Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią - Strona 23 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-13, 13:05   #661
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez Ćwirka Pokaż wiadomość
Dzięki Ci istoto przewodnia tego wątku

Czy może ona stosować zamiast toniku hydrolaty?Np aloesowy z biochemii. I do zmywania ten olejek co ja pomoarańczowy plus ten sam peeling enzymatyczny z bromelainą 5%?

Rano filtr(np Iwoscin 40?) plus Redermic a na noc Retin-A? Tak to ma wyglądać? A pisałaś, że Retin-A nie codziennie to co wtedy na noc?
Cos nawilzajacego i kolejna nocka np bez niczego by skora odpoczela..a kremy moze stosowac do nawilzania jakie lubi...pewnie ma swoje ulubione...najlepiej nawilzajace bez dodatkowych udziwnien
Moze stosowac i olejek z BU moze hydrolaty...moze zamiast redermica kupic to serum Flavo aksamitne z BU, peeling tez moze ...peelling 'smierdzi' jak mleko w proszku..jesli ktos nie lubi i go drazni ten zapach to lepiej kupic inna maseczke z BU..np wulkaniczna lub morska..tez maja oczyszczajace dzialanie z tego co kojarze
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 13:08   #662
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez hihi Pokaż wiadomość
Jesli nie retin na noc, to albo kwas albo nawilżanie, żeby nie przesadzić z retinoidami, bo codziennie stosowanie może powodowac podrażnienie, potężne łuszczenie i przesuszenie skóry
Wiesz Hihi ty juz zaprawiona jestes w kwasach ale ja mysle ze osoby poczatkujace powinny albo uzywac kwasy albo retinoidy..bo moga sie za bardzo podraznic i zniecheca do tych produktow....
Po jakis czasie stosowania retinu moze dolaczyc effaclar na tlusta strefe T jesli wciaz beda zaskorniki lub zanieczyszczenia....
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 13:10   #663
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 274
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez marea Pokaż wiadomość
Wiesz Hihi ty juz zaprawiona jestes w kwasach ale ja mysle ze osoby poczatkujace powinny albo uzywac kwasy albo retinoidy..bo moga sie za bardzo podraznic i zniecheca do tych produktow....
Po jakis czasie stosowania retinu moze dolaczyc effaclar na tlusta strefe T jesli wciaz beda zaskorniki lub zanieczyszczenia....
Więc obiektywnie to retinoidy i nawilżanie (w miarę potrzeb)

Chociaż wydaje mi się, że sam Effaclar to wręcz nawilża przy retinoidach.
__________________
Nowa motywacja. Tym razem cel jest zdecydowanie długoterminowy.
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 13:16   #664
atsenka
Zadomowienie
 
Avatar atsenka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 406
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Witam drogie wizażanki,
Czytuję biochemie od jakiś 3 tygodni i mam mętlik w głowie. Niewiem już sama jakie kosmetyki dso pielęgnacji buzi zacząć stosować. Byłabym bardzo wdzięczna za jakąkolwiek radę.
Otóż mam 20 lat a moja cera jest raczej normalna z tendencją do przetłuszczania (tzn raz jest normalna innym razem tłusta), Ogólnie nie jest zabardzo problemowa. Nie mam problemów z jej nawilżeniem, nie wyskakują mi krosty (jedynie na miesiączkę). Nie jestem pewna ale uznałabym ją za naczynkową mimo iż nie mam widocznych żadnych pękniętych naczynek na twarzy, bardzo często natomiast sie rumienię pod wpływem emocji/temperatury itp. Sotoswałam krem na naczynka Ruboril, ale bardzo znacznej poprawy nie zauważyłam. W sumie to używałam/używam go raz dziennie a nie jak producent zaleca 2-3 razy dziennie dlatego też pewnie nie ma efektów. Jedyny problem mojej cery to wągry (głównie na nosie), jedno widoczne przebarwienie w okolicach oka oraz fakt, iż szybko się "zanieczyszcza" i czasem (ale bardzo rzadko) jest "zapchana". Co w takim razie polecacie do jej pielęgnacji?
Aha jeśli chodzi o filtry to chciałam już zacząć stosować od tej wiosny/lata ale... mam wątpliwości. Raz użyłam jakiegoś filtra (niewiem czy nie Avene) na próbę od siostry i straaasznie się świeciłam Nie dość że ogólnie moja cera jest ostatnio przetłuszczona to po filtrach juz w ogóle. Nie mogę się jakoś do nich przekonać i póki co zakupiłam na wiosnę/lato krem-fluid z Oriflame SPF 30. Na KWC ma całkiem przyzwoite opinie, myślę że póki co mi wystarczy tym bardziej że nie będę przebywać zbyt często na słońcu (praca, mieszkanie w Londynie). No i chciałam jeszcze zakupić żel Aurigi Auriderm XO Gel właśnie na naczynka- też ma super recenzję w KWC. Co ponadto proponujecie? Póki co używam Ruborilu na dzień, na noc SPORADYCZNIE (zawsze zapominam) krem AVON rozświetlająco-nawilżający. Myję tqwarz żelem do mycia Nivea Visage Young (tylko taki posiadam i to jedyny żel którego w życiu używałam), używam tonika Ziaji ogórkowego i chyba tyle... No i raz w tygodniu peeling morelowy ST Ives + maseczka tej samej firmy ujedrniająco-wygładzająca. Ale nadal zależy mi na dobrym oczyszczeniu buzi, wygładzeniu, zlikwidowaniu rumienia oraz i chyba przede wszystkim chciałabym żeby była normalna przez cały czas, bo ostatnio bardzo się przetłuszcza. Aha i zastanawiałam się nad jakimis zabiegami typu peeling kawitacyjny/mikrodermabrazja/kwasy ale neiwiem czy będą odpowiednie do mojej cery i czy nie jestem na to za młoda.
Proszę bardzo o pomoc w doborze kosmetyków/zabiegów itp, cena nie gra roli (oczywiście w granicach rozsądku). Będę bardzo wdzięczna.
__________________
Lanzarote, France, Gran Canaria 2012
Maledives, Mexico 2013
Amsterdam, Crete, Santorini 2014
Cuba, Majorca 2015
Thailand, Scotland, France 2016
Bali 2017

Instagram
http://instagram.com/annamua321
atsenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 13:53   #665
Iwona75
Zakorzenienie
 
Avatar Iwona75
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 4 381
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez marea Pokaż wiadomość
Powiem Ci tak, Avene mleczko lub ten dzieciaczek sa jednak o wiele lepsze, nie maja akoholu to 1no, nie wysuszaja tak jak DP i ja mam wrazenie ze brzydko wygladam gdy naloze DP, swiece sie, makijaz znika w expresowym tempie i w polowie dnia juz pod koniec pracy to napewno mam ochote nalozyc od nowa makijaz, bo mam jeszcze troche krostek i przebarwien i wole tu ukryc, natomiast przy avene dzieciaczku czy mleczku skora wyglada ladnie caly dzien, makijaz dobrze sie trzyma nie swiece sie i nie wylazi mi na wierzch to co chce ukryc, wygladza buzke naprawde sobie chwale, uwielbiam wyglad swojej buzki z avene j.w. + odrobina makijazu, lepiej sie wszytsko trzyma~!
Co do lV od LRP, mialam na samiutkim poczatku 2ie probki po 5 ml mam nawet wciaz jedna i tez mi sie podobalo, ale chyba jest tlustsze niz avene j.w.
Za twoją radą zakupiłam sobie dzieciaczka Avene.Jest nawet ok ale strasznie sie lepi i mam problem z nakładaniem.Wchłania sie bardzo szybko a jak chce nałożyc wiecej to zostaje mi na twarzy w postaci takich białych gestych smug.Poza tym wchodzi mi w te dziurki od porów i mam twarz w białe kropeczki.Marea ile ty nakładasz tego filtra i w jaki sposób to robisz?
Iwona75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 14:07   #666
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Ja już nie mogę, zwątpienie mnie naszło (wiem że od tego jest inny wątek ) ale piszę tu, bo może coś poradzicie.
Już taka straszna nowicjuszka nie jestem, używam Diacneal i Eff K od 2,5 miesiąca po 2 razy w tygodniu. No ale paszczę mam w fatalnym stanie - pory jak kratery, ostatnio wyszły mi jakieś grudki na czole, kropeczki z wodą (?) na nosie a na brodzie 3 koszmarne zaskórniki- twarde, czarne, fuuuj (sorry za naturalizm). Wiem, że nie mogę ich tknąć i po prostu sobie są, ale ile można??? Już mnie ręce świerzbią!!! Jak się ich pozbyć?
Boję się najbliższej przyszłości bo w niedzielę odstawiam tabletki anty i wtedy to dopiero się zacznie pewnie... Ja nie chcę lustra widzieć...
Poradźcie coś dobre duszyczki, bo zwariuję.

Napiszę co i jak- rano żel Calma (cholernik, chyba mnie podrażnia, bo powieki lekko puchną po myciu), tonik, potem filtr Avene dzieciaczek, puder sypki Inglota (mam na stanie tez mineralny Essence jakby co).
Wieczorem demakijaż, żel Calma, tonik i odpowiednio Eff, Diacneal lub nawilżanie (ostatnio kupiłam Physiogel i Cetaphil Dermoprotektor bo Humektan miałam i nie podobał mi się- Physiogel użyłam 2 razy i chyba mi nie pomógł a wręcz zapaskudził, od wczoraj Cetaphil- nie wiem co i jak jeszcze)
Wysyłam dziś małzona do apteki po Acnederm i zamierzam zamiast Eff stosować (czy raz jeden, raz drugi?) może mi na tą facjatę coś poradzi... ale nadziei wielkich nie mam.

Wiem, że cos mi w tym zestawie moich kosmetykow (może kolorowka) ewidentnie szkodzi bo to co reperuje Diacneal to "coś" innego psuje, tylko ja nie mam pomysłu jak sprawdzić co to? I po jakim czasie od odstawienia danego kosmetyku mogę oczekiwać zmiany- tydzień, dwa? Jak to się robi?
A jeszcze żeby naprowadzić Was może na trop to napiszę że ostatnio umyłam buzię żelem i nie nałozyłam nic więcej na pare godzin. Njapierw miałam wrażenie że jestem koszmarnie przesuszona-policzki ściągnięte, dyskomfort, a za parę godzin tłuszcz na całej twarzy!!! Co to oznacza?
Z gory dzięki za pomoc , wierzę w ogrom Waszej wiedzy- czytam forum z uznaniem wielkim
__________________
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 14:14   #667
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez Iwona75 Pokaż wiadomość
Za twoją radą zakupiłam sobie dzieciaczka Avene.Jest nawet ok ale strasznie sie lepi i mam problem z nakładaniem.Wchłania sie bardzo szybko a jak chce nałożyc wiecej to zostaje mi na twarzy w postaci takich białych gestych smug.Poza tym wchodzi mi w te dziurki od porów i mam twarz w białe kropeczki.Marea ile ty nakładasz tego filtra i w jaki sposób to robisz?
Ja gora 4 psiki....mam ten w spraju, nie musisz nakladac te 2.5 ml..nakladaj tyle by sie wchlonelo i nie dokladaj wiecej...dokladnie wcieram i lekko wklepuje i zostawiam na kilkanascie minut do wchloniecia ...pozniej podklad...i sypki Hauschki...
Pamietam jak nakladalam jakies 2 miesiace temu chyba z 3ml Lotionu Avene..to tez mialam smugi i kropki bo za duzo go dawalam i wygladalam okropnie...
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 14:23   #668
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez dorthea Pokaż wiadomość
Ja już nie mogę, zwątpienie mnie naszło (wiem że od tego jest inny wątek ) ale piszę tu, bo może coś poradzicie.
Już taka straszna nowicjuszka nie jestem, używam Diacneal i Eff K od 2,5 miesiąca po 2 razy w tygodniu. No ale paszczę mam w fatalnym stanie - pory jak kratery, ostatnio wyszły mi jakieś grudki na czole, kropeczki z wodą (?) na nosie a na brodzie 3 koszmarne zaskórniki- twarde, czarne, fuuuj (sorry za naturalizm). Wiem, że nie mogę ich tknąć i po prostu sobie są, ale ile można??? Już mnie ręce świerzbią!!! Jak się ich pozbyć?
Boję się najbliższej przyszłości bo w niedzielę odstawiam tabletki anty i wtedy to dopiero się zacznie pewnie... Ja nie chcę lustra widzieć...
Poradźcie coś dobre duszyczki, bo zwariuję.

Napiszę co i jak- rano żel Calma (cholernik, chyba mnie podrażnia, bo powieki lekko puchną po myciu), tonik, potem filtr Avene dzieciaczek, puder sypki Inglota (mam na stanie tez mineralny Essence jakby co).
Wieczorem demakijaż, żel Calma, tonik i odpowiednio Eff, Diacneal lub nawilżanie (ostatnio kupiłam Physiogel i Cetaphil Dermoprotektor bo Humektan miałam i nie podobał mi się- Physiogel użyłam 2 razy i chyba mi nie pomógł a wręcz zapaskudził, od wczoraj Cetaphil- nie wiem co i jak jeszcze)
Wysyłam dziś małzona do apteki po Acnederm i zamierzam zamiast Eff stosować (czy raz jeden, raz drugi?) może mi na tą facjatę coś poradzi... ale nadziei wielkich nie mam.

Wiem, że cos mi w tym zestawie moich kosmetykow (może kolorowka) ewidentnie szkodzi bo to co reperuje Diacneal to "coś" innego psuje, tylko ja nie mam pomysłu jak sprawdzić co to? I po jakim czasie od odstawienia danego kosmetyku mogę oczekiwać zmiany- tydzień, dwa? Jak to się robi?
A jeszcze żeby naprowadzić Was może na trop to napiszę że ostatnio umyłam buzię żelem i nie nałozyłam nic więcej na pare godzin. Njapierw miałam wrażenie że jestem koszmarnie przesuszona-policzki ściągnięte, dyskomfort, a za parę godzin tłuszcz na całej twarzy!!! Co to oznacza?
Z gory dzięki za pomoc , wierzę w ogrom Waszej wiedzy- czytam forum z uznaniem wielkim
Moze faktycznie zastap effaclara acne dermem..napewno silniej zadzaiala....physiogel tez jest bardzo tresiwy i pewnie cie pozapychal...cetaphil ma dobre opinie....potestuj
W miare mozliwosci najlepiej wyeliminowac wszelka kolorowke o ile to mozliwe..moze sypki Inglota zastap jedwabnym Hauschki do ciala by w tym aspekcie wyeliminowac ewentualne zapychanie

Powiem szczerze ze ja tez przezywam male zalamanie w chwili obecnej i budzac sie rano po nocce bez niczego na buzce mam wrazenie ze ocieka ona tluszczem..no ale wkkoncu ten nasz naturalny tluszcz nie jest niczym zlym..ma za zadanie chronic skore...czasem wydziela sie gdy skora jest za bardzo drazniona silnymi srodkami...

Ciezko mi osobiscie cos Ci radzic musisz testowac sama na sobie bo kazda cera jest inna...sprobuj eliminowac na tydzien moze dwa rozne elementy codziennej pielegnacji by znalezc sprawce
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 14:47   #669
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez marea Pokaż wiadomość
Moze faktycznie zastap effaclara acne dermem..napewno silniej zadzaiala....physiogel tez jest bardzo tresiwy i pewnie cie pozapychal...cetaphil ma dobre opinie....potestuj
W miare mozliwosci najlepiej wyeliminowac wszelka kolorowke o ile to mozliwe..moze sypki Inglota zastap jedwabnym Hauschki do ciala by w tym aspekcie wyeliminowac ewentualne zapychanie

Powiem szczerze ze ja tez przezywam male zalamanie w chwili obecnej i budzac sie rano po nocce bez niczego na buzce mam wrazenie ze ocieka ona tluszczem..no ale wkkoncu ten nasz naturalny tluszcz nie jest niczym zlym..ma za zadanie chronic skore...czasem wydziela sie gdy skora jest za bardzo drazniona silnymi srodkami...

Ciezko mi osobiscie cos Ci radzic musisz testowac sama na sobie bo kazda cera jest inna...sprobuj eliminowac na tydzien moze dwa rozne elementy codziennej pielegnacji by znalezc sprawce
Bardzo Ci dziękuję za szybką odpowiedź
Ja po prostu nie mam cierpliwości chyba- chciałabym żeby wszystko było JUŻ i NATYCHMIAST. Takie testowanie kosmetykow może mnie nauczy pokory
Planuję przed świętami złożyć pierwsze zamowienie na BU- kupić serum z witC bez silikonów, hydrolaty oczarowy i różany, olejek do mycia i serum regulujące Lemon. Myślisz że to dobry wybor przy moich problemach?
A i jeszcze kwestia lata i Diacnealu- używac czy odstawić- czytałam skrajnie rozbieżne opinie ? Bo rozumiem że AD lub Eff mozna latem jako że lzejsze, tak?
__________________
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 15:01   #670
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez dorthea Pokaż wiadomość
Bardzo Ci dziękuję za szybką odpowiedź
Ja po prostu nie mam cierpliwości chyba- chciałabym żeby wszystko było JUŻ i NATYCHMIAST. Takie testowanie kosmetykow może mnie nauczy pokory
Planuję przed świętami złożyć pierwsze zamowienie na BU- kupić serum z witC bez silikonów, hydrolaty oczarowy i różany, olejek do mycia i serum regulujące Lemon. Myślisz że to dobry wybor przy moich problemach?
A i jeszcze kwestia lata i Diacnealu- używac czy odstawić- czytałam skrajnie rozbieżne opinie ? Bo rozumiem że AD lub Eff mozna latem jako że lzejsze, tak?
Mi jakos toniki ogolnie nie sluza..takze hydrolaty i moglabym sie bez nich obyc..mam te z BU - ale sprobuj pewnie nie zaszkodza....mam tez serum z wit c i olejek Lemon i olejek myjacy tez
Ale dzis mam dola wiec juz sama nie wiem co poleac a co nie...za duzo mam tego wszytskiego po szafkach
Olejek myjacy jest super-to na 100%
Olejek Lemon - mocno pachnie - zostawia buzke nawilzona i podgaja krostki
Serum z wit C ozywia skore - uzywam prawie codziennie

Mysle ze to dobry wybor, polecam tez peelingi do ciala, mam ten korzenny..bosko pachnie i zostawia bosko nawilzona i gladka skore....mozesz tez wziasc peeling enzymatyczny lub maseczke wulkaniczna oczyszczajaca

marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 15:12   #671
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez marea Pokaż wiadomość
Mi jakos toniki ogolnie nie sluza..takze hydrolaty i moglabym sie bez nich obyc..mam te z BU - ale sprobuj pewnie nie zaszkodza....mam tez serum z wit c i olejek Lemon i olejek myjacy tez
Ale dzis mam dola wiec juz sama nie wiem co poleac a co nie...za duzo mam tego wszytskiego po szafkach
Olejek myjacy jest super-to na 100%
Olejek Lemon - mocno pachnie - zostawia buzke nawilzona i podgaja krostki
Serum z wit C ozywia skore - uzywam prawie codziennie

Mysle ze to dobry wybor, polecam tez peelingi do ciala, mam ten korzenny..bosko pachnie i zostawia bosko nawilzona i gladka skore....mozesz tez wziasc peeling enzymatyczny lub maseczke wulkaniczna oczyszczajaca

Ja to bym całą BU najchętniej wykupiła, ale nie wiem co mój jedyny sponsor - mąż na to . W drugim zamowieniu uwzględnię Twoje rady.
A co do doła, to ja miewam go codziennie minimum dwa razy hehehe (taka nasza babska dola), ale pocieszam się tym, że może to przez to że za dużo się wie... Jakbym tak znała tylko krem Nivea w niebieskim pudełeczku to życie byłoby prostsze - tak miał do niedawna moj mąż, ale go nakręcam powoli
__________________
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 15:19   #672
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez dorthea Pokaż wiadomość
Ja to bym całą BU najchętniej wykupiła, ale nie wiem co mój jedyny sponsor - mąż na to . W drugim zamowieniu uwzględnię Twoje rady.
A co do doła, to ja miewam go codziennie minimum dwa razy hehehe (taka nasza babska dola), ale pocieszam się tym, że może to przez to że za dużo się wie... Jakbym tak znała tylko krem Nivea w niebieskim pudełeczku to życie byłoby prostsze - tak miał do niedawna moj mąż, ale go nakręcam powoli
Ja na jakis czas ostawiam to serum z BU z wit C bo juz sama nie wiem czy to ono mnie nie zapycha moze. Ukrece sobie takie najzwyklejsze najprostsze z woda destylowana i alkoholem i zobacze jak rezultaty po jakims czasie...
A co do TZ'ow to cuz zrobic, moj tez za glowe sie tylko lapie, a jak cos wyciagam z szafki nocnej i zmierzam w jego kierunku to juz krzyczy ze nic nie chce nowego
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 15:35   #673
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez marea Pokaż wiadomość
A co do TZ'ow to cuz zrobic, moj tez za glowe sie tylko lapie, a jak cos wyciagam z szafki nocnej i zmierzam w jego kierunku to juz krzyczy ze nic nie chce nowego
Jak próbuję na TŻcie to jest ok.
Jakbym zaczęła na 2 letnim synku - dzwońcie pod 112!!!
Sorry za offa
__________________
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 17:00   #674
yeah
Zadomowienie
 
Avatar yeah
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 811
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

dorthea, a uzywałaś toniku bha z BU? bo ja kiedyś też używałam eff, AD i diacnealu (+jeszcze lysanel) i za fajnie nie było.
ale przerzuciłam się tylko na tonik bha z przepisu z BU (tylko, że robię sobie nieco wyższe stęż.) + AD i raz w tyg diacneal i jest dużo lepiej. eff ma kiepskie ph i przez to jest nieskuteczny.

do tego serum z wit C z BU, filtr, humektan (chociaż jeszcze go testuję) i efekty są dużo szybsze.
yeah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 17:02   #675
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 836
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

yeah tak z innej beczki


pamietam ze polecalam ci kiedys kremik pollena eva z melisą. i jak stosowalas go?
phdwao jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 17:39   #676
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez yeah Pokaż wiadomość
dorthea, a uzywałaś toniku bha z BU? bo ja kiedyś też używałam eff, AD i diacnealu (+jeszcze lysanel) i za fajnie nie było.
ale przerzuciłam się tylko na tonik bha z przepisu z BU (tylko, że robię sobie nieco wyższe stęż.) + AD i raz w tyg diacneal i jest dużo lepiej. eff ma kiepskie ph i przez to jest nieskuteczny.

do tego serum z wit C z BU, filtr, humektan (chociaż jeszcze go testuję) i efekty są dużo szybsze.

Nie, nie używałam
Dopiero chcę złożyc pierwsze zamówienie na BU w przyszłym tygodniu. Dopiszę do niego ten tonik.
Nie chciałabym jednak przesadzić z tymi wszystkimi specyfikami

Przemywa się twarz tonikiem BHA i potem kładzie na to kwas???
Da się to wytrzymać?
__________________
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 18:40   #677
cassatta
Zadomowienie
 
Avatar cassatta
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 764
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cześć dziewczyny.
Szukam pomocy na mocno przesuszoną skórę wokół oczu. W grudniu robiłam sobie zabieg wybielający plamy cosmelan1 i do tej pory używam cosmelan 2 na noc tylko na cienie po plamach i krem Auriderm XO na wzmocnienie naczynek. Rano i wieczorem myję buźkę Foaming Glycolic Wash 20 AHA później hydrolat cytrynowy i krem rozjaśniający z BU.Co drugi trzeci dzień zamiast kremu rozjaśniającego stosuję żel hialuronowy lub serum antyoksydacyjne C15EF z BU. No i oczywiście filtry firmy Mone&Moy SPF 30 z zawartością wit C co dodatkowo chroni i złuszcza. Mój jedyny problem to bardzo przeuszona skóra wokół oczu. Stosowałam Mene&Moy eye C contur z witC ale to mi nie wystarcza, kupiłam Biodermy sensibio ale skóra dalej jest mocno ściągnięta. Jak tak dalej pójdzie dorobię się dodatkowych i niechcianych zmarszczek. Kochaniutkie pomóżcie
cassatta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 19:51   #678
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez yeah Pokaż wiadomość
dorthea, a uzywałaś toniku bha z BU? bo ja kiedyś też używałam eff, AD i diacnealu (+jeszcze lysanel) i za fajnie nie było.
ale przerzuciłam się tylko na tonik bha z przepisu z BU (tylko, że robię sobie nieco wyższe stęż.) + AD i raz w tyg diacneal i jest dużo lepiej. eff ma kiepskie ph i przez to jest nieskuteczny.

do tego serum z wit C z BU, filtr, humektan (chociaż jeszcze go testuję) i efekty są dużo szybsze.
Kurka ja mam ten tonik i rzadko go uzywam ...wlasnie co sie nim smarnelam...ale dosyc wysusza...sama juz nie wiem co lepsze delikatny effaclar czy ten tonik ;/ tyle tego wszytskiego ze juz sama nie wiem co i kiedy uzywac
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 19:54   #679
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez dorthea Pokaż wiadomość
Nie, nie używałam
Dopiero chcę złożyc pierwsze zamówienie na BU w przyszłym tygodniu. Dopiszę do niego ten tonik.
Nie chciałabym jednak przesadzić z tymi wszystkimi specyfikami

Przemywa się twarz tonikiem BHA i potem kładzie na to kwas???
Da się to wytrzymać?
Ten tonik ma juz w skladzie kwas wiec nie musisz nic dokladac..mozesz nim przetrzec przed spaniem i tak sie polozyc..bedzie efektywniejszy od effaclaru..napewno...effa clar ma 1.5% LHA(pochodnej BHA) i to na kremowym podlozu..ten tonik ma 2 % BHA i dodatek maly alkoholu w skladzie oraz nizsze PH co sprawia ze jest o wiele bardziej efektywny ufff sie rozpisalam
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 19:57   #680
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Dziewczyny bardzo zachwalaly krem do buzki ziaja oliwkowa klasc to pod oczy..podobno b dobrze nawilza te okolice..ja raz na kilka dni klade wit A+E z Tokovitu..przebijam ampulke i ciapkam pod oczka odrobine tego

Cytat:
Napisane przez cassatta Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny.
Szukam pomocy na mocno przesuszoną skórę wokół oczu. W grudniu robiłam sobie zabieg wybielający plamy cosmelan1 i do tej pory używam cosmelan 2 na noc tylko na cienie po plamach i krem Auriderm XO na wzmocnienie naczynek. Rano i wieczorem myję buźkę Foaming Glycolic Wash 20 AHA później hydrolat cytrynowy i krem rozjaśniający z BU.Co drugi trzeci dzień zamiast kremu rozjaśniającego stosuję żel hialuronowy lub serum antyoksydacyjne C15EF z BU. No i oczywiście filtry firmy Mone&Moy SPF 30 z zawartością wit C co dodatkowo chroni i złuszcza. Mój jedyny problem to bardzo przeuszona skóra wokół oczu. Stosowałam Mene&Moy eye C contur z witC ale to mi nie wystarcza, kupiłam Biodermy sensibio ale skóra dalej jest mocno ściągnięta. Jak tak dalej pójdzie dorobię się dodatkowych i niechcianych zmarszczek. Kochaniutkie pomóżcie
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 20:01   #681
lalaith
Zakorzenienie
 
Avatar lalaith
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 832
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

marea co za dużo to niezdrowo. Ja zauważyłam że im mniej z moją twarzą robię tym jest lepiej. Moja mama z siostrą używają tylko kremu nawilżającego, twarz myją mydłem i mają śliczne, gładkie, porcelanowe buźki! Ja mam problem z trądzikiem, ale te wszystkie kosmetyki zamiast koić i leczyć jeszcze bardziej mi psują twarz. Dermatolog też nie pomógł nic a nic!
Postanowiłam zminimalizować to wszystko do minimum przynajmniej na jakiś czas, dopóki mi się twarz nie uspokoi. Kończę Isotrexin i używam tylko czegoś bardzo łagodnego do mycia twarzy oraz delikatnego kremu z apteki z jak najmniejszą ilością składników by nie zapychał. I tyle
lalaith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 20:13   #682
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez lalaith Pokaż wiadomość
marea co za dużo to niezdrowo. Ja zauważyłam że im mniej z moją twarzą robię tym jest lepiej. Moja mama z siostrą używają tylko kremu nawilżającego, twarz myją mydłem i mają śliczne, gładkie, porcelanowe buźki! Ja mam problem z trądzikiem, ale te wszystkie kosmetyki zamiast koić i leczyć jeszcze bardziej mi psują twarz. Dermatolog też nie pomógł nic a nic!
Postanowiłam zminimalizować to wszystko do minimum przynajmniej na jakiś czas, dopóki mi się twarz nie uspokoi. Kończę Isotrexin i używam tylko czegoś bardzo łagodnego do mycia twarzy oraz delikatnego kremu z apteki z jak najmniejszą ilością składników by nie zapychał. I tyle
Zgodze sie ze im mniej tym lepiej...szczegolnie w przypadku mlodej cery...najpierw trzeba sie rozprawic z tradzikiem ...dopiero pozniej mozna myslec o innych rzeczach
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 21:11   #683
vanessa1111
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 14
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

witam! marea - chciałam się jeszcze poradzić.nie wiem czy pamietasz mam przebarwienia używałam efaklaru ale chyba slabo działal i przerzucilam sie na diacenal ale tez nie bylo efektu. wiec za twoją poradą kupilam ad- i tez nie widać żadnego złuszczania ani poprawy z przebraiwniami(stosuje od miesiaca) oprócz tego na dzien serum z wit c z bu i tonik pomaranczowy. czy powinnam zamienic ad na mocniejszy preparat? jesli tak to jaki?
vanessa1111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 21:14   #684
atsenka
Zadomowienie
 
Avatar atsenka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 406
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Dziewczyny doradzcie mi coś prosżę, na mojego poprzedniego posta.
__________________
Lanzarote, France, Gran Canaria 2012
Maledives, Mexico 2013
Amsterdam, Crete, Santorini 2014
Cuba, Majorca 2015
Thailand, Scotland, France 2016
Bali 2017

Instagram
http://instagram.com/annamua321
atsenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 21:32   #685
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 762
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez lalaith Pokaż wiadomość
marea co za dużo to niezdrowo. Ja zauważyłam że im mniej z moją twarzą robię tym jest lepiej. Moja mama z siostrą używają tylko kremu nawilżającego, twarz myją mydłem i mają śliczne, gładkie, porcelanowe buźki! Ja mam problem z trądzikiem, ale te wszystkie kosmetyki zamiast koić i leczyć jeszcze bardziej mi psują twarz. Dermatolog też nie pomógł nic a nic!
Postanowiłam zminimalizować to wszystko do minimum przynajmniej na jakiś czas, dopóki mi się twarz nie uspokoi. Kończę Isotrexin i używam tylko czegoś bardzo łagodnego do mycia twarzy oraz delikatnego kremu z apteki z jak najmniejszą ilością składników by nie zapychał. I tyle
Chyba prawda z tym minimalizmem-choc nie u kazdego wszystko sie sprawdza

Moja kolezanka uzywa do zmywania makijazu tylko kranowki(letniej)
i kremu loreala,o filtrach i peelingach nie slyszala a cere ma super.

Ja jak bym umyla sama woda to bym miala pelno zaskorniakow rano.
a mydlo mnie by wysuszylo

ja tez ostanio minimalizuje-mam tylko jden krem,jeden podklad-gorzej z preparatami do mycia(mam na tym punkcie hopla)
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 21:54   #686
cassatta
Zadomowienie
 
Avatar cassatta
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 764
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez vanessa1111 Pokaż wiadomość
witam! marea - chciałam się jeszcze poradzić.nie wiem czy pamietasz mam przebarwienia używałam efaklaru ale chyba slabo działal i przerzucilam sie na diacenal ale tez nie bylo efektu. wiec za twoją poradą kupilam ad- i tez nie widać żadnego złuszczania ani poprawy z przebraiwniami(stosuje od miesiaca) oprócz tego na dzien serum z wit c z bu i tonik pomaranczowy. czy powinnam zamienic ad na mocniejszy preparat? jesli tak to jaki?
Cześć vanessa miała bardzo głębokie przebarwienia na czole i wąsa. Stosowałam różne kremy peelingi itp. Nic nie pomagało. Na razie z tego co wiem najmocniejszy jest krem firmy NEOSTRATA HQ SKIN LIGHTENING GEL . Jak nie masz głębokich plam to warto spróbować. Mi nie pomógł. Zrobiłam sobie cosmelan1 u dermatologa - koszt 1500zł do tego dostajesz słoiczek cosmelanu 2 którym smarujesz się i pięknie złuszczasz. Efekt widać już po miesiącu.
Pozdrowienia
cassatta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 22:02   #687
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez vanessa1111 Pokaż wiadomość
witam! marea - chciałam się jeszcze poradzić.nie wiem czy pamietasz mam przebarwienia używałam efaklaru ale chyba slabo działal i przerzucilam sie na diacenal ale tez nie bylo efektu. wiec za twoją poradą kupilam ad- i tez nie widać żadnego złuszczania ani poprawy z przebraiwniami(stosuje od miesiaca) oprócz tego na dzien serum z wit c z bu i tonik pomaranczowy. czy powinnam zamienic ad na mocniejszy preparat? jesli tak to jaki?
Mysle ze miesiac to napewno malo na spektakularne efekty..zapytaj moze L_V..albo poszukaj watkow na temat przebarwien
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 22:12   #688
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Ja nie za bardzo pomoge...na rumien i zaczerwienienia polecana jest wit C
Do mycia uzywaj delikatnych srodkow by nie podrazniac skory za bardzo bo wtedy produkuje wiecej tluszczu...poczytaj tu o polecanych srodkach myjacych
http://www.laboratoriumurody.pl/foru...86c750239e12a5
http://www.laboratoriumurody.pl/foru...wagi,t317.html
Nawilzaj skore jak najprostszymi i lekkimi kremami...fajne sa Avene Hydrance Optimale Leggre, La Roche Posay Hydrapgase Leggre, Humektan.
Wiecej na naczynka nie pomoge....
...kup moze effaclar ktory delikatnie wysuszy strefe T ktora sie przetluszcza..mozesz na noc nakladac co 2gi dzien np



Cytat:
Napisane przez atsenka Pokaż wiadomość
Witam drogie wizażanki,
Czytuję biochemie od jakiś 3 tygodni i mam mętlik w głowie. Niewiem już sama jakie kosmetyki dso pielęgnacji buzi zacząć stosować. Byłabym bardzo wdzięczna za jakąkolwiek radę.
Otóż mam 20 lat a moja cera jest raczej normalna z tendencją do przetłuszczania (tzn raz jest normalna innym razem tłusta), Ogólnie nie jest zabardzo problemowa. Nie mam problemów z jej nawilżeniem, nie wyskakują mi krosty (jedynie na miesiączkę). Nie jestem pewna ale uznałabym ją za naczynkową mimo iż nie mam widocznych żadnych pękniętych naczynek na twarzy, bardzo często natomiast sie rumienię pod wpływem emocji/temperatury itp. Sotoswałam krem na naczynka Ruboril, ale bardzo znacznej poprawy nie zauważyłam. W sumie to używałam/używam go raz dziennie a nie jak producent zaleca 2-3 razy dziennie dlatego też pewnie nie ma efektów. Jedyny problem mojej cery to wągry (głównie na nosie), jedno widoczne przebarwienie w okolicach oka oraz fakt, iż szybko się "zanieczyszcza" i czasem (ale bardzo rzadko) jest "zapchana". Co w takim razie polecacie do jej pielęgnacji?
Aha jeśli chodzi o filtry to chciałam już zacząć stosować od tej wiosny/lata ale... mam wątpliwości. Raz użyłam jakiegoś filtra (niewiem czy nie Avene) na próbę od siostry i straaasznie się świeciłam Nie dość że ogólnie moja cera jest ostatnio przetłuszczona to po filtrach juz w ogóle. Nie mogę się jakoś do nich przekonać i póki co zakupiłam na wiosnę/lato krem-fluid z Oriflame SPF 30. Na KWC ma całkiem przyzwoite opinie, myślę że póki co mi wystarczy tym bardziej że nie będę przebywać zbyt często na słońcu (praca, mieszkanie w Londynie). No i chciałam jeszcze zakupić żel Aurigi Auriderm XO Gel właśnie na naczynka- też ma super recenzję w KWC. Co ponadto proponujecie? Póki co używam Ruborilu na dzień, na noc SPORADYCZNIE (zawsze zapominam) krem AVON rozświetlająco-nawilżający. Myję tqwarz żelem do mycia Nivea Visage Young (tylko taki posiadam i to jedyny żel którego w życiu używałam), używam tonika Ziaji ogórkowego i chyba tyle... No i raz w tygodniu peeling morelowy ST Ives + maseczka tej samej firmy ujedrniająco-wygładzająca. Ale nadal zależy mi na dobrym oczyszczeniu buzi, wygładzeniu, zlikwidowaniu rumienia oraz i chyba przede wszystkim chciałabym żeby była normalna przez cały czas, bo ostatnio bardzo się przetłuszcza. Aha i zastanawiałam się nad jakimis zabiegami typu peeling kawitacyjny/mikrodermabrazja/kwasy ale neiwiem czy będą odpowiednie do mojej cery i czy nie jestem na to za młoda.
Proszę bardzo o pomoc w doborze kosmetyków/zabiegów itp, cena nie gra roli (oczywiście w granicach rozsądku). Będę bardzo wdzięczna.
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 22:26   #689
cassatta
Zadomowienie
 
Avatar cassatta
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 764
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

vanessa zobacz wątek Zabieg Cosmelan-Pamiętnik wszystkie plamiaste kobietki opisują co robiły i że cosmelan jest najlepszy.
cassatta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-13, 22:33   #690
atsenka
Zadomowienie
 
Avatar atsenka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 406
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

marea bardzo dziękuję za odzew Już się iorę za przeglądanie wątku który mi podałaś i czekam na opinie innych wizażanek.
__________________
Lanzarote, France, Gran Canaria 2012
Maledives, Mexico 2013
Amsterdam, Crete, Santorini 2014
Cuba, Majorca 2015
Thailand, Scotland, France 2016
Bali 2017

Instagram
http://instagram.com/annamua321
atsenka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
avene nadwrażliwa, blizny, krem, kwasy, mieszana, naczynka, opalanie, pielędnacja, pięlęgnacja, problem, przebarwienia, przerwa kuracja ruboril, retinoidy, slonce, sucha ściągnięta, tonik bha żel hialuronowy, tradzik, trądzik, twarz, zima

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-04-25 19:31:19


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:47.