nie pomoge moze na Kwc ktos pisal o nim ?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-04, 18:35   #1410
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
wlasnie on podobno bardzo delikatny jest ja preferuje jasne odcienie wiec nie pomoge moze na Kwc ktos pisal o nim ?
O wszystkim pomyślisz Na KWC niestety nie ma muszę sie wybrać do sephory i spr jak wygląda może tam uda mi się na niego trafić

Też lubię takie stonowane jasne kolory ale ostatnio widziałam jakieś zdj. z pokazu i modelka miała takie śliczne różowiaste usta i zakochałam się w takim kolorku!! zdeterminowana postanowiłam szukać swojego ideału
__________________
POMOC DLA WANDY http://wizaz.pl/forum/showthread.php...5#post39786455

Dziękuje za każda pomoc
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
juicy tubes, kosmetyki lancome, lancome, podkład lancome

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-04-24 21:40:48


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:39.