blondynka wieczorową porą ;) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-02-20, 14:24   #1
magda785
Rozeznanie
 
Avatar magda785
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: z Wichrowych Wzgórz
Wiadomości: 576
GG do magda785

blondynka wieczorową porą ;)


Wczoraj byla u mnie moja koleżanka Irmina i malowałam ja do sesji zdjęciowej oraz robilam jej fryzurkę (podoba wam się?) Poprosla mnie o mocny wyjsciowy makijaz a oto efekty

uzylam
-podklad Maybelline
-czarna kredka Loreal
-czarny tusz Loreal
-cienie do smoky eyes Avon
-czarny cien Bell
-bialy plynny cien sephora
-puder sypki Avon
-brazer Avon
-szminka opalizujaca Isa Dora
-blyszczyk bezbarwny Maybelline
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg irmina.jpg (56,8 KB, 386 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg irmina2.jpg (40,4 KB, 213 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg irmina3.jpg (62,7 KB, 548 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg irmina4.jpg (49,2 KB, 320 załadowań)
magda785 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 14:27   #2
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Swietny makijaz Bo juz myslałam ze blondynki wyginely na tym forum
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 14:29   #3
Niecodzienna
Zadomowienie
 
Avatar Niecodzienna
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: duszą na Śląsku, ciałem w Krakowie
Wiadomości: 1 341
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

śliczny makijaż Fryzurka również ładna.
__________________

So where is the passion, when we need it the most?
Niecodzienna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 14:30   #4
imp18
Wtajemniczenie
 
Avatar imp18
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 770
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

może za bardzo na makijażu się nie znam , ale bardzo nie lubie jak ktoś ma tak az do samego łuku brwiowego nałożony cień a przynajmniej jak jest tam mocno tak rozświetlony
imp18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 14:32   #5
Sniezynka21
Zakorzenienie
 
Avatar Sniezynka21
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 372
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Mnie tez sie za bardzo nie podoba. Niestety...
Sniezynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 14:43   #6
agnieszka.m.j
Zadomowienie
 
Avatar agnieszka.m.j
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Malmö
Wiadomości: 1 567
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Ja rowniez uwazam ze troche za duzo tego rozswietlenia na powiekach, jezeli to mial byc makijaz do zdjec to fotograf bedzie mial nielatwe zadanie niestety.... Poza tym buzia troche odcina sie od szyi i ramion, jest za rozowa i za jasna. Ale za to policzki mi sie podobaja, ladnie je podkreslilas
agnieszka.m.j jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 14:50   #7
Vampi_z_piekla_rodem
Zakorzenienie
 
Avatar Vampi_z_piekla_rodem
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 4 186
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Byłoby super gdyby nie tak wysoko podciagniety cien i rozswietlony łuk.Ale ogolnie mi sie podoba
__________________

"Give me reason but don't give me choice.
'Cause I'll just make the same mistake again.."
Vampi_z_piekla_rodem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 15:40   #8
Pomidora
Zakorzenienie
 
Avatar Pomidora
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: kociewie
Wiadomości: 5 848
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

A mi się podoba tak wyciągnięty, makijaż jest wieczorowy i właśnie to widać Ładnie połączyłaś kolory. Policzki są niezwykle apetyczne.
__________________
Jestem zakochana..
Tymek
Maluchowo

28.09.2014





Pomidora jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 15:52   #9
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Mi sie podoba.Jest wieczorowo i seksownie. Tylko na usta dałabym leciuteńki beżowy róż
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 16:03   #10
Mala kroweczka o imieniu
Zakorzenienie
 
Avatar Mala kroweczka o imieniu
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 3 126
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

troszkę za bardzo rozświetlony łuk brwiowy, alee podoba mi się
Mala kroweczka o imieniu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 16:15   #11
Ferrou
Zakorzenienie
 
Avatar Ferrou
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: gdzieś tam...
Wiadomości: 3 723
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Ogólne wrażenie - bardzo fajny make up, ładne policzki (ten brazer Avonu to ten w kulkach?), śliczne usta, fryzurka tez extra. Nie podoba mi się ten srebrno - biały - perłowy cień pod łukiem brwiowym - dla mnie za bardzo się świeci. Pasowałby biały, ale mniej perłowy. Ja pod łuk zawsze daje biały a potem rozcieram cielistym - jest wtedy taki fajny delikatny połysk.
Ferrou jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 16:21   #12
Cathy86
Rozeznanie
 
Avatar Cathy86
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Lubuskie
Wiadomości: 728
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Cytat:
Napisane przez agnieszka.m.j Pokaż wiadomość
Ja rowniez uwazam ze troche za duzo tego rozswietlenia na powiekach, jezeli to mial byc makijaz do zdjec to fotograf bedzie mial nielatwe zadanie niestety.... Poza tym buzia troche odcina sie od szyi i ramion, jest za rozowa i za jasna. Ale za to policzki mi sie podobaja, ladnie je podkreslilas
Zgadzam sie!
__________________
http://suwaczki.maluchy.pl/li-7355.png <----- Moja córeczka
Cathy86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 16:23   #13
czarnachinka
Zadomowienie
 
Avatar czarnachinka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1 331
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Ładny makijaż, ładna koleżanka Podoba mi się oczko, ale ja również uważam, że za bardzo rozświetlony jest tu łuk brwiowy...Tyko ten mały minusik, szczegół
czarnachinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 16:26   #14
samarah
Wtajemniczenie
 
Avatar samarah
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: z magicznego zakątka...
Wiadomości: 2 539
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Cytat:
Napisane przez Cathy86 Pokaż wiadomość
Zgadzam sie!
ja również
__________________
Moje portfolio:
Bo życie jest piękne...
samarah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 16:53   #15
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

A ja lubię tak rozświetlone łuki brwiowe. Makijaż jest wieczorowy, ale nie jestem pewna, czy mocno podkreślone policzki, oczy i usta (choć podejrzewam, że to tylko efekt na zdjęciach) to nie za dużo szczęścia na raz. Generalni jest ok. Fryzurka też ujdzie.
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 17:25   #16
surykata
Zadomowienie
 
Avatar surykata
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 589
GG do surykata
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Cytat:
Napisane przez czarnachinka Pokaż wiadomość
Ładny makijaż, ładna koleżanka Podoba mi się oczko, ale ja również uważam, że za bardzo rozświetlony jest tu łuk brwiowy...Tyko ten mały minusik, szczegół
zgadzam sie
surykata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 17:58   #17
Del
Wtajemniczenie
 
Avatar Del
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wreszcie Gdańsk :)
Wiadomości: 2 367
GG do Del
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Kolorystyka i wykonanie bardzo ładne jednak zgadzam sie z Dziewczynami , że jednak na łuku brwiowym jest za dużo połysku .
__________________
Adoptuj ślicznego Kota

Del jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 21:01   #18
MONIKA1850
Zakorzenienie
 
Avatar MONIKA1850
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Bory Tucholskie
Wiadomości: 7 011
GG do MONIKA1850 Send a message via Skype™ to MONIKA1850
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

No ja zgadzam sie co do makijazu z dziewczynamiale fryzurka spoko
MONIKA1850 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 21:59   #19
alice86
Wtajemniczenie
 
Avatar alice86
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 2 437
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Makijaż mi się podoba Bardzo apetyczne policzki Nawet ten rozświetlony łuk jest ok Ale fryzura już nie bardzo...
alice86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-21, 13:23   #20
Anchela
Zadomowienie
 
Avatar Anchela
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 1 147
GG do Anchela
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Makijaż jak dla mnie ok,ale fryzura nie bardzo Taka zwykła, ot do siedzenia w domu
__________________
"Być inteligentnym to bardzo męczące"
Anchela jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-21, 17:07   #21
Organzza
Zakorzenienie
 
Avatar Organzza
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 673
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

makijaż bardzo udany, zwłaszcza na wyjście ale z fryzurą bym coś zrobiła.. może dodała objętości włosom..
__________________
What you're drinking?
Rum or whiskey?
Now won't you have a
Double with me?
I'm sorry I'm a little late
I got your message by the way
I'm calling in sick today
So let's go out for old time's sake
Organzza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-22, 12:30   #22
lola100
Raczkowanie
 
Avatar lola100
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 210
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Cytat:
Napisane przez czarnachinka Pokaż wiadomość
Ładny makijaż, ładna koleżanka Podoba mi się oczko, ale ja również uważam, że za bardzo rozświetlony jest tu łuk brwiowy...Tyko ten mały minusik, szczegół
zgadzam się
lola100 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-22, 12:34   #23
iziz08
Zadomowienie
 
Avatar iziz08
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Tucson,Arizona
Wiadomości: 1 007
GG do iziz08
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

ladna kolezanka makijaz rowniez bardzo mi sie podoba,co do luku brwiowego zgadzam sie z dziewczynami
__________________
Żyj z poczuciem spokojnej wyższości nad życiem, nie bój się biedy, nie żałuj straconego szczęścia, przecież nigdy nie jest tak, że ani goryczy do dna, ani słodyczy do pełna...

iziz08 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-22, 14:56   #24
martako10
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 10
GG do martako10
Smile Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Tak zgadzam się z niektórymi, ja wykryłam dwie wady:
- pierwsza jest taka żeczywiście ten łuk brwiowy nie zaciekawie
- a po drugie jeżeli to miała być sesja domowa ale miał być makijaż na wyjście to i fryzura powinna być a wyjście

Pozdrawiam
__________________
....zanim zranisz, pomyśl 10 razy ....
martako10 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-22, 22:25   #25
magda785
Rozeznanie
 
Avatar magda785
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: z Wichrowych Wzgórz
Wiadomości: 576
GG do magda785
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

dziekuje za wszystkie komentarzyki i prostuje. moja kolezanka jest fotografem lecz dopiero sie uczy, makijaz mial byc taki jakbym ja malowala na wyjscie do klubu, lecz siedzialysmy w domciu. Pozatym byla 1 w nocy, a jej wloski byly oklapniete i lekko przetluszczone wiec tylko niestarannie zakrecilam je na prostownicy
magda785 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-23, 19:56   #26
YenneferD
Zakorzenienie
 
Avatar YenneferD
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 7 964
GG do YenneferD
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Cytat:
Napisane przez agnieszka.m.j Pokaż wiadomość
Ja rowniez uwazam ze troche za duzo tego rozswietlenia na powiekach, jezeli to mial byc makijaz do zdjec to fotograf bedzie mial nielatwe zadanie niestety.... Poza tym buzia troche odcina sie od szyi i ramion, jest za rozowa i za jasna. Ale za to policzki mi sie podobaja, ladnie je podkreslilas

Plus wydaje i się, że usta są zbyt ciepłe, ale to może być wina monitora. Koleżanka ładna
__________________
Czarodziejka zawsze działa. Źle czy dobrze, okaże się później. Ale trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się.

TELEPORT czyli niedzielne zapiski <- Bloguję
YenneferD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-23, 21:58   #27
magda785
Rozeznanie
 
Avatar magda785
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: z Wichrowych Wzgórz
Wiadomości: 576
GG do magda785
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Cytat:
Napisane przez agnieszka.m.j Pokaż wiadomość
Ja rowniez uwazam ze troche za duzo tego rozswietlenia na powiekach, jezeli to mial byc makijaz do zdjec to fotograf bedzie mial nielatwe zadanie niestety.... Poza tym buzia troche odcina sie od szyi i ramion, jest za rozowa i za jasna. Ale za to policzki mi sie podobaja, ladnie je podkreslilas

na buzce miala naprawde podklad pod kolor, ale to wszystko wina loampy i oswietlenia oraz zmeczenia ja zawsze jestem bledsza wieczorem
magda785 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-24, 23:50   #28
Banderoza
Rozeznanie
 
Avatar Banderoza
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 853
Dot.: blondynka wieczorową porą ;)

Cytat:
Napisane przez czarnachinka Pokaż wiadomość
Ładny makijaż, ładna koleżanka Podoba mi się oczko, ale ja również uważam, że za bardzo rozświetlony jest tu łuk brwiowy...Tyko ten mały minusik, szczegół
Jak wyżej
__________________
..Bóg Zawsze Po Mej Stronie Wiernie Trwa.. <Secret>
Banderoza jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:18.