Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią - Strona 105 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-03-17, 17:42   #3121
nalewka-an
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 16
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Hej Dziewczyny

Mam problem z demakijażem twarzy, odkryłam że mój żel Avene Cleanance nie radzi zbytnio z podkładem Revlon ColorStay, zastanawiam się czy nie wprowadzić dodatkowo płynu micelarnego z Biodermy Sensibio? A może jakieś inne propozycje?

Zaznaczam,że mam cerę skłonną do zapychania więc nie chcę ryzykować z olejkiem z BU, ani się dodatkowo podrażnić bo stosuję tonik bha/aha 10%

Z góry dziękuję za odpowiedź
__________________
.
nalewka-an jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-25, 19:36   #3122
lalaith
Zakorzenienie
 
Avatar lalaith
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 832
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez nalewka-an Pokaż wiadomość
Hej Dziewczyny

Mam problem z demakijażem twarzy, odkryłam że mój żel Avene Cleanance nie radzi zbytnio z podkładem Revlon ColorStay, zastanawiam się czy nie wprowadzić dodatkowo płynu micelarnego z Biodermy Sensibio? A może jakieś inne propozycje?

Zaznaczam,że mam cerę skłonną do zapychania więc nie chcę ryzykować z olejkiem z BU, ani się dodatkowo podrażnić bo stosuję tonik bha/aha 10%

Z góry dziękuję za odpowiedź
Bioderma z makijażem radzi sobie cienko, chyba że chcesz ją używać jako toniku po umyciu twarzy żelem to ok, ale jak na tonik to ona droga jest, możesz w tym celu kupić jakikolwiek hydrolat albo tonik nawilżający z Avonu. Ja bym na Twoim miescu kupiła olejek z BU, makijaż zmywa rewelacyjnie i nie zapycha!
__________________
Jestem grze*na.
lalaith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-25, 21:29   #3123
*piękna
Zakorzenienie
 
Avatar *piękna
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 5 673
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Witam ponownie. Kilka postów wstecz opisałam swój pomysł na pielęgnację i pytałam o jakiś dobry krem z filtrem. Dziś w rossmannie znalazłam coś takiego http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-29...a-z-SPF-50.htm
Co o nim myśleć? Dodam, że póki co nie odważyłam się na tonik z kwasami ale zamówiłam serum lemon na BU
__________________

*piękna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-25, 22:29   #3124
SadSelena
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24
Brevoyxyl a nawilżacz POMOCY!

Hej!Nigdzie nie znalazłam konkretniej odpowiedzi na moje pytanie i z góry dziękuję kochanemu wybawcy za pomoc!

Mam na nosie otwarte,ciemne zaskórniki/wągry.Na czole i pojedynczo na twarzy początkowo zaskórniki otwarte(z białą kuleczką)a teraz,przez wysuszanie itp. są to jakby takie uwypuklenia na skóze,że jak przejadę to tego nie czuć ale widać

No i kochani,ja jestem załamana bo nie wiem czym mam się smarować a przeciez jak nie bede to ani efektu nie bedzie a tarz juz mam sucha jak wiory ze mi sie w wieku 17 lat zmarszczki od wysuszenia porobily pod oczami i czole,ogolem twarzy!

Wszystkie kremy o ktorych czytalam a byly ich milirady,od drogich po taniutkie,wszystkie,te lekkie itp. maja zapychacze.A moje syfy zrobily mi sie wlasnie od zapychajacych kremow!!!

POMOCY!

1.Jakim kremem moge nawilzac twarz z Brevoxylem ze na 100 % mnie nie zapcha?(ciemne i jasne wagry/zaskorniki)
2.czy moze to byc 'balsam do opalania SPF 40 soraya"?

SKŁĄD Skład: Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnmate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Ethylhexyl Stearate, Cocoglycerides, Ethylhexyl Triazone,Decyl Oleate, Cyclopentasiloxane, Polypropylsilsequioxane, Cetyl Alcohol, Potassium Cetyl Phosphate,Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris, Maris Aqua, Pyrus Malus Fruit Extract, Tocopherol, Allantoin, Panthenol, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Alpha Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Buthylphenyl Methylopropional (Lilal), Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (Lyral), Isoeugenol, Limonene, Linalool

Juz sama nie wiem co robic,co kupic...

3.ile razy dziennie mam uzywac brevoxyl by usunal mi ciemne zaskorniki z nosa(czarne,siwe)i nie przyzwyczail sie(po prostu by dzialal skutecznie)?


4.po jakim czasie od nasmarowania brevoxylem sie smarowqac nawilzaczem?

5.czy brevoxylem smarowac sie cienko czy grubiej?

PROSZE O POMOC I BARDZO DZIEKUJE
SadSelena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-26, 09:17   #3125
MeryJane
Zadomowienie
 
Avatar MeryJane
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Miasto Utrapienia
Wiadomości: 1 985
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Dziewczyny - od września stosowałam ( co 3 dzień) Locacid, na dzień filtry avene- 50,30-kę a w ramach gojenia i łagodzenia na noc cicaplast.Makijaż zmywałam dziecinnymi żelami z Rossmana i tonikiem AA.
nie jestem zadowolona - owszem naskórek się łuszczył ale zmian odnośnie przebarwień, zmniejszenia zaskórników i zmarch - nie widać.Załamałam się trochę
Macie jakieś pomysły

---------- Dopisano o 09:17 ---------- Poprzedni post napisano o 09:16 ----------

Cytat:
Napisane przez *piękna Pokaż wiadomość
Witam ponownie. Kilka postów wstecz opisałam swój pomysł na pielęgnację i pytałam o jakiś dobry krem z filtrem. Dziś w rossmannie znalazłam coś takiego http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-29...a-z-SPF-50.htm
Co o nim myśleć? Dodam, że póki co nie odważyłam się na tonik z kwasami ale zamówiłam serum lemon na BU
Kiedyś i ja o niego pytałam i odradzono mi- jest ponoć strasznie tłusty.Nie sprawdzałam- uwierzyłam
__________________
Kadzidła...
Paczule...
Dymy...
przygarnę, adoptuję, kupię

WSZYSTKIE DZIWOLĄGI PRZYGARNĘ


MeryJane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-26, 11:23   #3126
Smerfny_Paczus
Raczkowanie
 
Avatar Smerfny_Paczus
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wisteria Lane ;)
Wiadomości: 81
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez MeryJane Pokaż wiadomość


---------- Dopisano o 09:17 ---------- Poprzedni post napisano o 09:16 ----------



Kiedyś i ja o niego pytałam i odradzono mi- jest ponoć strasznie tłusty.Nie sprawdzałam- uwierzyłam
ja używam i sobie chwalę jest tłusty, ale jak się wchłonie to wystarczy przypudrować i wygląda w porządku. Żadnego zapychania, ani nic w tym stylu nie doświadczyłam.
Smerfny_Paczus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-26, 14:07   #3127
MeryJane
Zadomowienie
 
Avatar MeryJane
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Miasto Utrapienia
Wiadomości: 1 985
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez Smerfny_Paczus Pokaż wiadomość
ja używam i sobie chwalę jest tłusty, ale jak się wchłonie to wystarczy przypudrować i wygląda w porządku. Żadnego zapychania, ani nic w tym stylu nie doświadczyłam.
Zależy -mimo wszystko- od tego jaki masz rodzaj cery.Tłuste filtry sprawdzają się u dziewczyn z suchą skórą ( generalnie) - dla mnie tłuste odpadają - mimo retinoidów, wysuszając się- tłustych rzeczy moja skóra nie lubi...

Dziewczyny jeszcze raz proszę o wiadomość - co poszło źle, że skutków nie widać- może dla mnie jednak kuracja kwasowa byłaby lepsza???
__________________
Kadzidła...
Paczule...
Dymy...
przygarnę, adoptuję, kupię

WSZYSTKIE DZIWOLĄGI PRZYGARNĘ



Edytowane przez MeryJane
Czas edycji: 2010-03-26 o 14:08
MeryJane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-26, 22:38   #3128
Ineso
Matka Smoka
 
Avatar Ineso
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 937
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Doszłam do ściany i już nie wiem co robić, chyba tylko więc pomocy proszę!
Po stosowaniu toniku BHA 2% kompletnie żadnych efektów - ani mniej zaskórników ani bledsze przebarwienia. Mocniejszych kwasów się boję, bo mam skłonność do naczynek.
Kupiłam Acne derm i na razie dwa wieczory pod rząd stosowałam. Mam jeszcze Effaclar K i chciałabym go przed latem wykończyć - można go stosować naprzemiennie z Acne derm?
Wydaje mi się, że wiem już co mnie na potęgę zapycha - Glycol propylenowy wysoko w składzie (gule po Flavo C z BU a ostatnio to samo po kremie Farmony z g.p. na drugim miejscu). W Acne też jest, ale dalej
Zmieniłam filtr z wycofanego już Lait Veloute LRP na Sorayę 60 i mimo, że strasznie go lubię chyba na razie odstawię, bo boję się, że tam również coś złego dla mnie się kryje bo wysyp w miejsach gdzie wcześniej nic nie miałam się utrzymuje, a krem farmony odstawiłam 2 tyg. temu.
No i oprócz tych masakrycznych zaskórników, ostatnio bardziej różowieję Nie wiem, za dużo tego wszystkiego?
rano:
hydrolat
koncentrat żelowy z wit. K na naczynka - Farmona
filtr
krem tonujący
wieczór:
demakijaż - żel facelle z Rossmana
hydrolat
acne derm (przed acne Effaclar, na zmianę z Ziają Sopot nawilzającą)
2x w tyg. maseczka z glinką białą, czasem przetarcie olejkiem herbacianym, w ramach nawilżenia olejek carotten diadermy z żelem HA, no i peelingi mechaniczne.

Jeszcze gdzieś wcisnąć muszę wit. C w postaci serum z Juvitu.
Ineso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-27, 11:51   #3129
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez Ineso Pokaż wiadomość
Doszłam do ściany i już nie wiem co robić, chyba tylko więc pomocy proszę!
(...)
Zmieniłam filtr z wycofanego już Lait Veloute LRP na Sorayę 60 i mimo, że strasznie go lubię chyba na razie odstawię, bo boję się, że tam również coś złego dla mnie się kryje bo wysyp w miejsach gdzie wcześniej nic nie miałam się utrzymuje, a krem farmony odstawiłam 2 tyg. temu.
No i oprócz tych masakrycznych zaskórników, ostatnio bardziej różowieję Nie wiem, za dużo tego wszystkiego?
(...)
w ramach nawilżenia olejek carotten diadermy z żelem HA, no i peelingi mechaniczne.

Jeszcze gdzieś wcisnąć muszę wit. C w postaci serum z Juvitu.
nie wal glowa o sciane! wtedy to ci sie dopiero naczynka porobia, i to jakie
wrzuc sklad albo daj linka do tej sorayi, to zobaczymy co w nim mogloby szkodzic. skoro wysyp dalej sie utrzymuje i do tego rozowiejesz, to cos jest nie tak (tak ogolnie rozowiejesz czy moze przy aplikacji niektorych kosmetykow albo demakijazu tez to obserwujesz?). musialabys trzymac sie najpierw tych kosmetykow, ktore przy wczesniejszym stosowaniu nie robily ci krzywdy. a potem wyprobowywac nowe. ja np. po kilku dniach z tym marchewkowym olejkiem diadermy mialam troche malych "bialoglowych" pryszczy na twarzy. a szkoda, bo miedzy bialoglowymi skora wygladala fajnie i miala ladniejszy kolor przerzucilam sie na inne olejki.
a serum juvit chyba doskonale nadaje sie pod filtry. moglabys zamiennie z tym koncentratem na naczynka stosowac
cloche jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-27, 12:12   #3130
Ineso
Matka Smoka
 
Avatar Ineso
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 937
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cloche
Diaderma przy stosowaniu częstszym też powodowała u mnie wyskoki pojedynczych dużych prycholi (podobnie mam z innymi olejami i przez to nie jestem fanką olejowych mikstur, tłusta warstwa zawsze zostaje, pościel pobrudzona)-dlatego teraz najwyżej raz w tygodniu i zmieszana z HA. Uwielbiam jej zapach

Soraya to ta:
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-23...nia-SPF-60.htm
Od dwóch dni stosuję Iwostin Solecrin 25 (leży u mnie bezczynnie, bo to za mała ochrona, kiedyś dostałam go jako gratis do 50): http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-17...nny-SPF-25.htm

Znów zapomniałam o tym stopniowym wprowadzaniu kosmetyków i właściwie jednocześnie wstawiłam krem Farmony i filtr
A co z Effaclar?
Ineso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-27, 13:17   #3131
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

oba filtry wygladaja spoko, przy kwasach i wrazliwej, naczynkowej cerze dobrze by bylo ten wyzszy filtr stosowac. i o ile filtry same w sobie cie nie zapychaja, to ta soraya chyba nawet bezpieczniejsza...
nie wiem dokladnie, jak dziala acne derm i co to za kwasiora on ma, ale chyba nie powinno byc probelmu z wrzuceniem effa co druga noc zamiennie z acne. effaclar nie szkodzi naczynkowcom z tego co wiem... regularnie stosowany u mnie utrzymuje cere w dobrym stanie, i niech mnie tu nikt nie bije, ale ja stosuje go nawet latem. i tak, filtr na dzien oczywiscie rowniez. i nie, nie mam przebarwien, jestem blada jak nigdy skore mam w dobrym stanie, poki co nie ma uszkodzen promieniowaniem (badanie wykonane jeszcze zanim mialam na polce filtry wyzsze niz 30, a effa juz stosowalam). a jak na starosc mi wyjdzie pare plam - coz, trudno. lepsze pare plam na starosc niz pryszcze w kwiecie wieku wiec jesli ci przypadnie effaclar do gustu (i przede wszystkim pomoze) i bedziesz zyla w zgodzie z wysokimi filtrami, to mozesz go stosowac dluzej.
cloche jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-27, 13:42   #3132
Ineso
Matka Smoka
 
Avatar Ineso
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 937
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Effaclar nie ma chyba za dużo BHA i pewnie dlatego na opakowaniu nic nie piszą o konieczności ochrony przeciwsłonecznej i odtsawieniu latem. Ja go stosowałam zimą zeszłego roku co 2 dzień i teraz kupiłam 2 tubkę. Wydaje mi się, że skóra go dobrze toleruje a chciałabym choć trochę ją kwasić. Acne to kwas azelainowy, więc trochę inne działanie. Ja mam niestety spore przebarwienia - jestem piegusem i z biegiem lat piegi pozlewały się w jedną plamę i efekt jest taki, że pod nosem ,,mam wąsa) a na środku czoła plamę (to mniej uciążliwe bo noszę grzywkę). Filtruję się ,,na poważnie" od półtora roku, wcześniej takie sklepowe filterki, ale zawsze.
Cloche, a czy w tym wszystkim nie za mało mam nawilżania, itp.? Myślę o zakupie Humektanu, żeby go kłaść ok. 30 min po Acne lub Effaclar. Chyba odstawię tą Ziaję i potraktuję się jakimś naturalnym kremem Alterry lub Alverde.
Ineso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-27, 14:10   #3133
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

hmm... mi przy effaclar wystarczalo do nawilzania to, co kladlam na dzien - czyli np. krem tonujacy, lekkie kremy nawilzajace typu hydreane, filtr (emulsja avene 50+). ale effaclar mnie nie wysuszal kompletnie, wiec nie bylo mi trudno
ale faktycznie - jak jeszcze inny kwasik do tego przyszedl... musialabys miec cos dobrze nawilzajacego, moze byc humektan z domieszka HA np. ja po kwasie nigdy niczego nie nakladam, po prostu zostawiam na noc i jest ok. ale jak czuje wieczorem, ze skora jest raczej przesuszona, to robie przerwe i nawilzam. nie mam konkretnego grafika, kiedy co nakladac, tylko wedlug potrzeb. co do kremow alterra czy alverde, to moimi faworytami nie sa. lubie obie firmy: toniki, szampony itp. ale kremy z tych naturalnych mnie nie przekonuja, zawsze mam wrazenie obklejonej twarzy, w niektorych miejscach skora sie poci po nich. a efekt nawilzajacy sredni... wole nawilzacze apteczne.
cloche jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-28, 11:16   #3134
Ineso
Matka Smoka
 
Avatar Ineso
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 937
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

cloche - a tonujących alverde lub alterry też nie polecasz?bo takie miałam też zamiar zakupić. Plus coś na noc, więc może się klieć A może jest jakiś peeling enzymatyczny do dostania w drogeriach DE, który polecasz?
Ineso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-28, 14:15   #3135
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

tonujacy alterra mialam, ale od tego czasu zmienili troche sklad i nie wiem, jak teraz by sie spisywal... wtedy byl ok, dosc dobrze kryl, mial chyba sporo talku. ale nie matowal, brudzil dosc mocno. ogolnie jednak tego potliwego uczucia nie bylo. tonujacy alverde mi sie bardziej podobal skladowo, ale nigdy nie kupilam, sama nie wiem dlaczego jak juz trafiam do dm-a, to sie okazuje, ze kremow mam za duzo i musze sie ograniczac, bo na polke nic nie wlezie. kremiki sa tanie, wiec mysle, ze mozesz sprobowac. na noc to bym sprobowala z ktoras z niedawnych nowosci alverde: do mieszanej podobno nadaje sie fluid "perle", bo w miare dobrze sie wchlania, chyba tez jakis fluid z aloesem maja... albo z serii z jedwabiem dla skory wrazliwej. sama mam ochote czasem potestowac, bo czyta sie opinie, ze niektore te kremy nie kleja sie tak i fajnie nawilzaja. na pewno sklady maja mile. ale u mnie kremy nie chca sie konczyc...
cloche jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-28, 19:09   #3136
Silwena
Wtajemniczenie
 
Avatar Silwena
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 304
Dot.: Brevoyxyl a nawilżacz POMOCY!

Cytat:
Napisane przez SadSelena Pokaż wiadomość
Hej!Nigdzie nie znalazłam konkretniej odpowiedzi na moje pytanie i z góry dziękuję kochanemu wybawcy za pomoc!
w tym temacie znalazłam wszytskie odpowiedzi na Twoje pytania
kochanym wybawcą mógłaby być chwila czasu poświęcona na czytanie

przede wszytskim garść info na temat Brevoxylu


Cytat:
Napisane przez SadSelena Pokaż wiadomość
1.Jakim kremem moge nawilzac twarz z Brevoxylem ze na 100 % mnie nie zapcha?(ciemne i jasne wagry/zaskorniki)
Cetaphil MD dermoprotektor

Cytat:
Napisane przez SadSelena Pokaż wiadomość
2.czy moze to byc 'balsam do opalania SPF 40 soraya"?
filtr będzie za słaby by mógł naprawić co rozjechałaś, ale na nawilżacz uzywaj go zawsze jak wychodzisz z domu
musisz mieć coś czym będziesz nawilżać twarz równiez na noc, a stosowanie kosmetyków z filtrami UVA/UVB do poduszki to poroniony pomysł

Cytat:
Napisane przez SadSelena Pokaż wiadomość
3.ile razy dziennie mam uzywac brevoxyl by usunal mi ciemne zaskorniki z nosa(czarne,siwe)i nie przyzwyczail sie(po prostu by dzialal skutecznie)?
najlepiej uzywac go raz dziennie, przez niedługi okres czasu (ja bym go uzywała max miesiąc, no góra 2)
czy przyniesie rezultaty to nie wiem, w oparciu o moje doświadczenie moge Ci powiedziec tylko tyle, że nawet jak wyczyści pory skóry, to zaskórniki sie znów naprodukują (jeśli masz cerę tłustą tradzikową), jeśli to zaskórniki z powodu uzywania złych kosmetyków, to je zmień, pouzywaj Brevoxylu max miesiąc i jak nie doczyści to poprobuj kwasów
przedw wszystkim nie wracaj do pielęgnacji która Cie do tego doprowadziła, ale to pewnie wiesz

Cytat:
Napisane przez SadSelena Pokaż wiadomość
4.po jakim czasie od nasmarowania brevoxylem sie smarowqac nawilzaczem?
30min/godzina
ale jeśli faktycznie masz podniszczoną wysuszona i podrazniona cerę, to odstaw to dziadowstwo, doprowadz skóre do porzadku, odbuduj barierę ochronną
zmień taktykę, przede wszytskim poczytaj o swoich porblemach z cerą, zdobądź wiedzę z doświadczenia innych ludzi, czyli czytaj tematy na wizażu dotyczace Twoich zmartwień

Cytat:
Napisane przez SadSelena Pokaż wiadomość
5.czy brevoxylem smarowac sie cienko czy grubiej?
cienko, jak najcieniej i tylko miejsca zmienione chorobowo



pytałaś w innym temacie o krem Ziaja Calma HLC - mimo skóry tłustej tradzikowej nigdy mnie nie zapchał, ale nałozony na podrażnioną twarz strasznie piecze i robi "buraka" (efekt motyla, itd)

najwazniejsze to nawilżać się teraz, uspokoic cerę
kup sobie w aptece Cetaphil MD Dermoprotektor
30zł za 250ml ( to taki balsam do twarzy i ciała w jednym)
jakbyś chciała kupować kremy typu ziaja Calma HLC musiałabyś wydać 40zł by mieć 250ml (5X8zł), ale drogeryjne kremidła nie umywają się do do tego dermoprotektora. Cetaphil jest aptecznym nawilżaczem, nie tłustym - bibułka matująca uzyta po jego nałożeniu jest czysta, nie komodohennym, no i bezzapachu, bez środków drazniących skórę, etc)

...
Silwena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-29, 09:41   #3137
MeryJane
Zadomowienie
 
Avatar MeryJane
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Miasto Utrapienia
Wiadomości: 1 985
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

a mnie nikt nie odpowie- gdzie był błąd - skoro efekty żadne....
__________________
Kadzidła...
Paczule...
Dymy...
przygarnę, adoptuję, kupię

WSZYSTKIE DZIWOLĄGI PRZYGARNĘ


MeryJane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-29, 10:13   #3138
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez MeryJane Pokaż wiadomość
Dziewczyny - od września stosowałam ( co 3 dzień) Locacid, na dzień filtry avene- 50,30-kę a w ramach gojenia i łagodzenia na noc cicaplast.Makijaż zmywałam dziecinnymi żelami z Rossmana i tonikiem AA.
nie jestem zadowolona - owszem naskórek się łuszczył ale zmian odnośnie przebarwień, zmniejszenia zaskórników i zmarch - nie widać.Załamałam się trochę
Macie jakieś pomysły
moze faktycznie jakis kwasik? rozumiem, ze z filtrami zyjesz w zgodzie i avenka ci przypasowala? emulsja 50+ jest nietlusta i dla mnie jest juz czyms w rodzaju kremu matujacego z satynowym wykonczeniem
ja dlugo uzywalam effaclar k - jest lagodny i przy mojej cerze daje efekty (zaskorniki, pory zmniejszone), ale nie mialam jakichs wiekszych przebarwien, troche nierowny kolor moze. teraz w zimie stosowalam (i dalej jeszcze stosuje) diacneal avene - kwasy AHA i jakis retinoid. chce doprowadzic cere do stanu idealnego, a brakuje jej jeszcze idealnej gladkosci w rejonie brody, czego golym okiem nie widac, ale ja widze to z bliska w lustrze musze powiedziec, ze swietnie go znosze, a balam sie ostrzejszych kwasow, bo juz nawet maseczka aspirynowa wypalala u mnie czerwone, luszczace sie placki. jednak nie wiem, jak ten diacneal na zmarszczki podziala - tam, gdzie pewnie chcesz sie ich pozbyc, lepiej sie nim nie smarowac - w okol oczu moze przesuszyc przez ten kwas... ale na reszte twarzy mozna sprobowac
cloche jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-30, 17:51   #3139
Makobratek
Rozeznanie
 
Avatar Makobratek
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 521
Dot.: Brevoyxyl a nawilżacz POMOCY!

Cytat:
Napisane przez Silwena Pokaż wiadomość
najwazniejsze to nawilżać się teraz, uspokoic cerę
kup sobie w aptece Cetaphil MD Dermoprotektor
30zł za 250ml ( to taki balsam do twarzy i ciała w jednym)
jakbyś chciała kupować kremy typu ziaja Calma HLC musiałabyś wydać 40zł by mieć 250ml (5X8zł), ale drogeryjne kremidła nie umywają się do do tego dermoprotektora. Cetaphil jest aptecznym nawilżaczem, nie tłustym - bibułka matująca uzyta po jego nałożeniu jest czysta, nie komodohennym, no i bezzapachu, bez środków drazniących skórę, etc)
Silweno, zainteresowałaś mnie tym kremem Muszę o nim poczytać na KWC, bo właśnie kończy mi się calma hlc i potrzebuje coś kupić. Dla mnie najważniejsze jest, żeby porządnie nawilżał i nie zapychał. Calma nawilża całkiem dobrze, tylko u mnie niestety powoduje wysyp małych grudek na brodzie
Czy ten Cetaphil jest powszechnie dostępny w aptekach? Np w superpharm będzie?
__________________
Spełniam marzenia

Nasz ślub

Nasza córeczka






Makobratek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-30, 20:11   #3140
magtru
Rozeznanie
 
Avatar magtru
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 925
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

A ja właśnie planuje kupić Diacneal Avene, dobrze wiedzieć, ze jesteś zadowolona
magtru jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-03-31, 09:22   #3141
MeryJane
Zadomowienie
 
Avatar MeryJane
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Miasto Utrapienia
Wiadomości: 1 985
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez cloche Pokaż wiadomość
moze faktycznie jakis kwasik? rozumiem, ze z filtrami zyjesz w zgodzie i avenka ci przypasowala? emulsja 50+ jest nietlusta i dla mnie jest juz czyms w rodzaju kremu matujacego z satynowym wykonczeniem
ja dlugo uzywalam effaclar k - jest lagodny i przy mojej cerze daje efekty (zaskorniki, pory zmniejszone), ale nie mialam jakichs wiekszych przebarwien, troche nierowny kolor moze. teraz w zimie stosowalam (i dalej jeszcze stosuje) diacneal avene - kwasy AHA i jakis retinoid. chce doprowadzic cere do stanu idealnego, a brakuje jej jeszcze idealnej gladkosci w rejonie brody, czego golym okiem nie widac, ale ja widze to z bliska w lustrze musze powiedziec, ze swietnie go znosze, a balam sie ostrzejszych kwasow, bo juz nawet maseczka aspirynowa wypalala u mnie czerwone, luszczace sie placki. jednak nie wiem, jak ten diacneal na zmarszczki podziala - tam, gdzie pewnie chcesz sie ich pozbyc, lepiej sie nim nie smarowac - w okol oczu moze przesuszyc przez ten kwas... ale na reszte twarzy mozna sprobowac
Dzięki - dziwnie to moje oblicze się zachowało ale naprawdę mam wrażenie, że jest gorzej niż było.Zawód na 100%.
Nie miałam litości Locacid leciał i pod oczy-dało radę .Ale efekt- żaden.
A z filtrami żyję w zgodzie.Teraz już mniejsze ale przez kurację było 50+
__________________
Kadzidła...
Paczule...
Dymy...
przygarnę, adoptuję, kupię

WSZYSTKIE DZIWOLĄGI PRZYGARNĘ



Edytowane przez MeryJane
Czas edycji: 2010-03-31 o 09:24
MeryJane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-01, 10:04   #3142
grazkako
Zadomowienie
 
Avatar grazkako
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 1 178
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Witam
5 miesiecy temu moja skóra powiedziała stop wszystkim stosowanym dotychczas kosmetykom zarówno kremom jak i kolorowym - reaguje na nie podrażnieniami o róznym natężeniu i wysypką . Testowałam apteczne LRP , Ziaja , Pharmaceris , Floslek . Odkryłam że podrażnia mnie Glikol Propylenowy i prawdopodobnie inne alkohole . Zimą uzywałam na całą twarz Dermosan A+E , później trafiłam na Babydream i w końcu ACC Agropharmy .Oczywiście te odkrycia dzieki wizażowi . Do demakijażu stosuję L'oreal magnez + wit . C Przeszłam na kolorówkę EDM (super ) szamponu z Farmony i sytuacja wydaje się z grubsza opanowana tyle , że jestem w weku dojrzałym i potrzebuję czegoś przeciwzmarszczkowego i ujędrniającego . Przymierzam sie do lzejszego kremu na wiosnę -lato myślę o Humektanie bądź Cetaphilu (wyczytałam na wizażu ) tylko co dodać do kremu by działał przeciwstarzeniowo i czym się jeszcze smarować . Jak pisałam cera bardzo dojrzała , naczynkowa , mieszana , wrażliwa , podrażniona ( nieustanne mrowienie policzków ), ostatnio rozszerzone pory czego nigdy wczesniej nie miałam nie mam przebarwień o tradziku tez już dawno zapomniałam . Poradźcie prosze czym powinnam się smarować od rana czym zmywać twarz - mam tu na mysli oczywiście kosmetyki typu mazidła , BU gdyż obawiam się , że z gotowych puki co nic nie mogę nakładać na twarz. Bardzo proszę o pomoc .
Zdeterminowana ......dziestolatka .

Poczytałam jeszcze i wykombinwałam tak :
rano:
-hydrolat oczarowy na to (po jakim czasie najszybciej ? )
-podwójny żel hialuronowy 2%
pod podkład mineralny chyba wystarczy ?

wieczorem
- olejek arganowy -demakijaż
-hydrolat geraniowy lub z koconki lub róży damascena
-serum flavo C15EF

w razie potrzeby dodatkowego nawilżania Humektan lub Cetaphil MD Protektor tylko w którym momencie ? I czy nie zamienić pozycjami kwasu hialuronowego z flawo -on chyba z filtrem jest to po co mi na noc ? czy najpierw przyzwyczajać skórę i dodawać kwas i flavo do kremu ?

Jeśli paluszków nie macie upackanych barwnikami do jajek lub masą do mazurka - poradźcie .

Edytowane przez grazkako
Czas edycji: 2010-04-02 o 10:37
grazkako jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-01, 10:45   #3143
hekatee20
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 91
GG do hekatee20
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Dzisiaj zaczynam przygode z Biochemią, poniewaz moja twarz jest tlusta i bardzo problemowa złożyłam sobie taki zestawik - prosze o weryfikacje: hydrolat cytrynowy - jako tonik, piling aspirynowy, puder bambusowy, krem ziajamed do cery tlustej, sebum Lemon z Biochemii. Czy tak może być?
__________________
My tu gadu gadu, a obrona co raz bliżej
hekatee20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-04, 12:12   #3144
Silwena
Wtajemniczenie
 
Avatar Silwena
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 304
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez Makobratek Pokaż wiadomość
Silweno, zainteresowałaś mnie tym kremem Muszę o nim poczytać na KWC, bo właśnie kończy mi się calma hlc i potrzebuje coś kupić. Dla mnie najważniejsze jest, żeby porządnie nawilżał i nie zapychał. Calma nawilża całkiem dobrze, tylko u mnie niestety powoduje wysyp małych grudek na brodzie
Czy ten Cetaphil jest powszechnie dostępny w aptekach? Np w superpharm będzie?
raczej w każdej aptece powinni mieć dermokosmetyki z tej firmy [Galderma]
oprócz tego Cetaphilu MD, jest jeszcze emulsja Cetaphil do mycia 'bez wody' - nie pomyl sie przy zakupie

mnie Ziaja Calma HLC też w miarę nawilżała, ale u mnie z kolei powodowała podrażnenia i/lub intensywne rumienie na twarzy [efekt motyla]. Od 3 lat uzywałam non stop kwasów (Effaclar K, Skinoren), dzień w dzień retinoidów (Differin, przez pół roku codziennie Isotrexin) i to pieczenie czy bordowienie twarzy to była nie tylko wina Ziaji, ale ogólnie wypadkowa kondycji cery w danym momencie, ale czytałam tu na wizażu, że u wielu osób robił takie nieprzyjemności

obecnie jestem na kuracji Izotekiem i nie wyobrażam sobie nawilżać skóry czymś innym niż Cetaphil MD, a dodam, że robię to raz dziennie, albo co dwa dni [mimo tak silnej kuracji] i cera jest miękka i nieprzesuszona

pozdrawiam i życzę smacznych i udanych dni światecznych

Edytowane przez Silwena
Czas edycji: 2010-04-04 o 12:14
Silwena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-04, 13:47   #3145
Ineso
Matka Smoka
 
Avatar Ineso
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 937
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez hekatee20 Pokaż wiadomość
Dzisiaj zaczynam przygode z Biochemią, poniewaz moja twarz jest tlusta i bardzo problemowa złożyłam sobie taki zestawik - prosze o weryfikacje: hydrolat cytrynowy - jako tonik, piling aspirynowy, puder bambusowy, krem ziajamed do cery tlustej, sebum Lemon z Biochemii. Czy tak może być?
Wg mnie zbędny jest krem Ziaji, wystarczy serum Lemon. Natomiast dodałabym Humektan jako bezpieczny nawilżacz no i filtr jakiś skoro masz zamiar używac kwasu BHA w postaci maseczki.
Ineso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-04, 22:18   #3146
KASSIIA
Raczkowanie
 
Avatar KASSIIA
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Wiadomości: 86
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Dziewczyny nie krzyczcie na mnie jeśli w złym miejscu umieszczam swoje pytanie. Chciałam się podpytać o ten tonik http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-27...sem-AHABHA.htm Mam wrażenie, że to po nim wyskakują mi różne rzeczy np. bolące gule. Teraz zastanawiam się czy to efekt oczyszczania skóry po kwasach zawartych w nim, czy jakiś składnik zapychający. Wcześniej używałam Effaclar K, ale nie przypominam sobie żeby miała takie sensacje. HELP.
KASSIIA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-04, 22:22   #3147
Ineso
Matka Smoka
 
Avatar Ineso
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 937
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Ciężko stwierdzić, skoro w KWC nie jest podany skład.
Ineso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-04, 22:57   #3148
KASSIIA
Raczkowanie
 
Avatar KASSIIA
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Wiadomości: 86
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Faktycznie, zgapiłam się i nie zauważyłam, że nie ma tam składu. Już podaje:

AQUA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, VACCINIUM MYRTILLUS EXTRACT, SACCHARUM OFFICINARUM EXTRACT, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BUTYLENE GLYCOL, SALIX ALBA LEAF EXTRACT, NIACINAMIDE, ALLANTOIN, ACER SACCHARUM EXTRACT, CITRUS AURANTIUM DULCIS FRUIT EXTRACT, CITRUS MEDICA LIMONUM EXTRACT, CERATONIA SILIQUA GUM, DISODIUM EDTA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, DIAZOLIDINYL UREA, PARFUM, LIMONENE, LINALOOL


uffff mniejszych literek, nie mogli dać już na tym opakowaniu, mam nadzieję, że nie zrobiłam błędu.
KASSIIA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-05, 08:57   #3149
Ineso
Matka Smoka
 
Avatar Ineso
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 937
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Winę może ponosić Propylene glycol - ma działanie podrażniające i niektóre osoby reaguja gulami. Akurat należę chyba do tych szczęśliwców.
Ineso jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-05, 10:06   #3150
KASSIIA
Raczkowanie
 
Avatar KASSIIA
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Wiadomości: 86
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Rozumiem, czyli na Twoje oko to nie cudowne oczyszczające działanie kwasów. Nie ma wyjścia, muszę w końcu złożyć to zamówienie na biochemii urody. Nie wiem teraz czy odpowiedni byłby tonik z kawasami aha/bha 10% Dziękuje bardzo za odpowiedź.
KASSIIA jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
avene nadwrażliwa, blizny, krem, kwasy, mieszana, naczynka, opalanie, pielędnacja, pięlęgnacja, problem, przebarwienia, przerwa kuracja ruboril, retinoidy, slonce, sucha ściągnięta, tonik bha żel hialuronowy, tradzik, trądzik, twarz, zima

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-04-25 19:31:19


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:57.