Kocham Lancome!!! - Strona 82 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-02-11, 15:49   #2431
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
To może już zaczniemy robić zakupy na kreche Wow! Wszystkie cuda nasze
wejdziemy do sephory powiemy ze my testertki jestesmy i mamy testowac no a ze najlepiej pracuje sie w zaciszu domowym to mowi samo za siebie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 19:22   #2432
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
widzisz moglas mowic jak pisalam ze go bede klikac to bysmy razem wziely ale jak dojdzie to zdam relacje jaki wedlug mnie jest

Pomadko a ten jasniutki roz to nie jest ten roz moniczki? niestety nigdzie w googlach nie znalazlam dokladnego opisu tej kolekcji ale moze na str Lancoma beda?


to co znalazlam http://www.lancome-usa.com/makeup/li...aque-fever.htm juz mi sie 2-3 odcienie podobaja ale u nas pewnie mniejszy wybor bedzie jak zawsze
NIe, MOnika ma 320, a ten jeden jest 316 i chyba 324... nie jestem pewna choć przed chwilą wróciłam ze sklepu. Nie ma to jak zaawansowana skleroza, bo zapomniałam również zapytac o cenę. Bosze...
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 19:28   #2433
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Pomadka Pokaż wiadomość
NIe, MOnika ma 320, a ten jeden jest 316 i chyba 324... nie jestem pewna choć przed chwilą wróciłam ze sklepu. Nie ma to jak zaawansowana skleroza, bo zapomniałam również zapytac o cenę. Bosze...

niezle! ale co spodobal Ci sie chociaz ktorys ze jest Twoim must have do kupienia?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 19:47   #2434
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

niezle! ale co spodobal Ci sie chociaz ktorys ze jest Twoim must have do kupienia?
NO spodobał mi się, w sumie 2-3 szt.
Wszystkich na pewno nie kupię, a jeśli już to nie na raz. Na jedną sie skusze na pewno, ale nie w tej chwili...

Zrobiłam fotkę 316-na mych ustach. Zdjęcia robione telefonem, więc szału nie ma...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg que.jpg (11,9 KB, 28 załadowań)
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 19:56   #2435
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Ulinkooo jeśli bawisz się na targowisku to ja chętnie moge oddać 324 bo mam dwa
Thelila z nieba mi spadasz

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no widzisz a ja juz go kupilam jakis czas temu i w sumie powinien przyjsc niedlugo, ale jak chcesz to Ci go klikne


ja nie mialam sentymentu do 30 ktorych sie juz pozbylam diorkissa, JT, chanelka czy diora i do cALEj reszty no ale jednak...
dimiti, dzieki kochana, jesli thelila nic sobie u mnie nie znajdzie, to jesli nie bedzie to klopot to znow poprosze Cie o pomoc

A co to totka, to wiecie, szansa jest zawsze, jedna na milion, no ale jest
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 20:08   #2436
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Pomadka Pokaż wiadomość
NO spodobał mi się, w sumie 2-3 szt.
Wszystkich na pewno nie kupię, a jeśli już to nie na raz. Na jedną sie skusze na pewno, ale nie w tej chwili...

Zrobiłam fotkę 316-na mych ustach. Zdjęcia robione telefonem, więc szału nie ma...
aj aj aj to ja juz czuje ze sobie cos wypatrze ale nie cieszy mnie to jakos

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Thelila z nieba mi spadasz



dimiti, dzieki kochana, jesli thelila nic sobie u mnie nie znajdzie, to jesli nie bedzie to klopot to znow poprosze Cie o pomoc

A co to totka, to wiecie, szansa jest zawsze, jedna na milion, no ale jest
nie wiem czy tylko jedna na milion ok na klikniecie mam zawsze czas
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 21:08   #2437
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
heh no ja nie wiem kiedy Ty w totka wygrasz bo pierwsza w kolejce jestem ja!
musze jeszcze tylka zaczac grac
gramy w dwoch roznych krajach wiec w sumie zadem problem
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 21:12   #2438
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
gramy w dwoch roznych krajach wiec w sumie zadem problem
juz plusy
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 21:18   #2439
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
juz plusy
potrzebujemy teraz te 6 wlasciwych cyferek i ta jedna dodadkowa nie wiem jak ona sie w pl nazywa ... a tak przy okazji dostaniemy w koncu w nos za off topa
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 21:31   #2440
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
potrzebujemy teraz te 6 wlasciwych cyferek i ta jedna dodadkowa nie wiem jak ona sie w pl nazywa ... a tak przy okazji dostaniemy w koncu w nos za off topa
przeciez te pieniadze lacza sie z Lancomem bo w koncu na to je wydamy
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 10:30   #2441
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Thelila z nieba mi spadasz
Z nieba spadłam i tak się potukłam hahaha

Cóż za hazardowe klimaty Dimiti puściłaś kupon na następne losowanie
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 11:04   #2442
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Exclamation Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Z nieba spadłam i tak się potukłam hahaha

Cóż za hazardowe klimaty Dimiti puściłaś kupon na następne losowanie
pusci sie uczyc sie w koncu musze zaczac bo zostane olana studentka! na tyle nauki mam czas od dzisia do pon w wtorek i sroda zaliczenia wiec ojj....scykorzylam sie juz
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 11:12   #2443
thelila
Zakorzenienie
 
Avatar thelila
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Jasło/Wawa
Wiadomości: 6 039
Dot.: Kocham Lancome!!!

Dimiti gwarantuje Ci że sesje na wizażu zdałabyś celująco A do następnego tygodnia jeszcze dużo czasu i pamiętaj masz tajna broń fever glosski sadzące różyczki
thelila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 11:21   #2444
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez thelila Pokaż wiadomość
Dimiti gwarantuje Ci że sesje na wizażu zdałabyś celująco A do następnego tygodnia jeszcze dużo czasu i pamiętaj masz tajna broń fever glosski sadzące różyczki
tak szepne do zakretki feverkowi ze ma dzialac i zacznie kluc wszystkich rozanymi kolcami! aj jakie to byloby piekne
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 11:53   #2445
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
potrzebujemy teraz te 6 wlasciwych cyferek i ta jedna dodadkowa nie wiem jak ona sie w pl nazywa ... a tak przy okazji dostaniemy w koncu w nos za off topa
desti, u nas jest teoretycznie nieco prosciej, bo nie trzeba tej dodatkowej cyferki
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 12:15   #2446
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
desti, u nas jest teoretycznie nieco prosciej, bo nie trzeba tej dodatkowej cyferki
to niesprawiedliwe ... chyba sie przerzuce na totka w pl
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 12:33   #2447
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
desti, u nas jest teoretycznie nieco prosciej, bo nie trzeba tej dodatkowej cyferki
uuu jakas Ty obcykana! a pamietasz jak jakis czas temu ktos wygral w totka i sie po wygrana nie zglosil! ze tez nie mogl kupony podrzucic gorzej jak sie pozniej dowiedzial ze wygral
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 12:49   #2448
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
uuu jakas Ty obcykana! a pamietasz jak jakis czas temu ktos wygral w totka i sie po wygrana nie zglosil! ze tez nie mogl kupony podrzucic gorzej jak sie pozniej dowiedzial ze wygral
ano, bylo cos takiego
tylko, ze on chyba wiedzial ze wygral a kupon zgubil i potem bylo zbiorowe szukanie, a w koncu i tak nie znalazl kuponu
moj tz jakis czas temu trafil czworke i dostal 190zl
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 12:51   #2449
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
ano, bylo cos takiego
tylko, ze on chyba wiedzial ze wygral a kupon zgubil i potem bylo zbiorowe szukanie, a w koncu i tak nie znalazl kuponu
moj tz jakis czas temu trafil czworke i dostal 190zl
e to ja slyszalam ze to najpradopodobniej byla jakas rodzina ktora wracala z wakacji i tak z glupa kupili kupon no i nikt sie nawet nie zglosil po wygrana i byla jedna wielka cisza
eee 190zl to niezle! jakbym tyle wygrala to juz bym miala na torebke i blyszczol do torebki u mnie chyba najwiecej tata wygral 70zl
ale mam kuzyn (oj straszny typ!) ktory przegral 150zl na automatach ale wygral 50zl i sie cieszyl jak wsciekly
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 13:50   #2450
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
e to ja slyszalam ze to najpradopodobniej byla jakas rodzina ktora wracala z wakacji i tak z glupa kupili kupon no i nikt sie nawet nie zglosil po wygrana i byla jedna wielka cisza
eee 190zl to niezle! jakbym tyle wygrala to juz bym miala na torebke i blyszczol do torebki u mnie chyba najwiecej tata wygral 70zl
ale mam kuzyn (oj straszny typ!) ktory przegral 150zl na automatach ale wygral 50zl i sie cieszyl jak wsciekly
ja najwiecej ile wygralam to 16zl
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 13:52   #2451
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
ja najwiecej ile wygralam to 16zl
ja w sumie z pienieznych nagrod nie wygralam zadnej raz znalazlam 200zl ale oddalam kobiecie ktorej wypadly mala bylam i glupiutka nie dosc ze musialam za nia biec bo jak wolalam to nie reagowala do tego nie podziekowala nawet a na religi nie zostalam pochwalona za swoj dobry uczynek a o to mi chodzilo!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 13:57   #2452
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ja w sumie z pienieznych nagrod nie wygralam zadnej raz znalazlam 200zl ale oddalam kobiecie ktorej wypadly mala bylam i glupiutka nie dosc ze musialam za nia biec bo jak wolalam to nie reagowala do tego nie podziekowala nawet a na religi nie zostalam pochwalona za swoj dobry uczynek a o to mi chodzilo!
o ja cie, ales ty dobra dimiti wiesz ile bys za to fever glossow miala?
ja moge sie pochwalic, ze znalazlam kiedys 5euro szalenstwo
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 14:17   #2453
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez Pomadka Pokaż wiadomość
przed chwilą wróciłam ze sklepu. Nie ma to jak zaawansowana skleroza, bo zapomniałam również zapytac o cenę. Bosze...
Pomadko te blyszczyki kosztuja ok 17.00 funtow (dokladnie to 17.13 )ja moze jutro udam sie na zakupki i popatrze dokladniej na inne kolorki hi hi

Edytowane przez moniczka2222
Czas edycji: 2009-02-12 o 14:18
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 14:22   #2454
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
o ja cie, ales ty dobra dimiti wiesz ile bys za to fever glossow miala?
ja moge sie pochwalic, ze znalazlam kiedys 5euro szalenstwo
no wiem wlasnie:| oj nie ladnie 5 euro tez dobre ja znalazlam tez kiedys portfel z kartami kredytowymi niestety bez gotowki
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 14:25   #2455
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ja znalazlam tez kiedys portfel z kartami kredytowymi
dimiti ale chociaz z PINem?????
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 14:31   #2456
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

moniczko wlasnie niestety nie! heh nie pofarcilo mi sie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 14:53   #2457
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
Pomadko te blyszczyki kosztuja ok 17.00 funtow (dokladnie to 17.13 )ja moze jutro udam sie na zakupki i popatrze dokladniej na inne kolorki hi hi
Dzięki Moniczko.
Teraz muszę sperlać kasę i będę mieć swoje cudo.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 19:33   #2458
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Bylam dzis u siebie na stoisku lancome i nie ma u mnie w ogole tych nowych blyszczykow, ani jednego
Mojemu tz-towi za to strasznie sie spodobal JT kawowy i cynamonowy
Ale uprzedze wasze pytanie i odrazu odpowiem: NIE KUPILAM
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 19:34   #2459
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez ulinkaaa Pokaż wiadomość
Bylam dzis u siebie na stoisku lancome i nie ma u mnie w ogole tych nowych blyszczykow, ani jednego
Mojemu tz-towi za to strasznie sie spodobal JT kawowy i cynamonowy
Ale uprzedze wasze pytanie i odrazu odpowiem: NIE KUPILAM
a TZ Ci kupil?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 19:54   #2460
ulinkaaa
Zakorzenienie
 
Avatar ulinkaaa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 882
Dot.: Kocham Lancome!!!

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a TZ Ci kupil?


Moim najwiekszym zyciowym bledem bylo dopuszczenie go do moich zbiorow, teraz przez to wie ile mam blyszczykow i stoi w sklepie nade mna jak aniol stroz
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów.
Wszystkiego, co niezmienne,
w nicości za oknem, gdy budzą się mgły...
ulinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
juicy tubes, kosmetyki lancome, lancome, podkład lancome

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-04-24 21:40:48


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:50.