Smutne cięcie, proszę o porady - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-24, 10:51   #1
szumasima
Raczkowanie
 
Avatar szumasima
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Pudełeczko
Wiadomości: 425

Smutne cięcie, proszę o porady


.

Edytowane przez szumasima
Czas edycji: 2008-04-07 o 12:42 Powód: polepsza sie xd
szumasima jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 11:04   #2
kasandria
Raczkowanie
 
Avatar kasandria
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 94
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

Może tylko wyprostuj włoski...
kasandria jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 11:07   #3
ksh
Zakorzenienie
 
Avatar ksh
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 856
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

Jeśli masz włosy podatne na układanie, to mokre pougniataj trochę na piance, wtedy uzyskasz ładne loczko-fale Grzywkę zostaw prostą.
Moja koleżanka się tak czesze, wygląda ślicznie

Możesz też wyprostować włosy i roztrzepać je na lakierze, lub jakimś innym kosmetyku utrwalającym Wtedy będzie tak... hm, zadziornie
__________________
Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas déjeuner
J
e veux seulement oublier
Et puis je fume







ksh jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 11:14   #4
szumasima
Raczkowanie
 
Avatar szumasima
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Pudełeczko
Wiadomości: 425
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

nie mam nawet prostownicy, zastanawiałam się nad tym, żeby skrócić je jeszcze bardziej po bokach, tzn nie na długości, tylko takie "piętra", najkrótsze, dłuższe, najdłuższe, żeby nie mieć kwadratowej głowy. Miałam tak kiedys, tylko z grzywką na bok, nie wiem, czy wyjdzie dobrze. Teraz najktrótsze włosy mam gdzies na wysokości ucha.
szumasima jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 11:18   #5
ksh
Zakorzenienie
 
Avatar ksh
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 856
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

Pamiętaj, że im bardziej będą pocieniowane, tym bardziej będą się kręcić i wyglądać na "gniecione". Nie wiem,czy właśnie na tym Ci zależy

A zamiast używać prostownicy możesz układać włosy na szczotce
__________________
Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas déjeuner
J
e veux seulement oublier
Et puis je fume







ksh jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 11:32   #6
szumasima
Raczkowanie
 
Avatar szumasima
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Pudełeczko
Wiadomości: 425
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

to dla mnie beznadziejna stuacja, bo jeszcze nigdy nie miałam tak krótkich włosów, zwazywszy na fakt, że chciałam juz wtedy dalej zapuszczać a i fryzjerka machneła mi grzywkę od tak sobie, i jest za krótka, a zapłaciłam około 100 zł ...
czuje sie beznadziejnie. co by wyscie zrobily z nimi na moim miejscu?
nakrecanie na szczotke? mialam nakrecone tu http://i31.tinypic.com/51d55g.jpg
zastanawiam sie czy nie kupic sobie waxu, seboradinu, radicalu, skrzypovity i po prostu zapuszczac chodzac w czapce przez 3 miesiace, bo widze, ze na akzdego przychodzi czas zemsty fryzjera ;ppp
szumasima jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 11:38   #7
ksh
Zakorzenienie
 
Avatar ksh
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 8 856
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

Najważniejsze to się nie załamywać Grzywka szybko odrośnie, a do nowej fryzury się przyzwyczaisz
Poza tym.. ja nie uważam, zeby nowe cięcie było złe Naprawdę można fajne rzeczy wyczarować

Na tym zdjęciu ( http://i31.tinypic.com/51d55g.jpg ) zrobiłabym tylko większy nieład na głowie i byłoby naprawdę super
__________________
Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas déjeuner
J
e veux seulement oublier
Et puis je fume







ksh jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 11:47   #8
neitka
Zadomowienie
 
Avatar neitka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 964
GG do neitka
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

Mnie też się podoba i uważam, że ładnie się układa ta fryzura. Jeśli juz to pomyślalabym nad zmniejszeniem objętości grzywki lub czasem układaniem jej na bok. Naprawdę masz taką jeszcze długość włosów, że cuda możesz z nimi robić - podpinać grzywkę, układać ją na bok, raz się czochrac a gzywkę zostawiać prostą, raz na gładko na grzeczną dziewczynkę.... i zanim się obejrzysz - co ma odrosnąć juz będzie na głowie.
__________________
I will marry melody...


neitka
neitka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 11:56   #9
*Sweety*
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 737
GG do *Sweety*
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

Na prawdę nie masz nad czym rozpaczać

Wg mnie wyglądasz bardzo dobrze w tej fryzurce, lepiej niż w poprzedniej

Włoski fajnie się układają, naturalnie(?), bez żadnej prostownicy, szczotki itp.
__________________



*Sweety* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 12:11   #10
lalaine
Raczkowanie
 
Avatar lalaine
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 393
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

jeśli bedziesz prostować włosy, to grzywka bedzie dłuższa i bedzie git
__________________
`większość z nas spocznie w grobie z muzyką w sercu`
lalaine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 20:47   #11
kashiao
Zadomowienie
 
Avatar kashiao
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 1 239
Send a message via Skype™ to kashiao
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

Ja tam uważam że wyglądasz lepiej niż wcześniej, może poprostu wystarczy się przyzwyczaić
Ale jeśli mamy już coś kombinować... to co konkretnie byś chciała uzyskać?
kashiao jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 20:51   #12
wersta
Zakorzenienie
 
Avatar wersta
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 6 573
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

moim zdaniem jest ok.
jedyne czego można by się czepić to zbyt gęsta grzywka (ciężka)
wersta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 22:26   #13
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 671
GG do Olcik18
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

cieniowanie samo w sobie jest ok.. pod tym wzgledem zmiana na plus. Jedno co mnie troszke drazni to grzywka, a reszta fryzurki fajna
nie ma sie co lamac.. mnie tez nie raz ladnie urzadzili z grzywka i od tego momentu chodze ze zdjeciem nawet jak mam isc na podciecie 1 cm:P
grzywke bym zaczesywala na bok.. i niech tak rosnie, a jak juz urosnie to w ogole bedzie bosko
glowka w gore
__________________
>> jestem zagadką, której jeszcze nikt nie rozwiązał... <<

V rok- praca mgr

Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 22:42   #14
viola1993
Raczkowanie
 
Avatar viola1993
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 115
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

Ja proponuje wyprostować włosy, a grzywkę wziąć do tyłu. Gdybyś kiedyś zrobiła tak jak mówię to wklej zdjęcie
__________________




viola1993 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-24, 23:41   #15
kokuryu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 828
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

W nowej fryzurce wyglądasz świetnie,lepiej. Podkreśla Twoją buzię.
kokuryu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-25, 02:05   #16
*sweet dreams*
Rozeznanie
 
Avatar *sweet dreams*
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: wizaż:)
Wiadomości: 573
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

nie masz się czym przejmować masz bardzo ładne gęste włosy jedyne co bym zmieniła to wyprostowała grzywke prostownicą albo lepiej na szczotke okrągłą bo prostownica strasznie niszczy włosy i stają się suche (wlasne doswiadczenie;p hehe) 3-maj sie pozdrawiam cieplutko
*sweet dreams* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-25, 12:21   #17
szumasima
Raczkowanie
 
Avatar szumasima
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Pudełeczko
Wiadomości: 425
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

dziekuje serdecznie, wiem, ze tamto zdjecie "stara ja" nie bylo zbyt korzystne ; p, ale neiwazne juz. zastanawialam sie nad mocniejszym wycieniowaniem u gory glowy jakichs pasemek, ne wszystkich, tak jak mowilam, zeby powstaly pietra.
grzywka jest najslabsza wlasnie, bo fryzjerka nie scinala jej stopniowo tylko tak jak odnioslam wrazenie po ptostu na oko i jest za krotka, nie zakrywa mi calych brwi, do tego jest nierowna, gdzieniegdzie są krotsze, gdzieniegdzie dluzsze, wyglada to dziwacznie i glupkowato z bliska, dlatego wlasnie miedzy innymi nie moge jej sobie zaczesac bo jest za krotka i wygladam jeszcze dziecinniej niz zwykle.
ile moze rosnac grzywka zeby spadala mi na oczy i nie byla juz taka ciezka, jak powiedziala jedna z dziewczyn, z ktora zgadzam sie calkowicie.
szumasima jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-25, 12:50   #18
wersta
Zakorzenienie
 
Avatar wersta
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 6 573
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

2-3 tyg. i grzywka podrośnie. na Twoim miejscu przeczekałabym ten okres i dopiero później ewentualnie coś poprawiała.
wersta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-25, 14:50   #19
plywok
Zakorzenienie
 
Avatar plywok
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: gdzieś :)
Wiadomości: 6 918
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

a mi sie Twoja fryzura bardzo podoba. sama bym chciala taka miec, jednak moje wlosy sie juz nie nadaja do grzywki (jak bylam malutka moglam miec grzywke, ale teraz juz za poznio za mocno sie kreci\faluje) a co do Ciebie to wlasnie albo nawijaj grzywke na gruba szczotke, albo poprostu pianka i ugniatamy wlosy i artystyczny nielad. sliczna fryzurka.zazdroszcze
plywok jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-25, 15:40   #20
Emilia-22
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 5
GG do Emilia-22
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

Hmm jak dla mnie masz bardzo fajne Włosy...hmm coś bym jednak próbowała z grzywką...ale ogólem bardzo podoba mi się Twoja fryzura i nic bym nie ścinała...no oczywiście mozesz sobie próbować prostowac, lokować itp ale ścinać bym nie radziła pozdrawiam
__________________
Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia
Emilia-22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-25, 16:23   #21
ImYourDestiny
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 408
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

mi nie podoba sie tylko grzywka... może zaczesz ją za bok albo zepnij włosy do góry? grzywki z reguły szybko rosną bo są krótsze od reszty wiec za jakiś czas możesz całkiem zaczesać na bok :P
ImYourDestiny jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-25, 18:02   #22
szumasima
Raczkowanie
 
Avatar szumasima
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Pudełeczko
Wiadomości: 425
Dot.: Smutne cięcie, proszę o porady

mam nadzieje, bo mimo szczerych checi ona jest mega mega krociotka, a miala cytuje siebie u fryzjerki "spadać na oczy", o jakim czasie mozna mowic, zeby szybko szybko urosla? XD
mam seboradin lotion z żń szeniem, wax treatment, seboradin ampułki i szampon radical ze skrzypem, ktory chyba jednak zmienie, bo jest strasznie niewydajny .___.
ile czasu moze rosnac grzywka, zeby elegancko spadala mi na oczy?
szumasima jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:32.