Perła Inków No Scar - Krem z macicy perłowej przeciw bliznom - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-04-13, 20:51   #1
mijaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 15

perla inkow czy ktos uzywal???


czy ktos z was uzywal perly inkow na blizny???
mijaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-29, 10:32   #2
gosiekc
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15
Perła Inków No Scar - Krem z macicy perłowej przeciw bliznom

Hej, czy słyszał ktos z was o tym kremie, może ktos używał i ma ochote podzielić się opinią podobno stosuje się go na blizny po trądziku, ale czy warto zainwestowac 70 zł, czy komus w ogóle pomógł. Dzieki za odpowiedzi.
gosiekc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-29, 14:18   #3
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Re: Perła Inków

Hej Gosiek, osobiscie nie używałam tego kremu ,musze napisać, że nawet go nie miałam w ręcę, ale kiedy byłam w aptece jakaś pani pytała się sprzedającej o ten krem, i usłyszałam,że ponoć działa na wszelkie blizny i że jest dobry, ale nie wiem czy tak nie mówi większość, kiedy chce coś sprzedać. Ten kremik jest firmy A-Z medica, która wszystkie kosmetyki ma w dośc wysokich cenach , ale miałam już kilka z nich i na żadnym sie nie zawiodłam, więc może i ten będzie ok, choć przydałaby się tu rzeczywiście wypowiedż kogoś kto już używał bo zmarnowac 70 złotych to nie jest zbyt przyjemna sprawa. Pozdrawiam
__________________
"Well-behaved women rarely make history."

Marilyn Monroe
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-29, 14:40   #4
gosiekc
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 15
Re: Perła Inków

Dzieki wielkie za odpowiedz, jeszcze przemyśle ten zakup, moze wypowie sie jeszcze ktos i ułatwi mi podjecie decyzji. Buziaki
gosiekc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-01, 18:51   #5
piekna24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 112
Wyślij wiadomość przez ICQ do piekna24
Thumbs down Dot.: Perła Inków

uzywalam tego kremu ,ale zadnych efektow nie ma,pozostawia taka dziwna warstwe na twarzy wogole nie wsiaka,szkoda kasy.
piekna24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-20, 10:07   #6
doro3
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1
Dot.: Perła Inków

ja używałam tego kremu i musze powiedziec ze:
1) po dłuższym stosowaniu cera staje sie na pewno ladniejsza i delikatniejsza, rozjasnia się na pewno.
2) krem jest drogi a nie jest wydajny jedno pudeleczko 50 ml. wystarcza na ok. 1 m-ca.
3) ładnie pachnie i jest leciutki, rzeczywiscie pozostawia uczucie wartwy na twarzy (ale trzeba go wklepywac ok 3,5 min) aby cokolwiek zadziałal.
4) cera sie na pewno rozjasniła, a mam blizny typu dziurki wiec to akuracik nic nie pomógł.
5) ale wlasnie mam zamiar kupic go po pólrocznej przerwie stosowania go. Nakładam go na noc (wartwa grubsza) a na dzien pod fluid ale mniej i nie mam czasu na 3 min. wklepywanie). Na pewno warto spróbowac
6) Mi np. jak inne krem ten sie sprawdził i nie uczulał. Koszt. ok. 63 zł

Powodzenia
doro3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 20:25   #7
Joanna.28
Przyczajenie
 
Avatar Joanna.28
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 24
Perła Inków na przebarwienia ??

Słuchajcie. Potrzebuję szybkiej porady. Przetrząsnęłam już chyba całe forum i naczytałam się o przebarwieniach po trądziku, wim już o Acne Derm i innych różnych dziwnych kremikach. Tyle, że po większości z nich nie powinno się wystawiać buzi na słońce. A ja własnie nie długo jadę na urlop.... no i potrzebuję jakiegoś magicznego specyfiku, który mogłabym już teraz latem zacząć stosować. Mam kilka nieładnych czerwonych plam po trądziku.
Słyszałyście może coś o kremie Perła Inków ?? Warto w niego inwestować ?? A może macie jakieś inne sprawdzone metody ?? Pozdrawiam.
Joanna.28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 23:20   #8
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: Perła Inków na przebarwienia ??

O perle Inkow powinnas cos znalezc na KWC a jak nie to gdzies w jakims watq przewinela mi sie strona z tym czyms, poszukaj dobrze.Pamietam tylko ze ta perla byla troche droga ale wypowiadano sie o niej pozytywnie.Mimo wszystko powinnas kupic sobie kremik do buzi z wiekszym faktorkiem bo Twoje plamki moga zamienic sie w przebarwienia jak za bardzo wystawisz buzie na slonko
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-10, 22:37   #9
chomique
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 95
Dot.: perla inkow czy ktos uzywal???

Podpinam sie pod pytanie, wlasnie wycielam sobie sliczne, acz potencjalnie zagrazajace zyciu pieprzyki, i czeka mnie zycie z 7 bliznami, ktorych widocznosc chcialabym mozliwie najbardziej zniwelowac ;-). Przy okazji polecam sam zabieg - waga spadajacego z serca po fakcie kamienia jest ogromna ;-)).
chomique jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-13, 11:47   #10
mala_kobietka
Raczkowanie
 
Avatar mala_kobietka
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 442
Dot.: perla inkow czy ktos uzywal???

perly inkow nie uzywalam
polecam natomiast contratubex i plasty cica care (mozna chyba zamowic w aptece) sa drogie ale bardzo bardzo wydajne
jeden kawalek plasterka (bo sam plaster jest duzy i trzeba go ciać ) mozna uzywac przez wiele dni, trzeba jednak codziennie go myć najlepiej szarym mydlem
plaster jest taki gruby zelowy przezroczysty
ja przy ich uzyciu likwiduje kolejna blizne (pooperacyjna) i sa super efekty
mala_kobietka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-13, 14:46   #11
Olucha05
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 37
no-scar

http://www.uroda-zdrowie.pl/product_...products_id/38

Czy ktoś wie coś na temat tego kremu? Czy mozna go stosować do twarzy w celu pozbycią się śladów (małych blizn, przebarwień) po pryszczach?
Olucha05 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 16:37   #12
srubka
Zakorzenienie
 
Avatar srubka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 4 190
Question No Scar - krem z macicą perłową przeciw bliznom

Witam
mam pytanie; uzywalyscie kremu No-scar na blizny po tradziku?
krem jest "troche" drogi (40 lub 60 zl w zaleznosci od wielkosci)
czytalam pare recenzji na jego temat i roznie to wypadalo, komus pomogl a komus nie
wiec nie wiem czy sie wogole oplaca go kupowac aby usunac przebarwienia po tradziku
prosze o rade
srubka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 17:04   #13
Ines1985
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 12 078
Dot.: uzywalyscie No-scar???

Tez sie przymierzam do zakupu tego kremu ale poki co mam taki sam problem jak ty - brak recenzji .
Wertowalam juz forum w poszukiwaniu jakichs opinii i nic .
Chyba w koncu kupie w ciemno.
Ale narazie podciagam watek, moze znajdzie sie ktos kto wie cos na ten temat.
__________________


Ines1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 17:27   #14
Ines1985
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 12 078
Dot.: uzywalyscie No-scar???

O, tutaj jedna osoba chwali No-scar

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...zny+tr%B1dziku

I tu jest coś na ten temat:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...zny+tr%B1dziku
__________________


Ines1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 18:24   #15
Michał84
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 286
Dot.: uzywalyscie No-scar???

.....

Edytowane przez Michał84
Czas edycji: 2014-05-14 o 15:29
Michał84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 20:24   #16
Ines1985
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 12 078
Dot.: uzywalyscie No-scar???

Cytat:
Napisane przez Michał84
jesli moge sie wtracic, to wg mnie ten krem to strata kasy, tnz, mowie na wlasnych doswiadczeniacH.Owszem poki uzywalem to blziny robily sie bielsze ,ale zaraz jak troche go odstawilem ,to znow to samo, na dodatek co drugi dzien smarowalem nim cala twarz , przez co stalem sie strasznie blady, no i wszyscy pytali czy napewno jestem zdrowyOgolnie nie polecam,ale zrobisz jak chcesz, ja tylko napisalem swoje skromne zdaniepzdr!
Dziekujemy za opnie

Ja teraz jestem w kropce... Moze kupie polecany na forum cepan. Ale podobno strasznie śmierdzi . Poza tym dlugo sie czeka na efekty a ja jestem niecierpliwa... Ale lepszy rydz niz nic . To znaczy lepiej czekac dlugo niz nie robic z tymi bliznami nic.
__________________


Ines1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-02, 21:49   #17
srubka
Zakorzenienie
 
Avatar srubka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 4 190
Smile Dot.: uzywalyscie No-scar???

Dziekuje slicznie za wszystkie odpowiedzi
to jednak chyba sobie dam z nim spokoj, co innego gdyby byl tanszy to wtedy moglabym zaryzykowac ale tak jak kosztuje tyle kasy to szkoda jakby sie nie sprawdzil chyba ze wygram w toto lotka to sobie kupie
Co do Cepanu to tez podobno roznie z nim bywa, slyszalam ze nasila tradzik zamiast go leczyc.
Podobno na blizny i zmiany dobry jest Acne-derm polski odpowiednik Skinorenu, wiec sie chyba zdecyduje na Acne-derm
srubka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-03, 09:46   #18
__Madzia__
Raczkowanie
 
Avatar __Madzia__
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 497
Dot.: uzywalyscie No-scar???

Witam serdecznie

Uzywałam masci cepan i acne, ale na efekty czekałam ponad miesiąc, acne ladnie zagoił mi przebarwienia, a cepan wybielił blizny-ale jak się przytka nos to nie śmierdzi . Jeżeli chodzi o no-scar chciałam go kupić, ale koleżanka mi odradziła, strata kasy.Pozdrawiam.
__Madzia__ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 00:12   #19
Andzia22
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 3
Krem z masy perłowej NO SCAR

Dziewczyny-mam do Was pytanie-czy któraś uzywa kremu NO SCAR? Jak efekty?Jesteście zadowolone? Ja uzywam go od okolo 3 tygodni, mial ponoć rozjaśnić i zlikwidowac blizny na twarzy po trądziku.Twarz rozjaśniło,ale blizny nadal widać. Na dodatek caly czas wychodzą mi nowe krostki i nie wiem czy można wtedy ten krem stosować..?Jeśli ktos miał do czynienia z tym kremem to będę wdzięczna za sensowne uwagi . A może juz jesteście po tej "codownej" perłowej terapii? Jakie efekty?
Andzia22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 01:05   #20
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Krem z masy perłowej NO SCAR

Cytat:
Napisane przez Andzia22
Dziewczyny-mam do Was pytanie-czy któraś uzywa kremu NO SCAR? Jak efekty?Jesteście zadowolone? Ja uzywam go od okolo 3 tygodni, mial ponoć rozjaśnić i zlikwidowac blizny na twarzy po trądziku.Twarz rozjaśniło,ale blizny nadal widać. Na dodatek caly czas wychodzą mi nowe krostki i nie wiem czy można wtedy ten krem stosować..?Jeśli ktos miał do czynienia z tym kremem to będę wdzięczna za sensowne uwagi . A może juz jesteście po tej "codownej" perłowej terapii? Jakie efekty?
Mi kiedyś dziadek kupił ten krem na moje blizny, ale... sorry praktycznie ZERO efektów. Najlepszy wg mnie na blizny jest Contratubex, świetnie goi
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 11:37   #21
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Krem z masy perłowej NO SCAR

tego typu pytania zadajemy na forum kosmetycznym, o tym kremie zapewne nie raz było, więc skorzystaj z wyszukiwarki, powinnaś znaleźć jakieś opinie.
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 12:47   #22
Sam
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 1 452
Wink Dot.: Krem z masy perłowej NO SCAR

Witaj
Opinie o tym kremie są naprawde różne;-) są pozytywne ale też sporo negatywnych- ktos pisał - tak jak i Ty- że wyskakiwały mu po nim krostki.

Poszukaj opini w wyszukiwarce, sporo uwag znajdziesz tez na stronach gazety wyborczej na forum kobieta;uroda

pozdrawiam
sam
Sam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-13, 22:25   #23
tygrysiatko1987
Raczkowanie
 
Avatar tygrysiatko1987
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 55
Arrow No Scar - krem z macicy perłowej przeciw bliznom uzywal ktos??

Mam pytanie poniewaz znalazlam krem przeciw blizna i w zwiazku z tym uzywala go ktoras z was na blizny po tradziku ... bardzo prosze o odpowiedz poniewaz chce sie pozbyc blizn a dotychczas uzywalam retin-a niestety wycofali go jesli ktoras z was ma jakies informacje niech pisze ) bede wdzieczna
__________________
PISEMNE
4 Maj-J.Polski
5 Maj-J.Angielski
9 Maj-Geografia
USTNE
15.Maj-J.Angielski 90%
17.Maj-J.Polski 65%

A pozatym M. Kocham Cię
tygrysiatko1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-13, 23:24   #24
an_lee
Raczkowanie
 
Avatar an_lee
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 46
GG do an_lee
Dot.: No Scar - krem z macicy perłowej przeciw bliznom uzywal ktos??

Ja używałam ale jakoś specjalnie na mnie nie podziałał,a stosowałam go bohatersko przez jakieś dwa miesiące ( może za krótko?) poszukaj w wyszukiwarce jest kilka wątków na ten temat pozdrawiam
__________________
"Even the stars look brighter tonight,
nothing's impossible
I still believe in love at first sight
nothing's impossible" DM
an_lee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-13, 23:37   #25
jagoda83
Rozeznanie
 
Avatar jagoda83
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 795
Dot.: No Scar - krem z macicy perłowej przeciw bliznom uzywal ktos??

hej, jezeli posiadasz delikatne powierzchowne slady po tradziku to polecam ci go, na jakies stare blizny potradzikowe, hmm.. chyba dziala gorzej.
nie uzywalam go reguralnie, wiec moze tu tkwi problem, stosowalam go co jakis czas jak mialam wygojone juz jakies miejsce po pryszczu (z doswiadczenia wiem, ze przy mojej tlustej cerze smarowanie nie dogojonego miejsca, powodowalo ponowne zebranie sie syfka) i wtedy slad zanikal. jezeli bedziesz uzywac go codziennie i twoje przebarwienia nie sa powazne to napewno zadziala. w skali 1-10 ja uwazam ze 8 to dobra ocena.
jagoda83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-23, 11:20   #26
Kaisandra
Wtajemniczenie
 
Avatar Kaisandra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 2 223
Dot.: Krem z masy perłowej NO SCAR

podbijam wątek
Zaciekawił mnie ten specyfik, tym bardziej, że jets on teraz w promocyjnej cenie (19,90)
stosował ktoś jeszcze ?
pozdrawiam
Kaisandra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-23, 11:30   #27
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 6 035
Smile Dot.: Krem z masy perłowej NO SCAR

Cytat:
Napisane przez Kaisandra
podbijam wątek
Zaciekawił mnie ten specyfik, tym bardziej, że jets on teraz w promocyjnej cenie (19,90)
stosował ktoś jeszcze ?
pozdrawiam
a gdzie jest ta promocja?
Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-23, 11:34   #28
Kaisandra
Wtajemniczenie
 
Avatar Kaisandra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 2 223
Dot.: Krem z masy perłowej NO SCAR

Cytat:
Napisane przez Gonia
a gdzie jest ta promocja?
tutaj:
http://domzdrowia.pl/add2cart.php?product=41700

kusi...kusi ta cena
Kaisandra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-23, 13:17   #29
X-Pose passion Girl
Zadomowienie
 
Avatar X-Pose passion Girl
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 079
Dot.: Krem z masy perłowej NO SCAR

Wg mnie jest tańszy dlatego, że ma tylko 30g, a nie tak jak zwykle 50g.
__________________
A w życiu ciągle trzeba na coś czekać...



Nasz synek Kacperek:
X-Pose passion Girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-23, 13:32   #30
Kaisandra
Wtajemniczenie
 
Avatar Kaisandra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 2 223
Dot.: Krem z masy perłowej NO SCAR

Cytat:
Napisane przez X-Pose passion Girl
Wg mnie jest tańszy dlatego, że ma tylko 30g, a nie tak jak zwykle 50g.

30 ml jest zwykle za ok 30-40 zł więc troche różnica jest...
a 50ml kosztuje ok 70
Kaisandra jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:27.