egzamin praktyczny z kosmetologii - Strona 29 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-06-16, 18:10   #841
nietoperek22
Rozeznanie
 
Avatar nietoperek22
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: NRW
Wiadomości: 737
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

U nas masaż to standard u każdej klientki bez przeciwwskazań
nietoperek22 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:10   #842
olala1102
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 37
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez apukalipsa Pokaż wiadomość
napisz mi proszę uzasadnienie niewykonywania masażu na 23 latce
nie mówie że na 23latce nie wykonuje się masażu. Mówie tylko że STANDARDOWY zabieg OCZYSZCZANIA skóry twarzy u tak młodych osób tego nie zawiera. Odpowiedziałam tylko na Twój post kiedy pisałas że przy oczyszczaniu zawsze wykonuje sie masaż-mnie uczyli że zawsze wykonuje sie u starszych osób, u młodych nie trzeba. Konkluzja jest taka że jesli ktoś napisał że robi masaż to dobrze a jak nie zrobił to też dobrze.
olala1102 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:13   #843
olala1102
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 37
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez anett21 Pokaż wiadomość
a jesli ktos napisal wskazania do np.sollux darsonwala to to jest zle,,? a skad wiecie ze beda ujemne punkty???
ee tam, nie ma ujemnych punktów. Po prostu nie doliczą Ci tych punktów za wskazania.

A własnie... czy są jakies przeciwwskazania do solluks z niebieskim filtrem? Chyba nie? Wiem że do czerwonego filtra są ale do niebieskiego?
olala1102 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:13   #844
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez anett21 Pokaż wiadomość
a jesli ktos napisal wskazania do np.sollux darsonwala to to jest zle,,? a skad wiecie ze beda ujemne punkty???
nie ma takiego czegos jak ujemne pkt.moga Ci najwyzej wcale pkt nie dac....ale odejmowac nie beda....ja tez pisalam wskazania,ale ogolnie....chociaz nie trzeba bylo :P....rozpedzilam sie poprostu...heh
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53


myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:14   #845
apukalipsa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 39
Wpisy w blogu: 1
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

wogóle to w tym roku ten projekt to jakiś ubogi jest, w poprzednich latach były wskazaniai przeciwwskazania, były efekty po zabiegu, 6 punkt był rozbudowany na podpunkty, a do pielęgnacji domowej była jeszcze gabinetowa...
apukalipsa jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:16   #846
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez olala1102 Pokaż wiadomość
ee tam, nie ma ujemnych punktów. Po prostu nie doliczą Ci tych punktów za wskazania.

A własnie... czy są jakies przeciwwskazania do solluks z niebieskim filtrem? Chyba nie? Wiem że do czerwonego filtra są ale do niebieskiego?
Przeciwwskazaniem sa: ostre stany zapalne skory i tkanek miekkich, sklonnosc do krwawien, goraczka, niewydolnosc krazenia, gruzlica pluc.

ale ja tego nie napisalam Teraz mi sie dopiero przypomina,ze kilka rzeczy bym jeszcze dopisala....ale coz
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53



Edytowane przez myszka3009
Czas edycji: 2009-06-16 o 18:19
myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:21   #847
apukalipsa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 39
Wpisy w blogu: 1
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez olala1102 Pokaż wiadomość
nie mówie że na 23latce nie wykonuje się masażu. Mówie tylko że STANDARDOWY zabieg OCZYSZCZANIA skóry twarzy u tak młodych osób tego nie zawiera. Odpowiedziałam tylko na Twój post kiedy pisałas że przy oczyszczaniu zawsze wykonuje sie masaż-mnie uczyli że zawsze wykonuje sie u starszych osób, u młodych nie trzeba. Konkluzja jest taka że jesli ktoś napisał że robi masaż to dobrze a jak nie zrobił to też dobrze.
rozumiem o co Ci chodzi,tutaj akurat wykonujemy masaż przed oczyszczaniem czyli książkowy przykład jak intensywniej rozpulchnić grubą, ziemistą skórę przed oczyszczaniem, a nie dla dobrego samopoczucia klientki
apukalipsa jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:23   #848
anett21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 27
Wpisy w blogu: 1
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

sa przeciwwskazania do solluxu niebieskiego, one sa takie same jak przy lampie minina czyli: niewydolnoosc krazenia, czynna gruzlica pluc, sklonnosci do krwawien, stany goraczkowe, ostre stany zapalne skory,
anett21 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:25   #849
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez myszka3009 Pokaż wiadomość
ja dalam tak:

demakijaz
tonik
peeling scrub z masazem
tonik
wapozon z maska rozpulchniajaca
oczyszczanie lyzka unny i igl przebicie zamknietych zaskornikow
przemycie tym preparatem antyb.
d'arsonwal
serum normalizujace i na to maska lagodzaco sciagajaca z soluxem
krem normalizujacy
krem pod oczy

chyba tak robilam...bo tego arkusza nie mma i z pamieci pisze
Gratuluję,czytam i stwierdzam, że bardzo dobrze to napisałas,przedewszystkim mnie też pani uczulała, aby po każdym demakijazu czy zmywaniu np peelingu wpisywac tonizacje po tym
A czym robiłaś demakijaz,uważam, że cerę tłustą oczyszcamy albo żelem albo pianką.

Temat naprawdę super,ale szczerze mówiąc,ja bardzo lubię pisac projekty z użyciem urzadzeń
Masaż jak najbardziej się wykonuje jeśli nie ma przeciwskazań, praktycznie przy każdym zabiegu.
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog

Edytowane przez Basia8212
Czas edycji: 2009-06-16 o 18:26
Basia8212 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:30   #850
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

dziewczyny a to na h..... co bylo wymienione w urzadzeniach i przyborach to co to?

---------- Dopisano o 18:30 ---------- Poprzedni post napisano o 18:27 ----------

Cytat:
Napisane przez Basia8212 Pokaż wiadomość
Gratuluję,czytam i stwierdzam, że bardzo dobrze to napisałas,przedewszystkim mnie też pani uczulała, aby po każdym demakijazu czy zmywaniu np peelingu wpisywac tonizacje po tym
A czym robiłaś demakijaz,uważam, że cerę tłustą oczyszcamy albo żelem albo pianką.

Temat naprawdę super,ale szczerze mówiąc,ja bardzo lubię pisac projekty z użyciem urzadzeń
Masaż jak najbardziej się wykonuje jeśli nie ma przeciwskazań, praktycznie przy każdym zabiegu.
ja dalam mleczko do demakijazu....bo nie bylo ani zelu ani pianki w zalaczniku....tylko smietanka.....wiec z tych dwoch to mleczko jest lepsze na tlusta.....

Dzieki kochanie....bo taka wyszlam wystraszona z sali heh....ze cos namieszalam....ale uspokoilas mnie
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53


myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:32   #851
anett21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 27
Wpisy w blogu: 1
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

robilam demakijaz smietanka ale wydaje mi sie ze napisałam tez (lub zelem do cery tlustej) hehe mysle ze nie bedzie tak zle. ja myslalam zrobic tez jonoforeze,, ale kaplam sie ze nie ma aparatu do tego,, heh zrobilam masaz, bo stwierdzilam ze lepiej cos wiecej opisac no i lampe sollux tez na koniec,, gorzej jest z testem,, juz sie nie moge doczekac odpowiedzi:/
anett21 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:34   #852
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez anett21 Pokaż wiadomość
robilam demakijaz smietanka ale wydaje mi sie ze napisałam tez (lub zelem do cery tlustej) hehe mysle ze nie bedzie tak zle. ja myslalam zrobic tez jonoforeze,, ale kaplam sie ze nie ma aparatu do tego,, heh zrobilam masaz, bo stwierdzilam ze lepiej cos wiecej opisac no i lampe sollux tez na koniec,, gorzej jest z testem,, juz sie nie moge doczekac odpowiedzi:/
ja jak konczylam zabieg to mialam ochote pomalowac ta klientke....bo tam byly kosmetyki kollorowe w zalaczniku....ale tak mysle w sumie w zadaniu nic nie bylo,zeby ja pomalowac na koniec to nie napisalam tego....
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53


myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:34   #853
gela1981
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

hej dziewczyny... ja w ogole nie zrobilam skladnikow aktywnych... obawiam sie, ze to przewazy i nie zdam ... zapomnialam tez napisac o masazu przy peelingu... i jakos tak malo napisalam bo tylko na 6 stron... co wyscie tam naplodzily?
gela1981 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:35   #854
Emila888
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 10
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Temat całkiem całkiem A robiła któraś z was parafine? Bo było wszystko co do parafiny potrzebne. Ja nie zrobiłam a ponoć dobrze jest jak się dodało ją w czasie gdy klientka leży pod maseczką czy coś w tym guście. Ja uznałam że skoro ma być zabieg na twarz to na twarz i rąk nie będe do tego mieszać. A wy jak zrobiłyście?
Emila888 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:36   #855
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Basia8212
Słonce masz sliczny avatarek.....to Twoje babelki?
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53


myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:37   #856
apukalipsa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 39
Wpisy w blogu: 1
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez Emila888 Pokaż wiadomość
Temat całkiem całkiem A robiła któraś z was parafine? Bo było wszystko co do parafiny potrzebne. Ja nie zrobiłam a ponoć dobrze jest jak się dodało ją w czasie gdy klientka leży pod maseczką czy coś w tym guście. Ja uznałam że skoro ma być zabieg na twarz to na twarz i rąk nie będe do tego mieszać. A wy jak zrobiłyście?
ja też o tym myślałam, ale doszłam do podobnych wniosków jak Ty
apukalipsa jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:37   #857
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez Emila888 Pokaż wiadomość
Temat całkiem całkiem A robiła któraś z was parafine? Bo było wszystko co do parafiny potrzebne. Ja nie zrobiłam a ponoć dobrze jest jak się dodało ją w czasie gdy klientka leży pod maseczką czy coś w tym guście. Ja uznałam że skoro ma być zabieg na twarz to na twarz i rąk nie będe do tego mieszać. A wy jak zrobiłyście?
Nie trzeba zadnej parafiny:n ie:....zabieg byl tylko i wylacznie na twarz...a ta parafina w zalaczniku to dla zmylki byla....
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53


myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:38   #858
traxx69
Zakorzenienie
 
Avatar traxx69
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wonderland
Wiadomości: 17 220
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

ja naściemniałam na 9 stron. myslę że mam ok mimo że nie dawałam żadnych lam sollux bo nawet nie wiedziałam jak je stosowac
traxx69 jest teraz online  
Stary 2009-06-16, 18:38   #859
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez myszka3009 Pokaż wiadomość
dziewczyny a to na h..... co bylo wymienione w urzadzeniach i przyborach to co to?

---------- Dopisano o 18:30 ---------- Poprzedni post napisano o 18:27 ----------


ja dalam mleczko do demakijazu....bo nie bylo ani zelu ani pianki w zalaczniku....tylko smietanka.....wiec z tych dwoch to mleczko jest lepsze na tlusta.....

Dzieki kochanie....bo taka wyszlam wystraszona z sali heh....ze cos namieszalam....ale uspokoilas mnie
Nie ma za co,bardzo mnie cieszy, że tak dobrze Ci poszło,jeśli tylko była śmietanka i mleczko,to mleczko zgodzę sie,ale dziwne, że dali te preparaty do cery tłustej Powiedz mi,bo przy darsonwalizacji cera musi byc sucha z tego co pamiętam,a czym dezynfekujemy peloty?Płynem antystatycznym?Co tam miałaś wymienione?Ale Ci zazdroszczę, że juz skończyłas szkoł.e i ujuz masz spokój,ja jeszcze rok nauki, a we wrzesniu mam zaliczenie z henny,koszmar dla mnie,narysowac na kolezance idealnie...uczymy się na kakao
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog
Basia8212 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:40   #860
apukalipsa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 39
Wpisy w blogu: 1
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez myszka3009 Pokaż wiadomość
dziewczyny a to na h..... co bylo wymienione w urzadzeniach i przyborach to co to?

---------- Dopisano o 18:30 ---------- Poprzedni post napisano o 18:27 ----------


ja dalam mleczko do demakijazu....bo nie bylo ani zelu ani pianki w zalaczniku....tylko smietanka.....wiec z tych dwoch to mleczko jest lepsze na tlusta.....

Dzieki kochanie....bo taka wyszlam wystraszona z sali heh....ze cos namieszalam....ale uspokoilas mnie
HOKER-KRZESŁO OBROTOWE
sama nie wiedziałam, teraz dopiero mi przypomniałaś
apukalipsa jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:42   #861
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez myszka3009 Pokaż wiadomość
Basia8212
Słonce masz sliczny avatarek.....to Twoje babelki?
Dziękuję MyszkoTak, moje dwie pociechy,starszy Kubuś dzisiaj kończy 6 lat a młodszy Konradek za 2 tygodnie 2 latka
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog
Basia8212 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:45   #862
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez Basia8212 Pokaż wiadomość
Nie ma za co,bardzo mnie cieszy, że tak dobrze Ci poszło,jeśli tylko była śmietanka i mleczko,to mleczko zgodzę sie,ale dziwne, że dali te preparaty do cery tłustej Powiedz mi,bo przy darsonwalizacji cera musi byc sucha z tego co pamiętam,a czym dezynfekujemy peloty?Płynem antystatycznym?Co tam miałaś wymienione?Ale Ci zazdroszczę, że juz skończyłas szkoł.e i ujuz masz spokój,ja jeszcze rok nauki, a we wrzesniu mam zaliczenie z henny,koszmar dla mnie,narysowac na kolezance idealnie...uczymy się na kakao
W zalaczniku bylo tylko ogolnie plyn do dezynfekcji narzedzi i skory (czy jakos ) tak....ja zdezynfekowalam to plynem INCID,ale nie wiem czy dobrze.....bo z tych nerwow to mi sie to poplatalo :P My tez na kakao najpierw robilysmy....ale juz w czerwcu w I klasie zaliczalysmy rok na hennie....na pocztaku to tragedia,ale teraz to juz praktycznie od reki wychodzi....musisz slonce duzo cwiczyc,bo tylko tak sie nauczysz... Niom a co do zakonczenia to juz tak sie ciesze,ze mam to za soba....uffff Tylko szkoda,bo z dziewczynami trzeba bylo sie pozegnac

---------- Dopisano o 18:45 ---------- Poprzedni post napisano o 18:44 ----------

Cytat:
Napisane przez Basia8212 Pokaż wiadomość
Dziękuję MyszkoTak, moje dwie pociechy,starszy Kubuś dzisiaj kończy 6 lat a młodszy Konradek za 2 tygodnie 2 latka
wlasnie ja zapomnialam na smierc....ze Twoj synus a dzis urodzinki...STO LAT mu zycz i buziaka daj
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53


myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:46   #863
anett21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 27
Wpisy w blogu: 1
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

ja tez nie napisalam skladnikow aktywnych.. moze z 3 napisalam,, i w zaleceniach do domu napisalam jakies witaminy ,, mam nadzieje ze wystarczy,, chociaz nie bylabym tego taka pewna:/
anett21 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:47   #864
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez apukalipsa Pokaż wiadomość
HOKER-KRZESŁO OBROTOWE
sama nie wiedziałam, teraz dopiero mi przypomniałaś
kurcze to ten hoker tez mogl sie przydac...ale jak sie dalo taboret kosmetyczny to na jedno chyba wychodzi :P

---------- Dopisano o 18:47 ---------- Poprzedni post napisano o 18:46 ----------

Cytat:
Napisane przez anett21 Pokaż wiadomość
ja tez nie napisalam skladnikow aktywnych.. moze z 3 napisalam,, i w zaleceniach do domu napisalam jakies witaminy ,, mam nadzieje ze wystarczy,, chociaz nie bylabym tego taka pewna:/
nie martw sie ja tez nie dalam duzo tych skladnikow aktywnych....a w zaleceniach do domku to z zycia dawalam kosmetyki,ktore sama stosuje....bo tez mam cere tlusta
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53


myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:49   #865
adgam77
Przyczajenie
 
Avatar adgam77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 23
GG do adgam77 Send a message via Skype™ to adgam77
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Dziewczyny ja napisałam na 14 stron, ale ja mam rozlazłe pismo.

To ściema, ze nie dają kartek, wszędzie są te same zasady a jak je zmienią to będą odpowiadali za to i za ściemnianie, ze nie będą dodatkowe kartki brane pod uwagę, w takim razie 50% mojej pracy by było do śmieci.

Składniki były do wyboru, można było też dopisać swoje wg uznania.

Czy któraś brała WAPOZON? bo ja wzięłam a on zamiast wody destylowanej do wytworzenia pary miał ozon i się nabrałam, mój błąd ;-))
adgam77 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:49   #866
Basia8212
Wtajemniczenie
 
Avatar Basia8212
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 2 643
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez myszka3009 Pokaż wiadomość
W zalaczniku bylo tylko ogolnie plyn do dezynfekcji narzedzi i skory (czy jakos ) tak....ja zdezynfekowalam to plynem INCID,ale nie wiem czy dobrze.....bo z tych nerwow to mi sie to poplatalo :P My tez na kakao najpierw robilysmy....ale juz w czerwcu w I klasie zaliczalysmy rok na hennie....na pocztaku to tragedia,ale teraz to juz praktycznie od reki wychodzi....musisz slonce duzo cwiczyc,bo tylko tak sie nauczysz... Niom a co do zakonczenia to juz tak sie ciesze,ze mam to za soba....uffff Tylko szkoda,bo z dziewczynami trzeba bylo sie pozegnac

---------- Dopisano o 18:45 ---------- Poprzedni post napisano o 18:44 ----------


wlasnie ja zapomnialam na smierc....ze Twoj synus a dzis urodzinki...STO LAT mu zycz i buziaka daj
Dziękuję,widzisz,mó j najszczęsliwszy dzień,bo po raz pierwszy zostałam mamą,a dla Ciebie też będzie szczęsliwy bo zdasz na 5Życzę Ci tego z całego serca i pozostałym dziewczynom teżWiem,musze cwiczyc dużo,no i kuc dermatologie całą,bo we wrzesniu test,wrrr
__________________
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie...
Kosmetologia i wizaż - moje życiowe pasje Blog
Basia8212 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:57   #867
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez Basia8212 Pokaż wiadomość
Dziękuję,widzisz,mó j najszczęsliwszy dzień,bo po raz pierwszy zostałam mamą,a dla Ciebie też będzie szczęsliwy bo zdasz na 5Życzę Ci tego z całego serca i pozostałym dziewczynom teżWiem,musze cwiczyc dużo,no i kuc dermatologie całą,bo we wrzesniu test,wrrr
Dasz rade....ja widze,ze Ty juz w I klasie wiesz to co ja dopiero w II kl sie uczylam,wiec jestescie naprawde na wyzszym poziomie nauczania....duzo wlasnie pytan bylo z I klasy....dermatologia i te przeklete hormony :P
Wcale Ci sie nie dziwie,ze to Twoj najszczesliwszy dzien....moj pierszy szkrab jak sie urodzi to tez bedzie to najszczesliwszy dzien ...ahhhh.....sie rozmarzylam
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53


myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 18:58   #868
4everu
Raczkowanie
 
Avatar 4everu
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 34
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez adgam77 Pokaż wiadomość
Dziewczyny ja napisałam na 14 stron, ale ja mam rozlazłe pismo.

To ściema, ze nie dają kartek, wszędzie są te same zasady a jak je zmienią to będą odpowiadali za to i za ściemnianie, ze nie będą dodatkowe kartki brane pod uwagę, w takim razie 50% mojej pracy by było do śmieci.

Składniki były do wyboru, można było też dopisać swoje wg uznania.

Czy któraś brała WAPOZON? bo ja wzięłam a on zamiast wody destylowanej do wytworzenia pary miał ozon i się nabrałam, mój błąd ;-))
ozon do wytworzenia pary?


stosuje sie wodę destylowaną, a można włączyć funkcję wydzielania ozonu... lub bez ozonu. A ozonu nie można włączać przy teleangiektazjach i peelingu enzymatycznym
... tak przynajmniej mnie uczono

Edytowane przez 4everu
Czas edycji: 2009-06-16 o 19:01
4everu jest offline  
Stary 2009-06-16, 19:00   #869
myszka3009
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 289
GG do myszka3009 Send a message via Skype™ to myszka3009
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

Cytat:
Napisane przez adgam77 Pokaż wiadomość
Składniki były do wyboru, można było też dopisać swoje wg uznania.

Czy któraś brała WAPOZON? bo ja wzięłam a on zamiast wody destylowanej do wytworzenia pary miał ozon i się nabrałam, mój błąd ;-))
Ja tez dalam wapozon i nie uwazam ,zeby ten ozon to bylo cos zlego i co do tych skladnikow to nie zgodze sie,nie mozna bylo absolutnie dopisywac swoich...bo w takim wypadku po co by byly te zaloczniki jakby kazdy i tak pisal jak mu sie podoba...

---------- Dopisano o 19:00 ---------- Poprzedni post napisano o 18:59 ----------

Cytat:
Napisane przez 4everu Pokaż wiadomość
ozon do wytworzenia pary?
bo to chodzi o to ze ten wapozon z ozonem uzywa sie tez do aromaterapii....czy jakos tak
__________________
170 cm

Start ----- > 65


Jest 60 kg

55

a moze 53


myszka3009 jest offline  
Stary 2009-06-16, 19:01   #870
adgam77
Przyczajenie
 
Avatar adgam77
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 23
GG do adgam77 Send a message via Skype™ to adgam77
Dot.: egzamin praktyczny z kosmetologii

zamiast wody destylowanej do wytwarzania pary, miał ozon ale nie do wytwarzania pary !!!!!!!!!!!!!
adgam77 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
egzamin

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:12.