Roacuttane-czy ktoś z Was sie nim leczył? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-01-21, 17:06   #1
rybk
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 6
GG do rybk

Roacuttane-czy ktoś z Was sie nim leczył?


Pytam bo mam zacząć nim kuracje a nie miem czy opłaca się tak poświęcać dla ładnej cery?? PISZCIE CO WIECIE!!
rybk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-21, 17:17   #2
kaori
Raczkowanie
 
Avatar kaori
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 404
Re: Roacuttane-czy ktoś z Was sie nim leczył?

http://free4web.pl/3/?91727 - forum calkowicie poswicone Roaccutane'owi. http://www.luskiewnik.gower.pl/PRYSZCZE2002.htm - profesjonalna strona poswiecona tradzikowi (a na forum i w opisie leków jest duzo o tym preparacie). Pozdrawiam!
__________________
I Ty możesz zmienić świat!

www.odezwijsie.pl - jeżeli popierasz pomysł i chcesz pomóc odnaleźć się wszystkim nieszczęśliwie zakochanym duszyczkom, dołącz do nas i ustaw taki podpis!
kaori jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-21, 20:42   #3
rybk
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 6
GG do rybk
Re: Roacuttane-czy ktoś z Was sie nim leczył?

Dzięki wielkie kaori!!! buziak
rybk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-09, 12:49   #4
aniii
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 2
Re: Roacuttane-czy ktoś z Was sie nim leczył?

Roaccutane jest super polecam każdemu nie bój cię się go brać. Pod warunkiem że pod kontrolą lekarza sprawdzanie glicerydów (badanie krwi) i nie wystwianie się na słoneczko. Pomógł mi w 100 procentach minęly 2 lata a pryszczy ani widu ani słychu.Polecam sam mogę załatwić taniej zarówno opakowania 10mg i 20 mg bo pracuje w hurtowni kontakt 503 340 390
aniii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-09, 13:27   #5
aga01
Zakorzenienie
 
Avatar aga01
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Rawa Maz./Łódź
Wiadomości: 4 738
Re: Roacuttane-czy ktoś z Was sie nim leczył?

Ja nie mam problemów z cerą, ale kiedyś czytałam o jakiejś aferze z tym środkiem .... Że on ponoć niebezpieczny jest...?
__________________
Żona z mężem w restauracji. Żona zamawia:
- Stek, pieczone ziemniaczki i lampkę wina...
- A warzywo? - pyta kelner.
- On? To samo co ja.
aga01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-09, 17:24   #6
connie
Zadomowienie
 
Avatar connie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 1 085
Re: Roacuttane-czy ktoś z Was sie nim leczył?

Hej
BYlo juz o tym na forum z medycyny estetycznej kiedys. Sprobuj tam wyszukac
__________________
Wymiana
connie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-09, 22:41   #7
Artur
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 32
Re: Roacuttane-czy ktoś z Was sie nim leczył?

Cześć. Ja leczylem się R przez ok 8 miesiecy( 6 miesiecy 40 mg, 2 miesiace-20 mg). Wkleje ci ostatnio moją wypowiedz na temat ubocznych działan tego specyfiku.
>Witam.
>Mam 18 lat i od ponad 1,5 mam duzy problem z cisnieniem tetniczym.
>Poczatkowo objawialo to sie duzym cisnieniem ( 180/60) (160/50) itp.
>Lekarz domowy zapisal mi tabletki na obnizenie cisnienia, ale to nic
>nie pomagalo. Teraz jest tragicznie. Co kilkanascie ( dziesiat) minut
>mam takie skoki cisnienia, ze mysle o tym by mi glowa nie
>eksplodowala, czuje jak mi serce wali i krew przeplywa ( skornie). Nie
>jest to przyjemne do tego robie sie oczywiscie czerwony, caly mokry.Po
>przejsciu kilkudziesieciu metrow wygladam jak oblany woda .Musze duzo pic ( głownie woda mineralna ok 7-10 litrow dziennie)
>Najwiekszym problemem dla mnie jest to ze jest mi caly czas goraco.
>Nie ubieram bluz co najwyzej koszulki, na dworze chodzil bym w
>podkoszuku ale rodzice nie pozwalaja na to. W pokoju mam kaloryfer
>zamkniety i otwieram okno( zima to dla mnie lato, lato to dla mnie
>pieklo ). Ostatnio lezalem nawet w 2 szpitalach , zrobiono mi
>badania serca ( echo, ekg). Zmierzono mi hormony itp, zbadano prace
>nerek oraz tarczyce. Pozniej lezalem na endokrynologii gdzie zajeto
>sie moja krwia itp ( nic nie wykazano).
>W koncu lekarz powiedzial mi ze skoki s? zwiazane nie z sercem lecz z
>glowa ( jakis niezalezny uklad, a ja nie mam na to wplywu) no i
>zapisal mi lek o nazwie TENAXUM ( 2 tabl. dziennie). Problem w tym ze
>po tych lekach czuje sie zle ( ospalosc, znuzenie, na lekcjach to
>prawie przysypiam). I powiem szczerze ze przez pewien okres mi sie to
>podobalo bo nie dosyc ze lek dzialal do wieczora to bylo mi wkoncu
>chlodno ( NORMALNIE). Niestety minelo kilka miesiecy, czuje ze leki
>juz nie dzialaja prawie wcale. Ostatnio z desperacji polknalem 4
>tabletki ale to i tak nic nie dalo ( mialem zimne konczyny, chociaz
>bylo mi nadala duszno i goraco , no a poza tym teraz to wydaje mi
>sie ze ten lek dziala do 5 godzin po zazyciu .
>Nie wiem co robic. Rozmawialem z rodzicami aby mnie umowili z
>kardiologiem , bo to mnie wykancza ( ciagle spie i jest mi goraco do
>tego te straszne skoki cisnienia).
>Prosze o jak?s rade, pomoc bo jest to dla mnie naprawde bardzo duzy
>problem.
>ps- czy sa jakies leki na obnizenie temperature ?? ( chociaz moja temp
>mierzona termometrem jest normalna , a ja i tak jestem caly mokry
>jakbym mial goraczke).
>Dziekuje i licze na pomoc.
>Artur.
Artur jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:24.