Jaki to kolor? - wątek zbiorczy - Strona 12 - Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Pokaż wyniki sondy: podoba Ci sie kolor jasny na wlsach przy ciemej karnacji
nie 6 50,00%
tak 3 25,00%
beznadzieja 2 16,67%
blee 3 25,00%
Sonda wielokrotnego wyboru Głosujący: 12. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-21, 18:54   #331
Shakira_19
Raczkowanie
 
Avatar Shakira_19
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 442
Dot.: jaki to kolor!!!!

A jaka farba??
Shakira_19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 14:15   #332
aniesia20
Raczkowanie
 
Avatar aniesia20
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: ZaBrZe :)
Wiadomości: 322
Wpisy w blogu: 1
Dot.: jaki to kolor!!!!

Ja też mam taki kolor A farbowałam farbą Colour Experte L'Oreal'a w odcieniu bardzo jasny popielaty blond i włoski wyszły mi właśnie takie Farba ta kosztuje ok.20zł.
__________________
"Śpieszmy się kochać ludzi ... tak szybko odchodzą."
aniesia20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 19:17   #333
Dantea
Raczkowanie
 
Avatar Dantea
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 31
Jaki to kolor?

11_.jpgJak myslicie co to za odcien? Bardzo mi sie podoba i planuje cos w tym stylu.
Dantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 19:30   #334
God_give_me_truth_in_me
Raczkowanie
 
Avatar God_give_me_truth_in_me
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Wiadomości: 285
Dot.: Jaki to kolor?

powiedzialabym,ze to popielaty blond..

ale niezbyt się znam.

pozdrawiam
__________________
Uważaj jak tańczysz-bo życiowy parkiet bywa śliski...

God_give_me_truth_in_me jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 20:09   #335
izanna
Raczkowanie
 
Avatar izanna
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 263
Dot.: Jaki to kolor?

Balejaż, skandynawski blond z brązem.
izanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:20   #336
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: Jaki to kolor?

Wygląda jak popielaty blond.
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-14, 07:40   #337
Chlopaczek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14
Question Jaki to kolor włosów ?

Powiedzcie mi jakie to sa kolory włosów .
Chodzi mi o dokladna barwe kolor .
Jaki to jest platynowy blond ?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg watermark.php.jpg (78,7 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 117.jpg (20,2 KB, 20 załadowań)
Chlopaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-14, 08:00   #338
suchaa
Rozeznanie
 
Avatar suchaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: wszędzie mnie pełno
Wiadomości: 684
Dot.: Jaki to kolor włosów ?

mi sie wydaje ze u tego 2 jest platynowy blond ale u 1 sa one jasniejsze
__________________
wiecej niz slowo
suchaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 12:36   #339
kasia20a
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 141
Jaki To Kolor???

dziewczyny wiece czym moge uzyskac taki kolor włosów?? ciemny ale nie czarny, a i jeszcze czy ktoras robiła włosy granatowa czernia bo tez ten kolorek mnie interesuje jakiej firmy najlepsze??
kasia20a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 12:40   #340
libra22
Zakorzenienie
 
Avatar libra22
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie
Wiadomości: 3 034
GG do libra22
Dot.: Jaki To Kolor???

nie zamieściłaś pliku
__________________
Moje tiulowe inspiracje
Tutuszka
libra22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 12:43   #341
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 252
Dot.: Jaki To Kolor???

dołącz zdjęcie
smerfeta01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 14:51   #342
kasia20a
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 141
Dot.: Jaki To Kolor???

No Fakt BO JAK farbuje czarnym to jest o wiele intensywniejszy i za mocny a jak brazem nawet ciemnym to nie to samo;/ bo spłukuje sie na rudo buu
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Gina_Fernanda_F1.jpg (61,1 KB, 89 załadowań)
kasia20a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 15:34   #343
201606210931
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 4 468
Dot.: Jaki To Kolor???

śśliczny kolorek, też o takim marze i własnie przez te zmywające sie farby, które pozostawiają rudy blask mnie juz zniechciły ... tak więc stwierdziłam, ze sie farbne na czarno a żeby było ciekawiej to własnie na granatową czerń ... włoski farbowłam raz na ten ww. kolorek farbą palette bodajze, dobrze nie pamietami szczerze mówiąc kolorek cudny, ten grancik taki lekko zauważalny ale jednak jest .. natomiast farba sie zmyła dosłownie po 3 myciu, i po granatowej czerni ani śladu, mało tego, nawet sama czerń nie została ... moje włoski przybrały właśnie takiego ciemnego brązu, z ani kroplą rudego odcienia, niby nie brzydki ale ja teskie za tym granacikiem :ślina: dodam, ze myłam włoski zwykłym szamponem, nie urzywałam jedynie odżywki od"połysku" .... jednak teraz mam w planach odświezenie tego kolorku, no i "uzupełnienie" odrostów. Jednakże stwierdziłam, iż tym razem wybiorę inną firmę ... Jak na złość niewiele firm ma ten kolor, więc znowu wziełam palette, tylko jakaś inna nowa seria ... zobnacztmy jak sie bedzie trzymac, mam nadzieje, ze uzbrojona w szampon i odzywki utrwalające kolor przetrzymam go dłużej .... ale to jeszcze przede mną ... )
a tak na marginesdie polecam ten kolorek jest istnie cudny :ślina:

a jeśli jakims cdem uda CI sie uzyskać takowy kolorek jak na fotce którą pokazałas, zradź mi ten sekret natychmiast

PS. przepraszam za błedy ale cos mi opera nawala i ciągle cos wyskakuje
Pozdrawiam
201606210931 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 16:58   #344
kasia20a
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 141
Dot.: Jaki To Kolor???

no własnie ja tez zawsze chciałam miec takie ciemne włosy ale nie czarne bo farby daja taki sztuczny efekt ale chyba czarna jest najbardziej odpowiednia hmm sama nie wiem teraz mam na głowie zmyty ciemny brąz i juz widze rude przesity wrrr denerwuje mnie to a coraz bardziej mysle nad granatowa czernią albo z jakim dodatkiem fioletu tylko to juz chyba nie bedzie to co na fotce jeszcze sie zastanawiam nad drzewo hebanowe ale nie wiem jakij to firmy sama juz nie wiem;/
kasia20a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 17:27   #345
201606210931
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 4 468
Dot.: Jaki To Kolor???

drezwo hebanowe jest z safiry też miałam z nim dylemat i aksamitna noc, tez ciekawy kolore, ale ten juz z lekkim odcieniem fioletu ... patrze, ze mamy podobne gusta
201606210931 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 17:30   #346
kasia20a
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 141
Dot.: Jaki To Kolor???

Cytat:
Napisane przez Hipokryzja
drezwo hebanowe jest z safiry też miałam z nim dylemat i aksamitna noc, tez ciekawy kolore, ale ten juz z lekkim odcieniem fioletu ... patrze, ze mamy podobne gusta
a robiłaś nimi wlosy?? zaciekawiłaś mnie ta 2 farba aksamitna noc nie widziałam jej
kasia20a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 19:03   #347
201606210931
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 4 468
Dot.: Jaki To Kolor???

nie nie robiłam, bo miałam obawy, ze jak sie zmyje to równiez zostawi rudawy odcień ... aksamitna noc jest trochę ciemnieńsza niż drzewo hebanowe ... http://www.wella.pl/consumer/consume...la_odcieni.jsp -> ostatni z kolumny brązy/czernie ... najedź na niego mychą to Ci sie z boku po prawej ukaze

Ahh a ja sie zakochałam w dzikiej orchidei z safiry, owoc granatu też niczego sobie ... ehh
201606210931 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-17, 16:57   #348
madziks...
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Lubelskie
Wiadomości: 215
GG do madziks...
Jaki To Kolorek??

Hej dziewczyny chciałam się was zapytać jaki to kolorek i farba.Zamierzam pomalowac włoski ale kompletnie niewiem jaką farbe kupić .Z góry dzieks za info
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg del1.jpg (112,5 KB, 77 załadowań)
__________________
''Otwórz oczy i umysł...Miłość to artystka Jesteś diamentem w piasku różą na blokowiskach.."
JeStEm JaK LsD - ŻyCiE Ze MnĄ NaBiErA BarW I KszTAŁtÓw...
madziks... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-17, 17:01   #349
Emilcia_1616
Zakorzenienie
 
Avatar Emilcia_1616
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zza horyzontu;)
Wiadomości: 20 191
Dot.: Jaki To Kolorek??

jasny karmelkowy brazik
__________________
Ciuchlandia

24.03.2016





Emilcia_1616 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-17, 18:56   #350
paulina__89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 443
GG do paulina__89
Dot.: Jaki To Kolorek??

podlaczam sie do pytania.a wiece moze jaka farba moze dac taki efekt?chcodzi mi o konkretna farbe i numer.
paulina__89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-17, 19:09   #351
lutiana
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 240
Dot.: Jaki To Kolorek??

Tez mi sie od jakiegos czasu podoba ten kolor, ale nie wiem czy byloby mi do twarzy w nim, teraz jestem ufarbowana na ciemna wisnie (musialabym zdjac kolor u fryzjera) a z natury jestem ciemna szatynka...
__________________



Nie używam już tego profilu. Nie lubię być śledzona
lutiana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-18, 09:14   #352
anka766
Raczkowanie
 
Avatar anka766
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 128
GG do anka766
Dot.: Jaki To Kolorek??

Bardzo fajny kolorek. W połączeniu z jasnymi pasemkami bedzie ślicznie wyglądać. Podłączam sie do wątku bo chyba się skuszę
anka766 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-18, 11:53   #353
aga_xy
Wtajemniczenie
 
Avatar aga_xy
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 454
GG do aga_xy Send a message via Skype™ to aga_xy
Dot.: Jaki To Kolorek??

jakiś średni blond, myslę....
__________________
Marzenia są to po to,aby je spełniać



ja w innym miejscu
aga_xy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-18, 12:13   #354
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Jaki To Kolorek??

stawiałabym na miedziany blond połączony z orzewchem laskowym

ale nie wydaje mi się, żeby Lindsay Lohan sama sobie farbowała włosy, farbą ze sklepu raczej wydrukuj zdjęcie w kolorze lub jak masz możliwośc nagraj na płytę i pokaż fryzjerce o jaki kolor Ci chodzi, w sklepie trudno będzie Ci znaleźć taką farbę, ale jak znajdzies to wal tu śmiało i pisz co to za farba
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-18, 12:22   #355
madziks...
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Lubelskie
Wiadomości: 215
GG do madziks...
Dot.: Jaki To Kolorek??

niestety nie mam takiej możliwości ale może ktoś bedzie wiedział co to za farba Pozdrawiam
__________________
''Otwórz oczy i umysł...Miłość to artystka Jesteś diamentem w piasku różą na blokowiskach.."
JeStEm JaK LsD - ŻyCiE Ze MnĄ NaBiErA BarW I KszTAŁtÓw...
madziks... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-18, 13:47   #356
Soft
Wtajemniczenie
 
Avatar Soft
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 534
Dot.: Jaki To Kolorek??

Kolorek naprawde piekny...podzielam zdanie,ze jest to jakiś jasny brązik /jakby karmelkowy.Watpie czy da sie uzyskac taki kolor jakąs zwykła, nieprofesjonalna farba. Ale trzeba wziąść takze pod uwage to ,ze to zdjecie robione napewno przy jakims specjalnym oswietleniu i wloski sa napewno nablyszczane wolalabym zobaczyc tego typu kolor u dziewczyny na codzien bez roznych "upiększaczy" i swiateł.
Soft jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-14, 12:45   #357
anwen
Zadomowienie
 
Avatar anwen
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Zamość<->Kraków
Wiadomości: 1 186
GG do anwen
Jaki to kolor?? POMOCY!!!

Czesc
Mam wielka prośbę: powiedzcie mi jaki to kolorek (mam wrażenie, że nie jest to jej naturalny) i jaką farbą można by uzyskać coś chociażby zbliżonego do tego koloru??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg k.jpg (60,5 KB, 92 załadowań)
anwen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-14, 15:06   #358
TUPTUŚ
Raczkowanie
 
Avatar TUPTUŚ
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 87
GG do TUPTUŚ
Dot.: Jaki to kolor?? POMOCY!!!

Na moje oko jest to kolor brązowy lub czekoladowy, czy coś w tym rodzaju. Jeśli chodzi o uzyskanie takiego koloru to zależy to w głównej mierze od Twojego wyjściowego kolorku na włosach. Zależy czy masz naturalne, czy farbowane. Trudno doradzić, gdy nie wiadomo jakie masz teraz włosy. Jeśli natomiast chodzi o kolor farby do włosów to jest tego mnóstwo, tzn. odcieni brązu, czekolady itp., które mogą dawać taki efekt, jak u tej modelki na zdjęciu. Najlepiej zobacz w sklepie kosmetycznym na palecie kolorów z każdej firmy. A jeszcze lepiej będzie jeśli zapytasz o radę fryzjera
__________________
Młodość przychodzi z wiekiem

Nałogowa pijaczka green tea
TUPTUŚ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-15, 16:36   #359
kwiatek bratek
Przyczajenie
 
Avatar kwiatek bratek
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 20
Dot.: Jaki to kolor?? POMOCY!!!

Może to być odcień typu palona kawa, kakaowiec.
__________________
Mała Czarna
kwiatek bratek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-16, 11:37   #360
Maaagdaaa
Raczkowanie
 
Avatar Maaagdaaa
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 99
GG do Maaagdaaa
Dot.: Jaki to kolor?? POMOCY!!!

czekoladka
Maaagdaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
alexis, alexis jordan, balejaż, beyonce, blond, blond ciemny blond kolor, blond kolor, blondynka, brąz, brąz farba, brązowo-rude, brązowo-rudo-czerwone, ciemne, ciemny, ciemny blond, długie, farba, farba do włosów, farba włosy, farbowanie, farbowanie włosów, farby do włosów, gosia socha, henna farbowanie, jaka farba, jaki kolor włosów, jaki to kolor, jaki to odcień blondu, jasna blondynka, jasne, joanna krupa, jordan, kamila wojtulewicz, kelly, kolor, kolor blond farbowanie, kolor farby, kolor małgosi sochy, kolor włosow, kolor włosów, kolor włosów farbowanie, kolor włosy, koloryzacja, lond, miedziany, miss, odcień, odcień blondu, olga kaczyńska, pasemka, pasemka., pomoc, refleksy, rudy, sienna miller, sredni blond, szampon koloryzujący, szatynka, włosów, włosy, włosy farbowane, zlocisty, zloty

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-12-13 22:11:07


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:58.