Pomocy ! Wygladam jak z sianem na g這wie ! - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2008-03-09, 11:20   #1
NelaaaxD
Przyczajenie
 
Avatar NelaaaxD
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: O鈍i璚im - City Babice
Wiadomo軼i: 22

Pomocy ! Wygladam jak z sianem na g這wie !


Hej moje drogie ! Mam piekne jak niektorzy twierdz krecone wlasciwie falowane wlosy , ale gdy je rozpuszcze wygladam jak Ci z KellyFamilly .

Doradzcie jak sie mam obciac albo przynajmniej co mam zrobic z nimi !

http://krossfire.files.wordpress.com...mily_band1.jpg
Tak wlasnie wygladam !
NelaaaxD jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-03-09, 22:16   #2
NelaaaxD
Przyczajenie
 
Avatar NelaaaxD
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: O鈍i璚im - City Babice
Wiadomo軼i: 22
:( brak pomys逝 na fryzurk

Czesc , jestem za豉mana z powodu moich wlosow;(.Wszystkie moje kolezanki maj proste wlosy , czego im bardzo zazdroszcze,a ja mam wielkie siano na glowie ;( Wygladam jak czlonek zespolu KellyFamilly!
Moje wlosy s falowane ,dlugie i puszace sie.Znacie moze jakies fryzurki albo czy doradzilybyscie mi cos co porawiloby ich ksztalt , zeby nie wygladaly juz jak bezksztaltna bry豉 ?
NelaaaxD jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-03-09, 22:18   #3
kokuryu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 828
Dot.: :( brak pomys逝 na fryzurk

Takim w這som z pewno軼i pomo瞠 odpowiednie cieniowanie, np; w tr鎩k徠.
kokuryu jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-03-09, 22:19   #4
NelaaaxD
Przyczajenie
 
Avatar NelaaaxD
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: O鈍i璚im - City Babice
Wiadomo軼i: 22
Unhappy Dot.: :( brak pomys逝 na fryzurk

Juz kiedys mialam pocieniowane , ale wtedy odstawaly i wyglada造 jak wielki kopiec siana :/
NelaaaxD jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-03-09, 22:47   #5
kokuryu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 828
Dot.: :( brak pomys逝 na fryzurk

Wiem jaki to b鏊 falowane w這sy. Ja mam wycieniowane i ju wi璚ej nic z nimi nie robi, bo si nie da.
Zostawiam je samym sobie.
Stosowa豉 maseczki czy olejki wyg豉dzaj帷e?
kokuryu jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-03-10, 12:54   #6
NelaaaxD
Przyczajenie
 
Avatar NelaaaxD
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: O鈍i璚im - City Babice
Wiadomo軼i: 22
Dot.: :( brak pomys逝 na fryzurk

Staralam sie ale mam tluste wlosy i efekt jest taki jaki jest...
NelaaaxD jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-03-13, 12:21   #7
NelaaaxD
Przyczajenie
 
Avatar NelaaaxD
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: O鈍i璚im - City Babice
Wiadomo軼i: 22
Smile Jaka fryzurka do szczuplej twarzy ?

Hej ! Jak myslicie , jaka fryzurka do szczuplej ,podluznej twarzy ?
NelaaaxD jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-03-13, 13:30   #8
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomo軼i: 6 515
Dot.: Jaka fryzurka do szczuplej twarzy ?

Ile razy bedziesz zakladala niepotrzebne watki na temat fryzury i kosmetykow.Masz swoj watek wiec powinnas go odswierzyc.Rowniez polecam zapoznac sie z regulaminem i wyszukiwarka



Link do wyszukiwarki
http://www.wizaz.pl/forum/search.php

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=219266
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-03-13 o 13:36 Pow鏚: dopisek
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego u篡tkownika na forum. Jak za這篡 tak reklam? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-03-13, 14:05   #9
NelaaaxD
Przyczajenie
 
Avatar NelaaaxD
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: O鈍i璚im - City Babice
Wiadomo軼i: 22
Dot.: Jaka fryzurka do szczuplej twarzy ?

A da sie go odswiezyc ? xD
NelaaaxD jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2008-03-18, 13:35   #10
goniiia
Raczkowanie
 
Avatar goniiia
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Pomorskie
Wiadomo軼i: 172
Exclamation Dot.: :( brak pomys逝 na fryzurk

Mam takie same w這sy jak ty i te nie wiem co z nimi zrobi;(
goniiia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:25.