czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-03-21, 17:51   #1
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223

czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(


Już zupełnie nie mam pomysłu na to, czym nawilżać skórę nma policzkach i pod oczami. Cera mieszana, ze skłonnością do przesuszania- tak bym określiła rodzaj mojej cery. Pomimo tego, że stosuję kremy nawilżające i maseczki, a nawet podkład nie jest mocno matujący to po jego nałożeniu dopiero się uwidaczniają suche placuszki właśnie na policzkach i pod oczami. Jest to bardzo uciążliwe, skóra nie wygląda zdrowo.

Poratujcie dziewczyny bo borykam się z tym wieki i nic jak na razie nie pomaga
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-22, 17:11   #2
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

A moglabys powiedziec jak bardzo sa przesuszone miejsca na twarzy?? czy to sa bardziej takie suche place i czy sa blade czerwone czy cie pieka sciagaja czy moze wogole bys z nimi nic nie robila gdyby tylko podkload bardzo ich nie uwidacznial?? i powiedz czy czesto tak Ci sie zdarza?? jakiego kremu uzywasz? najlepiej przepisz jego sklad to ci bardziej pomoge! a zanim to mi wszysciutko napiszesz to radze przewietrz tak pokoj w ktorym spisz przez pol godzinki to wiosenne powietrze dobrze zrobi, aha przypomnialo mi sie czym myjesz twarz badz ja oczyszczasz?? czy chodzisz na solarium?? i jak cos jeszcze przyjdzie ci do glowy to napisz napewno informacje mi sie przydadza pozdrawiam papa
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-22, 17:20   #3
sarimatha
Rozeznanie
 
Avatar sarimatha
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Radom/Lublin/Warszawa
Wiadomości: 620
GG do sarimatha Wyślij wiadomość przez Yahoo do sarimatha
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

podłączam się mam identyczny problem, są to placki, skóra się łuszczy nawet ta pod oczami nie jest to przyjemne używam kremu iwostinu, żelu do cery wrażliwej schellera lub pianki dla wrażliwców johnson, toniki rzadko często co 2-3 dni peeling żeby pozbyć się naskórka i maseczka oceanica odżywcza dla alergików z zieloną glinką i olejem avocado nie wiem co robić
sarimatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-22, 17:58   #4
charlotta1
Raczkowanie
 
Avatar charlotta1
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 399
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

hej!

a może spróbujcie przez jakiś czas nie myć twarzy wodą tylko łagodne mleczko+tonik.

to może być też wina ogrzewania - suchego powietrza, ale idzie wiosna, więc niedługo koniec z tym!

sarimatha- u Ciebie ta zielona glinka to chyba nie najlepszy pomysł, niby z olejem avocado, ale..., no i peeling trochę za często

madie-spróbuj zmienić podkład na typowo nawilżający, lepiej się trochę świecić niż łuszczyć :P

a na wysuszenie mój faworyt to Physiogel krem, a maseczka vichy thermal rehydratant czy jakoś tak

pozdr
lotta
charlotta1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-22, 18:08   #5
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Witam sredecznie maja_s.
No więc te placki są bez makijażu najczęściej niewidoczne, jednak czasem stają się zaczerwienione, piekące i przy demakijażu w tych miejscach twarz wręcz pali.(używam mleczka kosmetycznego- testuję rózne byle najłagodniejsze/ eris,AA / ale też potrafią podrażnić, nie zmywam twarzy wodą).Czasem placki takie robią mi się nawet pod oczami. W najgorszej sytuacji wygląda to jak jakieś małe poparzenie, ale tak może zdarzyło się raz czy dwa.
Skóra w tych suchych miejscach tworzy taką jakby skorupkę, którą krem nawilża tylko na chwilę a gdzy się wchłonie, placuszki uwidaczniają się.

Co do kremów to mam problem, bo wiele stosowałam i żaden nie likwidował tej suchości, np. różne kremy avonu-zero pozytywnego działania, pharmaceris-krem do skóry łuszczącej się (łuszczą mi się czasem dodatkowo płatki nosa)- krem niby tłusty i miał nawilżać ale nie działał. W końcu przerzuciłam się na zwykły nivea soft, bo nie wiem zupełnie co stosować, a ten krem przynajmniej jest neutralny- nic po nim nie piecze.

Kiedy skóra jest w jako takim stanie to korzystam z przyjemności stosowania maseczek, peelingów.Ale nie mam obecnie takich, które używałabym stale. Raczej saszetki z maseczkami nawilżającymi tak na wypróbowanie działania.
Oczywiście stosuję je z umiarem, bo częste dręczenie mojej skóry kończy się właśnie różnymi podrażnieniami.

Nie chodzę na solarium. Co do kremów jeszcze, bardzo podrażniają mnie jeszcze wszelkie z wyciągami z jakichś owoców i zastosowanie takiego często kończyło się zaognieniem tych miejsc. Generalnie takie przesuszenie mnie nie opuszcza cały rok
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-22, 18:20   #6
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Ach, dodam jeszcze że mam 23 lata i kremy dla nastolatek niestety już nie wchodzą w grę.

Dziękuję z góry za zainteresowanie się moim problemem i czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam Was
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-22, 22:26   #7
monika83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 378
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

czesc dziewczyny, ja bardzo polecam krem Nanobase, do kupienia w aptece. Tubka kosztuje ok. 31 zł, krem jest bardzo gęsty więc nie polecam pod makijaż (wg mnie w ogole sie do tego nie nadaje) natomiast na noc na przesuszone miejsca jest idealny
monika83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-23, 17:56   #8
anytsuj
Zadomowienie
 
Avatar anytsuj
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: morza szum, ptaków śpiew
Wiadomości: 1 090
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Ja również mam 23 lata i takie problemy, nie martw się, nie jesteś sama. Mój dermatolog polecił mi Physiogel, ja polecam go również , do kupienia w aptece 75 ml za 40 zł.
anytsuj jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-24, 08:43   #9
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Droga Madie! i inne wizazanki z tym problemem! no wiec tak: u mnie ten problem byl bardziej skomplikowany bo mnie luszczyla sie praktycznie cala buzia od czola az po szyje <suche placki zaczerwienione miejsca>.zazwyczaj na okres wiosenny takie dziwne rzeczy sie dzieja z nasza twarza ale to raczej nie jest zwiazane z wysuszaniem twarzy ale z alergia.jezeli chodzi o kremy jakie uzywa madie owszem w takim rodzaju alergii dobrze jest zastosowac cos bardziej nawilzajacego wrecz natluszczajacego ale to nie pomaga moze chwilowo ale napewno nie wyleczy problemu. kremy z avonu no i szczegonie ten nieszczesny dla wrazliwcow nivea soft bardzo podrazniaja skore maja substancje irr.ten krem z erisa do zluszczajacej skory moze Ci nie pomoc bo to nie jest problem zluszajacej czesci tylko alergi ja tak podejrzewam. jezeli chodzisz do jakiejs pani dermatolog to popros zeby przepisala Ci laktikort <chyba pisze sie przez c ale nie jestem pewna> to jest masc juz na podlozu bodajze lekkich sterydow ale sa one raczej nieszkodliwe dla cery a mnie po trezch dniach jednorazowego smarowania twarzy pomoaga i problem zznika na wiele miesiecy. bo tak to juz raczej nie ma dobrego srodka ktory nie przespisze lekarz a ktory pomogl by w naszych problemach. dodam ze ta masc kosztuje 3 zł <wow> wiec chyba kazda z nas na nie stac. not to by bylo na tyle oczywiscie pamietajcie zeby nie uzywac srodkow jakkolwiek drazniacych no i przez pewien czas zrezugnujcie z peelingow az buzia sie nie wygoi.pozdrawiam papa jak by jakies pytania to piszczie no i oczywiscie czekam na odpowiedzi czy wyleczylyscie swoje buzie!!! pozdrawiam papa
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-24, 09:11   #10
Anett_
Wtajemniczenie
 
Avatar Anett_
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 051
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

[i]Ze swej strony- polecam kosmetyki z serii Balneum Intensiv (szczególnie płyn do mycia oraz krem).
Swego czasu, bardzo szybko z ich pomocą uporałam się z naprawdę znacznie przesuszoną skórą.
Bezzapachowe, delikatne a jednocześnie działające skutecznie, wydajne.
Może warto spróbować
Pozdrawiam
Anett_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-24, 09:47   #11
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Dziękuję Wam kochane dziewczyny. Maju_s, myślisz ze to alergia?? Czy więc powinnam do ogólnej pielęgnacji (demakijaż, tonizowanie, kremowanie) używać jakichś specjalnych kremów?

Muszę się przyznac że przestałam inwtestować w drogie mleczka i toniki z uwagi na to, że zużywam je w szybkim tempie. Jednak może trzeba kupić coś do wrażliwej skóry.... Ale jakie kosmetyki? Kiedyś miałam mleczko do wrażliwej skóry z serii AA i piekła mnie skóra podczas zmywania makijażu!

Zastanawiam się też czy powinnam zacząć używać jakiegoś krwemu dla skóry w moim wieku (23latka) Może powinny być jakoś intensywniej nawilżające?? Może również odpowiednio mocne nawilżenie pomoże w zmniejszeniu tych suchych placuszków na twarzy...?
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-24, 14:07   #12
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Czesc!! Taka alergia madie moze zlapac kazdego z nas! Radzilabym Ci zrobic testy alergologiczne w szpitalu czy w przychodni. Dermatolog napewno powinien dac Ci skierowanie. ja nie jestem jeszcze hehe wyksztalcona w tym kierunku ale zasob wiedzy mam juz spory :P okres wiosna-lato jest najgorszy duzo sie pyli powietrze sie zmienia, albo jest tez inna przyczyna alergii. czy przez ok. ostatni miesiac nie uzylas jakies kosmetyku do twarzy kolezanki, lub probki albo czegos nowego co kupilas?! Bardzo czesto takie wlasnie alergie/podraznienia trzymaja sie przez nawet 2 miesiace. pomysl i przypomnij sobie.co do balneum intensiv faktycznie sa to kosmetyki typu "olej w wodzie" sama go uzywalam ale nie na twarz a cos mi sie tak zdaje ze moga uczulac!! i zapychac pory! no ale mozesz sprobowac tylko one tanie nie sa!chcialam podpatrzec Twoj profil cery ale nie masz uzupelnionego wiec moze poswiecisz pare minut i go zrobisz bo to szybka pomoc np. dla mnie w rozwiazaniu problemu pozdrawiam papa. zanim pojdziesz do lekarza przecieraj twarz wacikami zwilzonymi w szalwii! tylko nie pomyl sie i nie zaparz rumianku moze podrazniac!! papa
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-24, 14:23   #13
tessalia
Raczkowanie
 
Avatar tessalia
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 375
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Witaj! Po zimie miałam także bardzo przesuszoną skórę na policzkach... wystarczyło, że posmarowałam kilka razy kremem regenerująco-odżywczym na noc "Plantacea" i problem zniknął
__________________
"Kocha się nie za cokolwiek, lecz pomimo wszystko... kocha się za nic..."
tessalia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-25, 10:12   #14
mimbi
Zakorzenienie
 
Avatar mimbi
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 5 115
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Witaj, nie chce Cie straszyc, ale bez dermatologa to sie chyba nie obejdzie... U mnie tez zaczelo sie od takich suchych plam, po kilku dniach zaczelo mnie to bardzo bolec, do tego stopnia, ze nie moglam mowic i sie usmiechac. Okazalo sie ze mam totalnie odwodniona, przesuszona i uczulona cere. Dostalam kilka masci sterydowych i caly arsenal roznych nawilzajacych gadzetow - Nanobase, krem E45, Physiogel, Lipobase. Mysle ze dobrze by bylo, gdybys rowniez poszla do lekarza - zawsze to nie zaszkodzi, a moze pomoc, poza tym nie warto samej eksperymentowac z twarza, bo zwykle konczy sie to kleska.
Trzymam kciuki!
mimbi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-25, 18:32   #15
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

to Znowu JA! HEHE i tak jak widze mimbi rowniez poparla moja teoria na alergie, skora owszem jak to przy kazdej alergi no moze nie przy kazdej jest odwodniona i wysuszona. jezeli chodzi o te masci z sterydami to prawda. ja mialam uzywac cutibase i cutivetae czy jak to sie pisze wiem ze to sie czyta kutibaza i kutiwejt <napisalam fonetycznie> i to sa masci ze sterydami bo pamietam ze jak mialam "troche" odmrozone dlonie to tymi masciami smarowalam.jednakze stwierdzam ze na poczatek powinnas madie uzyc tego laticortu wczoraj sprawdzilam i tak sie to dokladnie pisze ktory jest na recepte ale napewno jest lagodniejszy imniej inwazyjyjny niz te masci z sterydami, ale sama napewno nie zaczynaj kuracji najpierw idz do dermatologa pozdrawiam papa
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-26, 14:39   #16
mimbi
Zakorzenienie
 
Avatar mimbi
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 5 115
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Cutivate czyli kutiwejt
Laticort rowniez jest silnym lekiem (w koncu tez na recepte), wiec naprawde lepiej nie eksperymentowac. Smigaj do lekarza i napisz potem, jak sie ma Twoja buzka i co zapisal Ci dermatolog.
mimbi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-28, 10:26   #17
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Oczywiscie mimbi ze laticort jest dosyc silna mascia, ale osatnio mojej kolezanki poltora roczna coreczka miala jakas wysypke i lekarz wlasnie przepisal jej laticort, tak samo bylo z moim 4 letnim chrzesniakiem jakies sprawy alergiczne i tez smarowal sie laticortem wiec jezeli takim malym dzieciom dermatolodzy przepisuja laticort to chyba nie moze byc az tak inwazyjna mascia. nie zachecam Cie madie do samodzielnego leczenia sie idz do dermatologa ale ten laticort to napewno nie jest grozna az tak bardzo masc pozdro
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-31, 16:45   #18
morrigan88
Raczkowanie
 
Avatar morrigan88
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 77
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

laticort jest maścią przepisywaną raczej na skazy i uczulenia. Moj brat uywa go juz od dawna (skaza białkowa)z tym, że miejsca wielokrotnie nią smarowane nie opalają się tak jak reszta skóry i zostają jeśniejsze placki, dlatego radze nie eksperymentowac z tym specyfikiem jeśli nie przepisuje go nam lekarz
morrigan88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-31, 23:37   #19
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223
Re: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(


Dziękuję Morrigan88 za tą cenną uwagę i wszystkim wizażankom za pomoc. Całuję.
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-07-20, 11:23   #20
MamuskaBeti
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 13
Dot.: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

krem aktywny na takie male , podraznione powierzchnie na pewno pomoze. Z serii eloderm, z apteki.
MamuskaBeti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-11-18, 17:09   #21
Zbyt_Szalona
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-04
Wiadomości: 106
Dot.: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Warto spróbować cetaphil md dermoprotektor. Fajnie nawilży ale nie obciąży twarzy.
Zbyt_Szalona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-18, 11:47   #22
halinamii
Przyczajenie
 
Avatar halinamii
 
Zarejestrowany: 2017-06
Wiadomości: 11
Dot.: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Polecam krem-żel Hydrain3, najlepszy jaki miałam
halinamii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-27, 18:00   #23
tomaszewska65
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-11
Wiadomości: 7
Dot.: czym nawilżyć bardzo suche miejsca na twarzy???? :(

Każda cera ma inne potrzeby, u mnie akurat dobrze radzi sobie krem różany od eveline, cała seria różana zasługuje na uwagę, mogę polecić też krem-maskę która naprawdę napina, uelastycznia skórę.
tomaszewska65 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-12-27 19:00:42


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:43.