koenzym Q 10 w jakim wieku? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-04-16, 17:36   #1
karolina100
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 38

koenzym Q 10 w jakim wieku?


dziewczyny czy moge juz stosowac preparaty z koenzymem Q 10?mam 26lat?podoba mi sie z ziaji seria przeciwzmarszczkowa do pielegnacji twarzy,ale chyba jest dla dojrzalej cery?a jaka jest ta cera dojrzala?moze moja juz sie zalicza?
karolina100 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-16, 17:52   #2
KAMILA100
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 6
Re: koenzym Q 10 w jakim wieku?

Wydaje mi sie,ze juz mozesz urzywac,ale ekspertem nie jestemTak jakos mi sie wydaje,ze dojrzala cera to juz,bez urazy,powyzej 25 roku zycia.Takie kryteria granicy maja niektore firmy.
KAMILA100 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-16, 19:49   #3
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: koenzym Q 10 w jakim wieku?

w każdym wieku jest odpowiedni.
o ile pozostałe składniki kremu (baza) jest dobrze dobrana do cery (np. nie za ciężka dla cery tłustej)
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-16, 22:05   #4
KAMILA100
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 6
Re: koenzym Q 10 w jakim wieku?

JUSTI szczerze mowiac nie mam pojecia czy ten krem ma wlasciwa baze dla 26 latki.ja mam 28 lat a na kremiku producent pisze:" Wszystkie preparaty serii Aretina Q zawierają wyciąg z kwiatów koniczyny, z którego wyselekcjonowano fitohormony, a także retinol, koenzym Q10, witaminę E, prowitaminę B5 (D-Panthenol). Aby zapewnić stabilność i zwiększyć skuteczność działania retinolu zamknięto go w thalaspherach.Seria Aretina Q zaspokaja wszystkie potrzeby dojrzałej skóry."pisze rowniez,ze jest polecana do cery dojrzałej, ze skłonnością do zmarszczek,dlatego zastanawiam sie czy ja moglaby ja juz stosowac,a co dopiero 26 latka?moze jeszcze za wczesnie na taka serie?jak myslisz?tez sie zastanawialam nad ta seria.
KAMILA100 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-16, 22:15   #5
KAMILA100
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 6
Re: koenzym Q 10 w jakim wieku?

wiesz?koenzym Q 10 mozna stosowac w kazdym wieku,ale duzo jest w tej serii innych skladnikow...
KAMILA100 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-16, 22:51   #6
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: koenzym Q 10 w jakim wieku?

aa, chodzi o aretinę- oczywiście, ze mozesz jej używać. zwróć tylko uwagę, czy nie zawiera substancji komedogennych (jeśli masz cerę mieszaną/przetłuszczającą się ze skłonością do powstawania zaskórników).
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-16, 22:51   #7
karolina100
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 38
Re: koenzym Q 10 w jakim wieku?

dzieki dziewczyny,...,ale nadal nie wiem czy ta seria nadaje sie dla mnie;D.JUSTI co o tym sadzisz?znasz sie na tych bazach?...ja niestety niebede wdzieczna za rade.hej
karolina100 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-16, 22:52   #8
karolina100
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 38
Re: koenzym Q 10 w jakim wieku?

a jestes JUSTI? witaj....a co to za substancje o ktorych piszesz?
karolina100 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-16, 23:06   #9
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: koenzym Q 10 w jakim wieku?

komedogenny czyli zatykający pory, powodujacy grudki i zaskórniki.
listę tych substancji masz tu:
http://www.biochemistryofbeauty.com/comedogenicity.html
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:00.