Kocham Lancome!!! - Strona 76 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-30, 08:44   #2251
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Kocham Lancome!!!

dziewczyny co sądzicie o tym podkładzie? warto?ile on kosztuje w sklepie?
http://pl.strawberrynet.com/productD...oChar=L#DETAIL
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 08:47   #2252
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
dziewczyny co sądzicie o tym podkładzie? warto?ile on kosztuje w sklepie?
http://pl.strawberrynet.com/productD...oChar=L#DETAIL
moja siostra go ostatnio kupila i mowi ze jest swietny mi sie wydaje ze widzialam przy nim cene 145zl cos takiego
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 08:49   #2253
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
moja siostra go ostatnio kupila i mowi ze jest swietny mi sie wydaje ze widzialam przy nim cene 145zl cos takiego
ooo...dzięki czyli kupuję
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 11:02   #2254
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
ooo...dzięki czyli kupuję
tylko nie wiem jak z tym kolorkiem bo go nie widzialam ale ponoc jest fajny jak bede miala okazje to sama przetestuje
ale duzo osob mowi ze ma lepsza game kolorystyczna niz podklady clinique lancome ma ladniejsze i bardziej naturalne kolory
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 11:08   #2255
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ten fever gloss z linka do all i ten ze zbiorow nevady to te same rainbow troche mi przypomina 208 tylko innego koloru teraz bede czekala na 324
tak tak wiem że to dwa rainbowy, chodziło mi o to że jest on podobny do 324

Edytowane przez thelila
Czas edycji: 2009-01-30 o 11:09 Powód: błąd w sztuce
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 11:23   #2256
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
tak tak wiem że to dwa rainbowy, chodziło mi o to że jest on podobny do 324
to nie sa rainbowy to temptingi eee ja myslalam ze 324 jest ciut ciemniejszy w sumie powinnam jakis bezyk sobie wziac bo ja ciagle w tych rozach sie bawie no ale ok bede miala rozowy zestaw blyszczykow prawie codziennie inny
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 12:02   #2257
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
to nie sa rainbowy to temptingi eee ja myslalam ze 324 jest ciut ciemniejszy w sumie powinnam jakis bezyk sobie wziac bo ja ciagle w tych rozach sie bawie no ale ok bede miala rozowy zestaw blyszczykow prawie codziennie inny
haha to wcześniej pisłaś że to rainbow a tu jeszcze inny kolorek Po tym całym zagubieniu się stwierdzam że te feverki z fotek są podobne do mojego feverka 324 Teraz już powinno być jasno
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 12:05   #2258
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
haha to wcześniej pisłaś że to rainbow a tu jeszcze inny kolorek Po tym całym zagubieniu się stwierdzam że te feverki z fotek są podobne do mojego feverka 324 Teraz już powinno być jasno
no bo rainbow tez chce
oto i rainbow
http://www.allegro.pl/item542723689_...k_rainbow.html

hym to teraz nie wiem czy brac czy nie brac tamtego skoro podobny do 324 ona jak wyglada na Twoich ustach? (lubie o tym czytac)
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 12:29   #2259
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no bo rainbow tez chce
oto i rainbow
http://www.allegro.pl/item542723689_...k_rainbow.html

hym to teraz nie wiem czy brac czy nie brac tamtego skoro podobny do 324 ona jak wyglada na Twoich ustach? (lubie o tym czytac)
Haha wysyłałam Ci foteczki 324 z na ustkach Pamiętasz

Edytowane przez thelila
Czas edycji: 2009-01-30 o 12:32
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 12:46   #2260
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 836
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
ja kiedys mialam taka sytuacje, skonczyl mi sie podklad TIU, i musialam koniecznie kupic nowy. Pojechalam do centrum i niestety w Bootsie gdzie zawsze kupuje nie mieli mojego kolorku, wiec poszlam do debenhamsa. Tam jest tyle tych wystaw, kazda oswietlona no i mieli tam tego mojego ukochanego lancome, ale on stal na wlasnie takiej oswietlonej poleczce. Niestety musialam wziasc, ale jak sprawdzalam w sklepie ta buteleczke, to byla doslownie ciepla w trakcie uzywania zauwazylam ze tak jakby ten podklad byl inny, szybciej mi sie ulatnial z buzi, i jakby byl mniej trwaly. dziwne ale prawdziwe no i juz wiecej tam podkladu nie kupie
Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
dziewczyny co sądzicie o tym podkładzie? warto?ile on kosztuje w sklepie?
http://pl.strawberrynet.com/productD...oChar=L#DETAIL
a propos tego kloru to łasnie ktoś wie może jaki on jest? zimny ciepły?
phdwao jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 12:49   #2261
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Haha wysyłałam Ci foteczki 324 z na ustkach Pamiętasz
pamietam pamietam ale ja lubie o nim czytac
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 13:08   #2262
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
pamietam pamietam ale ja lubie o nim czytac
I że niby poematy teraz mam tworzyć
Hmm.. fever gloss komu jak komu ale Tobie nie musze zachwalac
324 jest moim ukochanym, po prostu mleczny, blady różyk
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 13:40   #2263
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
I że niby poematy teraz mam tworzyć
Hmm.. fever gloss komu jak komu ale Tobie nie musze zachwalac
324 jest moim ukochanym, po prostu mleczny, blady różyk

...pewnego dnia pewien maly, blady rozyk szedl drozka gdy nagle zauwazyl znak HALT a pod nim mala kosmetyczke!
malenstwo zmeczone droga postanowilo przespac sie chwilke w wygodnej, kolorowej kosmetyczce...
Bylo mu w niej tak wygodnie i milo ze juz postanowil tam zostac i wychodzic tylko na specjalne okazje!
jak np...
sesja dimiti!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 13:53   #2264
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

...pewnego dnia pewien maly, blady rozyk szedl drozka gdy nagle zauwazyl znak HALT a pod nim mala kosmetyczke!
malenstwo zmeczone droga postanowilo przespac sie chwilke w wygodnej, kolorowej kosmetyczce...
Bylo mu w niej tak wygodnie i milo ze juz postanowil tam zostac i wychodzic tylko na specjalne okazje!
jak np...
sesja dimiti!
Jednak biedny blady różyk nie miał wcale łatwego życia.. Starym mieszkankom kosmetyczki nie spodoabło się to że właśnie on bladziak bez koloru i życia zostaje wybrany na specjalne okazje.. Pani Dior nie szczędziła mu przykróści i porysowała jego piękne opakowanie ...
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 14:02   #2265
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Jednak biedny blady różyk nie miał wcale łatwego życia.. Starym mieszkankom kosmetyczki nie spodoabło się to że właśnie on bladziak bez koloru i życia zostaje wybrany na specjalne okazje.. Pani Dior nie szczędziła mu przykróści i porysowała jego piękne opakowanie ...
Pani CHanel bo diorowa poszla w swiat ze wzgledu na swoj malo interesujacy odcien i charakter
ale slodki rozyk mial wieeeeelu przyjaciol w postaci innych fever glossikow i razem hodowali sobie rozyczki na opakowaniu
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 14:11   #2266
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
Pani CHanel bo diorowa poszla w swiat ze wzgledu na swoj malo interesujacy odcien i charakter
ale slodki rozyk mial wieeeeelu przyjaciol w postaci innych fever glossikow i razem hodowali sobie rozyczki na opakowaniu
.. hodowali różyczki, barwili usteczka, czasem zwiedzali świat jeżdżąc w kieszonkach płaszczy i torebek Dimiti..
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 14:21   #2267
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
.. hodowali różyczki, barwili usteczka, czasem zwiedzali świat jeżdżąc w kieszonkach płaszczy i torebek Dimiti..
ohhh co za piekna historia!
musze ja gdzies spisac

marzy mi sie popielata kurtka taka skora podobna wiec na pewno jak juz ja znajde feverki pozwiedzaja kawal swiata
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-01, 13:04   #2268
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

jejku a ja wczoraj widzialam ten nowy nablyszczajacy puder sypki- Diva Magic Lancome!!!! Musze go miec. Jest cudny, jest drobinkowy, drobinki piekne, srebrne, baaardzo blyszczace pieknie sie prezentuje na skorze!!!! Niestety nie mieli juz na stanie, wysprzedany zostal i to szybciusienko.. ale juz go sobie zamowilam.
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-01, 13:07   #2269
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
jejku a ja wczoraj widzialam ten nowy nablyszczajacy puder sypki- Diva Magic Lancome!!!! Musze go miec. Jest cudny, jest drobinkowy, drobinki piekne, srebrne, baaardzo blyszczace pieknie sie prezentuje na skorze!!!! Niestety nie mieli juz na stanie, wysprzedany zostal i to szybciusienko.. ale juz go sobie zamowilam.
teraz pochwal sie cena zanim u nas bedzie to troche minie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-01, 13:12   #2270
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
teraz pochwal sie cena zanim u nas bedzie to troche minie
dimiti no cena wlasnie nie jest jakas tam zawrotna, puderek kosztuje 28 funtow wiec nie jest zle
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-01, 13:14   #2271
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
dimiti no cena wlasnie nie jest jakas tam zawrotna, puderek kosztuje 28 funtow wiec nie jest zle
eee no faktycznie myslalam ze bedzie wiecej kosztowal
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-01, 13:24   #2272
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
jejku a ja wczoraj widzialam ten nowy nablyszczajacy puder sypki- Diva Magic Lancome!!!! Musze go miec. Jest cudny, jest drobinkowy, drobinki piekne, srebrne, baaardzo blyszczace pieknie sie prezentuje na skorze!!!! Niestety nie mieli juz na stanie, wysprzedany zostal i to szybciusienko.. ale juz go sobie zamowilam.
Ale to na buzię taki błyszczol się nada czy na ciało raczej ? Macałaś go może moniczko ?
Ależ wszędzie pokusa się szerzy....nadchodzą ciężkie chwile bo powoli wchodzą nowe kolekcje...
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-01, 13:32   #2273
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

macalam, macalam wydaje mi sie ze na buzie sie nie bedzie nadawal,chyba ze ktos lubi efekt "bombki choinkowej" jest to zdecydowanie puderek na cialko posiada drobinki i to dosyc spore, ale pieknie wygladaja na skorze. Jak go tylko zdobede wstawie zdjecia dla lepszej orientacji
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-01, 13:34   #2274
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
Jak go tylko zdobede wstawie zdjecia dla lepszej orientacji
O ! I to jest myśl To ja poplose
Z góry dziękuję
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-01, 13:38   #2275
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

mysle ze juz za tydzien w sobote go bede miec jak go tylko dostana do tego czasu
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-01, 20:09   #2276
Hawa
Zakorzenienie
 
Avatar Hawa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 859
GG do Hawa
Dot.: Kocham Lancome!!!

Moniczka, dziekuje za info. Przejde sie jutro do Debenhamsa, moze beda mieli!
Hawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-02, 14:45   #2277
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Nie wymienili mi tego tuszu! Jestem wsciekla.
To po to odkladam sobie pieniadze, place za tusz 125zl zeby mi wysechl w takim tempie i zeby mi jeszcze dziady reklamacji nie uwzglednili na miejscu?
Tzn przyjeli zgloszenie i kaza czekac, pewnie sie to teraz bedzie ciagnelo miesiacami... Ale dali do zrozumiena, ze to moglo sie stac z powodu niewlasciwego uzytkowania, a nie z ich winy. Tylko, ze to oni, jak juz ktoras z was slusznie zauwazyla trzymaja te tusze w wyskoich temperaturach w szafkach. Szkoda moich pieniedzy i czasu naprawde...
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-02, 17:50   #2278
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Nie wymienili mi tego tuszu! Jestem wsciekla.
To po to odkladam sobie pieniadze, place za tusz 125zl zeby mi wysechl w takim tempie i zeby mi jeszcze dziady reklamacji nie uwzglednili na miejscu?
Tzn przyjeli zgloszenie i kaza czekac, pewnie sie to teraz bedzie ciagnelo miesiacami... Ale dali do zrozumiena, ze to moglo sie stac z powodu niewlasciwego uzytkowania, a nie z ich winy. Tylko, ze to oni, jak juz ktoras z was slusznie zauwazyla trzymaja te tusze w wyskoich temperaturach w szafkach. Szkoda moich pieniedzy i czasu naprawde...
a powiedzialas im to? niech wiedza ze znasz sie na rzeczy i wiesz o co chodzi a nie! wogole kto to widzial zeby sie tak zachowywac co oni mysla ze ty ten tusz otwarty trzymalas??!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-02, 18:30   #2279
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Ulinkooo a może warto porozmawiać z kierownikiem sklepu?? Przecież to nie jest normalne żeby tusz z górnej półki tak szybko wysychał do tego te ich przechowywanie pod rozgrzanymi świetlówkami!!
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-02, 18:32   #2280
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Ulinkooo a może warto porozmawiać z kierownikiem sklepu?? Przecież to nie jest normalne żeby tusz z górnej półki tak szybko wysychał do tego te ich przechowywanie pod rozgrzanymi świetlówkami!!
meczyc ich bo oni mysla ze powiedza to Pani wina i tyle po sprawie!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
juicy tubes, kosmetyki lancome, lancome, podkład lancome

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-04-24 21:40:48


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:08.