NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV. - Strona 55 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-04-26, 14:06   #1621
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

princeska69, jesteś zadowolona z cieni Bi Kor?
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline  
Stary 2008-04-26, 14:26   #1622
malgo7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 54
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Hejka dziewczyny od niedawna uważnie śledzę ten wątek Z tego co widzę prawie każda z was ma w swoich zbiorach kolekcje pędzli z Sephora'y Czy one sa w miarę dobre ?? a może możecie mi polecieć jakieś fajne pędzelki !!! Majchetniej kupiłabym w jakimś zestawie , a nie każdy z osobna

Pozdrawiam!!!

Gratuluję przepięknych zbiorów wam wszystkim
malgo7 jest offline  
Stary 2008-04-26, 14:50   #1623
princeska69
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Zabki
Wiadomości: 3 551
GG do princeska69 Send a message via Skype™ to princeska69
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
princeska69, jesteś zadowolona z cieni Bi Kor?
tak jestem z nich bardzo zadowolona, czesto uzywam ich idac na jakas impreze szczegolnie z paletki nr 15 (to ta z czarnym cieniem) i trzymaja sie idealnie cala noc a przy tym nie rozmazuja a ja dosc intensywnie imprezuje poza tym te z 15 maja w sobie drobinki brokatu przez co ladnie polyskuja no i wystarczy minimalnie minimalna ilosc aby wymalowac sobie oko wiec nie wiem kiedy je zuzyje natomiast te z 4 wsyztski bardzo fajnie polyskuja na zloto.

Cytat:
Napisane przez malgo7 Pokaż wiadomość
Hejka dziewczyny od niedawna uważnie śledzę ten wątek Z tego co widzę prawie każda z was ma w swoich zbiorach kolekcje pędzli z Sephora'y Czy one sa w miarę dobre ?? a może możecie mi polecieć jakieś fajne pędzelki !!! Majchetniej kupiłabym w jakimś zestawie , a nie każdy z osobna

Pozdrawiam!!!

Gratuluję przepięknych zbiorów wam wszystkim
pedzle z sephory wg mnie sa bardzo dobre ale ja wole kupowac pojedynczo a nie w zestawach bo wtedy dobierzesz sobie wsyztskie idealne dla siebie i takie ktore sa potrzebne. w zestawach jest to roznie i ciezko jest trafic na na prawde dobry jakosciowo komplet. lepiej kupowac na sztuki przynajmniej takie jest moje zdanie.
princeska69 jest offline  
Stary 2008-04-26, 15:48   #1624
olapaziczek
Raczkowanie
 
Avatar olapaziczek
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 69
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Postanowiłam pokazać też moje zbiory, oczywiście przy tym co pokazała Nevada (pełny szacunek ) moje drobiazgi to nic...
Nie są to kosmetyki z wysokiej półki bo jestem tylko bezrobotną studentką (mam na dzieję, że już nie długo) a na dodatek konsultantką Avonu - co widać po zdjęciach

Jestem w trakcie gromadzenia kolorówki bo przez parę ładnych lat bardziej zajmowałam się paznokciami i sukcesywnie rozrastał się mój zbiór paznokciowych drobiazgów, ale teraz kolej na kolorówkę

Właśnie kończę pisanie pracy licencjackiej, a gdy będzie już gotowa to obiecałam sobie kosmetykowe zakupy... Więc już się nie mogę doczekać... a nagroda mobilizuje do pisania
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC01474.JPG (118,6 KB, 385 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC01475.JPG (87,7 KB, 267 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC01476.JPG (106,2 KB, 244 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC01477.JPG (113,9 KB, 334 załadowań)
__________________
"Anioły nie mają przecież chandry, gorszego dnia, zmarszczek i okresu..."
olapaziczek jest offline  
Stary 2008-04-26, 16:12   #1625
agataq6
Raczkowanie
 
Avatar agataq6
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 137
GG do agataq6 Send a message via Skype™ to agataq6
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Witam kochane pochwale się moim zbiorem. Nie jest to wysoka półka ale nie które kosmetyki godne polecenia,. Pozdrawiam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P4260143 dobre.jpg (92,4 KB, 192 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P4260144 dobre.jpg (65,2 KB, 195 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P4260145 dobre.jpg (66,9 KB, 209 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P4260146 dobre.jpg (48,2 KB, 218 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P4260147 dobre.jpg (48,7 KB, 203 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P4260148 dobre.jpg (46,8 KB, 166 załadowań)
agataq6 jest offline  
Stary 2008-04-26, 16:41   #1626
anetak
Wtajemniczenie
 
Avatar anetak
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 119
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez princeska69 Pokaż wiadomość
oto moja kwietniowa aktualizacja

Bardzo ładna zakupy, możesz mi powiedzieć co to za kuleczki i jaki dają efekt?
anetak jest offline  
Stary 2008-04-26, 17:01   #1627
olapaziczek
Raczkowanie
 
Avatar olapaziczek
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 69
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

agataq6 czy jesteś zadowolona z pędzla z Rossmana (bo chyba jest z Rossmana?) ?? Bo ja też planuję kupić... gubi włoski ?
__________________
"Anioły nie mają przecież chandry, gorszego dnia, zmarszczek i okresu..."
olapaziczek jest offline  
Stary 2008-04-26, 17:04   #1628
princeska69
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Zabki
Wiadomości: 3 551
GG do princeska69 Send a message via Skype™ to princeska69
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez anetak Pokaż wiadomość
Bardzo ładna zakupy, możesz mi powiedzieć co to za kuleczki i jaki dają efekt?
to sa kuleczki z The Body Shop daja swietny taki totalnie zloty efekt na policzkach i maja drobiutenkie migoczace drobinki. z tego na ile je rozpracowalam to nakladajac pedzlem mozna stosowac do calej twarzy zeby ja rozswietlic subtelnie a stosujac gabeczke ktora jest do nich dolaczona bardzo fajnie mozna nadac wlasnie taki zloty metaliczny efekt na policzkach. bardzo fajnie tez wspolgraja z ziemia egiptu wiec pewnie przy innych bronzerach tez by sie sprawdzily
princeska69 jest offline  
Stary 2008-04-26, 17:15   #1629
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Jesteś zadowolona z tuszu Miss Sporty?
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline  
Stary 2008-04-26, 19:11   #1630
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Wklejam mój obecny stan kosmetyczny Chciałam wcześniej, ale mega leń mnie dopadł i fotki robiłam przez kilka dni (a może tygodni?)

stwierdziłam że nie umiem trzymać prosto aparatu i pare fotek jakies takie jadace w dół z prawej strony
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1 cienie.JPG (78,0 KB, 412 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2 sypkie.JPG (99,6 KB, 297 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3 pudry podkł korektor.JPG (64,1 KB, 314 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4 róże.JPG (87,0 KB, 331 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5 rozświetlacze.JPG (112,7 KB, 348 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 6 kredki tusze.JPG (76,3 KB, 302 załadowań)
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline  
Stary 2008-04-26, 19:11   #1631
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

częśc 2
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 7 szminki.JPG (93,4 KB, 262 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 8 blyszczyki.JPG (106,8 KB, 308 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 9 lakiery.JPG (60,3 KB, 205 załadowań)
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline  
Stary 2008-04-26, 19:15   #1632
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
Wklejam mój obecny stan kosmetyczny Chciałam wcześniej, ale mega leń mnie dopadł i fotki robiłam przez kilka dni (a może tygodni?)

stwierdziłam że nie umiem trzymać prosto aparatu i pare fotek jakies takie jadace w dół z prawej strony
Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
częśc 2
O jaka kolekcja Avonowska(wiem wiem konsultankta)
Naprawde ladna kolekcja i spora.
Przyjrze sie dokladnie to bedzie masa pytan o te kosmetyki


Czyzbym widziala u Ciebie sztyf rozswietlajacy Avonu?
Jak sie sprawuje? i jak wypada w porownaniu z kuleczkami rozswietlajacymi.
I czy ta szminka w srebnym opakowaniu to ta diamentowa?
Jaki to odcien?
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline  
Stary 2008-04-26, 21:24   #1633
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 589
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Hosenka*, jesteś zadowolona z tego nowego tuszu Rimmela?
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline  
Stary 2008-04-26, 23:01   #1634
gayenka
Zakorzenienie
 
Avatar gayenka
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 274
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

witajcie przygladam sie waszym zbiorom i dojrzewam powoli zeby wstawic swoje
Wiele sie juz od was "dowiedzialam" i znalazlam kilka perelek,mam nadzieje ze uniknelam kilku bubli..
Hosenko droga masz piekne zbiory! Czy moge ci prosic o opisanie blyszczykow z avonu ? w sensie jakie to kolory oczywiscie bo w twoich zbiorach wygladaja tak pieknie..a ja ma do nich slabosc Bede bardzo wdzieczna
gayenka jest offline  
Stary 2008-04-26, 23:07   #1635
kika17
Wtajemniczenie
 
Avatar kika17
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Wiadomości: 2 504
GG do kika17
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez princeska69 Pokaż wiadomość
oto moja kwietniowa aktualizacja
Świetna aktualizacja

Cytat:
Napisane przez olapaziczek Pokaż wiadomość
Postanowiłam pokazać też moje zbiory, oczywiście przy tym co pokazała Nevada (pełny szacunek ) moje drobiazgi to nic...
Nie są to kosmetyki z wysokiej półki bo jestem tylko bezrobotną studentką (mam na dzieję, że już nie długo) a na dodatek konsultantką Avonu - co widać po zdjęciach

Jestem w trakcie gromadzenia kolorówki bo przez parę ładnych lat bardziej zajmowałam się paznokciami i sukcesywnie rozrastał się mój zbiór paznokciowych drobiazgów, ale teraz kolej na kolorówkę

Właśnie kończę pisanie pracy licencjackiej, a gdy będzie już gotowa to obiecałam sobie kosmetykowe zakupy... Więc już się nie mogę doczekać... a nagroda mobilizuje do pisania
Świetny zbiór, szczególnie podobają mi się palety cieni

Cytat:
Napisane przez agataq6 Pokaż wiadomość
Witam kochane pochwale się moim zbiorem. Nie jest to wysoka półka ale nie które kosmetyki godne polecenia,. Pozdrawiam
Bardzo ładny zbiór

Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
Wklejam mój obecny stan kosmetyczny Chciałam wcześniej, ale mega leń mnie dopadł i fotki robiłam przez kilka dni (a może tygodni?)

stwierdziłam że nie umiem trzymać prosto aparatu i pare fotek jakies takie jadace w dół z prawej strony
Boski zbiór tylko pozazdrościć
kika17 jest offline  
Stary 2008-04-26, 23:22   #1636
olapaziczek
Raczkowanie
 
Avatar olapaziczek
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 69
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Mi się wydaje, że ten sztyft nie jest z Avonu... (też jestem konsultantką )
Jak na moje oko to raczej Max Factor... ale mogę się mylić ale to chyba coś innego niż Panstick bo jakoś fajnie sie błyszczy?
Ja również czekam na odpowiedź
__________________
"Anioły nie mają przecież chandry, gorszego dnia, zmarszczek i okresu..."

Edytowane przez olapaziczek
Czas edycji: 2008-04-26 o 23:22 Powód: literówka
olapaziczek jest offline  
Stary 2008-04-26, 23:29   #1637
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
Wklejam mój obecny stan kosmetyczny Chciałam wcześniej, ale mega leń mnie dopadł i fotki robiłam przez kilka dni (a może tygodni?)

stwierdziłam że nie umiem trzymać prosto aparatu i pare fotek jakies takie jadace w dół z prawej strony
co to za rozswietlacz obok mozaiki avonu?
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-04-27, 00:11   #1638
Gajowniczka
Zadomowienie
 
Avatar Gajowniczka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 114
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Hosenko jesteś zadowolona z pudru avonu C.Rowley.? Wpadł mi w oko przez super puderniczkę Lubię takie gadżety.
Gajowniczka jest offline  
Stary 2008-04-27, 08:19   #1639
Vibeska
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 984
GG do Vibeska
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Hosenko sliczny zbiorek
No i przepiekny avatar

Powiedz, zadowolona jesteś z avonowej serii C. Rowley?
__________________
I'm woman in love !!!!
Vibeska jest offline  
Stary 2008-04-27, 10:36   #1640
melka90
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 863
GG do melka90
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez olapaziczek Pokaż wiadomość
Mi się wydaje, że ten sztyft nie jest z Avonu... (też jestem konsultantką )
Jak na moje oko to raczej Max Factor... ale mogę się mylić ale to chyba coś innego niż Panstick bo jakoś fajnie sie błyszczy?
Ja również czekam na odpowiedź
hihi a na moje oko to Pierre Rene jak sie sprawuje? jaki to odcień?
__________________
Rossmannka
melka90 jest offline  
Stary 2008-04-27, 10:42   #1641
anulciak85
Zakorzenienie
 
Avatar anulciak85
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 7 217
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Piekne zbiory naprawde sliczne gratuluje!!
anulciak85 jest offline  
Stary 2008-04-27, 11:25   #1642
kasiahan
Rozeznanie
 
Avatar kasiahan
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 936
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Wklejam małą aktualizacje

Cala kolekcja tu: http://www.wizaz.pl/forum/showthread...73#post6985773
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0109.jpg (98,9 KB, 106 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0111.jpg (95,6 KB, 137 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0106.jpg (109,6 KB, 124 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0113.jpg (94,7 KB, 92 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie0116.jpg (95,5 KB, 86 załadowań)
__________________
Living my dreams, not to dream my life!


kasiahan jest offline  
Stary 2008-04-27, 11:33   #1643
mart2015
Raczkowanie
 
Avatar mart2015
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: London,UK
Wiadomości: 68
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez kasiahan Pokaż wiadomość
Wklejam małą aktualizacje

Cala kolekcja tu: http://www.wizaz.pl/forum/showthread...73#post6985773

Kasiu,swietna aktualizacja,bardzo mi sie podoba pedzelek Mac`a.Powiedz jak Ci sie z niego korzysta? Zamierzam sie zaopatrzyc w pedzle Mac`a i jestem ciekawa czy jestes zadowolona
__________________

mart2015 jest offline  
Stary 2008-04-27, 11:41   #1644
kasiahan
Rozeznanie
 
Avatar kasiahan
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 936
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez mart2015 Pokaż wiadomość
Kasiu,swietna aktualizacja,bardzo mi sie podoba pedzelek Mac`a...To jest ten do rozu??? Moze sie myle,nie wiem... Powiedz jak Ci sie z niego korzysta? Zamierzam sie zaopatrzyc w pedzle Mac`a wlasnie i zbieram opinie na ich temat..
Mart, dziękuje

Pędzel MACa jest do cieni, numer 272 i jest to najlepszy pędzel do cieni jaki kiedykolwiek miałam W sumie to nie potrzebny mi żaden inny, bo ten robi wszystko: nadaje sie do nakladnia, cieniowania, rozcierania. Obecnie nie używam do cieni żadnego innego, bo tym mogę wykonać cały makijaż oka. W porównaniu z sephorowymi pędzelkami do cieni jest duża różnica, bo niektóre z sephorowych zjadały cień i zamiast na powiece zostawał on na pędzlu, MAC tego nie robi a przepięknie rozciera cienie na powiece Polecam, uważam ze jest warty swojej ceny
__________________
Living my dreams, not to dream my life!


kasiahan jest offline  
Stary 2008-04-27, 11:56   #1645
agnesha
Raczkowanie
 
Avatar agnesha
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 284
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

olapaziczek co to za cienie,które zaznaczyłam na zdjęciu?
Hosenka* jaki jest nr tego jasnego różu z L'Oreala?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC01474.JPG (38,4 KB, 146 załadowań)
agnesha jest offline  
Stary 2008-04-27, 12:02   #1646
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez ilo16na Pokaż wiadomość
O jaka kolekcja Avonowska(wiem wiem konsultankta)
Naprawde ladna kolekcja i spora.
Przyjrze sie dokladnie to bedzie masa pytan o te kosmetyki


Czyzbym widziala u Ciebie sztyf rozswietlajacy Avonu?
Jak sie sprawuje? i jak wypada w porownaniu z kuleczkami rozswietlajacymi.
I czy ta szminka w srebnym opakowaniu to ta diamentowa?
Jaki to odcien?
To nie sztyft Avonowski
To PanStick Shimmer Max Factora

A szminka to nie diamentowa (diamentowe to te w złotym) a Glass reflection


Cytat:
Napisane przez emememsik Pokaż wiadomość
Hosenka*, jesteś zadowolona z tego nowego tuszu Rimmela?
Własnie niezbyt Sałbo pogrubia, jedynie wydłuża, Rzęsy jakies takie bidne są - takie "patyki" Szczoteczka jest chuda i długa - trudna ją włożyć z powrotem - mam ją całą powyginaną.

Cytat:
Napisane przez gayenka Pokaż wiadomość
Hosenko droga masz piekne zbiory! Czy moge ci prosic o opisanie blyszczykow z avonu ? w sensie jakie to kolory oczywiscie bo w twoich zbiorach wygladaja tak pieknie..a ja ma do nich slabosc Bede bardzo wdzieczna
Dziękuję

Błyszczyki od lewej:

- z kolekcji Cynthia Rowley - Rose Petals. taki sam kolor jak szminka z tej serii z tym że bardziej błyszczy (jak to błyszczyk ). Kolor różany, bez drobinek.
- UCR Purple Gleam - ciemny, dosyć intensywny fioleto-róż, z drobinkami.
- UCR Natural Glow - beż ze złotem, pomarańczem - taki niejednoznaczny kolor. Bardziej perłowy, bez widocznych drobinek jak Purple Gleam
- UCR Icy Nude - perłowy jasny beż
(UCR i z kolekcji CR sa dosyć kryjące jak na błyszczyki)

- Peach (już go nie w katalogach) - z drobikami, bardziej transparentny różowo-brzoskwiniowy
- Champagne (tez go nie w katalogach) - ciepły brąz, gdy nałoży się go mniej - wpada w lekki brąz, a gdy wiecej - to brąz jest bardziej widoczny
- Shining Rose - czerwono-rózowy, wyrazisty, dosyć odważny
- Arabian Glow - Nude (tez go nie ma w katalogach)- perłowy jasny beż, ale inny niż UCR
- Metaliczny Golden - jasne złoto - daje delikatny efekt (bardzo mi sie podoba, bo fajnie "rozświetla" makijaż, fajnie wyglada do ciemnego makijażu oczu)
- Pink Pleasures (tej serii tez już nie w katalogach - tzn czasem pojawiają się na wyprzedażowych stronach) - jasny, blady, stonowany, róż z drobinkami, lekko rozjasnia usta
- Color Trend - Cotton Candy - jasny róż, z widocznymi drobinkami (ale nie z brokatem!) srebrnymi i różowymi, nie kryje mocno
- Color Trend - Desire - ciemniejszy niż Cotton Candy, bardziej perłowy i bardziej krujacy


Avon ma zdecydowanie świetne błyszczyki (szminki zresztą też )


Cytat:
Napisane przez kika17 Pokaż wiadomość
Boski zbiór tylko pozazdrościć
Dziękuję


Cytat:
Napisane przez olapaziczek Pokaż wiadomość
Mi się wydaje, że ten sztyft nie jest z Avonu... (też jestem konsultantką )
Jak na moje oko to raczej Max Factor... ale mogę się mylić ale to chyba coś innego niż Panstick bo jakoś fajnie sie błyszczy?
Ja również czekam na odpowiedź
A owszem, to PanStick Shimmer
Udało mi się go dorwać całkiem niedawno (bodajże w styczniu)


Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
co to za rozswietlacz obok mozaiki avonu?
To rozświetlacz kupiony w UK - z NO7. Daje jasno złoty efekt


Cytat:
Napisane przez Gajowniczka Pokaż wiadomość
Hosenko jesteś zadowolona z pudru avonu C.Rowley.? Wpadł mi w oko przez super puderniczkę Lubię takie gadżety.
Fajny jest Efekt matowienia taki jak pudrów Personal Match, tylko kolor ma inny - medium. I to wkońcu "ludzki" odcień - między Beige a Sand (Beige jest dosyć żółty, a Sand już całkiem ciemny - Medium jest dosyć neutralny, raczej ku chłodnemu odcieniowi). Jest leciutki, przyjemnie się go nakłada.

Cytat:
Napisane przez Vibeska Pokaż wiadomość
Hosenko sliczny zbiorek
No i przepiekny avatar

Powiedz, zadowolona jesteś z avonowej serii C. Rowley?
Dziękuję

O pudrze napisałam wyżej - jestem zadowolona
Z błyszczyku też Daje fajny kolor i efekt.


Cytat:
Napisane przez melka90 Pokaż wiadomość
hihi a na moje oko to Pierre Rene jak sie sprawuje? jaki to odcień?
Nie PR - jak pisałam już wcześniej - Panstick Shimmer Max Factora

Pierre rene to te 2 w okrągłych opakowaniach z siteczkiem no i puder brązujący (z lewej strony)

Cytat:
Napisane przez agnesha Pokaż wiadomość
Hosenka* jaki jest nr tego jasnego różu z L'Oreala?
To kolor Pink Marshmallow


kasiahan - świetna aktualizacja Co to za cienie Clinique? Jaki dają efekt i kolor?

agataq6 - jakiej firmy masz eyeliner? Jaką ma końcówkę (długi cienki pedzelek, czy raczej krótki i bardziej zbity)? Zadowolona jesteś z niego?
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline  
Stary 2008-04-27, 12:05   #1647
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
To nie sztyft Avonowski
To PanStick Shimmer Max Factora

A szminka to nie diamentowa (diamentowe to te w złotym) a Glass reflection
Ale chodzilo mi o szminke z diamentowym polyskiem ta nowosc w katalogu.
Diamentowa wiem ze jest w zlotym bo mamie kupilam na swieta i widze ja codziennie w lazience
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline  
Stary 2008-04-27, 12:12   #1648
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez ilo16na Pokaż wiadomość
Ale chodzilo mi o szminke z diamentowym polyskiem ta nowosc w katalogu.
Diamentowa wiem ze jest w zlotym bo mamie kupilam na swieta i widze ja codziennie w lazience
Czytając "diamnetowa" zrozumiałam że chodzi Ci o tą "starą"

Z nowych widziałam Pink Diamond - zdjęcie w K7 na str 6 (na modelce) bardzo dobrze ją oddaje , bo już na str 8 nie. W przeciwienstwie diamnetowej "starej" nie ma brokatu Jest bardziej podobna do Glass Reflecion, które to miały delikatne połyskujace drobinki. Ale z koleji w przeciwieństwie do tych, nowa jest bardziej kryjąca i bardziej trwała (czyli nowa łączy trwałość "starej" diamentowej z efektem Glass Reflection, kryje mniej niż diamentowa "stara" ale bardziej niż Glass Reflection )


Wiem, wiem, namieszałam
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline  
Stary 2008-04-27, 12:22   #1649
gayenka
Zakorzenienie
 
Avatar gayenka
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 3 274
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Hosenko bardzo dziekuje za tak dokladny opis sama niedawno zostalam konsultantka i jeszcze nie na wszystkim sie znam,a z blyszczykami jest zawsze ten problem ze kolor w katalogu rozni sie od tego na zywo.. szukam wlasnie czegos czerwonawego na slub znajomych a Ty swoim opisem bardzo mi pomoglas Szkoda tylko ze nie upoluje juz niektórych rzeczy bo avon czesto wycofuje to co dobre...
No i szkoda ze szminki Glas reflection juz nie ma...jaki to odcien ? moze trafie w coku albo na wyprzedazowej.. Bo jest sliczny
gayenka jest offline  
Stary 2008-04-27, 12:23   #1650
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część IV.

Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
Wklejam mój obecny stan kosmetyczny Chciałam wcześniej, ale mega leń mnie dopadł i fotki robiłam przez kilka dni (a może tygodni?)

stwierdziłam że nie umiem trzymać prosto aparatu i pare fotek jakies takie jadace w dół z prawej strony
Ładny zbiorek cieni Ci się zebrał Ty wcale-nie-cieniomaniaczko
Ja poproszę o jakiś makijażyk na MM z użyciem PanSticka, Kittycata i podwójnek kredki Klinikowej Nie musi być wszystko na raz, ale chętnie bym te 3 kosmetyki zobaczyła w akcji
A ten drugi pojedynczy Klinik, to co I jak w dalsze testy paletek Bo ta szóstka dalej mnie korci, choć chyba i tak jej już nie ma

Cytat:
Napisane przez kasiahan Pokaż wiadomość
Wklejam małą aktualizacje

Cala kolekcja tu: http://www.wizaz.pl/forum/showthread...73#post6985773
Ładne zakupy
Fajnie skomponowana paletka Inglota, taka wiosenna
I Creme Brulee Na Twoim zdjęciu bardzo mi się podobają, ale ciągle mam obawy, że za dużo w nich miedzi...
Ile taki pędzelek kosztuje? Ciągle nie mam fajnego skośnego.
MagJa jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
kolekcje, kosmetyki, kosmetykoholiczki, makijaż, maybelline, zbiory

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:27.