Guerlain-kolorówka - Strona 75 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-07-17, 15:32   #2221
evenstar
Zakorzenienie
 
Avatar evenstar
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 124
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez zizou Pokaż wiadomość
Mythic sa bardziej brokatowe, nie tkaie perlowe jak PW. Pastele zostawiaja skore taka swietlista, rozpromieniona, Mythic owszem, uszlachetniaja ale w taki zwyczajny sposob - lagodza rysy, odbijaja swiatlo, jednak juz bez tej arystokratycznosci Pasteli
ale pięknie to ujęłaś w jasne kulki zamierzam zainwestować jesienią i czuję, że będę mieć dylemat. obyście wszystkie wykupiły

i jeszcze jedno pytanie - oba nadają się na całą buzię? czy jedne może trochę bardziej?
__________________
Wymianka

Edytowane przez evenstar
Czas edycji: 2009-07-17 o 15:36
evenstar jest offline  
Stary 2009-07-17, 16:48   #2222
Lukrecja_Borgia
Killing me softly
 
Avatar Lukrecja_Borgia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 411
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez zizou Pokaż wiadomość
i jak wrazenia?
Wszystko (chyba) zostało powiedziane, tak więc powtórzę Nazwa bardzo pasuje, bo kulki faktycznie są takie pastelowe, rozłożyłam je na czynniki pierwsze czyli pomaziałam rękę każdym z kolorów i są właśnie pastelowe i rozbielone.
W teście policzkowym hojnie nałożyłam je na całość i dają piękny efekt rozbielenia, taki śnieżkowy. Wybijają się srebrne drobinki i to one powodują, że skóra wygląda na lekko zmrożoną, roziskrzoną. Bardzo kojarzą mi się z zimową scenerią, płatkami śniegu, śniegiem ubitym i chrzęszczącym pod stopami, gwiezdnym pyłem- ot takie luźne i nieprzepisowe skojarzenia Nie mogę się doczekać zastosowania ich w normalnym makijażu, jedyna uwaga> do takich błyszczących rzeczy trzeba mieć bardzo ładną i gładką cerę, bo wszelkie nierówności zostaną wybite, mam powód żeby w końcu zrobić peeling
__________________
Nienawidzę nieoświeconego tłumu i unikam go.
Lukrecja_Borgia jest offline  
Stary 2009-07-17, 18:10   #2223
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Guerlain-kolorówka

Jejku jakie ona są pięęęęęęęęęlne

Ja chce juz kolejną wypląte!!!
Immolation jest offline  
Stary 2009-07-17, 21:43   #2224
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Guerlain-kolorówka

Znalazlam na Allegro pasetele za 159zł. Moze sie skusze, zastanawia mnie jedno: teraz sa wakacje, w sierpniu wybieram sie na Krete, pewnie sie opale i nie wiem czy one nie beda dla mnie za jasne. Czy one nie daja efektu takiej hmm adamsowej cery?

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2009-07-17 o 22:57
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-07-17, 22:58   #2225
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Guerlain-kolorówka

Moze poradzicie mi jaki kolor Meteorytow mi pasuje, wklejam zdjecie mojej buzi, poradzcie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN3078.jpg (39,4 KB, 110 załadowań)
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-07-18, 06:28   #2226
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Guerlain-kolorówka

Pastele!!! Zfecydowanie
Immolation jest offline  
Stary 2009-07-18, 08:49   #2227
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Guerlain-kolorówka

Dziekuje Immolation za rade

Jaka ja bylam glupia - nakladalam PINK 02 na cala twarz a widzicie bez podkladu mam cere rumiana Moze ze wzgledu na te wpadke nie polubilam kulek.

Czaje sie na te z Allegro za 159zł, wysylka 17zł Zapytalam czlowieka, czy ubezpieczona czy co ze taka droga i licze na odpowiedz
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-07-18, 09:28   #2228
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 035
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dziekuje Immolation za rade

Jaka ja bylam glupia - nakladalam PINK 02 na cala twarz a widzicie bez podkladu mam cere rumiana Moze ze wzgledu na te wpadke nie polubilam kulek.

Czaje sie na te z Allegro za 159zł, wysylka 17zł Zapytalam czlowieka, czy ubezpieczona czy co ze taka droga i licze na odpowiedz
dziewczyny już wcześniej pisały, że ubezpieczona
__________________


Priyaa jest offline  
Stary 2009-07-18, 11:47   #2229
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Guerlain-kolorówka

Tak, tak ubezpieczona Caly czas obserwuje aukcje, na razie zero ofert

O juz jedna oferta Bede tak sie gapic az w koncu zostanie 1 sztuka i kupie Boje sie tylko czy ten odcien bedzie dobry, w razie czego odsprzedam

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2009-07-18 o 14:44
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-07-18, 22:24   #2230
zizou
Zakorzenienie
 
Avatar zizou
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: dzikie południe
Wiadomości: 13 683
Wpisy w blogu: 8
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez evenstar Pokaż wiadomość
ale pięknie to ujęłaś w jasne kulki zamierzam zainwestować jesienią i czuję, że będę mieć dylemat. obyście wszystkie wykupiły

i jeszcze jedno pytanie - oba nadają się na całą buzię? czy jedne może trochę bardziej?
ja wszystkie swoje kulki wale na cala twarz tylko pinki dawalam na policzki ale one calosciowo daja efekt jestem swinka Piggy
Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość
Wszystko (chyba) zostało powiedziane, tak więc powtórzę Nazwa bardzo pasuje, bo kulki faktycznie są takie pastelowe, rozłożyłam je na czynniki pierwsze czyli pomaziałam rękę każdym z kolorów i są właśnie pastelowe i rozbielone.
W teście policzkowym hojnie nałożyłam je na całość i dają piękny efekt rozbielenia, taki śnieżkowy. Wybijają się srebrne drobinki i to one powodują, że skóra wygląda na lekko zmrożoną, roziskrzoną. Bardzo kojarzą mi się z zimową scenerią, płatkami śniegu, śniegiem ubitym i chrzęszczącym pod stopami, gwiezdnym pyłem- ot takie luźne i nieprzepisowe skojarzenia Nie mogę się doczekać zastosowania ich w normalnym makijażu, jedyna uwaga> do takich błyszczących rzeczy trzeba mieć bardzo ładną i gładką cerę, bo wszelkie nierówności zostaną wybite, mam powód żeby w końcu zrobić peeling
o tak, zmrozona i roziskrzona kurcze, ja nie zauwazylam, zeby one byly jakos ekstremalnie blyszczace... co ludz to opinia



dzisiaj chyba w koncu zgrzesze na allegro. badalam dzis wnikliwie prasowane Mythic i... podobaja mi sie te z letniej kolekcji tez, ale te zostawiam sobie na wyjazdowe polowania
__________________
Przemoknięte serca miast
I tylko ty i ja szczęśliwi tym dniem
Bo choć zapomniał o nas świat
Mokrzy od stóp do głow nie tracimy nadziei
zizou jest offline  
Stary 2009-07-19, 11:21   #2231
evenstar
Zakorzenienie
 
Avatar evenstar
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 124
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez zizou Pokaż wiadomość
ja wszystkie swoje kulki wale na cala twarz tylko pinki dawalam na policzki ale one calosciowo daja efekt jestem swinka Piggy
ja bym chciała w perfumerii je przetestować, ale zawsze mają 3-4 kulki w testerach i do szału mnie to doprowadza ;p


Cytat:
Napisane przez zizou Pokaż wiadomość
dzisiaj chyba w koncu zgrzesze na allegro. badalam dzis wnikliwie prasowane Mythic i... podobaja mi sie te z letniej kolekcji tez, ale te zostawiam sobie na wyjazdowe polowania
tak, te z letniej kolekcji też są świetne! ale za jasne dla mnie na lato, chciałam się przybrązowić trochę w taki naturalny sposób

na pewno będziesz zadowolona z prasowańców. zarówno do wykończenia jak i poprawek sprawdzają się rewelacyjnie. mogłyby dłużej matować, ale i tak jest ok na mojej tłustej skórze.
__________________
Wymianka
evenstar jest offline  
Stary 2009-07-19, 12:58   #2232
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez evenstar Pokaż wiadomość
ja bym chciała w perfumerii je przetestować, ale zawsze mają 3-4 kulki w testerach i do szału mnie to doprowadza ;p
ostatnio testowałam kulki w marionnaud zabrałam swój pędzel i walnęłam kulaski na połowe paszczy a na drugą połowe prasowane meteoryty , poźniej to juz chyba i tak mi sie wszystko zmieszało ...
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2009-07-19, 13:36   #2233
evenstar
Zakorzenienie
 
Avatar evenstar
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 124
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
ostatnio testowałam kulki w marionnaud zabrałam swój pędzel i walnęłam kulaski na połowe paszczy a na drugą połowe prasowane meteoryty , poźniej to juz chyba i tak mi sie wszystko zmieszało ...
hehe ja też ze swoim pędzlem paraduję, przecież nie będę używać tego, którym mnie smarują a może się nie zmieszało tylko tak rewelacyjnie współgrało po obu stronach
__________________
Wymianka
evenstar jest offline  
Stary 2009-07-19, 21:52   #2234
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Guerlain-kolorówka

Dziewczyny wyzej zamiescilam zdjecie, moze znacie sie na tym bo w watku o typy kolorystyczne nikt mi nie odpisal, moze wiecie jakim jestem typem kolorystycznym?
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-07-19, 22:19   #2235
oolong
Zakorzenienie
 
Avatar oolong
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 5 705
Dot.: Guerlain-kolorówka

na moje oko Cool lub Buff?
__________________
siabada

oolong jest teraz online  
Stary 2009-07-19, 22:23   #2236
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Guerlain-kolorówka

to odpowiedz do mnie? Jesli moge zapytac (jestem zielona w tej kwestii, nie bijcie) domyslam sie ze cool to chlodny ale buff? hmm
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-07-19, 22:28   #2237
oolong
Zakorzenienie
 
Avatar oolong
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 5 705
Dot.: Guerlain-kolorówka

ojej, w ogóle mi się pomyliło, myslałam, że to wątek o EDM więc poradziłam Ci, żebyś szukała w tej gamie kolorystycznej

sory za wtręt nietematyczny
__________________
siabada

oolong jest teraz online  
Stary 2009-07-19, 22:28   #2238
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 035
Dot.: Guerlain-kolorówka

oolong chyba myśli o podziale minerałków EDM
__________________


Priyaa jest offline  
Stary 2009-07-19, 22:32   #2239
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Guerlain-kolorówka

Hehe to mnie niezle zalatwilas a juz sie cieszylam ze ktos mi odpisal
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-07-19, 22:33   #2240
oolong
Zakorzenienie
 
Avatar oolong
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 5 705
Dot.: Guerlain-kolorówka

odpisał, odpisał, to że nie na temat to rzecz insza
__________________
siabada

oolong jest teraz online  
Stary 2009-07-19, 22:35   #2241
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Guerlain-kolorówka

Hehe w sumie racja Wiem ze tak offtopuje ale na wizazu nie odpisuja jakos a ja kompletnie nie mam pojecia jakim typem jestem
Agatau88 jest offline  
Stary 2009-07-20, 12:03   #2242
maja2005
Zadomowienie
 
Avatar maja2005
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 1 015
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez reniferek82 Pokaż wiadomość
Witam. Tak się naczytałam wątku, że kupiłam zestaw miniatur.. http://www.allegro.pl/item688703898_..._pedzelek.html mam nadzieję, że wszystko z nimi w porządku.. w końcu dwie stówy piechotą nie chodzi.
Napisz, jakie wrażenia. Też się nad nimi zastanawiałam
maja2005 jest offline  
Stary 2009-07-20, 13:26   #2243
złotowłosa
Raczkowanie
 
Avatar złotowłosa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 170
Dot.: Guerlain-kolorówka

Dziewczyny prosiłabym ogrooomnie o porównanie prasowanych Nacre de Mers z kuleczkami Pearly White. Które ładniej wyglądaja na skórze?
złotowłosa jest offline  
Stary 2009-07-21, 11:24   #2244
reniferek82
Przyczajenie
 
Avatar reniferek82
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Dot.: Guerlain-kolorówka

przyszły moje mini-meteorki i zgłupiałam trochę.. opakowanie oklejone jakby kolorowym papierem..pędzelek dziwny..trochę się zmartwiłam, że to chyba nie tak ma wyglądać musnełam jedynie różowymi po policzkach, ładnie wyglądają przynajmniej. Jak myślicie? Wstyd się przyznać, ale ja na żywo pierwszy raz je widzę
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg LGIM0070.jpg (97,1 KB, 76 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg LGIM0071.jpg (61,5 KB, 64 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg LGIM0072.jpg (124,0 KB, 79 załadowań)
reniferek82 jest offline  
Stary 2009-07-21, 11:46   #2245
złotowłosa
Raczkowanie
 
Avatar złotowłosa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 170
Dot.: Guerlain-kolorówka

Tak właśnie wyglądają meteoryty, tylko mają juz ponad 3 lata Wyprodukowane w maju 2007.
złotowłosa jest offline  
Stary 2009-07-21, 11:49   #2246
Jeanne90
Zakorzenienie
 
Avatar Jeanne90
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 5 842
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez złotowłosa Pokaż wiadomość
Tak właśnie wyglądają meteoryty, tylko mają juz ponad 3 lata Wyprodukowane w maju 2007.
No to mają dwa lata, a nie trzy Mamy teraz lipiec 2009, a nie 2010
__________________
Jeanne90 jest offline  
Stary 2009-07-21, 11:53   #2247
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Guerlain-kolorówka

No wlasnie,2 lata Poza tym 2 lata jak na kulki nieużywane to chyba nie jest jakos duzo
Immolation jest offline  
Stary 2009-07-21, 11:56   #2248
reniferek82
Przyczajenie
 
Avatar reniferek82
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Dot.: Guerlain-kolorówka

to beige chic sa z 2008 w takim razie. to jednak oryginały? WSzystko było dobrze zapakowane więc na 100% nie były używane

Edytowane przez reniferek82
Czas edycji: 2009-07-21 o 11:57
reniferek82 jest offline  
Stary 2009-07-21, 13:05   #2249
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Guerlain-kolorówka

Cytat:
Napisane przez reniferek82 Pokaż wiadomość
to beige chic sa z 2008 w takim razie. to jednak oryginały? WSzystko było dobrze zapakowane więc na 100% nie były używane
Oryginaly, oryginaly i wcale nie stare. Ciesz sie Jest z czego.
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2009-07-21, 13:14   #2250
reniferek82
Przyczajenie
 
Avatar reniferek82
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 12
Dot.: Guerlain-kolorówka

dziękuję. Co raz bardziej mi się podobają. Sama nie wiem..czy to legenda, marka..czy faktycznie są magiczne
reniferek82 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
guerlain, meteorites

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:18.