Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce..... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-02-16, 21:35   #1
aga000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 65
GG do aga000

Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....


Czesc!
Nie wiem jak sobie juz z tym poradzić...od kilku dobrych MIESIECY mam ciagle zaczerwienienie wokół ust...raz z jednej strony...raz z obu...czasami mi nawet skóra w kąciku pęknie
Raz zmieniłam szczoteczkę do zębów - pomogło, skóra stała sie jak dawniej ładna i zdrowa. Ale minął może miesiac i wróciło...to kupiłam witaminki B, zeszło może na 1 dzień!! teraz mam to paskudztwo cały czas i już nie mogę,dośc że boli jak szerzej otworzę buzie to jeszcze paskudnie wygląda, taki efekt " podwójnych ust"...
Co to moze byc??
moze ktoś z Was wie? bardzo prosze o pomoc...
aga000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-16, 21:56   #2
aga000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 65
GG do aga000
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

bardzo Was prosze,moze ktos ma jakis pomysl
aga000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-16, 22:01   #3
rzastin
Zakorzenienie
 
Avatar rzastin
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 3 624
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

Moja mama miała coś podobnego, poszła do lekarza pierwszego kontaktu, a ten przepisał jej zestaw suplementów witaminowych, zwłaszcza wit. B
Jeśli ten stan jest taki długotrwały, to moze zrób badanie krwi, bo wyraźnie brakuje Ci czegoś w organizmie.
__________________

rzastin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-16, 22:08   #4
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

wit. B compositum 3*2 tbl + krem clotrimazolum. jak nie pomoże, to do lekarza.
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-16, 22:08   #5
mangosiaczek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 118
GG do mangosiaczek
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

Aga, też mam taki problem i to bardzo często... Wydaje mi się, że jest to po prostu jakiś wirus (taki jak opryszczka). Ja mam to zawsze po powrocie z jakiegoś dużego centrum handlowego na przykład... Nie wiem dlaczego. Usta wyglądają jakby były powiększane operacyjnie i do tego strasznie szczypią... Czy o to chodzi? Jeżeli tak, to ja zawsze stosuję sobie balsam do ust Tisane (do kupienia w aptece) i dodatkowo biorę kapsułkę witaminy A+E, rozbijam ją tak żeby wyleciał z niej ten oleisty płyn i smaruję nim podrażnione miejsca. Mnie pomaga. W ogóle polecam dużo witaminki A+E i powinno być dobrze. Pozdrawiam!
mangosiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-17, 13:29   #6
aga000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 65
GG do aga000
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

Dziekuje kochane!!

ale Justi clotrimazolum jest przecież na grzybice?? mozna miec grzybice wokół ust? a nie wysuszy mi tego? bo to nie jest opryszczka ani nic takiego co trzeba wysuszac, to jest takie suche i skórka tak jakby sie sypała, lub mogę ja sciagnać palcami. Wiem że to obrzydlistwo jak Wam o tym pisze fuuuujjj

Uzywam tez masci z VIT A, ponoc szybciej sie goi ale tak na dobra sprawe tu nie ma sie co goic(chyba ze mi peknie w kąciku) :/
aga000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-17, 14:50   #7
skarbonka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 128
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

Nie widziałam, ale to mogą być albo zmiany grzybiczne, albo alergiczne. W pierwszym przypadku powinna pomóc maść Pimafucort - stosuję ją zawsze, kiedy zrobią mi się tzw. kąciki w ustach. Pomaga niemalże od ręki. Jeśli to alergia, to trzeba posmarować Neomecyną i koniecznie odstawić absolutnie wszystkie pomadki, błyszczyki i balsamy do ust. Raz, że któryś z nich może uczulać, dwa, że jeśli są zakażone tym czymś to tylko roznoszą zakażenie i nasilają problem. Miałam takie uczulenie na balsam Pastel Repair L'Oreala (mimo że nigdy wcześniej kosmetyki do ust mnie nie uczulały) - pozbyłam się wówczas dwóch błyszczyków i pomadki. To tak jak z zapaleniem spojówek i tuszem do rzęs, który po takiej infekcji trzeba bezwarunkowo wyrzucić.
skarbonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-17, 17:57   #8
aga000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 65
GG do aga000
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

OK, mam w domu Pimafukort i maść i w płynie zaraz wyprobuje, tylko napisz mi jeszcze Skarboneczko czy to nie wysusza przypadkiem??
aga000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-17, 18:29   #9
izusek
Rozeznanie
 
Avatar izusek
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 742
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

zgadzam się : Clotriamzolum moze Ci pomóc. Ja również miałam coś podobnego jak Ty i właśnie ta maść mi pomogła.
pozdrawiam
izusek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-17, 18:58   #10
tulipanka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 959
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

mnie zawsze w zimie dręczą zajady
dermatolog przepisała mi Pimafukort i pomógł naprawdę szybko! w niecały tydzień miałam normalne usta. teraz jak tylko widzę, że mam zaczerwienienia wokół buzi natychmiast siegam po niego i wszystko jest ok
Na uczulenie tez mi genialnie pomógł (wyskoczyły mi na buzi takie czerwone placki, koszmar!) i od tej pory wprost go ubóstwiam
tulipanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-17, 19:24   #11
mskladaczek
Zakorzenienie
 
Avatar mskladaczek
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 619
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

neomycyna na alergie ???
toz to antybiotyk.

>skarbonka napisał(a):
>
> Jeśli to alergia, to trzeba posmarować Neomecyną i >koniecznie odstawić absolutnie wszystkie pomadki, błyszczyki i balsamy do >ust.
mskladaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-17, 19:43   #12
mila_kobietka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 5
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

Hej Aga
Mojemu synkowi tez cos takiego wychodzi , piecze go to i boli jak owtiera usta.Byłam z nim u lekarza pediatry i przepisala mu masc tridem. Pomogla zeszlo po kilku dniach , lecz jest ona bardzo silna(zawiera sterydy) tak stwierdzil dermatolog u ktorego teraz bylam z synkiem.Lekarz powiedzial ze to wychodzi przez to ze dziecko czesto oblizuje usta na dworze i bardzo temu sprzyja pora zimy i suche powietrze w mieszkaniach.Kazala mi kupic pomadke ochrona z wiesiolkiem i smarowac usta(po za linie ust rowniez) przed kazdym wyjsciem na dwor.Zaznaczyla ze najwazniejsza jest profilaktyka, a jesli juz wyjdzie znowu to smarowac tridemem ale tylko okolo 3dni.
mila_kobietka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-17, 21:08   #13
aga000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 65
GG do aga000
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

DOBRA to do dzieła! zaczynam od Pimafukortu jutro Wam napisze czy sa jakies efekciki

DZIEKUJE WAM BARDZO!!!
aga000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-17, 21:33   #14
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

tak, clotrimazolum działa przeciwgrzybiczo. są 2 przyczyny problemów z kacikami ust: niedobowy wit. z grupy B oraz zakażania drożdżakiami (grzyby).
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-18, 09:52   #15
skarbonka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 128
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

Nie zauważyłam żeby Pimafucort wysuszał skórę, przeciwnie, wydaje mi się, że ma działanie lekko natłuszczające.
Mam nadzieję, że Ci pomoże. Pozdrowienia!
skarbonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-19, 13:11   #16
aga000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 65
GG do aga000
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

nie chce zapeszać ale chyba schodzi od tej maśći Pimafukort
aga000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-24, 10:17   #17
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

Też to miałam. Dodatkowo sobie drażniłam nicią dentystyczną Różności próbowałam, ale dopiero, jak zwiększyłam dawkę wit. B complex do 2x2tabl + maść Tribiotic z malutkiej saszetki (w aptece) to pomogło i na razie od 3 tyg. nic nie wróciło...
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-03, 13:01   #18
krysia.26
Raczkowanie
 
Avatar krysia.26
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 34
Dot.: Re: Proszę zajrzyjcie...juz mi sie płakać przez to chce.....

witamina B2, rozgnieść i na te chore miejsca wklepać i jeszcze przyjąć doustnie!
__________________
piękno jest w oczach patrzącego
krysia.26 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:23.