Kocham Lancome!!! - Strona 75 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-27, 09:13   #2221
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Kocham Lancome!!!

dziewczyny, nie znalazłam lepszego wątku na moje pytanie to Was pomęczę. Zna któraś dobrze podkład Adaptive? Dostałam właśnie i próbuję ustalić orginalnośc, dla mnie jest podejrzany ale za bardzo się nie znam...więc potrzebuję pomocy. podkład nie ma pompki, a oczekiwałam jej..no ale teraz widzę, że są też wersje bez pompki. Kalkulator odrzuca mi kod a kod jest podany na naklejce na spodzie i na naklejce na opakowaniu (na innych kosmetykach lancome mam kod wyryty a nie naklejony). Kolor balance beige C...dość ciemny. I nakrętka się trochę rozpada (ale podkład jest używką więc zdarza się).
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...

Edytowane przez ennkaa
Czas edycji: 2009-01-27 o 09:15
ennkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 09:27   #2222
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
dziewczyny, nie znalazłam lepszego wątku na moje pytanie to Was pomęczę. Zna któraś dobrze podkład Adaptive? Dostałam właśnie i próbuję ustalić orginalnośc, dla mnie jest podejrzany ale za bardzo się nie znam...więc potrzebuję pomocy. podkład nie ma pompki, a oczekiwałam jej..no ale teraz widzę, że są też wersje bez pompki. Kalkulator odrzuca mi kod a kod jest podany na naklejce na spodzie i na naklejce na opakowaniu (na innych kosmetykach lancome mam kod wyryty a nie naklejony). Kolor balance beige C...dość ciemny. I nakrętka się trochę rozpada (ale podkład jest używką więc zdarza się).
Nie miałam tego podkładu ale przy najbliższej zakupowej wyprawie moge podejść do Lancome, jeśli do tego czasu żadna z nas nic tu nie wymyśli

Nawet nie wiem któy to jest Adaptive bez pompki- na stronie lancome go nie znalazłam:/
Nigdy nie spotkałam sie by lancome naklejał kody- masz racje troszke to dziwne
Co do kolorku- to mam np. C5 beige noisette i nie należy on do najjaśniejszych, raczej do ciemnej karnacji.
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 09:38   #2223
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Nie miałam tego podkładu ale przy najbliższej zakupowej wyprawie moge podejść do Lancome, jeśli do tego czasu żadna z nas nic tu nie wymyśli

Nawet nie wiem któy to jest Adaptive bez pompki- na stronie lancome go nie znalazłam:/
Nigdy nie spotkałam sie by lancome naklejał kody- masz racje troszke to dziwne
Co do kolorku- to mam np. C5 beige noisette i nie należy on do najjaśniejszych, raczej do ciemnej karnacji.
dzięki wielkie za odpowiedź. No właśnie to wszystko jakieś dziwne....
taki jest jak tu http://www.allegro.pl/item534844010_...a_wysylka.html po aukcji to od razu bym pomyślała, ze podróbka ale na truskawce też jest kilka takich tylko z kolei inne mają nazewnictwo kolorów...
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 10:10   #2224
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
dzięki wielkie za odpowiedź. No właśnie to wszystko jakieś dziwne....
taki jest jak tu http://www.allegro.pl/item534844010_...a_wysylka.html po aukcji to od razu bym pomyślała, ze podróbka ale na truskawce też jest kilka takich tylko z kolei inne mają nazewnictwo kolorów...
Też mnie ciekawi jak naprawde jest z tym nazewnictwem- czy na cały świat używają tych samych nazw czy bywa że je zmieniają
Nabyłam kiedys podkład Shiseido i niby wszystko oki tylko że jak się okazało nazwy kolorku były troszke pozmieniane

Dziwi mnie że sa podkłady Adaptive jedne z pompką a drugie bez.. na jedna serie pompek im zabrakło hehe ktora Lancomowiczka wie niech nam tu szybciutko pisze, bo chyba coś z tym podkładem nie jest do końca tak
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 10:36   #2225
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 954
Dot.: Kocham Lancome!!!

a moze to jakas starsza wersja ... nazwy powinny byc te same, choc roznie z tym bywa
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 16:22   #2226
SiSleyS
Zakorzenienie
 
Avatar SiSleyS
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 444
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Dziewczyny czy któraś z Was używała tusz Oscillation?

Ja na lotnisku w Amsterdamie go miałam w łapkach i nawet trochę wypróbowałam ale rzęsy miałam już pomalowane więc wiadomo, że nie za wiele się dowiedziałam...

Ciekawa jestem czy pogrubia jak Fatale bo szczoteczka podobna


EDIT:
Już chyba nie jestem ciekawa. Na MUA ten tusz ma najgorsze oceny ze wszystkich.
Ogólnie nic podobno nie robi i skleja strasznie bo jest bardzo mokry...
__________________

Edytowane przez SiSleyS
Czas edycji: 2009-01-28 o 16:24
SiSleyS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 23:29   #2227
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Niewiarygodne!
Kupilam 3 tygodnie temu tusz Hypnose w douglasie, i wiecie co sie stalo?
malowal przez 2 tygodnie i nagle wysechl na wior!
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 23:47   #2228
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Niewiarygodne!
Kupilam 3 tygodnie temu tusz Hypnose w douglasie, i wiecie co sie stalo?
malowal przez 2 tygodnie i nagle wysechl na wior!

a reklamacje mozna jakas zlozyc:/?? przeciez tak szybko nie powinien wyschnac?!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 00:45   #2229
Hawa
Zakorzenienie
 
Avatar Hawa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 859
GG do Hawa
Dot.: Kocham Lancome!!!

Moze ten tusz byl otwierany przez kogos i dlatego tak szybko zasechl?
A jaka ma date produkcji, podaj kod z pudelka lub z tuszu..?
Hawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 12:43   #2230
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

O żesz straszne Reklamuj szybciochem!!
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 16:15   #2231
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

a reklamacje mozna jakas zlozyc:/?? przeciez tak szybko nie powinien wyschnac?!
Cytat:
Napisane przez Hawa Pokaż wiadomość
Moze ten tusz byl otwierany przez kogos i dlatego tak szybko zasechl?
A jaka ma date produkcji, podaj kod z pudelka lub z tuszu..?
Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
O żesz straszne Reklamuj szybciochem!!
To juz moj 3 tusz stamtad i jeszcze nigdy mi sie nie zdarzylo cos takiego...
Kod z tuszu: CE018.
Pojde tam jutro, mam paragon, mam nadzieje, ze wymienia.... :/
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 16:20   #2232
Devayani
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 206
Dot.: Kocham Lancome!!!

Poszukuję kredki do oczu Lancome kolor Blue Marine. W Sephorze nie ma. Gdzie szukać?
Devayani jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 16:37   #2233
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
To juz moj 3 tusz stamtad i jeszcze nigdy mi sie nie zdarzylo cos takiego...
Kod z tuszu: CE018.
Pojde tam jutro, mam paragon, mam nadzieje, ze wymienia.... :/
no powinni bo przeciez to normalne nie jest zeby wysechl! musial ktos go chyba otwierac wczesniej
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 17:28   #2234
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Ulinkooo upominaj się o swoje, trzymam kciuki
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 17:59   #2235
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

kupilam tego fevera 324 teraz mysle nad rainbowem i jeszcze jednym
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 19:21   #2236
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Niewiarygodne!
Kupilam 3 tygodnie temu tusz Hypnose w douglasie, i wiecie co sie stalo?
malowal przez 2 tygodnie i nagle wysechl na wior!
hmmm cos za szybko wysechl niestety tusze Lancome maja to do siebie ze szybko wysychaja uwielbiam Virtuose i hypnose ale po ok 1.5 juz staja sie bardzo ciezkie w aplikacji, wlasnie przez to ze staja sie suche. Ja srednio swoj Virtuose wymieniam co 2 m-ce. No ale zeby wysechl w 3 tyg to juz przesada
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 19:23   #2237
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 827
Dot.: Kocham Lancome!!!

a propo wysychania tuszy to ja kupiłam douglasie tusz diorshow i wysechł po tygodniu,może niena wiór ale nie jest mokry i robi grudki-ja bym tu obwianiała douglasa, co wydajemi sie,że źle przechowuja te kosmetyki:/
phdwao jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 19:29   #2238
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 196
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

słuchacie dziewczyny ja swojego hypnose kupowałam ok 2 miesiace temu , pamietam ze przez te pierwsze dwa miesiace strasznie mnie drażnił , sklejał okropnie , przypomniałam sobie o nim wczoraj , dzisiaj pomalowałam rzesy i konsystencja dla mnie w sam raz , troszke podsechł ale absolutnie nie wysechł
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 19:30   #2239
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
a propo wysychania tuszy to ja kupiłam douglasie tusz diorshow i wysechł po tygodniu,może niena wiór ale nie jest mokry i robi grudki-ja bym tu obwianiała douglasa, co wydajemi sie,że źle przechowuja te kosmetyki:/
phdwao sliczny nowy avatarek co do przechowywania kosmetykow, to tez kiedys sie nad tym zastanawialam, zwlaszcza jak sa wystawione na stanowiskach firmowych za szybkami, oswietlone tymi malutkimi zaroweczkami halogenowymi, ktore nagrzewaja te wszystkie produkty
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 19:33   #2240
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 827
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
phdwao sliczny nowy avatarek co do przechowywania kosmetykow, to tez kiedys sie nad tym zastanawialam, zwlaszcza jak sa wystawione na stanowiskach firmowych za szybkami, oswietlone tymi malutkimi zaroweczkami halogenowymi, ktore nagrzewaja te wszystkie produkty
dziękuję

dokałdnie, czem jak wyjmą cos z tych szaf to takie ciepłe jest, to sie nagrzewa i pewnie w srodku sobie kisnie, schnie itp.
phdwao jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 19:41   #2241
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
kupilam tego fevera 324 teraz mysle nad rainbowem i jeszcze jednym
Dimiti koniecznie pisz jak Ci służy i czy spełnia Twoje oczekiwania... lepiej żeby tak bo pewnie inaczej dostane bacikiem po pupie
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 19:56   #2242
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
dziękuję

dokałdnie, czem jak wyjmą cos z tych szaf to takie ciepłe jest, to sie nagrzewa i pewnie w srodku sobie kisnie, schnie itp.
ja kiedys mialam taka sytuacje, skonczyl mi sie podklad TIU, i musialam koniecznie kupic nowy. Pojechalam do centrum i niestety w Bootsie gdzie zawsze kupuje nie mieli mojego kolorku, wiec poszlam do debenhamsa. Tam jest tyle tych wystaw, kazda oswietlona no i mieli tam tego mojego ukochanego lancome, ale on stal na wlasnie takiej oswietlonej poleczce. Niestety musialam wziasc, ale jak sprawdzalam w sklepie ta buteleczke, to byla doslownie ciepla w trakcie uzywania zauwazylam ze tak jakby ten podklad byl inny, szybciej mi sie ulatnial z buzi, i jakby byl mniej trwaly. dziwne ale prawdziwe no i juz wiecej tam podkladu nie kupie
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 20:03   #2243
miss_piggy
Raczkowanie
 
Avatar miss_piggy
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 441
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
dziewczyny, nie znalazłam lepszego wątku na moje pytanie to Was pomęczę. Zna któraś dobrze podkład Adaptive? Dostałam właśnie i próbuję ustalić orginalnośc, dla mnie jest podejrzany ale za bardzo się nie znam...więc potrzebuję pomocy. podkład nie ma pompki, a oczekiwałam jej..no ale teraz widzę, że są też wersje bez pompki. Kalkulator odrzuca mi kod a kod jest podany na naklejce na spodzie i na naklejce na opakowaniu (na innych kosmetykach lancome mam kod wyryty a nie naklejony). Kolor balance beige C...dość ciemny. I nakrętka się trochę rozpada (ale podkład jest używką więc zdarza się).

Witam Ja dość długo używam podkładu Adaptive, zawsze kupowanego w Douglasie bądź Sephorze i na początku rzeczywiście podkłady były bez pompek. Moje ostatnie 4-5 kupowanych Adaptivów były już z pompkami Pozdrawiam
miss_piggy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 20:08   #2244
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Dimiti koniecznie pisz jak Ci służy i czy spełnia Twoje oczekiwania... lepiej żeby tak bo pewnie inaczej dostane bacikiem po pupie
oj zeby tylko bacikiem!!

moglam kliknac od razu bo wychodzil wtedy cos ok 55zl a teraz dalam 62
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 20:20   #2245
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
oj zeby tylko bacikiem!!

moglam kliknac od razu bo wychodzil wtedy cos ok 55zl a teraz dalam 62
Uch kamień spadł mi z serca To teraz prosze porównaj który blady róż z Fever Gloss jest naj naj??
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 20:31   #2246
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Uch kamień spadł mi z serca To teraz prosze porównaj który blady róż z Fever Gloss jest naj naj??
jeszcze go nie dostalam ale jak kupie te dwa jeszcze to bede miala co spr i testowac
ale zauwazylam ze mi lepiej zima w bezach i nudach i wroce chyba do estee lauderka chwilowo
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 20:44   #2247
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
jeszcze go nie dostalam ale jak kupie te dwa jeszcze to bede miala co spr i testowac
ale zauwazylam ze mi lepiej zima w bezach i nudach i wroce chyba do estee lauderka chwilowo
Aaa to jeszcze bacikiem moge oberwac
Pochwal się jak dotrze, już czekam na Twoje porównanie
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 20:55   #2248
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Aaa to jeszcze bacikiem moge oberwac
Pochwal się jak dotrze, już czekam na Twoje porównanie
ok a rainbow widzialas ? to jest ten drugi jeszcze http://www.allegro.pl/item541529438_..._tempting.html
znalazlam jeszcze jego zdjecie obok 330 w zbiorach nevady mam nadzieje ze sie nie obrazi jak wkleje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1_3.jpg (49,2 KB, 37 załadowań)
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 21:03   #2249
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

No właśnie nigdy nie miałam go wcześniej w łapkach, a musze przyznać że na tych fotkach są one do siebie baardzo podobne ;>
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 07:40   #2250
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
No właśnie nigdy nie miałam go wcześniej w łapkach, a musze przyznać że na tych fotkach są one do siebie baardzo podobne ;>
ten fever gloss z linka do all i ten ze zbiorow nevady to te same rainbow troche mi przypomina 208 tylko innego koloru teraz bede czekala na 324
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
juicy tubes, kosmetyki lancome, lancome, podkład lancome

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-04-24 21:40:48


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:25.