Dobór okularów (oprawek) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-05-03, 12:52   #1
gusiek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 6

Dobór okularów


Mam okrągła twarz i przez to sporty problem z dobraniem odpowiednich okularów przeciwsłonecznych dla siebie...za wszelkie podpowiedzi dziękuje
mile widziane fotki
gusiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-03, 12:53   #2
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Post Dot.: Dobór okularów

Gusiu wejdź na forum MODA,był tam wątek o okularach do okrągłej twarzy
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 09:39   #3
adameo
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 3
Dobór okularów (oprawek)

Witam serdecznie. Mam do Was pytanie następujące - czy pomożecie mi wybrać oprawki które pasowaly by do mojej twarzy? Okulary nosze już ok. 3 lat i do tej pory miałem okularki takie, że coś mi w nich przeszkadzało. Jeżeli będziecie chciały mi pomóc (tutaj z większą prośbą zwracam sie do płci przeciwnej) to wkleje jakieś fotki. Dzięki z góry!
adameo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 09:48   #4
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 248
Dot.: Dobór okularów (oprawek)

Wizażanki są zawsze chętne do pomocy
śmiało wklejaj zdjęcie

a najlepiej byłoby jakbyś u optyka zrobił wstępną selekcję i porobił zdjęcia w kilku rodzajach oprawek, a my wybrałybyśmy które najlepsze
p4w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 11:13   #5
adameo
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 3
Dot.: Dobór okularów (oprawek)

Super!

Opiszę troche dokładnie mój problem. Odkąd nosze okulary, dobierałem je u optyków którym bardziej zależało tylko na tym aby "coś" sprzedać (a byłem naprawde u kilkunastu. Prosiłem miłe panie, które w nich pracowały o pomoc w doborze ponieważ mam taką wadę wzroku, że bez szkieł w oprawkach nie widzę dokładnie jak w nich wyglądam. Liczyłem na opinie "sprzedawczyń" i po powrocie do domu z gotowymi okularami i obejrzeniu się w lustrze byłem zawsze rozczarowany. Mogłbym zalożyć soczewki, ale niestety moje oko ich "nie akceptuje" i dlatego mam wielki problem z doborem czegoś dobrego, modnego i przedewszystkich pasującego do mnie.

p4w podsunełaś mi fajny pomysł z tą selekcją, w tym tygodniu pojade z kimś do optyka i porobie kilka fotek w róznych oprawkach i wrzuce na forum.

Narazie wrzucam fotki, tak jak wyglądam bez okularów i okularach których miałem do tej pory (nie wszystkie bo nie mam zdjęć).

*Bez okularów:
1. http://smsnet.pl/~glenek/ok/bez.jpg
2. http://smsnet.pl/~glenek/ok/bez_2.jpg

*W starych okularach ;-)
1. http://smsnet.pl/~glenek/ok/ok1.jpg
2. http://smsnet.pl/~glenek/ok/ok1_1.jpg
3. http://smsnet.pl/~glenek/ok/ok1_prof.jpg


*W aktualnych okularach (bardzo nie jestem z nich zadowolony)
1. http://smsnet.pl/~glenek/ok/ok2.jpg
2. http://smsnet.pl/~glenek/ok/ok2_prof.jpg

Prosiłbym o jakieś wstępne propozycje co by mogło mi spasować, bo ja w ogole nie wiem co teraz jest modne, a trzeba wkoncu coś z sobą zrobić

Dziękuje z góry i pozdrawiam,
Adaś ;-)
adameo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 11:37   #6
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 248
Dot.: Dobór okularów (oprawek)

z tych fotek, które wkleiłeś bardziej podobasz mi się w starych okularach niż w aktualnych

zauważyłam, że preferujesz takie bardziej niewidoczne oprawki - może spróbuj takich bardziej wyrazistych

wklejam przykładowe zdjęcia - nie twierdzę, że są dla Ciebie idealne, ale warto chyba spróbować
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg morozowski.jpg (6,8 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oprawki2.jpg (2,1 KB, 94 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oprawki3.php.jpg (3,4 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oprawki4.php.jpg (3,4 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oprawki.jpg (2,0 KB, 98 załadowań)
p4w jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 16:17   #7
adameo
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 3
Dot.: Dobór okularów (oprawek)

Hehe, też sie sobie bardziej podobam w tych starszych.. ale najlepiej jakbym w ogole ich nie miał. Mogłabyś mi dać pare linków do stronek z oprawkami? Ewentualnie wydrukował bym sobie zdjęcia i pokazał u optyka.. te które mi pokazałaś są całkiem fajne.. Dziękuje za pomoc.
adameo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 21:37   #8
ciuciuu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 2
Exclamation Dobór oprawek =)

Hej !

Nie wiem czy dobrze trafiłam, bo jestem "świeżakiem" na forum.

Taj jak wyżej, mam problem z doborem kształtu oprawek do twarzy. Chodzi to o okulary korekcyjne.
Najgorsze jest to, że mam okrągłą twarz:-(
Dodam jeszcze parę, podobno istotnych informacji:
jasne(ciemnawy blond) lekko kręcone włosy(dł. za łopatki), jasną karnację, błękitne, małe oczy oraz dosyć mały lekko szpiczasty nos
Przeszukałam wiele stron internetowych, ale tam jest napisane bardzo ogólowo, na forach znowu dominują kółka wielbicielek nerdów, dlatego zwracam się do Was o pomoc. Będe naprawde wdzięczna za jakieś fotki odpowiednich modeli okularów.
pozdrawiam i z góry dziękuje
ciuciuu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-08, 18:52   #9
ancyk88
Zadomowienie
 
Avatar ancyk88
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Home xD
Wiadomości: 1 323
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Dobór oprawek =)

http://www.okularyonline.pl/s9-ciekawe_informacje.html

http://www.youtube.com/watch?v=WDnp-LhKYi0
__________________

ancyk88 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
kształt twarzy a oprawki, twarz okrągła kształt

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:46.