Guerlain-kolorówka - Strona 149 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-10-27, 12:17   #4441
magtru
Rozeznanie
 
Avatar magtru
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 925
Dot.: Guerlain-kolorówka

Dzięki, bo juz się czaję na następne zakupy na tru ( a jeszcze jednej transakcji nie sfinalizowałam ), kasę na paypalu pewnie będę miała jutro, to na tru dotrze najwcześniej w piątek?Ech, ten wizaż...Ale czuję,że Nacre będą strzałem w 10-tkę!!!
magtru jest offline  
Stary 2009-10-27, 12:21   #4442
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Guerlain-kolorówka

z paypala na tru bardzo szybko idzie kasa, ja zwykle tego samego dnia dostaje potwierdzenie, ze juz paczka spakowana i nr przesylki dostaje
mnie zakupy na tru wkrecily, bardzo podoba mi sie tam to, ze nie dosc, ze maja niskie ceny, za darmo przysylaja, znizki jeszcze dodatkowe, to jak VAT doloza - to oddadza. zdarzaja sie oczywiscie niewypaly u nich - ale wtedy trzeba ich dreczyc i oddadza kase jakbys miala jakies problemy z nimi to dawaj na prv, albo na watek truskawkowy, my juz umiemy sobie z nimi radzic [a ja dop od 2 miesiecy na tru szaleje ]

a Nacre mysle, ze Ci sie spodobaja
ja sie wlasnie zastanawiam czy nie dac im zima odpoczac, na lato nie odlozyc ich, a teraz w mythic zainwestowac
ilios jest offline  
Stary 2009-10-27, 12:38   #4443
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Guerlain-kolorówka

http://www.allegro.pl/item786978453_...mythic_01.html

Dziewczyny to chyba starszy Mythic jest, no nie? Bo jeszcze bialy kartonik... a cena niska i tak myslalam, zeby kliknac, ale jak jest stary to nie chce


A to jest tylko 8g... sorki, moja pomylka

Edytowane przez Immolation
Czas edycji: 2009-10-27 o 12:40
Immolation jest offline  
Stary 2009-10-27, 12:43   #4444
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
http://www.allegro.pl/item786978453_...mythic_01.html

Dziewczyny to chyba starszy Mythic jest, no nie? Bo jeszcze bialy kartonik... a cena niska i tak myslalam, zeby kliknac, ale jak jest stary to nie chce


A to jest tylko 8g... sorki, moja pomylka
to jest jakas pomylka... nie dosc, ze staroc, to jeszcze odsypka????
miniatury w pudeleczku swieze max 60 chodza...
ilios jest offline  
Stary 2009-10-27, 12:44   #4445
Organzza
Zakorzenienie
 
Avatar Organzza
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 673
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
http://www.allegro.pl/item786978453_...mythic_01.html

Dziewczyny to chyba starszy Mythic jest, no nie? Bo jeszcze bialy kartonik... a cena niska i tak myslalam, zeby kliknac, ale jak jest stary to nie chce


A to jest tylko 8g... sorki, moja pomylka
drogo jak na odsypkę edit: szczególnie, że za ok.125zł (po zniżce -10%) można kupić normalne, świeże opakowanie
__________________
What you're drinking?
Rum or whiskey?
Now won't you have a
Double with me?
I'm sorry I'm a little late
I got your message by the way
I'm calling in sick today
So let's go out for old time's sake

Edytowane przez Organzza
Czas edycji: 2009-10-27 o 12:49
Organzza jest offline  
Stary 2009-10-27, 12:47   #4446
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
http://www.allegro.pl/item786978453_...mythic_01.html

Dziewczyny to chyba starszy Mythic jest, no nie? Bo jeszcze bialy kartonik... a cena niska i tak myslalam, zeby kliknac, ale jak jest stary to nie chce


A to jest tylko 8g... sorki, moja pomylka
Strasznie drogo. Ktos je sobie ceni na 280 zloty . Szalony jakis...

---------- Dopisano o 12:47 ---------- Poprzedni post napisano o 12:46 ----------

[QUOTE=*majka*;14940814]Kroliczku,to jak za darmo w sumie-przepraszam,ze tak niedowierzam,ale jestes pewna?Masz na mysli Voyage Imperiale?
W De maja kosztowac 131€ ,w USA 180$ .Ten sprzedawca z ebay ma je po 95£ , a on zawsze ma taniej wszystkie kosmetyki... Moze to jednak wklady byly-tylko czy do kolekcji limitowanych sa w ogole refile?


/QUOTE]

podpinam sie pod pytanie, bo cena wydaje sie nieprawdopodobna
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2009-10-27, 12:53   #4447
magtru
Rozeznanie
 
Avatar magtru
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 925
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
z paypala na tru bardzo szybko idzie kasa, ja zwykle tego samego dnia dostaje potwierdzenie, ze juz paczka spakowana i nr przesylki dostaje
mnie zakupy na tru wkrecily, bardzo podoba mi sie tam to, ze nie dosc, ze maja niskie ceny, za darmo przysylaja, znizki jeszcze dodatkowe, to jak VAT doloza - to oddadza. zdarzaja sie oczywiscie niewypaly u nich - ale wtedy trzeba ich dreczyc i oddadza kase jakbys miala jakies problemy z nimi to dawaj na prv, albo na watek truskawkowy, my juz umiemy sobie z nimi radzic [a ja dop od 2 miesiecy na tru szaleje ]

a Nacre mysle, ze Ci sie spodobaja
ja sie wlasnie zastanawiam czy nie dac im zima odpoczac, na lato nie odlozyc ich, a teraz w mythic zainwestowac

Dzięki! Szczerze, to ja właśnie na lato je kupuje, bo to limitowanaka i taka cena,że cóż , musze je mieć już!!! Ale jak je dostanę, to trochę potestuję i pewnie będę uzywać zimą mythic, bo mam i prasowane i w kulkach, a Nacre będą czekać na lato ( czytaj- wczesną wiosnę, hehe,)
Pocieszyłaś mnie z tą tru, bo wczoraj czytając wątek truskawkowy trochę się przestraszyłam, br,br, ale po miłym mailu z tru byłam mile zaskoczona
magtru jest offline  
Stary 2009-10-27, 12:56   #4448
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
Wróciłam
W poznaniu są w starym browarze (seph i douglas) i na placu wolności. W plazie podobno nie ma jeszcze.

Wszystkie, które chcą smska niech sie nie martwią, ze nie mają, tylko dają nr na prv

Imperiali nie kupiłam są piękne, ale nie dla mnie. Moim zdaniem są chłodne - dają różowo-złota poswiate. Mają duuuuuzo drobinek. Malutkich. Mi sie kojarzą z mythic, które są widoczniejsze i mają więcej drobinek. I o ile mythic wyglądają na mnie super, te niestety nie - moje czoło i nosek się świecą często same z siebie, a wszelkie rozowosci to tylko na poliki..
Prasowane piękne podobne do mythic, ale mają mniejsze kawałki tych kolorów. Puder jak zawsze w prasowanych jest tak drobniutko zmielony, a drobinek mnostwo. Dają wyraźniejszy efekt niż kulki, taki trochę z biela, mi sie kojarzyło to z fotka immolation z pastelami na ręce, tylko trochę więcej różu. Nie wiem czy nadawalyby się na cała twarz - u mnie na pewno nie ale np Desti pisała, ze tak używa, więc jeśli ktoś nie ma problemu z rozem i blyszczeniem pewnie sie nadadzą. Mysle, ze fajny prezent na OKRAGLE 31 urodziny
Gdyby nie to, że ja muszę sie matowic, pewnie bym je wzięła. A tak to jednak wezmę mythic.. Albo poczekam na letnia następna

Mam nadzieję, ze pomoglam.
Fotek nie mam, chciałam, ale panie w seph nie dały

---------- Dopisano o 22:23 ---------- Poprzedni post napisano o 22:22 ----------

Edit - poswiate dają różowo - srebrna, a nie złota


Bardzo dziwne, u mnie rozowosci nie dal. Choc to moze dlatego, ze bylam pierwsza osoba, ktora macala prasowanca; moze pierwsza warstwa w sobie z rozowosci nie ma nic.
__________________
Be like snow: beautiful but cold.

Edytowane przez jamestown
Czas edycji: 2009-10-27 o 13:13
jamestown jest offline  
Stary 2009-10-27, 12:59   #4449
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Guerlain-kolorówka

a moze to tez to, ze ja mam bardzo wyrobiony radar na wszelkie rozowosci ze wzgledu na to, ze ich nadmiar na mnie wyglada strasznie zle
ilios jest offline  
Stary 2009-10-27, 13:00   #4450
Organzza
Zakorzenienie
 
Avatar Organzza
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 673
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
a moze to tez to, ze ja mam bardzo wyrobiony radar na wszelkie rozowosci ze wzgledu na to, ze ich nadmiar na mnie wyglada strasznie zle
tam jest róż i to całkiem sporo w porównaniu do kulek
__________________
What you're drinking?
Rum or whiskey?
Now won't you have a
Double with me?
I'm sorry I'm a little late
I got your message by the way
I'm calling in sick today
So let's go out for old time's sake
Organzza jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:06   #4451
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Guerlain-kolorówka

Do wrocławianek zainteresowanych nowymi Meteorytami: są np. w Galerii Dominikańskiej.Kupiłam dzisiaj
Zadzwoniłam rano i poprosiłam, żeby mi odłożyli. Przychodzę, a tam czekają na mnie. Nawet nie obejrzałam ich na standzie, tylko od razu kupiłam
Niestety wypróbuję je dopiero jutro

Cieszę się, bo kupiłam je z 20% zniżką
__________________
Wędrujące pocztówki
http://tashapostcards.blogspot.com/
margaretka02 jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:07   #4452
kreska29
Raczkowanie
 
Avatar kreska29
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 37
GG do kreska29 Send a message via Skype™ to kreska29
Dot.: Guerlain-kolorówka

Dziewczynki...
Właśnie wróciłam z zakupków - zakupiłam nowe meteoryty - Imperiales i .....wiem wiem już mi koleżanka powiedziała, że powinnam się leczyć ... nowe limitowane cienie oczywiście z Guerlain'a....nie mogłam się powstrzymać gdy zobaczyłam to cudo....Moje kolory jak nic piękna biel + delikatny beżo- róż a do tego piękne przydymione brązy .....I tym samym nie starczyło mi kasy na buciki..., ale cóż powiedziałam sobie że buty poczekają do listopada a cienie muszę mieć....
Acha...limitowankę znalazłam w Sephorze we wrocławskim Borku...
kreska29 jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:15   #4453
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Guerlain-kolorówka

Mnie też się cienie podobały, ale stwierdziłam, że co za dużo to niezdrowo
__________________
Wędrujące pocztówki
http://tashapostcards.blogspot.com/
margaretka02 jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:20   #4454
Margo25
Zadomowienie
 
Avatar Margo25
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1 339
Dot.: Guerlain-kolorówka

Z góry przepraszam, jeśli ominęłam post z tą informacją. W jakiej cenie są nowe Meteoryty w kulkach?
Margo25 jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:25   #4455
Organzza
Zakorzenienie
 
Avatar Organzza
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 673
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez Margo25 Pokaż wiadomość
Z góry przepraszam, jeśli ominęłam post z tą informacją. W jakiej cenie są nowe Meteoryty w kulkach?
205-207zł, z Sephorową zniżką 164

Kresko
, gratuluję nowych nabytków

ja od wczoraj mam swojego Nacre des Mers, jest absolutnie cudowny niepotrzebnie tak długo mu się opierałam
__________________
What you're drinking?
Rum or whiskey?
Now won't you have a
Double with me?
I'm sorry I'm a little late
I got your message by the way
I'm calling in sick today
So let's go out for old time's sake
Organzza jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:27   #4456
Margo25
Zadomowienie
 
Avatar Margo25
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1 339
Dot.: Guerlain-kolorówka

Dziękuję
Margo25 jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:28   #4457
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez kreska29 Pokaż wiadomość
Dziewczynki...
Właśnie wróciłam z zakupków - zakupiłam nowe meteoryty - Imperiales i .....wiem wiem już mi koleżanka powiedziała, że powinnam się leczyć ... nowe limitowane cienie oczywiście z Guerlain'a....nie mogłam się powstrzymać gdy zobaczyłam to cudo....Moje kolory jak nic piękna biel + delikatny beżo- róż a do tego piękne przydymione brązy .....I tym samym nie starczyło mi kasy na buciki..., ale cóż powiedziałam sobie że buty poczekają do listopada a cienie muszę mieć....
Acha...limitowankę znalazłam w Sephorze we wrocławskim Borku...
I jak te cienie? Moze jakies swatche Jestem na nie strasznie napalona, niestety w DE kolekcja zimowa jeszcze nie zawitala (konczy mi sie powoli cierpliwosc, ile mozna czekac ?!?! )
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:28   #4458
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Guerlain-kolorówka

o kurde, ile guerlainów wrzucili na truskawce
ja się czaję na cienie 4 nr 480 na prezent, bo miałam, wydałam, ale były tak cudowne na dzień, że wiem, że prezent znakomity tyle czekałam na jakieś wrzuty na tru z gamy guerlain. acha, jakby ktoś się zastanawiał, to ten podkład extreme jest świetny - konsystencja i kolor nr 02 jest podobny do 030 mat lumiere chanel, jakby co. i to będzie mój następny podkład, bo do tej pory, tylko mat lumiera używałam.
cienie 480 są prawie identyczne jak silver goddess diora, tylko mniej napigmentowane i mniej perłowe, czyli idealne szarości na dzień. naprawdę super paletka.

i chcialam zapytać o ten kompakt albo jakiś puder prasowany guerlain - czy ktoś używał, jak kolorystyka, szukam czegoś w odcieniu jasnego beżu, bez różowego - na prezent. na prezent - czyli kolor musi być pi razy drzwi dobry
Layla79 jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:38   #4459
UrbanWarrior
Zakorzenienie
 
Avatar UrbanWarrior
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Z betonowej dzungli ...
Wiadomości: 4 876
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez Organzza Pokaż wiadomość
205-207zł, z Sephorową zniżką 164

Kresko
, gratuluję nowych nabytków

ja od wczoraj mam swojego Nacre des Mers, jest absolutnie cudowny niepotrzebnie tak długo mu się opierałam

Do szalu mnie doprowadzicie tymi Nacre des Mers !!!! Ja tez chce !!!!!!
UrbanWarrior jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:53   #4460
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez margaretka02 Pokaż wiadomość
Do wrocławianek zainteresowanych nowymi Meteorytami: są np. w Galerii Dominikańskiej.Kupiłam dzisiaj
Zadzwoniłam rano i poprosiłam, żeby mi odłożyli. Przychodzę, a tam czekają na mnie. Nawet nie obejrzałam ich na standzie, tylko od razu kupiłam
Niestety wypróbuję je dopiero jutro

Cieszę się, bo kupiłam je z 20% zniżką
Gratulacje!

Jak potestujesz to KONIECZNIE napisz wrazenia no i czekamy na fotki
Immolation jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:55   #4461
jamestown
Avada kedavra.
 
Avatar jamestown
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 33 488
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
a moze to tez to, ze ja mam bardzo wyrobiony radar na wszelkie rozowosci ze wzgledu na to, ze ich nadmiar na mnie wyglada strasznie zle
Czy masz numer do katriny007? Zamawialam puderek dla Desti, napisalam do niej w niedziele i nie odpisala. Wczoraj napisalam znow i wciaz brak odpowiedzi. Podala zly numer na allegro bo jest za duzo cyfr
__________________
Be like snow: beautiful but cold.
jamestown jest offline  
Stary 2009-10-27, 17:57   #4462
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Guerlain-kolorówka

A ja tak napisze troszke z innej beczki (nie bijcie za malutki offtopik)

Kupilam dzisiaj sobie soczewki kolorowe do oczu - ale i jednoczesnie korekcyjne.
Taki blekit jak na zdjeciu. Mam nadzieje, ze do mojej cery a'la Krolewna Sniezka (dodatkowo potratkowanej Pastelkami) i kruczo czarnych wlosow bedzie sie to fajnie zgrywac

Jak myslicie?
Immolation jest offline  
Stary 2009-10-27, 19:22   #4463
ganimedea
Zakorzenienie
 
Avatar ganimedea
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 4 939
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez Organzza Pokaż wiadomość
ja od wczoraj mam swojego Nacre des Mers, jest absolutnie cudowny niepotrzebnie tak długo mu się opierałam
A ja od dzisiaj Jest przecudny i już go kocham Nie mogłam się powstrzymać i przed chwilą wymazałam się po całości, choć na nałożonym rano makijażu i w beznadziejnym sztucznym świetle za wiele nie widać. Dogłębniej potestuję rano
Mówicie, że super na lato? Może za bardzo zdąży się zużyć do tej pory i powinnam zainwestować w mythic Nacre są tak cudne, że chcę, by starczyły na jak najdłużej
__________________
ZUZIA - 25.07.2013

Odwyk pielęgnacyjny
Zbiory-kolorówka
ganimedea jest offline  
Stary 2009-10-27, 19:55   #4464
dor6
Wtajemniczenie
 
Avatar dor6
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 111
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez ka_ma Pokaż wiadomość
ja w sobote szukalam ale nigdzie nie bylo, pod koniec tygodnia jeszcze sie rozejrze tak zebym ewentualnie zdazyla zalapac sie na ta smsowa znizke, gdybys cos wiedziala daj znac bo ja chyba oszaleje jak nie zdobede tych kulek
Dziękuję. Jak gdzieś zobaczę, dam znać

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
eh, nie miałam czasu przejrzeć wątku
btw. Dor6 - cena prasowanych impriali od 38 do 44 funtów, sprawdziłam wczoraj 3 drogerie

czy któraś z Wizażanek miała może okazję testować parure aqua 01 i 02? Czy różnica jest duża?
Dziękuję.
Niska wydawała mi się ta cena, więc chciałam się upewnić.

Cytat:
Napisane przez *majka* Pokaż wiadomość
Kroliczku,to jak za darmo w sumie-przepraszam,ze tak niedowierzam,ale jestes pewna?Masz na mysli Voyage Imperiale?
W De maja kosztowac 131€ ,w USA 180$ .Ten sprzedawca z ebay ma je po 95£ , a on zawsze ma taniej wszystkie kosmetyki... Moze to jednak wklady byly-tylko czy do kolekcji limitowanych sa w ogole refile?

To w de lepiej to wyglada
Targały mną te same wątpliwości, bo kiedyś króliczek napisała już, że cena około 40 funtów, dlatego prosiłam ją o sprawdzenie. Jeśli tak jest naprawdę, to postaram się zakupić prasowańce w UK. Bardziej przypadły mi do gustu, nie wykluczam jednak, że kupię obie wersje (chyba że cena prasowanych będzie wyższa niż 45 funtów - mam już Mythic w puderniczce).
__________________
moja fragrantica
dor6 jest offline  
Stary 2009-10-27, 20:57   #4465
kreska29
Raczkowanie
 
Avatar kreska29
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 37
GG do kreska29 Send a message via Skype™ to kreska29
Dot.: Guerlain-kolorówka

Wstawiam zdjęcia moich zdobyczy... Przepraszam za średnią jakość zdjęć, ale aparat przejął chwilowo mój braciszek...więc zdjęcia zrobiłam telefonem..Teraz siedzę sobie i oglądam, podziwiam i gładzę...cała ja...
kreska29 jest offline  
Stary 2009-10-27, 21:15   #4466
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez dor6 Pokaż wiadomość
Dziękuję. Jak gdzieś zobaczę, dam znać



Dziękuję.
Niska wydawała mi się ta cena, więc chciałam się upewnić.



Targały mną te same wątpliwości, bo kiedyś króliczek napisała już, że cena około 40 funtów, dlatego prosiłam ją o sprawdzenie. Jeśli tak jest naprawdę, to postaram się zakupić prasowańce w UK. Bardziej przypadły mi do gustu, nie wykluczam jednak, że kupię obie wersje (chyba że cena prasowanych będzie wyższa niż 45 funtów - mam już Mythic w puderniczce).
jestem pewna, że patrzyłam na prasowaną limitowankę- o to prosiłam i wyglądało mi na to, że pani miziała mnie czymś innym niż zwykle, ale jak piszecie, że mi źle powiedziała to upewnię się jeszcze raz w czwartek.
prasowane Voyage kosztują około 95 funtów, ale prasowane np. mythic to wydatek około 38 funtów. przepraszam jak kogoś wprowadzilam w błąd, niedokładnie opisując co sprawdzałam.
popatrzę znów w czwartek, dla pewności

---------- Dopisano o 22:15 ---------- Poprzedni post napisano o 22:14 ----------

Cytat:
Napisane przez kreska29 Pokaż wiadomość
Wstawiam zdjęcia moich zdobyczy... Przepraszam za średnią jakość zdjęć, ale aparat przejął chwilowo mój braciszek...więc zdjęcia zrobiłam telefonem..Teraz siedzę sobie i oglądam, podziwiam i gładzę...cała ja...
piękne cienie
króliczek jest offline  
Stary 2009-10-27, 21:22   #4467
moniga
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 538
Dot.: Guerlain-kolorówka

Dziewczyny, zamieszczę to ogłoszenie tutaj, bo jak nie tutaj to gdzie?
Bardzo chętnie zamienię Pastel White - pełnowymiarowe, nowe, kilka razy muśnięte - na Mythic o podobnych cechach.
Niestety, zupełnie mi nie podeszły, a szkodą, bo piękne
__________________
Życie jest jak malowanie obrazu, a nie dodawanie słupków
moniga jest offline  
Stary 2009-10-27, 21:30   #4468
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Guerlain-kolorówka

Kurczę, faktycznie ciekawe te nowe cienie..."moje" brązy.
Ale mam już podoby brąz z Clarinsa i Cliniqua
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2009-10-27, 21:41   #4469
króliczek
Zakorzenienie
 
Avatar króliczek
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 9 813
Dot.: Guerlain-kolorówka

zobaczyłam teraz opakowanie do imperiali i na pewno sprawdziłam złe! chyba z letniej kolekcji, rozświetlające. bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd, w czwartek zajrzę do drogerii raz jeszcze, tym razem będę dokładnie wiedziała, czego sobie życzę

---------- Dopisano o 22:39 ---------- Poprzedni post napisano o 22:38 ----------

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Kurczę, faktycznie ciekawe te nowe cienie..."moje" brązy.
Ale mam już podoby brąz z Clarinsa i Cliniqua
brązów nigdy za wiele

---------- Dopisano o 22:41 ---------- Poprzedni post napisano o 22:39 ----------

Cytat:
Napisane przez moniga Pokaż wiadomość
Dziewczyny, zamieszczę to ogłoszenie tutaj, bo jak nie tutaj to gdzie?
Bardzo chętnie zamienię Pastel White - pełnowymiarowe, nowe, kilka razy muśnięte - na Mythic o podobnych cechach.
Niestety, zupełnie mi nie podeszły, a szkodą, bo piękne
ogłoszenia - targowisko - kosmetyki
spróbuj tam
króliczek jest offline  
Stary 2009-10-27, 21:51   #4470
Organzza
Zakorzenienie
 
Avatar Organzza
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 673
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez ganimedea Pokaż wiadomość
Może za bardzo zdąży się zużyć do tej pory i powinnam zainwestować w mythic Nacre są tak cudne, że chcę, by starczyły na jak najdłużej
ja myslę, że na lato 2010 też wypuszczą jakieś cudeńko
Cytat:
Napisane przez kreska29 Pokaż wiadomość
Wstawiam zdjęcia moich zdobyczy... Przepraszam za średnią jakość zdjęć, ale aparat przejął chwilowo mój braciszek...więc zdjęcia zrobiłam telefonem..Teraz siedzę sobie i oglądam, podziwiam i gładzę...cała ja...
piękności
__________________
What you're drinking?
Rum or whiskey?
Now won't you have a
Double with me?
I'm sorry I'm a little late
I got your message by the way
I'm calling in sick today
So let's go out for old time's sake
Organzza jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
guerlain, meteorites

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:08.