Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Dobry fryzjer

Notka

Dobry fryzjer Szukasz dobrego fryzjera w swoim mieście? Tutaj podzielisz się adresami i nazwiskami sprawdzonych fryzjerów, których możesz polecić.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-19, 13:19   #31
ygga8
Rozeznanie
 
Avatar ygga8
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 524
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez Kityy Pokaż wiadomość
a mogłabyś opisać jak ona wyglada? sama wybieram się do tego salonu i skoro ona jest taka dobra to do niej bym poszla
jest najstarsza z nich wszystkich, krotko sciete włosy, okulary. nie wyglada jak typowa fryzjerka jak nie bedziesz wiedziała to sie zapytaj kogoś tam ze chcesz do niej i po problemie.
ygga8 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-19, 19:41   #32
Kityy
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 15
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

mialo byc tak:P
Cytat:
Napisane przez ygga8 Pokaż wiadomość
jest najstarsza z nich wszystkich, krotko sciete włosy, okulary. nie wyglada jak typowa fryzjerka jak nie bedziesz wiedziała to sie zapytaj kogoś tam ze chcesz do niej i po problemie.
dzieki a probowalas do niej kiedys zajsc z fryzura np z jakiejs gazety zeby cie tak sciela?
Kityy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-21, 18:02   #33
ygga8
Rozeznanie
 
Avatar ygga8
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 524
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez Kityy Pokaż wiadomość
mialo byc tak:P


dzieki a probowalas do niej kiedys zajsc z fryzura np z jakiejs gazety zeby cie tak sciela?
no tak nie probowałam, ale mysle ze nie ma problemu. pokazujesz fryzjerce o co ci chodzi , o jaka fryzure i mysle ze to nawet lepiej niz miałabys opisywac:p daaj znac jak juz skorzystasz z jej usług i jak ci sie podobało
ygga8 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-21, 19:48   #34
Kityy
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 15
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez ygga8 Pokaż wiadomość
no tak nie probowałam, ale mysle ze nie ma problemu. pokazujesz fryzjerce o co ci chodzi , o jaka fryzure i mysle ze to nawet lepiej niz miałabys opisywac:p daaj znac jak juz skorzystasz z jej usług i jak ci sie podobało
oki napisze dzieki za informacje
Kityy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-24, 18:30   #35
Kityy
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 15
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez ygga8 Pokaż wiadomość
daaj znac jak juz skorzystasz z jej usług i jak ci sie podobało
bylam u niej wczoraj i moje wrazenia sa bardzo pozytywne bardzo fajna i sciela mnie tez bardzo ladnie w koncu trafilam na dobra fryzjerke juz tylko do niej bede chodzila hehe
Kityy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-25, 08:03   #36
ygga8
Rozeznanie
 
Avatar ygga8
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 524
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez Kityy Pokaż wiadomość
bylam u niej wczoraj i moje wrazenia sa bardzo pozytywne bardzo fajna i sciela mnie tez bardzo ladnie w koncu trafilam na dobra fryzjerke juz tylko do niej bede chodzila hehe
o to sie ciesze ja mam wesele 4 pazdziernika i tez do niej ide pozdrawiam
ygga8 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-03, 23:13   #37
kociulek
Zakorzenienie
 
Avatar kociulek
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 3 535
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Ech... robiłam tam upięcie ślubne i nie byłam zadowolona Szkoda gadać...
Zawiodłam się i od tamtej pory do epi nie chodzę
__________________



My + A + K +
kociulek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-27, 12:34   #38
madaK
Rozeznanie
 
Avatar madaK
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 804
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez lovelytraces Pokaż wiadomość
Tylko fryzjer na szkolnym dworze! :d najjjjjlepszy oczywiscie do p. Anety
tez tam chodze i własnie Anetka mi juz robi włosy kilka lat.
madaK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-02, 18:18   #39
anastazja2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Chciałabym zrobić sobie zrobić trwałą ale nieinwazyjną owocową czy ziołową i nie wiem gdzie pójść żeby nie zniszczyć włosów słyszałam że w Carrerfourze jest dobry? loreala już nie ma więc nie wiem a nie chcę chodzić po jakichś niby fryzjerach w kanciapach
anastazja2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-11, 19:06   #40
gosiawow
Raczkowanie
 
Avatar gosiawow
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 95
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Macie jakieś sprawdzone miejsca, gdzie można zrobić ładne upięcie na wesele i jak to mniej więcej przedstawia się cenowo?
Wybieram się do Welli ale nie wiem czy dobrze robie...

Loreala nie ma? Mało kiedy jestem w BP i nie wiedziałam, ale w sumie nie rozpaczam z tego powodu bo byłam tam 2 razy, raz wyszłam zła,a drugi raz zrozpaczona, tragiczne strzyżenie, włosy źle się układały.
Zrezygnowałam, moja mama i brat tez byli stałymi klientami tego salonu ale ''znudził " im się ten salon.
Wg mnie czasy świetności tego salonu były na samym początki, kiedy pracował tam taki chlopak, niestety nie pamiętam imienia, fajnie ścinał, co prawda nie miała przyjemności u niego się strzyc ale moja rodzinka owszem
gosiawow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-12, 10:33   #41
joanaros
Zakorzenienie
 
Avatar joanaros
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 4 261
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez gosiawow Pokaż wiadomość
Macie jakieś sprawdzone miejsca, gdzie można zrobić ładne upięcie na wesele i jak to mniej więcej przedstawia się cenowo?
Wybieram się do Welli ale nie wiem czy dobrze robie...

Loreala nie ma? Mało kiedy jestem w BP i nie wiedziałam, ale w sumie nie rozpaczam z tego powodu bo byłam tam 2 razy, raz wyszłam zła,a drugi raz zrozpaczona, tragiczne strzyżenie, włosy źle się układały.
Zrezygnowałam, moja mama i brat tez byli stałymi klientami tego salonu ale ''znudził " im się ten salon.
Wg mnie czasy świetności tego salonu były na samym początki, kiedy pracował tam taki chlopak, niestety nie pamiętam imienia, fajnie ścinał, co prawda nie miała przyjemności u niego się strzyc ale moja rodzinka owszem
Moja siostra robiła fryzurę na swój ślub niedawno w salonie Gabriella. Ślicznie wyszło, więc polecam. Fryzura bardzo naturalna, lekko skręcone, rozpuszczone włosy, trochę upięte z tyłu. Nie był to kok. Wygladała bardzo ładnie i każdy chwalił
Jeśli chodzi o cenę to 100 zł za fryzurę ślubną razem z próbnym uczesaniem (robiła je wcześniej)

Edytowane przez joanaros
Czas edycji: 2009-06-12 o 10:34
joanaros jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-13, 09:51   #42
gosiawow
Raczkowanie
 
Avatar gosiawow
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 95
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Zapisałam się do salonu w Caarrfurze.... zobaczymy co z tego będzie....

Edytowane przez gosiawow
Czas edycji: 2009-06-13 o 09:56
gosiawow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-13, 12:17   #43
marlen92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 371
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

jak to Loreal'a nie ma? jeszcze dwa tygodnie temu tam bylam i malowalam wloski. stamtad zawsze wychodze zadowolona;]
marlen92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-14, 16:16   #44
gosiawow
Raczkowanie
 
Avatar gosiawow
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 95
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Tak własnie mi się wydawało, ze coś nie halo jest z tym, ze nie ma już tego salonu loreala.... ale być może chodzi o tego, który przez jakis czas był w Rywalu na dole i stąd takie komentarze...
gosiawow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-02, 09:55   #45
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez gosiawow Pokaż wiadomość
Macie jakieś sprawdzone miejsca, gdzie można zrobić ładne upięcie na wesele i jak to mniej więcej przedstawia się cenowo?
Wybieram się do Welli ale nie wiem czy dobrze robie...

Loreala nie ma? Mało kiedy jestem w BP i nie wiedziałam, ale w sumie nie rozpaczam z tego powodu bo byłam tam 2 razy, raz wyszłam zła,a drugi raz zrozpaczona, tragiczne strzyżenie, włosy źle się układały.
Zrezygnowałam, moja mama i brat tez byli stałymi klientami tego salonu ale ''znudził " im się ten salon.
Wg mnie czasy świetności tego salonu były na samym początki, kiedy pracował tam taki chlopak, niestety nie pamiętam imienia, fajnie ścinał, co prawda nie miała przyjemności u niego się strzyc ale moja rodzinka owszem
studio Femina na terebelskiej
__________________
Mój blog o dbaniu o urodę w Japonii i Korei: www.kiyora.pl
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-21, 15:05   #46
dziewcze22
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 18
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez magdalena357 Pokaż wiadomość
Hej jestem z okolic BP czytałam wasze wypowiedzi i chciałabym zapytac czy któraś z was poleciła by mi salon w którym fryzjer bądz fryzjerka potrafi dobrac fryzure?zazwyczaj kiedy chodzę do fryzjera to on pyta sie jak ma obciąć zero porad ,a ja chciałabym coś zmienić w swojwjej fryzurze i żeby mi było do twarzy?jak jest w lorealu czy tam znają się trochę na stylizacji?a czy była któraś z was moze w nowym salonie nie pamietam nazwy to jest w RYWALU na samym dole ...:co nfused:
Witaj!!!!!
Dopiero teraz zajrzałam na ten wątek
Jeśli chodzi o fryzjerów z BP to mogę z cała odpowiedzialnością polecić panią Edytę Żebrowską i panią Katarzynę Martynowską
z kolei jeśli chodzi o jakieś upięcia i czesanie do ślubu to polecam salon fryzjerski na Ulicy warszawskiej17......... ....Tam pani Gienia czaruje piękne fryzury
dziewcze22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-26, 12:34   #47
XoBlairoX
Zakorzenienie
 
Avatar XoBlairoX
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: world
Wiadomości: 4 564
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez lovelytraces Pokaż wiadomość
Tylko fryzjer na szkolnym dworze! :d najjjjjlepszy oczywiscie do p. Anety

tak !!! zgadzam się ja chodze teź tam tylko że do pani Agnieszki xD
__________________
http://www.uniteddogs.com/stopkillingdogs/

Podpiszesz? Ja już to zrobiłam a Ty ??

XoBlairoX jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-06, 16:51   #48
gosiawow
Raczkowanie
 
Avatar gosiawow
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 95
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Ostrzegam przed salonem fryzjerskim ,, Gabriela"

P. Milena, która mnie strzygła ma chyba problemy z poprawnym rozumieniem tego co się do niej mówi, po drugie nie lubię jak ktos poprostu sobie ścina i o nic się nie pyta, porażka, nie pamiętam czy kiedykolwiek miałam doczynienia z taką niekompetencją fryzjerki.
Wychodząc miałam niedosuszone włosy i tyle wosku we włosach, ze wyglądały bardzo nieestetycznie, o całej fryzurze wole nie wspominać.


Jeśli chodzi o upięcia, to ostatnio 2 razy byłam w salonie w Carrefurze i nie narzekam
gosiawow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-17, 11:01   #49
madziorek_juchimiuk
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Napiszę i ja!
Gabriella OK swego czasu chodziłam tylko do niej ale przestałam po zdarzeniu gdy malowała mi włosy a w między czasie obsługiwała inne klientki - finał świeta bożego narodzenia spędzone w domu z okrutnie swędzącą głową, chyba za długo przytrzymała mi farbę bo była przecież zajęta innymi paniami, sama malowałam włosy wiele razy i nigdy czegoś takiego nie miałam....

Matrix tak sobie ale ceny mają rzeczywiście b. niskie. Mi włosy na wesele układała dziewczyna z czarnymi włosami chyba z kolczykiem w nosie (teraz jest u P. Anety w salonie koło Lotosu na Janowskiej) i wyszło całkiem OK, za strzyzeniem już gorzej.

W carefour byłam na strzyżeniu i wyszłam baaaardzo zadowolona, ścinała mnie P. Żaneta przewz 1,5 godz widać było że nie robiła tego na odwal, ale też pytała czy jestem u nich 1-szy raz więc moze dlatego???

U P.Anety na Janowskiej koło lotosu układałam włosy na wesele, czesała mnie właśnie P. Aneta bardzo mi się podobało tylko jeden duży minus w tym czasie gdy czesała mnie obsługiwała 3 inne panie!!! Strasznie tego nie lubię bo nie poto człowiek się umawia na daną godz. aby potem siedzieć nie wiadomo ile. Siedziałam w sumie 3 godz.!!! Fakt to była sobota wiadomo dużo klientek ale to nie jest dla mnie wytłumaczenie...

Loreal ja nie byłam ale koleżanka z balejażu była bardzo zadowolona, ale ponoć ich farby szybko ię zmywają???
madziorek_juchimiuk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-01, 14:16   #50
GabaGeo
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 2
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Czy ktoś wie gdzie obecnie pracuje pani Kasia z Loreala? Byłam ostatnio u niej w kwietniu, dzisiaj sie dowiedziałam że juz tam nie pracuje. Jestem w czarnej rozpaczy!! Pomożecie?
GabaGeo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-19, 15:15   #51
naznaczona1977
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

dla mnie najlepszym doradca i fryzjerem jest pani Dorota na ul.Waskiej 4 kolo ciasnej.Widac ze wie co robi ma spryt i fach w rekach.chodzi mio pania z blond wlosami nie ta ciemna.p Dorota to profesjonalista w tej dziedzinie od wielu lat .jesli ktos chce numer to podaje 509838042.tylkoz e u niej sa kolejki ale warto czekac.Strzyze nozem chinskim fryzury robi bardzo profesjonalnie a balejaze niepowtarzalne poprostu pani Dorota technicznie jest bardzo dobra .

---------- Dopisano o 16:15 ---------- Poprzedni post napisano o 15:53 -------

Edytowane przez naznaczona1977
Czas edycji: 2009-11-19 o 15:10
naznaczona1977 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-13, 10:21   #52
madziorek_juchimiuk
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez GabaGeo Pokaż wiadomość
Czy ktoś wie gdzie obecnie pracuje pani Kasia z Loreala? Byłam ostatnio u niej w kwietniu, dzisiaj sie dowiedziałam że juz tam nie pracuje. Jestem w czarnej rozpaczy!! Pomożecie?
Kasia z Lorealu otworzyła swój zaklad na ul. Sidorskiek na przeciwko aldika
madziorek_juchimiuk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-14, 13:54   #53
GabaGeo
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 2
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez madziorek_juchimiuk Pokaż wiadomość
Kasia z Lorealu otworzyła swój zaklad na ul. Sidorskiek na przeciwko aldika
Ogromniaste DZIĘKI!!! Na pewno się do niej wybiore
Pozdrawiam, dzięki raz jeszcze!
GabaGeo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-15, 17:38   #54
ayers
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 8
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

A jaki fryzjer meski jest dobry w Bialej Podl?
ayers jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-31, 13:32   #55
xx2111
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

.

Edytowane przez xx2111
Czas edycji: 2011-05-18 o 19:34
xx2111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-03, 13:05   #56
Kaminka24
Rozeznanie
 
Avatar Kaminka24
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 730
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Cytat:
Napisane przez gosiawow Pokaż wiadomość
Ostrzegam przed salonem fryzjerskim ,, Gabriela"

P. Milena, która mnie strzygła ma chyba problemy z poprawnym rozumieniem tego co się do niej mówi, po drugie nie lubię jak ktos poprostu sobie ścina i o nic się nie pyta, porażka, nie pamiętam czy kiedykolwiek miałam doczynienia z taką niekompetencją fryzjerki.
Wychodząc miałam niedosuszone włosy i tyle wosku we włosach, ze wyglądały bardzo nieestetycznie
No cóż, ja ścinam się regularnie u pani Mileny i takich incydentów jak dotąd nie miałam . Jestem raczej zawsze zadowolona z jej strzyżenia choć muszę przyznać że ma skłonności do ścinania za krótko. A czy któraś z was była może w salonie na Ciasnej? Słyszałam całkiem dobre opinie, ale wole się jeszcze upewnić zanim oddam się w ręce tamtejszej fryzjerki
Kaminka24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-20, 13:00   #57
Eda_12
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 7
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Witam
W salonie "u Anetki" na Janowskiej pracowała Magda , długie czarne włosy. Czy ktoś się orientuje gdzie można ją znaleźć. To jedyna fryzjerka która potrafiła poskromć moje włosy.
Eda_12 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-14, 18:09   #58
naznaczona1977
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2
Dot.: Biała Podlaska - L'OREAL

Edytowane przez Moderatora,prosze zapoznac sie z zasadami jakie obowiäzujä na tym forum.
Raz polecilas w tym samym wätku tä fryzjerke i salon,nastepny Twöj post uznam jako nieoplaconä reklame.

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2010-08-14 o 18:42
naznaczona1977 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-11, 21:31   #59
Kaminka24
Rozeznanie
 
Avatar Kaminka24
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 730
Fryzjer Biała Podlaska

Witam

Już kiedyś był wątek o jednym z salonów w Białej ale to było bardzo dawno więc zakładam nowy wątek, ogólnie o fryzjerach w Białej P. Polecicie mi kogoś dziewczyny? Bo chce zmienić swojego fryzjera, ileż można chodzić od jednego Mam nadzieję że jest tu ktoś z białej lub okolic
Kaminka24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-14, 15:50   #60
nanaa95
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 20
Dot.: Biała Podlaska

Ja proszę o bardziej szczegółowe informacje dotyczące fryzjera na Szkolnym Dworze Moja koleżanka jest bardzo zadowolona (ale ona tylko podcina włosy i ścina grzywkę). Chcę radykalnej zmiany w mojej fryzurze nie wiem tylko czy fryzjerki tam pracujące będą mi umiały doradzić (nie chcę później siedzieć w domu i rozpaczać )
Byłabym też zainteresowana zabiegami odbudowująco-pielęgnacyjnymi (jeżeli takie oczywiście są).
nanaa95 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
biała podlaska, fryzura, salon fryzjerski, upięcie, wesele

Nowe wątki na forum Dobry fryzjer


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-12-15 20:49:01


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:31.