Skutki uboczne stosowania sztucznych paznokci - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-05, 10:28   #31
czarodziejka23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 47
Dot.: Skutki uboczne stosowania sztucznych paznokci

tak, mialam na mysli naklejane paznokcie w zestawie z klejem za 6 zl. I juz mniejsza o to, chodzilo mi tylko, ze na poczatku wszytko bylo ok, dopiero za ktoryms razem to mi sie przydarzylo i zupelnie nie mam pojecia dlaczego.A na zrobienie mi paznokci przez kolezanke zdecydowalam sie sama (ona jest na etapie nauki, nie ma jeszcze certyfikatu) i nie mam do niej zadnych pretensji. Zdecydowalam sie na to, bo myslalam, ze tosą zupelnie inne skladniki, ale jednak cos musialo mnie uczulic. Bardzo wiec zaluje, ze nie moge sobie zrobic tipsow, chyba ze inna metodą po prostu. klej z tamtego zestawu zawieral takie skladniki ETHYL CYANOACRYLATE, POLYMETHYL METHACRYLATE, BHA, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, CI15850.
zapytam kolezanke czy w jej preparatch sa takie same
no i ciekawi mnie jeszcze ze nie od razu mialam to uczulenie tylko je nabylam

A tak poza tym... czy przed przystapieniem do pracy w salonie najpierw wykonywane są testy/próby uzuleniowo-alergiczne?
__________________
Miłość to dwie dusze w jedną całość złączone...
I wzniesione do nieba i na ziemię rzucone...

Edytowane przez czarodziejka23
Czas edycji: 2008-09-05 o 10:59
czarodziejka23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 16:14   #32
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Skutki uboczne stosowania sztucznych paznokci

A czy fryzjer w salonie robi testy uczuleniowe? A lekarz przepisujac lek? A Ty sama kupujac krem w drogerii- nie. Analogocznie w salonach....
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 19:11   #33
czarodziejka23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 47
Dot.: Skutki uboczne stosowania sztucznych paznokci

No i oto mi chodzilo,wiec nawet tobie, stylistce z doswiadczeniem moze sie zdarzyc taka klientka jak ja, ktorej zrobilabys z dlonmi koszmar, nie wiedzac przeciez czy jest na cos uczulona czy nie
Piszesz: "Jezeli ktos nie umie... no coz... efekty moga byc rozne- z uczuleniami i chorobami wlacznie!"
Wniosek jest taki, że mozna "umieć", miec certyfikaty i praktyke a nie przewidziec skutków zabiegu
__________________
Miłość to dwie dusze w jedną całość złączone...
I wzniesione do nieba i na ziemię rzucone...
czarodziejka23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 21:37   #34
jagódeczka
Zadomowienie
 
Avatar jagódeczka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 932
Dot.: Skutki uboczne stosowania sztucznych paznokci

zgadza się .
Ale nie przewidzisz reakcji organizmu.
Miałam klientkę która doklejała sobie paznokcie i postanowiła jednak przyjść do mnie, ponieważ okazało się , że klej ją uczula.
Akryl również zawiera PMMA ale postanowiłyśmy spróbować na jednym palcu.
czekałyśmy trzy tygodnie. nic. założyłyśmy całego seta. nic. uzupełniłyśmy po trzech tygodniach. Trzeciego dnia opuszki podeszły płynem surowiczym, zaczęły swędzieć, zaogniły się i spuchły. Pokazała mi to wysłałam do lekarza bo paluszki tak spuchły, że nie odważyła bym sie ich piłować. Dziewczyna wylądowała na ostrym dyżurze w szpitalu. Lekarz orzekł, że trzeba natychmiast zdjąć. Podał hydrokortyzon.
Opuchlizna nie zeszła. Dziewczyna zdecydowała, że zerwie sobie alergen na własną odpowiedzialność, osobiście, cążkami i zębami.
I tak zrobiła.
Paznokcie do luftu...
Teraz testujemy żel silikonowy.
Na razie jest dobrze.
alergia nie ujawnia się przy pierwszym zetknięciu z alergenem, ponieważ system immunologiczny musi nauczyć sie rozpoznawać alergen i dopiero w wyższych stężeniach substancja daje efekt w postaci reakcji uczuleniowej. A nawet test, jak powyżej widzisz, może nie dać oznak alergii.....
jagódeczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-05, 21:44   #35
Acik88
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 867
Dot.: Skutki uboczne stosowania sztucznych paznokci

Cytat:
Napisane przez jagódeczka Pokaż wiadomość
alergia nie ujawnia się przy pierwszym zetknięciu z alergenem, ponieważ system immunologiczny musi nauczyć sie rozpoznawać alergen i dopiero w wyższych stężeniach substancja daje efekt w postaci reakcji uczuleniowej. A nawet test, jak powyżej widzisz, może nie dać oznak alergii.....
Nom to fakt. Ja np mam na zel uczulenie i chyba na pyl, ale nie mialam go od poczatku mojej pazurkowej przygody. Poczatkowo wszystko bylo ok a dopiero po jakis 3 miesiacach pracy dalo znac o sobie.
Acik88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-06, 00:13   #36
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Skutki uboczne stosowania sztucznych paznokci

Cytat:
Napisane przez czarodziejka23 Pokaż wiadomość
No i oto mi chodzilo,wiec nawet tobie, stylistce z doswiadczeniem moze sie zdarzyc taka klientka jak ja, ktorej zrobilabys z dlonmi koszmar, nie wiedzac przeciez czy jest na cos uczulona czy nie
Piszesz: "Jezeli ktos nie umie... no coz... efekty moga byc rozne- z uczuleniami i chorobami wlacznie!"
Wniosek jest taki, że mozna "umieć", miec certyfikaty i praktyke a nie przewidziec skutków zabiegu
TTak i nadal podtrzymuje moje zdanie.
Wyrwalas jesedn fragment z kontekstu, a ja wczesniej wyraznie pisalam, ze czesc preperatow moze miec dzialanie drazniace w wyniku stylu ze skora, nakladajac je prawidlowo- nie ma takiego problemu. I to to mi chodzilo.

A uczuelnia... mozna miec na wszystko....
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:23.