Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią - Strona 67 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-14, 13:10   #1981
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez balitagscarlet Pokaż wiadomość
To ja się jeszcze podłączę z krótkim pyt odnośnie filtrów. Jeśli stosuję kuracje kwasami i retinoidami to czy powinnam używać filtrów również w dni, kiedy nie wychodzę z domu? A jak wychodzę dopiero jak już jest ciemno (co teraz dzieje się szybko, bo przed 17)?Proszę się nie śmiać tylko ze mnie bo z filtrami od niedawna mam do czynienia.

Tak, powinnaś. Jeżeli wychodzisz późnym wieczorem, to możesz sobie darowac - albo nałożyć krem z małym filtrem, spf 15. teraz prawie każdy krem dzienny ma co najmniej 15-tkę.
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-14, 13:22   #1982
balitagscarlet
Raczkowanie
 
Avatar balitagscarlet
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 445
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez L_V Pokaż wiadomość
Purritin to faktycznie nie był najpeolpszy pomysł. On ma w skąłdzie (chyba) kwas glikolowy, a ten przy cerze naczynkowej jest zabroniony. Teraz - co możesz zrobić? Sama zmagam sie z ŁZS, więc wiem o co chodzi. Doprowadzenie skóry do łądu trzeba zaczac od złągodzenia skutków ŁZS. Jeżeli stan się zaostrzł - musisz pokazac się raz jeszcze dermatologowi. pewnie już wiesz, ze łZS nie da się wyleczyć raz na zawsze - co jakiś czas powraca.

Oczyszczanie skóry z zaskórników załatwi Effaclar K - nie czesciej niz 2x w tyg - na poczatek. Trzeba uwazac, aby nie podraznić skóry z ŁZSem, bo bedzie jeszcze gorzej, stad te zmoje naciski an wizyte u dermatologa. Do tego koniecznie dobry krem nawilżający o maksymanie porstym składzie. Aha, zwróc uwagę, co mogło Cię pozapychac - nei chcemy przecież powtórki z rozrywki.

Proponuje odstawić mucie twarzy wodą - woda zaogni zmiany ŁZS. Może płyn micelarny Biodermy do cery naczynowej? Jest wart swojej ceny, a ostatnio w SuperPhramach widziałąm promocje - 2 w cenie 1. Rozwaz zakup wody termalnej - jeżeli jesteś przyzwyczajpna do mycia buzi woda, termalka może przynieśc ci to uczucie czystosci i odswieżenia.

Odstawiłabym kosmetyki w formie żelu. Substancje które odpowiadają za utrzymanie konsystencji żelu czesto zaostrzają ŁZS - odkryłam to na własnej skórze. I mam tyu na mysłi żele do mycia (SLSy to juz w ogóle wykluczone), kremy i maseczki w zelowej formie. Zaprzyjaźnij się z kremowymi konsystencjami.
Cytat:
Napisane przez L_V Pokaż wiadomość
Tak, powinnaś. Jeżeli wychodzisz późnym wieczorem, to możesz sobie darowac - albo nałożyć krem z małym filtrem, spf 15. teraz prawie każdy krem dzienny ma co najmniej 15-tkę.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Trochę mnie wcieło jak przeczytałam Twój wcześniejszy post, bo mam skłonność do pękających naczynek a niedawno zaczęłam używać Diacneal Avene, tam też jest kwas glikolowy i teraz chyba Miałam go na twarzy dopiero kilka razy - efekt bardzo mi się podobał bo wygładził koloryt, zmniejszyłpory itd, ale nie miałam pojęcia, że kwas glikolowy nie powinien być używany przy takiej cerze
__________________
You see things and you say "Why?" But I dream things that never were and I say "Why not?"
balitagscarlet jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-14, 13:24   #1983
sweetpoison1991
Raczkowanie
 
Avatar sweetpoison1991
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cześć dziewczyny mam pytanie moze troche dziwne ale bylam dzis u dermatologa i powiedzial ze filtry (jako ze sa tluste) powoduja tradzik czy to prawda?
__________________
*ODCHUDZAM SIĘ :
Start 65...64...63...62...61...60...59...58...57...56 ...55

*ZAPUSZCZAM WŁOSY I JE PIELĘGNUJE

*DBAM O CERE

*WALCZE Z CELULITEM I ROZSTĘPAMI

*UŚMIECHAM SIĘ
sweetpoison1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-14, 13:27   #1984
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez balitagscarlet Pokaż wiadomość
Dziękuję za szybką odpowiedź. Trochę mnie wcieło jak przeczytałam Twój wcześniejszy post, bo mam skłonność do pękających naczynek a niedawno zaczęłam używać Diacneal Avene, tam też jest kwas glikolowy i teraz chyba Miałam go na twarzy dopiero kilka razy - efekt bardzo mi się podobał bo wygładził koloryt, zmniejszyłpory itd, ale nie miałam pojęcia, że kwas glikolowy nie powinien być używany przy takiej cerze
Nie - przy cerach naczyniowych nie stosuje się kwasy glikolowego.

Cytat:
Napisane przez sweetpoison1991 Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny mam pytanie moze troche dziwne ale bylam dzis u dermatologa i powiedzial ze filtry (jako ze sa tluste) powoduja tradzik czy to prawda?
Niekoniecznie. Trzeba dobrze dobrac filtr. niekóre - zwłaszcza te dedykowane cerom suchym moga zapychac, a co za tym idzie zasotrzac trądzik, ale nei wszystkie. Sa specjalne filtry do cer tłustych i trądzikowych - poszukaj na biochemii.
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-14, 13:37   #1985
kam
Przyczajenie
 
Avatar kam
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 15
Unhappy Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez L_V Pokaż wiadomość
Purritin to faktycznie nie był najpeolpszy pomysł. On ma w skąłdzie (chyba) kwas glikolowy, a ten przy cerze naczynkowej jest zabroniony. Teraz - co możesz zrobić? Sama zmagam sie z ŁZS, więc wiem o co chodzi. Doprowadzenie skóry do łądu trzeba zaczac od złągodzenia skutków ŁZS. Jeżeli stan się zaostrzł - musisz pokazac się raz jeszcze dermatologowi. pewnie już wiesz, ze łZS nie da się wyleczyć raz na zawsze - co jakiś czas powraca.

Oczyszczanie skóry z zaskórników załatwi Effaclar K - nie czesciej niz 2x w tyg - na poczatek. Trzeba uwazac, aby nie podraznić skóry z ŁZSem, bo bedzie jeszcze gorzej, stad te zmoje naciski an wizyte u dermatologa. Do tego koniecznie dobry krem nawilżający o maksymanie porstym składzie. Aha, zwróc uwagę, co mogło Cię pozapychac - nei chcemy przecież powtórki z rozrywki.

Proponuje odstawić mucie twarzy wodą - woda zaogni zmiany ŁZS. Może płyn micelarny Biodermy do cery naczynowej? Jest wart swojej ceny, a ostatnio w SuperPhramach widziałąm promocje - 2 w cenie 1. Rozwaz zakup wody termalnej - jeżeli jesteś przyzwyczajpna do mycia buzi woda, termalka może przynieśc ci to uczucie czystosci i odswieżenia.

Odstawiłabym kosmetyki w formie żelu. Substancje które odpowiadają za utrzymanie konsystencji żelu czesto zaostrzają ŁZS - odkryłam to na własnej skórze. I mam tyu na mysłi żele do mycia (SLSy to juz w ogóle wykluczone), kremy i maseczki w zelowej formie. Zaprzyjaźnij się z kremowymi konsystencjami.

Dziękuja za tak szybka odpowiedź
Woda bużki nie myje juz ok 2 tyg. używam rano toniku (simple ang. kosmetyk ) tylko mam watpliwości co do niego :/ czy nie zmienic na jakis oczyszczajacy??dla cery wrażlwej.Bioderme z chcęcia bym kupiła czaje się już na nia od miesięcy,ale w Uk nie widziałam nie wiem czy nie zapchał mnie krem intensywnie nawilzajacy na dzien Iwostin z filtrem (albo mleczko z tej samej serii co tonik??wizyte u dermatologa niestety mam dopiero za 3 tyg. i mam problem czy zaczać działać sama tzn. z effaclarem k ??oczywiscie naprzeminnie z tolariane,na dzien nie mam pojecia jakiego kremu uzywać LRP 50+ nie wchłania się zbyt dobrze na mojej skórze,chyba ze naloze go w ilosciach sladowych:/ a co do LZS to na twarzy jest narazie Ok. gorzej z głową
Jeju jak szkoda,ze nie ma tej biodermy w Uk co ja mam teraz począć??może coś z LRP?? proszę podpowiedzcie jak mam pielegnować ta moja kapryśna cere ??uzywać mleczek?toników?może jakieś inne kremy??
kam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-14, 14:24   #1986
sweetpoison1991
Raczkowanie
 
Avatar sweetpoison1991
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Przegladalam ale nic nie znalazlam moze Wy dziewczyny ocenicie moja pielegnacje ?

Rano:
żel do mycia twarzy filomed:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=8066
tonik:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=12643
na naczynka:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=8468
i krem z filtrem spf 20
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=22197
i na to puder:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=22949
Wieczorem:
żel ten sam i acne derm ktory stosuje od ok. miesiaca

Cera tłusta,skolnna do wypryskow i wagrow,naczynkowa i wrazliwa z przebarwieniem na warga (licze ze acne derm pomoze)
Od niedawna moja cera jest straszna ktory z kosmetykow moze byc odpowiedzialny ? Czy moze ten iwostin ?
__________________
*ODCHUDZAM SIĘ :
Start 65...64...63...62...61...60...59...58...57...56 ...55

*ZAPUSZCZAM WŁOSY I JE PIELĘGNUJE

*DBAM O CERE

*WALCZE Z CELULITEM I ROZSTĘPAMI

*UŚMIECHAM SIĘ
sweetpoison1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-14, 14:41   #1987
Sawisia
Raczkowanie
 
Avatar Sawisia
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 194
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Mam pytanie, czy mogę połączyć Lysanel Active naprzemian z Acne derm? Nie bardzo się orientuję w tej dziedzinie, a krzywdy jeszcze większej bym sobie nie chciała wyrządzić ..Dodam, że mam skórę tłustą, przyszczy już mam niewiele, jednak dużo blizn i przebarwień.. Czy takie połączenie kwasów, to dobre rozwiązanie? prosze o odp

1 noc - Acne Derm
2 noc - Humektan
3 noc - SVR, Lysanel Active
__________________

Sawisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-14, 21:34   #1988
kulaczek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Szwecja,Sztokcholm
Wiadomości: 41
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Ja mam takie pytanko ,poniewaz rozpoczelam oczyszczanie cery od toniku aspirynowego codziennie wieczorem plus maseczka aspirynowa dwa razy w tygodniu tak chce przygotowac skore na effaclar k i diroseal (cera mieszana naczynkoowa z wagrami i czasem niespodziankami) i problem w tym ze bardzo wysusza mnie ten tonik aspirynowy po mimo nawilazania Vichy aqualia.
Czy powinnam odstawic teraz tonik? jak zaczne z effaclarem,maseczki aspirynowej sie nie wyzekne
chce zrobic tak Effaclar na noc sam bez niczego tzn bez nawilzacza puzniej
druga noc nawilzacz np Weleda z irysem
Trzecia noc diroseal
Nawilazcz.
Itak w kolo,moze byc?ale bez toniku
kulaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 00:44   #1989
czeskaFusia
Raczkowanie
 
Avatar czeskaFusia
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: UK/PL
Wiadomości: 56
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Kulaczek a ktora wersje masz Aqualii, bogata czy lekka?
czeskaFusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 10:04   #1990
kulaczek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Szwecja,Sztokcholm
Wiadomości: 41
Cool Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez czeskaFusia Pokaż wiadomość
Kulaczek a ktora wersje masz Aqualii, bogata czy lekka?
Mam bogata wersje Aqualia i nie daje rady a nie mam tu dostepu do tych super nawilzaczy np.hydraphase z avene czy physiogel tez byl polecany,prubuje weleda na noc.Juz za 3dni przyjda moje kremiki effaclar i diroseal a tu zwykly tonik takie wysuszenie.
kulaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 11:27   #1991
karamari
Rozeznanie
 
Avatar karamari
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 836
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez karamari Pokaż wiadomość
Witam się na forum Biochemii

Mam cerę mieszaną - suchą zwłaszcza zimą i po basenie na polikach, tłustą, o rozszerzonych porach i ze skłonnością do hormonalnych bombek, o czym się przekonałam po odstawieniu pigułek (a całe życie myślałam, że mam taką idealną cerę ) w strefie T i z tym chciałabym powalczyć, a dodatkowo zachować wieczną młodość i urodę

Czytam forum skrupulatnie od kilku dni z notesikiem w ręku - wiele wątków jeszcze przede mną, ale proszę o ocenę pielęgnacji:

oczyszczanie: płyn micelarny Biodermy Sensibio (jest moim odkryciem roku i KWC)
rano: serum z wit. C (właśnie zamówiłam) + krem z filtrem (na razie trudno mi się zdecydować , jutro poszukam próbek w aptekach) + puder jedwabny dr Hauschka
wieczorami: 1 Diacneal, 2 Effaclar K, 3 nawilżanie (aktualnie używam Physiogel, zamówiłam Humektan, na zimę mam też Nanobase)

Coś dodać, coś ująć?

Mam też żółtodziobowate pytanie o pielęgnację okolic oczu: omijać je, nakładać jakieś specjalne specyfiki? Na ukończeniu mam żel Sensibio Biodermy, który bardzo miło mnie nawilża, ale chciałabym też uchronić się przed zmarszczkami
Nieśmiało się przypominam, bo chyba mój post zostal przeoczony
karamari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 11:47   #1992
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 911
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez sweetpoison1991 Pokaż wiadomość
Przegladalam ale nic nie znalazlam moze Wy dziewczyny ocenicie moja pielegnacje ?


na naczynka:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=8468
na reszcie sie nie znam, ale na naczynka moge polecic koncentrat farmony. Wiem,ze brzmi to niemozliwie,ale po tyg. stosowania naczynko na nosie zbladlo o 90% a bylo juz tam dosc dawno(ok roku, moze dluzej). NAtomista co do kremu z Twojego linku- przerazila mnie obecnosc alkoholu denat. w kosmetyku dla naczynkowcow
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 12:19   #1993
kam
Przyczajenie
 
Avatar kam
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 15
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

[quote=kam;9713580]Dziękuja za tak szybka odpowiedź
Woda bużki nie myje juz ok 2 tyg. używam rano toniku (simple ang. kosmetyk ) tylko mam watpliwości co do niego :/ czy nie zmienic na jakis oczyszczajacy??dla cery wrażlwej.Bioderme z chcęcia bym kupiła czaje się już na nia od miesięcy,ale w Uk nie widziałam nie wiem czy nie zapchał mnie krem intensywnie nawilzajacy na dzien Iwostin z filtrem (albo mleczko z tej samej serii co tonik??wizyte u dermatologa niestety mam dopiero za 3 tyg. i mam problem czy zaczać działać sama tzn. z effaclarem k ??oczywiscie naprzeminnie z tolariane,na dzien nie mam pojecia jakiego kremu uzywać LRP 50+ nie wchłania się zbyt dobrze na mojej skórze,chyba ze naloze go w ilosciach sladowych:/ a co do LZS to na twarzy jest narazie Ok. gorzej z głową
Jeju jak szkoda,ze nie ma tej biodermy w Uk co ja mam teraz począć??może coś z LRP?? proszę podpowiedzcie jak mam pielegnować ta moja kapryśna cere ?? jakich uzywać mleczek?toników?może jakieś inne kremy na dzień?

Tak dla przypomnienia,proszę poradźcie coś
kam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 12:36   #1994
sweetpoison1991
Raczkowanie
 
Avatar sweetpoison1991
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 466
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
na reszcie sie nie znam, ale na naczynka moge polecic koncentrat farmony. Wiem,ze brzmi to niemozliwie,ale po tyg. stosowania naczynko na nosie zbladlo o 90% a bylo juz tam dosc dawno(ok roku, moze dluzej). NAtomista co do kremu z Twojego linku- przerazila mnie obecnosc alkoholu denat. w kosmetyku dla naczynkowcow
Mowa o koncentracie farmony z wit.k 3% ? poluje na niegho ale w zadnej aptece niema
Tez nie bylam do niego przekonana ale dermatolog zalecil i rumienie sie zmniejszylo o dziwo
__________________
*ODCHUDZAM SIĘ :
Start 65...64...63...62...61...60...59...58...57...56 ...55

*ZAPUSZCZAM WŁOSY I JE PIELĘGNUJE

*DBAM O CERE

*WALCZE Z CELULITEM I ROZSTĘPAMI

*UŚMIECHAM SIĘ
sweetpoison1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 19:01   #1995
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 911
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

tak, tak pisze o koncentracie z wit. K, osobiscie posiadam 1% ja tez go nigdzie nie moglam znalezc ale w koncu zamowilam przez internet i bardzo sie ciesze z tego zakupu

Edytowane przez nAtaL!a
Czas edycji: 2008-11-15 o 19:02
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 19:58   #1996
czeskaFusia
Raczkowanie
 
Avatar czeskaFusia
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: UK/PL
Wiadomości: 56
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez kulaczek Pokaż wiadomość
Mam bogata wersje Aqualia i nie daje rady a nie mam tu dostepu do tych super nawilzaczy np.hydraphase z avene czy physiogel tez byl polecany,prubuje weleda na noc.Juz za 3dni przyjda moje kremiki effaclar i diroseal a tu zwykly tonik takie wysuszenie.
Aqualia bogata powinna dobrze nawilzac wiec chyba jednak wina toniku. A to jest ten z BU czy sama robilas z aspirynek? Moze jak na poczatek za czesto stosujesz, zmniejsz czestotliwosc. Wbrew pozorom tonik BHA jest raczej mocniejszy niz Effaclar wiec nie przerazaj sie ze jak dolaczysz Eff i Diroseal to ci skora bedzie schodzic platami;. Eff to wg mnie nawet fajnie nawilza a Diroseal to juz w ogole tluscioch

Ja bym odstawila tonik (jak juz przyjda kremiki) i przez ok 2tyg stosowala tylko Eff na zmiane z nawilzaczem. Pozniej:
1. Eff
2. Diroseal
3. Nawilzacz i tak w kolko
Jesli nie bedziesz sie luszczyc dolaczylabym tonik BHA.

Ale to tylko moja opinia Niestety tutaj gotowce czesto sie nie sprawdzaja bo co cera to inny przypadek. Obserwuj reakcje skory i w razie czego modyfikuj swoj program

Edytowane przez czeskaFusia
Czas edycji: 2008-11-15 o 20:16
czeskaFusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 21:26   #1997
zetafon
Zakorzenienie
 
Avatar zetafon
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 774
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

A czy któras z was może mi powiedziec jak mam postepowac z maseczkami??
Kupiłam sobie maseczke profesjonalna bielendy chłodząca z glinka i oczyszczajacą maseczke ziaji do twarzy pro z ta mikrodermabrazją.Czy mam robic tak,ze najpeirw dac peeling enzymatyczny dermiki,na to oczyszczajaca ziaje i na koniec bielende???Czy lepiej rozkładac to w czasie i każdego dnia co innego nakładać??
jak mozecie to mi napiszcie przyklad jakiegos fotostabilnego filtra bo pewnie w aptece panie zrobią wielkie oczy jak o niego poproszą
Sa jakies filtry ktore nie będą się gryzły z podkładami i pudrami??Wkleiłam jeszcze raz bo nie dostałam odpowiedzi
Prosze,niech mi ktos podpowie
zetafon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 21:32   #1998
wiki124
Rozeznanie
 
Avatar wiki124
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Heaven :)
Wiadomości: 897
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Witam Was specjalistki Po wielodniowej lekturze wątku i zaopatrzeniu się w odpowiednie produkty prosze Was o ocene mojej pielegnacji , ktora juz po czesci stosuje..
Cera mieszana ..., czyli problemy z czołem, broda i nosem, wrażliwa wokół oczu z uwidoczniającymi sie zmarszczkami i naczynkowa w okolicach nosa i na polikach- jeden wielki misz masz . Dodam , ze specjalnych wysypów nie mam chociaż nie potrafie poradzic sobie z tymi , ktore juz wyskocza (na czole zazwyczaj). Minus jest taki, że mam b. delikatną cerę, nie tylko w dotyku, ale jeśli coś mi wyskoczy to zostaje zaczerwienienie, które długo się goi. Mam nieszczesne wągry na nosie i rozszerzone pory kolo niego. Do tego moja cera potrzebuje blasku i nawilzenia , bo czasami mam wrażenie jakby zaraz miala pęknąc. Stosowałam zel avene cleanance, ale musiałam odstawić ponieważ miałam uczucie straszliwego ściągnięcia. Pielęgnacja wyglada tak:

Dzien: -mycie płynem miceralnym bioderma sensibio
-filtr obecnie iwostin solecrin 25, ale przymierzam się do mleczka Avene 50
zastanawiam się również nad serum z wit.C tym z BU , bo Lpr'owskie mnie zapychało, chociaż wygladzily mi sie zmarszczki pod oczami i skora tam byla bardziej napieta. Czy to z BU bedzie dobrym zamienikiem??
Noc: - płyn micerany bioderma sensibio
- woda termalna Avene
-demakijaz oczu - mleczko AA help
- od czasu do czasu myje twarz żelem AA z kw. hialuronowym - troszke sciaga..
-krem pod oczy Pharmaceris redukujący cienie i obrzeki wokol oczu
- peeling enzymatyczny Dermika 1/2 razy w tyg
-naprzemiennie Effaclar, Diroseal, Avene HOL
zastanawiam sie rownież nad maseczka aspirynowa i bardzo prosze o jakies rady zw. z maseczkami najlepiej sklepowe/apteczne-bo samej mi sie nie chce krecic, które odzywiłyby cere zmeczona i szara...

I planuje udać sie do kosmetyczki na peeling migdałowy jeszcze w listopadzie i czy na ten czas przed i po zabiegu odstawic effaclar i diroseal i uzywac tylko nawilzacza na noc??
Bede niezmiernie wdzieczna za sugestie i uwagi
__________________
55-54-53-52-51-50

http://twoflyingflowers.blogspot.com/ - Blog
http://www.uniteddogs.com/stopkillingdogs/#signform - ratujmy pieski!
wiki124 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 21:35   #1999
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 794
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Zetafon, mimo iz jestem na biochemii nowa to z odpowiedziami na twoje pytanie zetknelam sie juz setki razy Polecam zagladnac do podwieszonych przez moderatorki watkow, w ktorych naprawde wiele sie dowiesz sie nt. filtrow i pielegnacji
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-15, 21:40   #2000
cloche
Zakorzenienie
 
Avatar cloche
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Monachium
Wiadomości: 8 379
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez zetafon Pokaż wiadomość
A czy któras z was może mi powiedziec jak mam postepowac z maseczkami??
Kupiłam sobie maseczke profesjonalna bielendy chłodząca z glinka i oczyszczajacą maseczke ziaji do twarzy pro z ta mikrodermabrazją.Czy mam robic tak,ze najpeirw dac peeling enzymatyczny dermiki,na to oczyszczajaca ziaje i na koniec bielende???Czy lepiej rozkładac to w czasie i każdego dnia co innego nakładać??
jak mozecie to mi napiszcie przyklad jakiegos fotostabilnego filtra bo pewnie w aptece panie zrobią wielkie oczy jak o niego poproszą
Sa jakies filtry ktore nie będą się gryzły z podkładami i pudrami??Wkleiłam jeszcze raz bo nie dostałam odpowiedzi
Prosze,niech mi ktos podpowie
ja bym to raczej rozłożyła... tzn. na pewno maseczki. jeśli już coś łączyć to chyba enzymatyczny z glinką, bo mikrodermabrazja to też jakaś tam forma peelingu... ale ja bym wszystko osobno brała. i stosowała wg potrzeby. co do maseczek nie lubię planu, po prostu robię na wyczucie popatrz, jaki efekt daje który kosmetyk i spróbuj słuchać swojej skóry
a z fotostabilnych filtrów to te avene, la roche posay, vichy,... z tych niegryzących się z pudrami to z tego co wiem avene jest polecana... nie rozumiem do końca, na czym to polega, ale spróbuj wyciągnąć parę próbek różnych filtrów avene i próbuj, co ci pasuje najbardziej
cloche jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 19:27   #2001
Relyah
Raczkowanie
 
Avatar Relyah
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Polska!
Wiadomości: 489
Question Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Witam

Przerobiłam masę wątków na forum..
No i przygotowałam sobie jako taki zestawik tego, co mi potrzeba... Ciut przyduży Zdecydowałam się poprosić Was o pomoc.

Cera: mieszana(strefa T), skłonność do wyprysków (chyba niska, bo max 5-7 na raz na twarzy), skłonność do czerwienienia się na policzkach i nosie, kilka widocznych naczynek.

Cel: Całkiem zwalczyć trądzik, zlikwidować blizny po trądziku, zmniejszyć zaczerwienienia -wzmocnić naczynka. Przyciemnić (np. samoopalacz),

Oto lista cudów, które zebrałam z forum:
(kilku używam od dawna, kilka jestem zdecydowana kupić..
chętnie wzięłabym wszystko hihihhiii
..... ale tak sie nie da )


Oczyszczanie:
- Micel Bioderma sensibio
- Żel Ziaja calma
- mydełko Alep (czarne/premim 70%)
- Hydrolat oczarowy/różany

Nawilżanie:
- Humektan krem
- Xerial 5

Specyfiki na trądzik/zaskórniki:
- Acne Derm
- Effaclar K
- Lysanel krem
- Diacneal avene
- pasta cynkowa (w pogotowiu)
- olejek z drzewa herbacianego

Krem matujący:
- Effaclar
Chętnie wypróbuję jakiś inny

Na naczynka:
- Auriderm
- Bielenda z kasztanowcem
(może jakieś mazidło?)
- Diroseal

Filtr:
- Avene Emulsja SPF 50+
(coś nie moge jej dostać)

Maseczki:
- Aspirynowa
- glinka czerwona argiletz (w tubce)

Samooopalacz:
- L'oreal Nutri bronze (INCI)
- alternatywnie L'Oreal, Sublime Bronze, Gel (INCI)
Który ma delikatniejszy/lepszy skład?? Co może zapychac?

Przeciw bliznom:
Soraya antybakteryjny, przeciw bliznom
(Dodatkowo można wspomnieć o zoracu i isoratex'ie. Ale może takie mocne specyfiki i leczenie blizn zostawić na później?)

To by było na tyle mojej listy jest obszerna, ale nie wszystkiego chcę używać oczywiscie (!!!).. tymbardziej, że chciałabym zminimalizować ilość używanych kosmetyków.
Proszę o rady jakie kosmetyki dobrać, zważając na stan i rodzaj mojej cery.
Czy któreś z tych kosmetyków jest nieodpowiednie? Bardzo boję się zapychania..szczególnie w samoopalaczu.. i emulsji avene też sie trochę boję, ale czytałam Wasze wypowiedzi, że jest ok.
Nie chciałabym obudzić też moich naczynek.
POMOCY!

Przy okazji dziękuję wszystkim Wizażankom za dotychczasową (bezwiedną) pomoc i masę informacji

Pozdrawiam!! uffff

Edytowane przez Relyah
Czas edycji: 2008-11-16 o 21:25
Relyah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-16, 22:35   #2002
Relyah
Raczkowanie
 
Avatar Relyah
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Polska!
Wiadomości: 489
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

No dobra, żeby było łatwiej zaproponuję swoją koncepcję:

Oczyszczanie:
- Micel Bioderma sensibio
- Żel Ziaja calma
- Hydrolat oczarowy/różany

Nawilżanie:
- Humektan krem

Naczynka:
- maseczka z czerwonej glinki
- mazidła własnej roboty

Filtr:
- Avene Emulsja SPF 50+

Specyfiki na trądzik/zaskórniki:
- Acne Derm
- Effaclar K
- pasta cynkowa (w pogotowiu)
- olejek z drzewa herbacianego

Krem matujący:
- Effaclar

Samooopalacz:
- L'oreal Nutri bronze

Oczyszczanie tak samo kazdego dnia rankiem i wieczorem.
Matujący krem i filtr codziennie pod podkład. Nie wiem jak się filtr zachowa, może nie trzeba będzie effaclaru.
Noce: acne 1, effaclar K 2, Humektan 2.
Raz w tygodniu maseczka z glinki czerwonej.

Kiedy stosować samoopalacz? Często nakładałm go na wsiąknięty effaklar K.. Może wtedy? Czy może lepiej zestawić go z humektanem ? albo całkiem osobno?

Jeszcze pytanko mam, czy używać peelingów wtedy, gdy mam jakieś niespodzianki? Czy to nie roznosi suprajsów na całą twarz przypadkiem ?? I jaki peeling ? Obecnie używam enzymatycznego z ori..
Relyah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 12:39   #2003
lalaith
Zakorzenienie
 
Avatar lalaith
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 832
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez Relyah Pokaż wiadomość
No dobra, żeby było łatwiej zaproponuję swoją koncepcję:

Oczyszczanie:
- Micel Bioderma sensibio
- Żel Ziaja calma
- Hydrolat oczarowy/różany

Nawilżanie:
- Humektan krem

Naczynka:
- maseczka z czerwonej glinki
- mazidła własnej roboty

Filtr:
- Avene Emulsja SPF 50+

Specyfiki na trądzik/zaskórniki:
- Acne Derm
- Effaclar K
- pasta cynkowa (w pogotowiu)
- olejek z drzewa herbacianego

Krem matujący:
- Effaclar

Samooopalacz:
- L'oreal Nutri bronze

Oczyszczanie tak samo kazdego dnia rankiem i wieczorem.
Matujący krem i filtr codziennie pod podkład. Nie wiem jak się filtr zachowa, może nie trzeba będzie effaclaru.
Noce: acne 1, effaclar K 2, Humektan 2.
Raz w tygodniu maseczka z glinki czerwonej.

Kiedy stosować samoopalacz? Często nakładałm go na wsiąknięty effaklar K.. Może wtedy? Czy może lepiej zestawić go z humektanem ? albo całkiem osobno?

Jeszcze pytanko mam, czy używać peelingów wtedy, gdy mam jakieś niespodzianki? Czy to nie roznosi suprajsów na całą twarz przypadkiem ?? I jaki peeling ? Obecnie używam enzymatycznego z ori..
Genaralnie widzę że plan jest dobrze przemyślany i poparty wcześniejszym szczegółowym czytaniem tego i podobnych wątków. To się chwali i sprawia że analizujący ma o wiele mniej roboty
Wszystko powinno dobrze podziałać na Twoją cerę, o ile Effaclar matujący i Humektan nie będą Cię zapychać, co się czasami zdarza w przypadku podatnych na zapychanie cer (choć oba to naprawdę dobre kremy)
Co do peelingu ten co używasz to Radiance Energy? Jeśli tak jest baardzo dobry. Przy następnych zakupach na BU (widzę że używasz stamtąd hydrolatów) możesz również wypróbować tamtejszy enzymatyczny z bromaliną.
A może by tak samoopalacz stosować na dzień, wymiennie z kremem matującym pod filtr? Albo poszukać jakiegoś tonera z filtrem, Bioderma chyba taki ma: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=250550 Przeszukaj KWC, bo ja osobiście nie używałam ale coś takiego mogłoby się sprawdzić. Nigdy nie stosuj go na Effaclar K!
Na naczynka świetne są koncentraty Farmony, fajnie też działa serum C z BU nakładany pod filtr.

Edytowane przez lalaith
Czas edycji: 2008-11-17 o 12:49
lalaith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 12:59   #2004
lalaith
Zakorzenienie
 
Avatar lalaith
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 832
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez wiki124 Pokaż wiadomość
Witam Was specjalistki Po wielodniowej lekturze wątku i zaopatrzeniu się w odpowiednie produkty prosze Was o ocene mojej pielegnacji , ktora juz po czesci stosuje..
Cera mieszana ..., czyli problemy z czołem, broda i nosem, wrażliwa wokół oczu z uwidoczniającymi sie zmarszczkami i naczynkowa w okolicach nosa i na polikach- jeden wielki misz masz . Dodam , ze specjalnych wysypów nie mam chociaż nie potrafie poradzic sobie z tymi , ktore juz wyskocza (na czole zazwyczaj). Minus jest taki, że mam b. delikatną cerę, nie tylko w dotyku, ale jeśli coś mi wyskoczy to zostaje zaczerwienienie, które długo się goi. Mam nieszczesne wągry na nosie i rozszerzone pory kolo niego. Do tego moja cera potrzebuje blasku i nawilzenia , bo czasami mam wrażenie jakby zaraz miala pęknąc. Stosowałam zel avene cleanance, ale musiałam odstawić ponieważ miałam uczucie straszliwego ściągnięcia. Pielęgnacja wyglada tak:

Dzien: -mycie płynem miceralnym bioderma sensibio
-filtr obecnie iwostin solecrin 25, ale przymierzam się do mleczka Avene 50
zastanawiam się również nad serum z wit.C tym z BU , bo Lpr'owskie mnie zapychało, chociaż wygladzily mi sie zmarszczki pod oczami i skora tam byla bardziej napieta. Czy to z BU bedzie dobrym zamienikiem??
Noc: - płyn micerany bioderma sensibio
- woda termalna Avene
-demakijaz oczu - mleczko AA help
- od czasu do czasu myje twarz żelem AA z kw. hialuronowym - troszke sciaga..
-krem pod oczy Pharmaceris redukujący cienie i obrzeki wokol oczu
- peeling enzymatyczny Dermika 1/2 razy w tyg
-naprzemiennie Effaclar, Diroseal, Avene HOL
zastanawiam sie rownież nad maseczka aspirynowa i bardzo prosze o jakies rady zw. z maseczkami najlepiej sklepowe/apteczne-bo samej mi sie nie chce krecic, które odzywiłyby cere zmeczona i szara...

I planuje udać sie do kosmetyczki na peeling migdałowy jeszcze w listopadzie i czy na ten czas przed i po zabiegu odstawic effaclar i diroseal i uzywac tylko nawilzacza na noc??
Bede niezmiernie wdzieczna za sugestie i uwagi
Podobnie jak u poprzedniczki, widzę że pielęgnacja jest bardzo dobrze przemyślana. Brakuje mi chyba tylko toniku, który wyrównuje ph skóry i sprawia że krem lepiej się wchłania. Wychwytuje także resztki zanieczyszczeń z którymi nie poradził sobie zmywacz. Niektórzy preferują w celu stonizowania skóry właśnie płyny micelarne, moim zdaniem lepiej sprawdza się osobny tonik.
Serum z BU jest bardzo dobre, plusem jest również niska cena, myślę że powinno się sprawdzić.
Co do rozświetlenia cery szarej i zmęczonej widziałam ostatnio na wątku składowym analizę takiej nowości Oriflame Radiance Energy (swoją drogą świetna seria) maseczki i kremu 2w1, z której wynikało że powinien być bardzo fajny! Sama zamierzam wypróbować

W czasie peelingu migdałowego radzę odstawić Eff i Diroseal, a skupić się na nawilżaniu, w ogóle to wypytaj o wszystko szczegółowo kosmetyczki, bo takie informacje ma obowiązek Ci przekazać.

Dobre jest to mleczko AA Help, bo sama szukam czegoś super skutecznego do demakijażu oczu..?
lalaith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 16:01   #2005
kulaczek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Szwecja,Sztokcholm
Wiadomości: 41
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez czeskaFusia Pokaż wiadomość
Aqualia bogata powinna dobrze nawilzac wiec chyba jednak wina toniku. A to jest ten z BU czy sama robilas z aspirynek? Moze jak na poczatek za czesto stosujesz, zmniejsz czestotliwosc. Wbrew pozorom tonik BHA jest raczej mocniejszy niz Effaclar wiec nie przerazaj sie ze jak dolaczysz Eff i Diroseal to ci skora bedzie schodzic platami;. Eff to wg mnie nawet fajnie nawilza a Diroseal to juz w ogole tluscioch

Ja bym odstawila tonik (jak juz przyjda kremiki) i przez ok 2tyg stosowala tylko Eff na zmiane z nawilzaczem. Pozniej:
1. Eff
2. Diroseal
3. Nawilzacz i tak w kolko
Jesli nie bedziesz sie luszczyc dolaczylabym tonik BHA.

Ale to tylko moja opinia Niestety tutaj gotowce czesto sie nie sprawdzaja bo co cera to inny przypadek. Obserwuj reakcje skory i w razie czego modyfikuj swoj program
Dzieki za odpowiedz,ja jestem poczatkujaca z biochemia dlatego skoro uwazasz ze to nie za czesto Eff co drugi dzien jak na poczatek to bede prubowac,moze przez ten tonik aspirynowy troche sie przygotowalam na Eff.A tonik mam robiony z aspirynek.Mam jeszcze pytanko czy jak zaczne uzywac Diroseal to tez bedzie jakis wysyp ?czy raczej za lagodny?bo nie wiem czego sie spodziewac,po Eff to wiem ze tak bedzie,bo nie chcialabym wygladac jak pizza od polowy grudna.Aco do maseczki aspirynowej ,ona swietnie wygladza poprostu rewelacja,i sie zastanawialam czy mozna zrobic sobie maseczke przed jakas impreza ,wydaje mi sie ze swietnie by wygladal makijaz,ale nie wiem czy mozna po maseczce odrazu nakladac kolorowe kosmetyki???.
Jeszcze raz wielkie dziekiprzynajmniej wiem mniejwiecej co i jak
kulaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 16:59   #2006
czeskaFusia
Raczkowanie
 
Avatar czeskaFusia
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: UK/PL
Wiadomości: 56
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez kulaczek Pokaż wiadomość
Dzieki za odpowiedz,ja jestem poczatkujaca z biochemia dlatego skoro uwazasz ze to nie za czesto Eff co drugi dzien jak na poczatek to bede prubowac,moze przez ten tonik aspirynowy troche sie przygotowalam na Eff.A tonik mam robiony z aspirynek.Mam jeszcze pytanko czy jak zaczne uzywac Diroseal to tez bedzie jakis wysyp ?czy raczej za lagodny?bo nie wiem czego sie spodziewac,po Eff to wiem ze tak bedzie,bo nie chcialabym wygladac jak pizza od polowy grudna.Aco do maseczki aspirynowej ,ona swietnie wygladza poprostu rewelacja,i sie zastanawialam czy mozna zrobic sobie maseczke przed jakas impreza ,wydaje mi sie ze swietnie by wygladal makijaz,ale nie wiem czy mozna po maseczce odrazu nakladac kolorowe kosmetyki???.
Jeszcze raz wielkie dziekiprzynajmniej wiem mniejwiecej co i jak
To dobrze ze z aspirynek bo myslalam ze to ten z BU cie tak wysusza (zaw. 10% alkoholu).
Eff jest bardzo delikatny i raczej bym sie nie obawiala co drugi dzien.
Zarowno po Eff jak i po Dirosealu mozesz miec wysyp ale nie musisz, tutaj nie ma reguly. Ja nie mialam nic takiego a wlasciwie to chcialabym bo moze to skutek wyciagniecia na wierzch tych najglebszych swinstw U mnie cera znacznie lepsza niz przed kuracja ale wciaz niektore paskudztwa dobrze sie maja gleboko w mojej skorze Chetnie pomeczylabym sie z dwa tygodnie nawet z najgorsza masakra na twarzy zeby tylko sie ich pozbyc raz na zawsze Nie przejmowalabym sie wysypem na zapas bo:
1. nie wiadomo czy sie pojawi
2. wszystko powinno sie szybko goic (przygotuj sobie moze jakis specyfik na te pryszczole zeby szybciej zeszly, nic konkretnego mi teraz nie przychodzi go glowy, pamietam ze dziewczyny pisaly zeby zmniejszyc wtedy czestotliwosc kwasow i retinoidow a w zamian moze cos lekkiego antybakteryjnego)
3. wysyp to znak ze cera sie oczyszcza a przeciez o to chodzi

Co do maseczki asp i kosmetykow kolorowych to wydaje mi sie ze nie ma przeciwskazan, oczywiscie jesli to dzien to filtr a jesli wieczor to cos nawilzajacego i powinno byc OK
czeskaFusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 17:59   #2007
madzic
Przyczajenie
 
Avatar madzic
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 20
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Witam dziewczyny. Niedawno rozpoczęłam moją przygodę z Biochemią. Im więcej czytałam tym większy mętlik... Przygotowałam swój program pielęgnacji cery i chciałaby prosić o porady co zmienić co dołożyć Bardzo proszę o wyrozumiałość, gdyż jestem początkująca. A oto ja

Mam 23 lata
Moja cera:
mieszana, policzka i skóra pod oczami sucha, otwarte pory pod oczami kolo nosa, przebarwienia na nosie i trochę na reszty twarzy. Strefa T dość tłusta, chociaz ostatnio na czole i nosie mam tylko otwarte pory zaskórniaki i wągry, na brodzie i koło ust oprócz tego mam pryszcze co jakis czas. Pryszcze pojawiają się również na żuchwie. Pod oczami lekkie zmarszczki mimiczne i od linii nosa do ust niestety tez Chyba za dużo się śmieję Do tego moj najgorszy mankament... worki i cienie pod oczami. Co ja bym dala by się ich pozbyć... Skórę zniszczylam głównie opalaniem(w solarium przede wszystkim) Pojawiają się naczynka kolo nosa i pod nosem i oczami jest ich niewiele ale uwazam to za alarm.

Czytając to forum postanowiłam zmienić wiele rzeczy w mojej dotychczasowej pielęgnacji.I tak wymyśliłam i chcę zakupić:

RANO:
  1. HYDROLAT Z BU - czy wogóle go kupić bo nie wiem czy jest sens go używać przed serum i olejkami, a mam teraz dużo wydatków. Jeżli jest potrzebny to czy cytrynowy, z kwiatu pomarańczy czy z zielonej herbaty?
  2. OLEJEK HYDROFILOWY- olejek pomarańczowy z BU.
  3. SERUM - flawo c15ef napewno ale czy mam dokupić jeszcze z zielonej herbaty i co drugi dzień wymieniać czy lepie co dziń rano flavo c?a może serum c na przemian z jakims nawilzaczem do cery naczynkowej? Jeżeli chodzi o wykonanie to czy dużo epie jest gdy dodamy żelu hialurnowego?Czy lepiej jest kuić wersję z silikonami czy bez?
  4. FILTR - arazie próbowałam Bioderme 50+ białą (zapycha mnie i się strasznie świece) oraz Bioderme 50+ pomarańczową (troche mniej zapycha tez się świecę). Czy to mleczko 100 ml dla dzieci z avenki zapycha mało? Bardzojet tłuste? bo ono mniej najbardziej korci. Chyba ż cos poradzicie, co chroni i najmniej zapycha?
  5. POD OCZY-?????
  6. PUDER - praktycznie nie używam tylko imprezy itp. Mam Max factor 2 rodzaje i musze je zuzyc.
W CIĄGU DNIA:
jeżeli słonecznie to ponowni nakładać filtr należy. Czy mogę się przecierać takimi dziecięcymi chusteczkami po twarzy?

WIECZÓR:

WIECZÓR 1: KWASY AHA
  1. OLEJEK MYJĄCY
  2. OCZY?????
  3. cos z kwasami na moje przebarwienia blizny zakurniaki i zmarszczki mimiczne i tutaj nie wiem co robic...który wybrać?
  • zorac
  • diroseal-ponoc zapycha
  • acne derm
  • ystheal
  • elouage
  • tonik migdałowy 5% z BU
  • t. różano mleczny 8% z BU

wsponę że miałam próbkę diacnealu i niby buzia na rugi dzień ladna ale jakoś po nałożeniu troche szczypało, pozatym niejest dla cer naczynkowych. a moze na nos i policzki dawac BHA a na reszte twarzy silne aha?

WIECZOR 2: NAWILŻANIE
  1. OLEJEK MYJĄCY
  2. OCZY????
  3. ŻEL HIALURONOWY Z PANTENOLEM - czy to jet wogóle potrzebne tu?
  4. krem nawilżająco - regenerujący...który?
  • serum olejek regenerujący tanamu z BU
  • jedwab
  • jakaś avenka...ale jaka? moze jakas odrazu na naczynka?
  • physiogel
  • ziaja
WIECZÓR 3: KWASY BHA
  1. OLEJEK MYJĄCY
  2. OCZY?????
  3. KWASY BHA - które?
  • maseczka aspirynowa
  • tonik aspirynowy 2%BU
  • effaclar K
i tutaj nie rozumiem, czy jak naloze maseczke z aspiryny to mam w niej spac? a cy nie mogabym sobie sama zrobic takiego toniku z aspityny? effaclar k raczej nie chce bo probki tak sobie mi podeszly.

WIECZÓR 4 = 2


KILKA RZY W TYGODNIU:
  • MSECZKA TRUSKAWKOWA
  • MASECZKA Z BIALEJ GLINKI OLIWY Z OLIWEK I MIODU
  • Z GLINKI ZIELONEJ
  • PILING Z BROMELAINY Z BU


WŁOSY - ŁUPIEŻ

czy pomoże mi amla w proszku z BU?


ROZSTĘPY W MIARE ŚWIEŻE:
czy dobra jest mieszanka
Ekologiczny Hydrolat z kwiatu kocanki wraz z




Ekologicznym Olejkiem tamanu ?
Co jeszcze warto używać na rozstępy? jakie firmy? jakie produkty?

PILING DO CIAŁA:
korzenno- cytrusowy z BU czy jest fajny?

Z góry dziękuję za odpowiedz Proszę jeszcze raz o wyruzomiałość i odpowiedź)
__________________

madzic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 19:56   #2008
lalaith
Zakorzenienie
 
Avatar lalaith
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 832
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez kulaczek Pokaż wiadomość
Dzieki za odpowiedz,ja jestem poczatkujaca z biochemia dlatego skoro uwazasz ze to nie za czesto Eff co drugi dzien jak na poczatek to bede prubowac,moze przez ten tonik aspirynowy troche sie przygotowalam na Eff.A tonik mam robiony z aspirynek.Mam jeszcze pytanko czy jak zaczne uzywac Diroseal to tez bedzie jakis wysyp ?czy raczej za lagodny?bo nie wiem czego sie spodziewac,po Eff to wiem ze tak bedzie,bo nie chcialabym wygladac jak pizza od polowy grudna.Aco do maseczki aspirynowej ,ona swietnie wygladza poprostu rewelacja,i sie zastanawialam czy mozna zrobic sobie maseczke przed jakas impreza ,wydaje mi sie ze swietnie by wygladal makijaz,ale nie wiem czy mozna po maseczce odrazu nakladac kolorowe kosmetyki???.
Jeszcze raz wielkie dziekiprzynajmniej wiem mniejwiecej co i jak
No to jeśli dopiero zaczynasz złuszczanie, ja bym jednak tę częstotliwość zmniejszyła, a potem zwiększała stopniowo. Poza tym jeśli nigdy nie używałaś ani Effaclara ani Diroseala to nie wprowadzaj ich naraz, bo nie będziesz wtedy wiedzieć jak skóra na nie reaguje! A reaguje przeróżnie, może się zdarzyć wywsyp, ale nie musi, może się bardzo łuszczyć, a możesz nawet tego nie dostrzegać.
W ogóle zasada jest taka że nowe kosmetyki wprowadzamy po jednym, stopniowo, nigdy naraz, żeby wiedzieć jak skóra reaguje na poszczególne produkty (jeśli wprowadzimy kilka naraz to jak coś nam zaszkodzi nie będziemy wiedzieć co to).

Po maseczce możesz swobodnie nakładać kolorówkę, ja tak robię i jest ok Tylko pamiętaj żeby wcześniej stonizować i nawilżyć skórę kremem, dopiero wtedy nakładamy kosmetyki kolorowe.
lalaith jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 19:59   #2009
Relyah
Raczkowanie
 
Avatar Relyah
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Polska!
Wiadomości: 489
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez lalaith Pokaż wiadomość
Genaralnie widzę że plan jest dobrze przemyślany i poparty wcześniejszym szczegółowym czytaniem tego i podobnych wątków. To się chwali i sprawia że analizujący ma o wiele mniej roboty
Wszystko powinno dobrze podziałać na Twoją cerę, o ile Effaclar matujący i Humektan nie będą Cię zapychać, co się czasami zdarza w przypadku podatnych na zapychanie cer (choć oba to naprawdę dobre kremy)
Co do peelingu ten co używasz to Radiance Energy? Jeśli tak jest baardzo dobry. Przy następnych zakupach na BU (widzę że używasz stamtąd hydrolatów) możesz również wypróbować tamtejszy enzymatyczny z bromaliną.
A może by tak samoopalacz stosować na dzień, wymiennie z kremem matującym pod filtr? Albo poszukać jakiegoś tonera z filtrem, Bioderma chyba taki ma: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=250550 Przeszukaj KWC, bo ja osobiście nie używałam ale coś takiego mogłoby się sprawdzić. Nigdy nie stosuj go na Effaclar K!
Na naczynka świetne są koncentraty Farmony, fajnie też działa serum C z BU nakładany pod filtr.
Dziękuję ślicznie za odpowiedź
Effaclar matujący mnie nie zapycha, jest całkiem fajny. Humektanu nie próbowałam, ale nie boję się go

Tak, radiance energy używam... jeszcze się do niego nie przekonałam, a jestem w połowie opakowania.. no i kiedyś to się uduszę od tego zapachu.

Co do Biodermy....... dziękuję za pomysł i link!!! Bardzo mi sie podoba wersja mat, chyba ją wezmę zamiast avene tonujący na naczynka jest też atrakcyjny... ale i tak będę nakładać na to swój podkład pewnie, więc nie ma sensu. No i wole mat i coś antytrądzikowego. Więc ten jest idealny!

Co do samoopalacza.... hmm nigdy nie używałam w dzień, a już na pewno nie pod podkład. Bałam się, że będzie nierówny koloryt później... no nie wiem, dziwnie jakoś. Któraś z Was używa samoopalacza/ k. brązującego pod podkład??

Dodam jeszcze, że strasznie mnie lysanel active korci.. chyba też go kupię i będę naprzemiennie z effaclarem k używać (ten to mnie ostatnio zdenerwował a WRRR!!)
Poszukam tych koncentratów farmony (lubię tą firmę )
Jeszcze raz dziękuję za interesujące uwagi papapaaa
Relyah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-17, 20:11   #2010
lalaith
Zakorzenienie
 
Avatar lalaith
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 832
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Ocena pielęgnacji początkujących z filtrami, kwasami i generalnie biochemią

Cytat:
Napisane przez Relyah Pokaż wiadomość

Co do samoopalacza.... hmm nigdy nie używałam w dzień, a już na pewno nie pod podkład. Bałam się, że będzie nierówny koloryt później... no nie wiem, dziwnie jakoś. Któraś z Was używa samoopalacza/ k. brązującego pod podkład??
Ja właśnie używam kremów stopniowo brązujących pod filtr na dzień i dobrze się sprawdzają więc dlatego zaproponowałam. Na noc używam nawilżaczy i złuszczaczy dlatego już ich tam nie pchałam.
lalaith jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
avene nadwrażliwa, blizny, krem, kwasy, mieszana, naczynka, opalanie, pielędnacja, pięlęgnacja, problem, przebarwienia, przerwa kuracja ruboril, retinoidy, slonce, sucha ściągnięta, tonik bha żel hialuronowy, tradzik, trądzik, twarz, zima

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-04-25 19:31:19


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:27.