Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Perfumy

Notka

Perfumy Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o perfumach, ale baliście się zapytać.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-03-18, 13:12   #3331
irkax
Zakorzenienie
 
Avatar irkax
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 717
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Sabbath Pokaż wiadomość
Kolor zębów też ma podobny.
No tak, jak mogłam pominąć tak istotny szczegół

Cytat:
Napisane przez dzika truskawa Pokaż wiadomość
Wklej zdjęcie to ocenimy
Odkąd za usuwanie zdjęć z wizażu można dostać bana, 100 razy zastanawiam się zanim umieszczę tu swoje zdjęcia, tym razem już po pierwszym zastanowieniu stwierdzam, że nic z tego


SpanishMyszko -
do Gemmy masz chyba oczka podobne
__________________

irkax jest offline  
Stary 2008-03-18, 13:14   #3332
Zuziunia
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 12 484
Dot.: Scent Bar II

Mam zamiar pozbyć sie HP ktoś chętny na wymianę, nie wiem za co... potem założę watek.
Zuziunia jest offline  
Stary 2008-03-18, 13:18   #3333
SpanishMyszka
Zakorzenienie
 
Avatar SpanishMyszka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Shallow Grave
Wiadomości: 5 334
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez irkax Pokaż wiadomość
SpanishMyszko - do Gemmy masz chyba oczka podobne
Tata mi też tak powiedział...
__________________
"It's been so long...
Feels like pins and needles in my heart...
So long...
I can feel it tearing me apart..."

SpanishMyszka jest offline  
Stary 2008-03-18, 13:20   #3334
Betty83
Zua, Brzytka i Czarownica
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: San Escobar
Wiadomości: 7 798
Dot.: Scent Bar II

Mnie zwrocilo Sophie Marceau, ale w niecalych 60 procentach. Ja to srednio widze, ale jak zrobilam rok temu grzywke to uslyszalam ze podobiestwo jest uderzajace.

Mnie zapisalo do klanu Susan Sarandon-Catherine Deneuve-Jessica Biel-Roselyn Sanchez-Kyoko Fukada-Rachel Bilson-Jimi Hendrix-Johnny Deep-Brad Pitt


A to komentarz IT Managera na ta zabawke :
"[10:26:13] K napisał(a): musze Ci powiedziec, ze ten soft jest ciekawy, ale powinien byc w wersji pro
[10:27:02] K napisał(a): algorytmy do twarzy sa juz praktycznie nieomylne i potrafia rozpoznawac ze streamu informacji (np. video z cctv)"

Ale zabawa niezla, dzieki Santorio za linke.

Sabbath, trudno podobienstwa nie zauwazyc. Rewelacja!
Chyba chodzi o to spojrzenie
Ja kocham P. Almodovara, za filmy rzecz jasna
Betty83 jest offline  
Stary 2008-03-18, 13:23   #3335
SpanishMyszka
Zakorzenienie
 
Avatar SpanishMyszka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Shallow Grave
Wiadomości: 5 334
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Betty83 Pokaż wiadomość
Sabbath, trudno podobienstwa nie zauwazyc. Rewelacja!
Chyba chodzi o to spojrzenie
Rzeczywiście - podobieństwo w spojrzeniu uderzające !
__________________
"It's been so long...
Feels like pins and needles in my heart...
So long...
I can feel it tearing me apart..."

SpanishMyszka jest offline  
Stary 2008-03-18, 13:27   #3336
Betty83
Zua, Brzytka i Czarownica
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: San Escobar
Wiadomości: 7 798
Dot.: Scent Bar II

Mogloby sie nazywac Sabbacie Spojrzenie Almodovara
O ile nikt sie nie obrazi.
Betty83 jest offline  
Stary 2008-03-18, 13:36   #3337
yoona
Zakorzenienie
 
Avatar yoona
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 7 537
Dot.: Scent Bar II

a ja jestem podobna do Kate Hudson
__________________
Adoptuj Uszate Serduszko!
Klik!

Blogowy świat




yoona jest teraz online  
Stary 2008-03-18, 13:39   #3338
SpanishMyszka
Zakorzenienie
 
Avatar SpanishMyszka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Shallow Grave
Wiadomości: 5 334
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Betty83 Pokaż wiadomość
Mogloby sie nazywac Sabbacie Spojrzenie Almodovara
O ile nikt sie nie obrazi.
__________________
"It's been so long...
Feels like pins and needles in my heart...
So long...
I can feel it tearing me apart..."

SpanishMyszka jest offline  
Stary 2008-03-18, 13:52   #3339
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Santorio Pokaż wiadomość
Dziewczyny znalazłem fajny link, może to już kiedyś było na wizażu, jak chcesz sprawdzić do której (którego ) celebrity jesteś podobna (potrzebne zdjęcie en face) tutaj jest link:

............
aaaale przekrój od J.Alby przez S.Johannson do P.Cruz i K. Holmes... w życiu bym nie pomyslała,ale najzabawniejsze jest to,ze w mojej super sexownej Przyjaciółce podobienstw doszukano się tylko w kilku znanych mężczyznach !
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline  
Stary 2008-03-18, 13:57   #3340
Santorio
Zadomowienie
 
Avatar Santorio
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 1 271
GG do Santorio
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez dark01 Pokaż wiadomość
............
aaaale przekrój od J.Alby przez S.Johannson do P.Cruz i K. Holmes... w życiu bym nie pomyslała,ale najzabawniejsze jest to,ze w mojej super sexownej Przyjaciółce podobienstw doszukano się tylko w kilku znanych mężczyznach !
. Ja jestem podobny jeszcze do Angeliny Jolie (70 %) i Demi Moore (59%)
__________________

Santorio jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:03   #3341
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Santorio Pokaż wiadomość
. Ja jestem podobny jeszcze do Angeliny Jolie (70 %) i Demi Moore (59%)
.......
upss zapomniałam o jednym Rodzynku... jestem kobiecym wydaniem BONO
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:04   #3342
SpanishMyszka
Zakorzenienie
 
Avatar SpanishMyszka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Shallow Grave
Wiadomości: 5 334
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Santorio Pokaż wiadomość
. Ja jestem podobny jeszcze do Angeliny Jolie (70 %) i Demi Moore (59%)
__________________
"It's been so long...
Feels like pins and needles in my heart...
So long...
I can feel it tearing me apart..."

SpanishMyszka jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:09   #3343
Betty83
Zua, Brzytka i Czarownica
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: San Escobar
Wiadomości: 7 798
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Santorio Pokaż wiadomość
. Ja jestem podobny jeszcze do Angeliny Jolie (70 %) i Demi Moore (59%)
Santorio, z pewnoscia zrobilbys kariere w branzy, po jakiejs delikatnej operacji... np: zmiany plci...

Ja sie nie bede ukrywac, jak sie ktos nie boi a chce zobaczyc, niech wlazi TUTAJ

Tylko prosze w miare delikatnie krytykowac, ja wrazliwa jestem.
Betty83 jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:14   #3344
Margot45
niecnotliwa dziewica
 
Avatar Margot45
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: przy komputerze
Wiadomości: 18 271
GG do Margot45
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Betty83 Pokaż wiadomość
Ja sie nie bede ukrywac, jak sie ktos nie boi a chce zobaczyc, niech wlazi TUTAJ

Tylko prosze w miare delikatnie krytykowac, ja wrazliwa jestem.
Betty, nie obraź się, ale ja w Tobie podobieństwa do Hendrixa jakoś nie widzę...
__________________
kobietę najłatwiej podniecić, masując jej mózg
Margot45 jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:15   #3345
tymena
Zakorzenienie
 
Avatar tymena
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 14 969
GG do tymena
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Margot45 Pokaż wiadomość
Kobitki, ja tak z innej beczki - kończy mi się mazidło do mycia oblicza (Avene z Cold Cream) i korci mnie coś nowego... doradźcie proszę coś ultradelikatnego do wybitnie suchej, alergicznej cery ze skłonnością do zaczerwienień. Z KWC podoba mi się Toleriane ale ten SLS w połowie składu

Margot, osobiście polecam płyn micelarny Bioderma H2O - są dwa rodzaje. Ja używam do tłustej cery ale jest jeszcze do wrażliwej tu--> Sensibio H2O Rewelacyjnie oczyszcza buzie tylko trzeba się przyzwyczaić do zmywania twarzy wacikami a nie żelem i wodą
tymena jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:17   #3346
Betty83
Zua, Brzytka i Czarownica
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: San Escobar
Wiadomości: 7 798
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Margot45 Pokaż wiadomość
Betty, nie obraź się, ale ja w Tobie podobieństwa do Hendrixa jakoś nie widzę...
Moze wiedza ze kiedys na gitarze troche gralam, jakis piksel mi sie na twarzy z ta informacja utworzyl
Betty83 jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:20   #3347
Santorio
Zadomowienie
 
Avatar Santorio
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 1 271
GG do Santorio
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Betty83 Pokaż wiadomość
Santorio, z pewnoscia zrobilbys kariere w branzy, po jakiejs delikatnej operacji... np: zmiany plci...

Ja sie nie bede ukrywac, jak sie ktos nie boi a chce zobaczyc, niech wlazi TUTAJ

Tylko prosze w miare delikatnie krytykowac, ja wrazliwa jestem.
Obawiam się Betty, że pomomo cudów jakie czyni współczesna medycyna, niektórych cech męskich mojego wyglądu np. muskulatury ciała nie dało by się wyeliminować. Chociaż nie rzadko mam okazję obserwować wystepy Drag Queen, i jestem pod wrażeniem jak Ci faceci potrafią wyglądać autentycznie jako kobiety - oczywiście w przerysowanej formie, mam na myśli fryzurę, makijaż itp.
__________________

Santorio jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:22   #3348
Margot45
niecnotliwa dziewica
 
Avatar Margot45
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: przy komputerze
Wiadomości: 18 271
GG do Margot45
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez tymena Pokaż wiadomość
Margot, osobiście polecam płyn micelarny Bioderma H2O - są dwa rodzaje. Ja używam do tłustej cery ale jest jeszcze do wrażliwej tu--> Sensibio H2O Rewelacyjnie oczyszcza buzie tylko trzeba się przyzwyczaić do zmywania twarzy wacikami a nie żelem i wodą
Kasiu, Biodermy Sensibio H2O używam od wieków do demakijażu oczu - i jest to moim zdaniem genialny preparat aczkolwiek do reszty twarzy niestety poszukuję czegoś, co się stosuje z użyciem wody - kwestia przyzwyczajenia...

Właśnie się bawimy z kolegami z pracy stroną podaną przez Santorio, i jednemu wyszło podobieństwo do Aleca Baldwina - no, no, nigdy bym nie podejrzewała
__________________
kobietę najłatwiej podniecić, masując jej mózg
Margot45 jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:27   #3349
yoona
Zakorzenienie
 
Avatar yoona
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 7 537
Dot.: Scent Bar II

dalam inne foto i wyniki jak dla mnie super 83% Adriana Karembeu w gdzies dalej Sofia Coppola i Tyra Banks...hm no nie wiem
moze to przez te krolicze slepki?
Klik!

a moj facet to w 73% Jeff Bridges i Heidu Klum tez bym chciala byc podobna do Heidi
ale! mam w domu 70% Mela Gibsona:P
__________________
Adoptuj Uszate Serduszko!
Klik!

Blogowy świat




yoona jest teraz online  
Stary 2008-03-18, 14:34   #3350
Zuziunia
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 12 484
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez yoona Pokaż wiadomość
dalam inne foto i wyniki jak dla mnie super 83% Adriana Karembeu w gdzies dalej Sofia Coppola i Tyra Banks...hm no nie wiem
moze to przez te krolicze slepki?
Klik!
Cos w tym jest
Zuziunia jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:41   #3351
d'ou vient le vent
Zakorzenienie
 
Avatar d'ou vient le vent
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 880
Wpisy w blogu: 11
Dot.: Scent Bar II

zieeeew.... ciagle sniezy ... mam ochote wskoczyc do lozka, zwinac sie w kelbek i nakryc nos ogonkiem jak kot Praca mi nie idzie, kawy zrobilam i wyszla wstretna, ble....
Nie moge sie zdecydowac na co naciagnac malza - New Harlem, Ambre Soie, ktorys z zestawow L'artisana, Statkus ...? wrrr "kocikowi w zloba dano"...
Wracam do pracy.

Nat
__________________

Not all those who wander are lost.
MNIEJ CHEMII / NIE MARNUJ!
Legite aut Perite!
d'ou vient le vent jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:49   #3352
SpanishMyszka
Zakorzenienie
 
Avatar SpanishMyszka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Shallow Grave
Wiadomości: 5 334
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Margot45 Pokaż wiadomość
Betty, nie obraź się, ale ja w Tobie podobieństwa do Hendrixa jakoś nie widzę...
Ja też nie
__________________
"It's been so long...
Feels like pins and needles in my heart...
So long...
I can feel it tearing me apart..."

SpanishMyszka jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:51   #3353
Zuziunia
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 12 484
Dot.: Scent Bar II

Kto przygarnie HP powtarzam się wiem...ale znając życie to tutaj szybciej sie ktoś znajdzie niż na Targowisku.

Przesycona juz jestem tym zapachem, przez ostatni czas go nie tknełam a mój tz ich nie znosi.

Z chęcią zamieniłam bym na Gucci eau de parfum albo Addicta klasyka.

Myszko widze Twoją recenzję NM bossskie były tak....uwielbiałam je a teraz na allegro można je dostac za ponad 200zł buuuuu a ja zamawiałam kiedyś kiedys 2 w cenie 1 za ok 100zł.


Zuziunia jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:51   #3354
madziczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziczka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 16 493
GG do madziczka
Dot.: Scent Bar II

A to mój profil Zdjęcie sprzed 2 lat, ale też w blondzie Tutaj jest zdjęcie Eriki Durance, bo nie umiałam go wkleić.

http://www.myheritage.pl/FP/Company/...Method=myFiles
__________________
"Jeśli skończysz, prowadząc beznadziejne życie dlatego, że słuchałeś swojej mamy, swojego taty, księdza i jakiegoś gościa z telewizji, to w pełni na nie sobie zasłużyłeś."

Frank Zappa

http://www.youtube.com/watch?v=_e1pADu6VvI
madziczka jest offline  
Stary 2008-03-18, 14:59   #3355
Sabbath
Wiedźma
 
Avatar Sabbath
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 12 029
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Betty83 Pokaż wiadomość
Sabbath, trudno podobienstwa nie zauwazyc. Rewelacja!
Chyba chodzi o to spojrzenie
Ja kocham P. Almodovara, za filmy rzecz jasna
Cytat:
Napisane przez SpanishMyszka Pokaż wiadomość
Rzeczywiście - podobieństwo w spojrzeniu uderzające !
Cytat:
Napisane przez Betty83 Pokaż wiadomość
Mogloby sie nazywac Sabbacie Spojrzenie Almodovara
O ile nikt sie nie obrazi.
No, ja na pewno obrażać się nie zamierzam.

W sumie wychodziły mi jeszcze jakieś podrzędne gwiazdki typu Catherine Zeta-Jones, czy Kate Beckinsale, ale Almodovar i Hammett zdali mi się najbardziej interesującymi krewniakami.

Cytat:
Napisane przez Santorio Pokaż wiadomość
. Ja jestem podobny jeszcze do Angeliny Jolie (70 %) i Demi Moore (59%)
Gdyby mnie wyszła Demi Moore byłabym w sumie zadowolona. A najbardziej byłabym zadowolona z Sigourney Weaver. Niestety, same lale ten program wyszukuje...

Cytat:
Napisane przez Santorio Pokaż wiadomość
Obawiam się Betty, że pomomo cudów jakie czyni współczesna medycyna, niektórych cech męskich mojego wyglądu np. muskulatury ciała nie dało by się wyeliminować. Chociaż nie rzadko mam okazję obserwować wystepy Drag Queen, i jestem pod wrażeniem jak Ci faceci potrafią wyglądać autentycznie jako kobiety - oczywiście w przerysowanej formie, mam na myśli fryzurę, makijaż itp.
Santorio, operacja wiąże się także z zastrzykami hormonalnymi. Dostałbyś trochę progesteronu ekstra i zaraz by ci muskulatura opadła, a to, co by zostało pokryłoby się taką uroczą warstewką izolacyjnego tłuszczu, że i tak niewiele byłoby widać. Wiem coś o tym, bo nie raz porównywałam muskulaturę kumpli, z którymi trenowałam bądź trenuję ze swoją i zawsze wychodzi na ich korzyść takie porównanie.
Sabbath jest offline  
Stary 2008-03-18, 15:02   #3356
SpanishMyszka
Zakorzenienie
 
Avatar SpanishMyszka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Shallow Grave
Wiadomości: 5 334
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Zuziunia Pokaż wiadomość

Myszko widze Twoją recenzję NM bossskie były tak....uwielbiałam je a teraz na allegro można je dostac za ponad 200zł buuuuu a ja zamawiałam kiedyś kiedys 2 w cenie 1 za ok 100zł.
Śliczny zapach , tylko jedno mi w nim przeszkadza, mianowicie słaba intensywność, a raczej jej brak...
Przeglądałam ceny na allegro i ewidentnie przyjazne nie są...
__________________
"It's been so long...
Feels like pins and needles in my heart...
So long...
I can feel it tearing me apart..."

SpanishMyszka jest offline  
Stary 2008-03-18, 15:13   #3357
Betty83
Zua, Brzytka i Czarownica
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: San Escobar
Wiadomości: 7 798
Dot.: Scent Bar II

Santorio, Ty lepiej posluchaj Sabbath, bo ona podobna do Almodovara, a on cos wie o zmianach plci (vide: Wszystko o mojej matce)



Nie dosc, ze sie zakochalam, to jeszcze przeziebilam sie na swieta.

Jesli pisze juz same glupoty, to wybaczcie, takie zycie.
Betty83 jest offline  
Stary 2008-03-18, 15:24   #3358
d'ou vient le vent
Zakorzenienie
 
Avatar d'ou vient le vent
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 880
Wpisy w blogu: 11
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Sabbath Pokaż wiadomość
No, ja na pewno obrażać się nie zamierzam.
W sumie wychodziły mi jeszcze jakieś podrzędne gwiazdki typu Catherine Zeta-Jones, czy Kate Beckinsale, ale Almodovar i Hammett zdali mi się najbardziej interesującymi krewniakami.
Gdyby mnie wyszła Demi Moore byłabym w sumie zadowolona. A najbardziej byłabym zadowolona z Sigourney Weaver. Niestety, same lale ten program wyszukuje...
Akurat do Weaver to jestes uderzajaco podobna
A co do lalkowatosci - moj malzon ma takie zdjecie, z ktorego po wrzuceniu wychodzi ze jest w 61% podobny do Charlesa Mansona z okladki LIFE poza tym 63% Bob DYlan i 72% Topher Grace ...
Ja sama sie przerazilam jak zobaczylam swoje zdjecie z przed jakis 3 lat... czyli okolo 20 kg temu... Aktualnego ze wzgledow oczywistych nie wklejam

Nat
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pa1520185xb.jpg (36,8 KB, 74 załadowań)
__________________

Not all those who wander are lost.
MNIEJ CHEMII / NIE MARNUJ!
Legite aut Perite!
d'ou vient le vent jest offline  
Stary 2008-03-18, 15:29   #3359
SpanishMyszka
Zakorzenienie
 
Avatar SpanishMyszka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Shallow Grave
Wiadomości: 5 334
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez d'ou vient le vent Pokaż wiadomość
(...)
Ja sama sie przerazilam jak zobaczylam swoje zdjecie z przed jakis 3 lat... czyli okolo 20 kg temu... Aktualnego ze wzgledow oczywistych nie wklejam
Nat, ładne zdjęcie, sympatycznie wyglądasz, ale szczerze mówiąc bardziej podobasz mi się obecnie (pamiętam fotki ze ślubu ) kiedy jesteś nieco bardziej pełniejsza.
__________________
"It's been so long...
Feels like pins and needles in my heart...
So long...
I can feel it tearing me apart..."

SpanishMyszka jest offline  
Stary 2008-03-18, 15:34   #3360
your Angel
czyli Endżi
 
Avatar your Angel
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Home is where the heart is
Wiadomości: 10 780
Dot.: Scent Bar II

Cytat:
Napisane przez Santorio Pokaż wiadomość
Dziewczyny znalazłem fajny link, może to już kiedyś było na wizażu, jak chcesz sprawdzić do której (którego ) celebrity jesteś podobna (potrzebne zdjęcie en face) tutaj jest link:

Ekstraaaa.... !

Cytat:
Napisane przez Margot45 Pokaż wiadomość
Chciałam się dopisać do tematu "wykształceniowego". Dobrze jest, tak jak Angel pisze, móc zdobywać wykształcenie dla własnej satysfakcji i nie zastanawiać się, przynajmniej przez te parę lat studiów, czy po ich ukończeniu będzie za co żyć. Niestety życie jest w większosci przypadków znacznie bardziej brutalne i niezależnie od kierunku człowiek jednak myśli o tym, co mu to wykształcenie da na przyszłość, oprócz satysfakcji z posiadania tytułu magistra czy doktora.
Ja już się nie wypowiadam, bo co ja tam wiem o życiu

Cytat:
Napisane przez irkax Pokaż wiadomość
86% Halle Berry
80% Katie Holmes
78% Eva Longoria

Jaaasne
Wooooow !

Cytat:
Napisane przez irkax Pokaż wiadomość
Któraś z dziewczyn (oprócz Madziczki) potwierdza znalezione u siebie podobieństwo?
Bardzo jestem ciekawa
Haha... Zawołałam mamę i powiedziałam jej, że wdg tego testu jestem podobna do Gisele Bundchen na co moja rodzicielka odparła oburzona, że jestem ładniejsza Jak chce to potrafi być miła

Wyrzuciło mi ładne obrazeczki, ale ja wzięłabym poprawkę na ten teścik Wczoraj kolega podesłał mi linka do stronki Demotivators i tam było fajne zdjęcie... Wklejam jako pierwsze Te kolejne to ja
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg recognition.jpg (83,0 KB, 49 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg T14098_96_128[1].jpg (6,5 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg T2400_96_128[1].jpg (8,4 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg T5816_96_128[1].jpg (6,5 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg T10403_96_128[1].jpg (6,6 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg T22769_96_128[1].jpg (7,4 KB, 0 załadowań)
__________________
wymiana

pachnę
your Angel jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Perfumy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:25.